Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання офісних приміщень та прилеглої території АТ «СЕНС БАНК»
Очікувана вартість
42 302 137,56 UAH
UA-2024-03-01-008501-a ● 185c0c38675a444385137c93d8e01a1e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК" |
Код ЄДРПОУ: | 23494714 |
Вебсайт: | https://sensebank.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Васильківська, 100 |
Контактна особа: |
Худотепла Наталія 380666364353 nkhudoteplaya@sensebank.com.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2024 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2024 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2024 17:00 |
Очікувана вартість: | 42 302 137,56 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Тендерна документація
08 березня 2024 18:49 |
ОНОВЛЕНИЙ Додаток 1.2. Специфікація.xlsx | |
08 березня 2024 18:49 |
ОНОВЛЕНА_ТД_Клінінг_Ua.docx | |
01 березня 2024 14:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2024 14:54 |
ТД_Клінінг_Ua.docx | |
01 березня 2024 14:54 |
Додаток 1.2. Специфікація.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження досвіду роботи на ринку
Дата подання: 06 березня 2024 10:51
Дата відповіді: 08 березня 2024 18:30
Доброго дня, відповідно до тендерної документації для підтвердження досвіду роботи на ринку по Лоту 1 учасник має надати не менше двох договорів, до яких виставлено ще ряд вимог, які значно звужують коло учасників.
Спеціалізоване законодавство, яким регулюються відносини закупівель, замовниками яких є державні підприємства, установи, організації, а також юридичні особи у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, встановлює, що наявність досвіду виконання аналогічного договору може підтверджуватись одним договором, а тому вимога про надання саме двох договорів зі специфічними критеріями є дискримінаційною.
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та для підтвердження досвіду роботи на ринку по Лоту 1 встановити достатнім наявність одного договору. Враховуючи сукупність інших вимог до аналогічного договору, які є в тендерній документації, це забезпечить для Вас можливість вибрати надавача послуг, який надавав аналогічний обсяг послуг, та збільшити конкуренцію, бо прийняти участь зможуть більше учасників. Адже саме для цього проводиться закупівля.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! АТ «СЕНС БАНК» (далі – Банк) як незамовник у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) для закупівлі товарів/робіт/послуг, у тому числі для закупівлі 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання офісних приміщень та прилеглої території АТ «СЕНС БАНК»), використовує електронну систему закупівель (далі - ЕСЗ) в порядку, визначеному Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178 та наказом ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 (далі – Інструкція), оскільки пунктом 1 розділу ІІ Інструкції незамовники в розумінні Закону при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавача послуг чи виконавця робіт можуть використовувати ЕСЗ шляхом здійснення закупівель до порядку, аналогічному для спрощених закупівель.
Норми Інструкції не містять обмеження щодо встановлення вимог до учасників закупівель та документів, які подають учасники у складі своєї пропозиції, а тому їх встановлення Банком не суперечить вимогам Інструкції.
Крім того, згідно Статті 16. Закону «Про публічні закупівлі»:
Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);»
Зокрема Стаття 16 Закону не містить вимоги зобов’язання Замовника приймати підтвердження наявності досвіду Учасника на підставі одного договору.
Вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду роботи на ринку по предмету тендеру, а саме надання копій договорів, не менше 2 договорів від різних клієнтів за останні 5 років строком дії кожний не менше 1-го року (без комерційної частини), додатково по Лоту 1 - що послуги з прибирання за договорами (не менше 2-х) здійснювалися на об’єктах з територіальним розгалуженням не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів за договорами має бути не менше 110 об’єктів, зумовлена тим, що згідно адресної програми, відповідно до Додатку 1.2. Специфікація, що міститься в матеріалах закупівлі, кількість об’єктів Замовника складає 138 об’єктів, що розташовані в 22 з 24 областях України (в планах відкриття відділень також в Донецькій області). Вважаючи, що АТ «СЕНС БАНК» відноситься до системно важливих банків та є установою, однією із найбільш розгалуженою мережею відділень, Банк вважає за потрібним вживання превентивних заходів щодо потенційних ризиків нормального функціонування банківської установи в умовах воєнного стану, тому Замовник більш конкретно зазначає деякі вимоги до закупівлі, зокрема наявність підтвердженого досвіду роботи на ринку по предмету тендеру з наданням копій договорів, не менше 2 договорів від різних клієнтів за останні 5 років, строком дії кожний не менше 1-го року, додатково по Лоту 1 - що послуги з прибирання за договорами (не менше 2-х) здійснювалися на об’єктах з територіальним розгалуженням не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів за договорами має бути не менше 110 об’єктів.
