Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання офісних приміщень та прилеглої території АТ «СЕНС БАНК»
Очікувана вартість
42 302 137,56 UAH
UA-2024-03-01-008501-a 185c0c38675a444385137c93d8e01a1e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Худотепла Наталія

380666364353 nkhudoteplaya@sensebank.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК"
Код ЄДРПОУ: 23494714
Вебсайт: https://sensebank.com.ua/
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Васильківська, 100
Контактна особа: Худотепла Наталія
380666364353
nkhudoteplaya@sensebank.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2024 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2024 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2024 17:00
Очікувана вартість: 42 302 137,56 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Тендерна документація

08 березня 2024 18:49
ОНОВЛЕНИЙ Додаток 1.2. Специфікація.xlsx
08 березня 2024 18:49
ОНОВЛЕНА_ТД_Клінінг_Ua.docx
01 березня 2024 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2024 14:54
ТД_Клінінг_Ua.docx
01 березня 2024 14:54
Додаток 1.2. Специфікація.xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження досвіду роботи на ринку
Дата подання: 06 березня 2024 10:51
Дата відповіді: 08 березня 2024 18:30
Доброго дня, відповідно до тендерної документації для підтвердження досвіду роботи на ринку по Лоту 1 учасник має надати не менше двох договорів, до яких виставлено ще ряд вимог, які значно звужують коло учасників. Спеціалізоване законодавство, яким регулюються відносини закупівель, замовниками яких є державні підприємства, установи, організації, а також юридичні особи у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, встановлює, що наявність досвіду виконання аналогічного договору може підтверджуватись одним договором, а тому вимога про надання саме двох договорів зі специфічними критеріями є дискримінаційною. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та для підтвердження досвіду роботи на ринку по Лоту 1 встановити достатнім наявність одного договору. Враховуючи сукупність інших вимог до аналогічного договору, які є в тендерній документації, це забезпечить для Вас можливість вибрати надавача послуг, який надавав аналогічний обсяг послуг, та збільшити конкуренцію, бо прийняти участь зможуть більше учасників. Адже саме для цього проводиться закупівля.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! АТ «СЕНС БАНК» (далі – Банк) як незамовник у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) для закупівлі товарів/робіт/послуг, у тому числі для закупівлі 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання офісних приміщень та прилеглої території АТ «СЕНС БАНК»), використовує електронну систему закупівель (далі - ЕСЗ) в порядку, визначеному Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178 та наказом ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 (далі – Інструкція), оскільки пунктом 1 розділу ІІ Інструкції незамовники в розумінні Закону при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавача послуг чи виконавця робіт можуть використовувати ЕСЗ шляхом здійснення закупівель до порядку, аналогічному для спрощених закупівель.
Норми Інструкції не містять обмеження щодо встановлення вимог до учасників закупівель та документів, які подають учасники у складі своєї пропозиції, а тому їх встановлення Банком не суперечить вимогам Інструкції.
Крім того, згідно Статті 16. Закону «Про публічні закупівлі»:
Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);»
Зокрема Стаття 16 Закону не містить вимоги зобов’язання Замовника приймати підтвердження наявності досвіду Учасника на підставі одного договору.
Вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду роботи на ринку по предмету тендеру, а саме надання копій договорів, не менше 2 договорів від різних клієнтів за останні 5 років строком дії кожний не менше 1-го року (без комерційної частини), додатково по Лоту 1 - що послуги з прибирання за договорами (не менше 2-х) здійснювалися на об’єктах з територіальним розгалуженням не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів за договорами має бути не менше 110 об’єктів, зумовлена тим, що згідно адресної програми, відповідно до Додатку 1.2. Специфікація, що міститься в матеріалах закупівлі, кількість об’єктів Замовника складає 138 об’єктів, що розташовані в 22 з 24 областях України (в планах відкриття відділень також в Донецькій області). Вважаючи, що АТ «СЕНС БАНК» відноситься до системно важливих банків та є установою, однією із найбільш розгалуженою мережею відділень, Банк вважає за потрібним вживання превентивних заходів щодо потенційних ризиків нормального функціонування банківської установи в умовах воєнного стану, тому Замовник більш конкретно зазначає деякі вимоги до закупівлі, зокрема наявність підтвердженого досвіду роботи на ринку по предмету тендеру з наданням копій договорів, не менше 2 договорів від різних клієнтів за останні 5 років, строком дії кожний не менше 1-го року, додатково по Лоту 1 - що послуги з прибирання за договорами (не менше 2-х) здійснювалися на об’єктах з територіальним розгалуженням не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів за договорами має бути не менше 110 об’єктів.