З огляду на зазначене, дана вимога не є дискримінаційною та такою, що суттєво обмежує конкуренцію.
Дякуємо за запитання.
Норми Інструкції не містять обмеження щодо встановлення вимог до учасників закупівель та документів, які подають учасники у складі своєї пропозиції, а тому їх встановлення Банком не суперечить вимогам Інструкції.
Крім того, згідно Статті 16. Закону «Про публічні закупівлі»:
Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);»
Зокрема Стаття 16 Закону не містить вимоги зобов’язання Замовника приймати підтвердження наявності досвіду Учасника на підставі одного договору.
Вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду роботи на ринку по предмету тендеру, а саме надання копій договорів, не менше 2 договорів від різних клієнтів за останні 5 років строком дії кожний не менше 1-го року (без комерційної частини), додатково по Лоту 1 - що послуги з прибирання за договорами (не менше 2-х) здійснювалися на об’єктах з територіальним розгалуженням не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів за договорами має бути не менше 110 об’єктів, зумовлена тим, що згідно адресної програми, відповідно до Додатку 1.2. Специфікація, що міститься в матеріалах закупівлі, кількість об’єктів Замовника складає 138 об’єктів, що розташовані в 22 з 24 областях України (в планах відкриття відділень також в Донецькій області). Вважаючи, що АТ «СЕНС БАНК» відноситься до системно важливих банків та є установою, однією із найбільш розгалуженою мережею відділень, Банк вважає за потрібним вживання превентивних заходів щодо потенційних ризиків нормального функціонування банківської установи в умовах воєнного стану, тому Замовник більш конкретно зазначає деякі вимоги до закупівлі, зокрема наявність підтвердженого досвіду роботи на ринку по предмету тендеру з наданням копій договорів, не менше 2 договорів від різних клієнтів за останні 5 років, строком дії кожний не менше 1-го року, додатково по Лоту 1 - що послуги з прибирання за договорами (не менше 2-х) здійснювалися на об’єктах з територіальним розгалуженням не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів за договорами має бути не менше 110 об’єктів.
З огляду на зазначене, дана вимога не є дискримінаційною та такою, що суттєво обмежує конкуренцію.
Дякуємо за запитання.
Досвід
Дата подання: 06 березня 2024 12:13
Дата відповіді: 08 березня 2024 18:33
Шановник Замовнику, згідно вимог ТД стосовно Лоту 1 Учасники повинні надати на підтвердження наявності досвіду надання аналогічних послуг, довідку та відповідні договори (у кількості не менше 2-х за останні 5 років, строком дії не менше року) про надання послуг на об’єктах з територіальним розгалуженням не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів має бути не менше 110 об’єктів. Вважаємо таку вимогу надмірною, та такою що дискримінує учасників. Замовник вимагає територіальне покриття 95% території України, такий досвід має дуже обмежена кількість постачальників, оскільки Замовники, які мають розгалуджену мережу об'єктів по всій Україні, як правило не обирають для надання послуг по всій мережі одного підрядника, відповідно прийняти участь у закупівлі зможе дуже обмежене коло учасників. Наша компанія має успішний досвід надання послуг прибирання об'єктів із розгалудженою мережею у не менш ніж 3-х областях, та загальну кількість об'єктів не менше 20. Просимо внести відповідні зміни у ТД, а саме зменшити кількість областей в яких надавались послуги та надати можливість прийняти участь компаніям, які мають досвід надання послуг прибирання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, згідно Статті 16. Закону «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
«наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Відповідно умов Тендерної документації передбачено 3 Лоти: ЛОТ 1 Об’єкти по Україні; ЛОТ 2 ІКЦ; ЛОТ 3 ТЦ «Квадрат», м. Київ.
Учасник може обрати будь який Лот (або декілька Лотів) для участі.
Дякуємо за запитання.
«наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Відповідно умов Тендерної документації передбачено 3 Лоти: ЛОТ 1 Об’єкти по Україні; ЛОТ 2 ІКЦ; ЛОТ 3 ТЦ «Квадрат», м. Київ.
Учасник може обрати будь який Лот (або декілька Лотів) для участі.
Дякуємо за запитання.
Досвід
Дата подання: 07 березня 2024 11:03
Дата відповіді: 08 березня 2024 18:37
Шановний Замовнику!
Згідно кваліфікаційних критеріїв для Учасників за ЛОТом 1 Учасник закупівлі має підтвердити в довідці, що послуги з прибирання за договорами (не менше 2-х) здійснювалися на об’єктах з територіальним розгалуженням не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів за договорами має бути не менше 110 об’єктів.
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, оскільки виконати всі перелічені умови одночасно зможе дуже обмежена кількість учасників. Просимо внести зміни у ТД, а саме: виключити вимоги щодо кількості областей, кількості адрес в кожній області та кількості об’єктів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, згідно Статті 16. Закону «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
«наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Вважаючи, що АТ «СЕНС БАНК» відноситься до системно важливих банків та є установою, однією із найбільш розгалуженою мережею відділень, Банк вважає за потрібним вживання превентивних заходів щодо потенційних ризиків нормального функціонування банківської установи в умовах воєнного стану, тому Замовник більш конкретно зазначає деякі вимоги до закупівлі, зокрема наявність підтвердженого досвіду роботи на ринку по предмету тендеру з наданням копій договорів, не менше 2 договорів від різних клієнтів за останні 5 років, строком дії кожний не менше 1-го року, додатково по Лоту 1 - що послуги з прибирання за договорами (не менше 2-х) здійснювалися на об’єктах з територіальним розгалуженням не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів за договорами має бути не менше 110 об’єктів.
З огляду на зазначене, дана вимога не є дискримінаційною та такою, що суттєво обмежує конкуренцію.
Відповідно умов Тендерної документації передбачено 3 Лоти: ЛОТ 1 Об’єкти по Україні; ЛОТ 2 ІКЦ; ЛОТ 3 ТЦ «Квадрат», м. Київ.
Учасник може обрати будь який Лот (або декілька Лотів) для участі.
Дякуємо за запитання.
«наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Вважаючи, що АТ «СЕНС БАНК» відноситься до системно важливих банків та є установою, однією із найбільш розгалуженою мережею відділень, Банк вважає за потрібним вживання превентивних заходів щодо потенційних ризиків нормального функціонування банківської установи в умовах воєнного стану, тому Замовник більш конкретно зазначає деякі вимоги до закупівлі, зокрема наявність підтвердженого досвіду роботи на ринку по предмету тендеру з наданням копій договорів, не менше 2 договорів від різних клієнтів за останні 5 років, строком дії кожний не менше 1-го року, додатково по Лоту 1 - що послуги з прибирання за договорами (не менше 2-х) здійснювалися на об’єктах з територіальним розгалуженням не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів за договорами має бути не менше 110 об’єктів.
З огляду на зазначене, дана вимога не є дискримінаційною та такою, що суттєво обмежує конкуренцію.
Відповідно умов Тендерної документації передбачено 3 Лоти: ЛОТ 1 Об’єкти по Україні; ЛОТ 2 ІКЦ; ЛОТ 3 ТЦ «Квадрат», м. Київ.
Учасник може обрати будь який Лот (або декілька Лотів) для участі.
Дякуємо за запитання.
Забезпечення витратними матеріалами
Дата подання: 11 березня 2024 15:36
Дата відповіді: 12 березня 2024 12:48
Згідно п. 20 розділу 1 Технічних вимог передбачено: " 20. заповнювати диспенсери в санвузлах витратними матеріалами, які Замовник закуповує окремо/проводити заміну сміттєвих пакетів за потреби і т.ін. та вчасно інформувати директора чи контролера відділення про закінчення витратних матеріалів для їх для вчасного замовлення" Просимо уточнити які витратні матеріали замовник закуповує окремо? Чи входять до переліку цих матеріалів сміттєві пакети для кошиків в санвузлах, кухнях та офісних приміщеннях ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до умов Тендерної документації (Додаток 2) витратними матеріалами для співробітників (рідке мило, освіжувачі повітря, сміттєві пакети, в т.ч. для кошиків в санвузлах, кухнях та офісних приміщеннях, туалетний папір, паперові рушники та ін.) забезпечує Замовник, проте миючі засоби, що використовуються Виконавцем при прибиранні (в процесі надання послуг) входять у вартість прибирання. Дякуємо за запитання.
умови договору
Дата подання: 12 березня 2024 13:43
Дата відповіді: 12 березня 2024 17:35
Доброго дня. Шановний замовник, вважаємо умову ТД щодо "Відкриття поточного рахунку в АТ «Сенс Банк» для здійснення розрахунків за договором, укладеним в рамках цієї закупівлі, в разі якщо на момент проведення закупівлі рахунок не був відкритим", такою,що не відноситься до предмету закупівлі. Крім того,фактично, Замовник відмовлятиме в укладенні договору учасникам, які не є клієнтами Банку Замовника.
Просимо внести відповідні зміни до ТД. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, звертаємо Вашу увагу, що на етапі проведення тендеру відкриття поточного рахунка не є обов'язковою умовою. Відкриття рахунку передбачене для переможця при внесенні реквізитів в договір.
робочі дні
Дата подання: 12 березня 2024 15:58
Дата відповіді: 12 березня 2024 17:14
Добрий день. Калькуляцією передбачено "Ціна за 1 м.кв. (прибирання проводиться в роб дні з 7:00 до 9:00 години або з 18:00 до 20:00 год, в залежності від графіка роботи обєкта)". Чи вірно ми розумієм що якщо обєкт працює 7 днів на тиждень відповідно і ціну за 1 кв м треба розраховувати виходячі з такої ж кількості робочих днів на тиждень, тобто 7 днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, так, при розрахунку ціни за 1 м.кв. необідно брати до уваги режим роботи відділення, який зазначений в Додатку 1.2. Специфікація до Тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Об'єкти по Україні |
Опис предмету закупівлі: |
Прибирання офісних приміщень та прилеглої території об'єктів АТ «СЕНС БАНК» по Україні
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 40 467 129,68 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 202 335,65 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
2 р
Регламентні послуги з прибирання приміщення. Зазначити вартість за одиницю виміру (за 1 рік).
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2026
2 р
Додаткові послуги згідно планово-розрахункового обсягу. Зазначити вартість за одиницю виміру (за 1 рік).
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2026
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Вартість Регламентних послуг оплачується Замовником щомісячно на підставі підписаного рахунка та Акта приймання-передачі наданих послуг протягом 20-ти робочих днів з дати підписання Акта приймання-передачі наданих послуг та Додаткових послуг протягом 10 робочих днів з дати виставлення рахунка та Акта приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Роботи на висоті
Дата подання: 05 березня 2024 18:16
Дата відповіді: 08 березня 2024 16:44
Шановний замовнику, в ТД вимагається надання "Скан копії ліцензії/дозволу на виконання висотних робіт (професійний альпінізм) для виконання миття фасадів/миття зовнішніх вікон, збивання бурульок у зимовий період (можливий субпідряд.)". Проте така вимога обмежує участь учасників, які виконують такі роботи на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази на роботи на висоті. Просимо внести відповідні зміни в ТД та передбачити надання на підтвердження відповдіності даній вимозі в тому числі і Декларації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію та опубліково в матеріалах закупівлі найближчим часом.
Аналогічний договір
Дата подання: 06 березня 2024 14:27
Дата відповіді: 08 березня 2024 18:35
Шановник Замовнику, згідно вимог ТД стосовно Лоту 1 Учасники повинні надати на підтвердження наявності досвіду надання аналогічних послуг, довідку та відповідні договори (у кількості не менше 2-х за останні 5 років, строком дії не менше року) про надання послуг на об’єктах з територіальним розгалуженням не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів має бути не менше 110 об’єктів. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною. Замовник вимагає територіальне покриття 22 областей України в одному договорі. Замовники, які мають розгалужену мережу об'єктів по всій Україні, як правило проводять закупівлі окремими лотами і заключають договори з різними підрядниками у різних регіонах. Відповідно прийняти участь у закупівлі зможе дуже обмежене коло учасників. Наша компанія має успішний досвід надання послуг прибирання об'єктів із розгалуженою мережею у всіх областях одночасно, але на кожну область підписані різні договори. Просимо внести відповідні зміни у ТД, а саме надати можливість підтвердити досвід прибирання у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області, загальною кількістю не менше 110 об’єктів сумарно, будь-якою кількістю договорів, якщо вони виконані одночасно.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, згідно Статті 16. Закону «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
«наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Вважаючи, що АТ «СЕНС БАНК» відноситься до системно важливих банків та є установою, однією із найбільш розгалуженою мережею відділень, Банк вважає за потрібним вживання превентивних заходів щодо потенційних ризиків нормального функціонування банківської установи в умовах воєнного стану, тому Замовник більш конкретно зазначає деякі вимоги до закупівлі, зокрема наявність підтвердженого досвіду роботи на ринку по предмету тендеру з наданням копій договорів, не менше 2 договорів від різних клієнтів за останні 5 років, строком дії кожний не менше 1-го року, додатково по Лоту 1 - що послуги з прибирання за договорами (не менше 2-х) здійснювалися на об’єктах з територіальним розгалуженням не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів за договорами має бути не менше 110 об’єктів.
З огляду на зазначене, дана вимога не є дискримінаційною та такою, що суттєво обмежує конкуренцію.
Також звертаємо Вашу увагу, що даний кваліфікаційний критерій не містить вимоги одночасного виконання даних умов в одному договорі. Дякуємо за запитання.
«наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Вважаючи, що АТ «СЕНС БАНК» відноситься до системно важливих банків та є установою, однією із найбільш розгалуженою мережею відділень, Банк вважає за потрібним вживання превентивних заходів щодо потенційних ризиків нормального функціонування банківської установи в умовах воєнного стану, тому Замовник більш конкретно зазначає деякі вимоги до закупівлі, зокрема наявність підтвердженого досвіду роботи на ринку по предмету тендеру з наданням копій договорів, не менше 2 договорів від різних клієнтів за останні 5 років, строком дії кожний не менше 1-го року, додатково по Лоту 1 - що послуги з прибирання за договорами (не менше 2-х) здійснювалися на об’єктах з територіальним розгалуженням не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів за договорами має бути не менше 110 об’єктів.
З огляду на зазначене, дана вимога не є дискримінаційною та такою, що суттєво обмежує конкуренцію.
Також звертаємо Вашу увагу, що даний кваліфікаційний критерій не містить вимоги одночасного виконання даних умов в одному договорі. Дякуємо за запитання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2024 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДАН СЕРВІС ТРЕЙД» |
38 400 359,52
UAH з ПДВ
|
31 451,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЇ "АУРІС" |
34 315 086,96
UAH з ПДВ
|
29 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
34 283 315,72
UAH з ПДВ
|
29 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Чистий світ технології" |
28 211 008,94
UAH з ПДВ
|
28 211 008,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
37 646 710,08
UAH з ПДВ
|
37 646 710,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "І Н В А Й Т" |
39 360 630,10
UAH з ПДВ
|
39 360 630,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДАН СЕРВІС ТРЕЙД» #44784136 |
Очікує рішення |
31 451,96
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 16:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2024 13:45
|
ТОВ "Чистий світ технології" #38443865 |
Очікує рішення |
28 211 008,94
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 16:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2024 17:55
|
ТОВ "І Н В А Й Т" #37701437 |
Очікує рішення |
39 360 630,10
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 16:17
|
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Очікує рішення |
37 646 710,08
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 16:17
|
|
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЇ "АУРІС" #39230130 |
Очікує рішення |
29 500 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 16:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2024 18:35
|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Очікує рішення |
29 499 999,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 16:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2024 15:05
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 06 травня 2024 10:32 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Згідно Рішення ТК№25 від 02.05.2024 |
Документи:
06 травня 2024 10:32
|
Рішення ТК №25 від 02.05.2024_публ..pdf |