З огляду на зазначене, дана вимога не є дискримінаційною та такою, що суттєво обмежує конкуренцію.
Дякуємо за запитання.
Досвід
Дата подання: 06 березня 2024 12:13
Дата відповіді: 08 березня 2024 18:33
Шановник Замовнику, згідно вимог ТД стосовно Лоту 1 Учасники повинні надати на підтвердження наявності досвіду надання аналогічних послуг, довідку та відповідні договори (у кількості не менше 2-х за останні 5 років, строком дії не менше року) про надання послуг на об’єктах з територіальним розгалуженням не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів має бути не менше 110 об’єктів. Вважаємо таку вимогу надмірною, та такою що дискримінує учасників. Замовник вимагає територіальне покриття 95% території України, такий досвід має дуже обмежена кількість постачальників, оскільки Замовники, які мають розгалуджену мережу об'єктів по всій Україні, як правило не обирають для надання послуг по всій мережі одного підрядника, відповідно прийняти участь у закупівлі зможе дуже обмежене коло учасників. Наша компанія має успішний досвід надання послуг прибирання об'єктів із розгалудженою мережею у не менш ніж 3-х областях, та загальну кількість об'єктів не менше 20. Просимо внести відповідні зміни у ТД, а саме зменшити кількість областей в яких надавались послуги та надати можливість прийняти участь компаніям, які мають досвід надання послуг прибирання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, згідно Статті 16. Закону «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
«наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Відповідно умов Тендерної документації передбачено 3 Лоти: ЛОТ 1 Об’єкти по Україні; ЛОТ 2 ІКЦ; ЛОТ 3 ТЦ «Квадрат», м. Київ.
Учасник може обрати будь який Лот (або декілька Лотів) для участі.
Дякуємо за запитання.
Досвід
Дата подання: 07 березня 2024 11:03
Дата відповіді: 08 березня 2024 18:37
Шановний Замовнику! Згідно кваліфікаційних критеріїв для Учасників за ЛОТом 1 Учасник закупівлі має підтвердити в довідці, що послуги з прибирання за договорами (не менше 2-х) здійснювалися на об’єктах з територіальним розгалуженням не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів за договорами має бути не менше 110 об’єктів. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, оскільки виконати всі перелічені умови одночасно зможе дуже обмежена кількість учасників. Просимо внести зміни у ТД, а саме: виключити вимоги щодо кількості областей, кількості адрес в кожній області та кількості об’єктів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, згідно Статті 16. Закону «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
«наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Вважаючи, що АТ «СЕНС БАНК» відноситься до системно важливих банків та є установою, однією із найбільш розгалуженою мережею відділень, Банк вважає за потрібним вживання превентивних заходів щодо потенційних ризиків нормального функціонування банківської установи в умовах воєнного стану, тому Замовник більш конкретно зазначає деякі вимоги до закупівлі, зокрема наявність підтвердженого досвіду роботи на ринку по предмету тендеру з наданням копій договорів, не менше 2 договорів від різних клієнтів за останні 5 років, строком дії кожний не менше 1-го року, додатково по Лоту 1 - що послуги з прибирання за договорами (не менше 2-х) здійснювалися на об’єктах з територіальним розгалуженням не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів за договорами має бути не менше 110 об’єктів.
З огляду на зазначене, дана вимога не є дискримінаційною та такою, що суттєво обмежує конкуренцію.
Відповідно умов Тендерної документації передбачено 3 Лоти: ЛОТ 1 Об’єкти по Україні; ЛОТ 2 ІКЦ; ЛОТ 3 ТЦ «Квадрат», м. Київ.
Учасник може обрати будь який Лот (або декілька Лотів) для участі.
Дякуємо за запитання.
Забезпечення витратними матеріалами
Дата подання: 11 березня 2024 15:36
Дата відповіді: 12 березня 2024 12:48
Згідно п. 20 розділу 1 Технічних вимог передбачено: " 20. заповнювати диспенсери в санвузлах витратними матеріалами, які Замовник закуповує окремо/проводити заміну сміттєвих пакетів за потреби і т.ін. та вчасно інформувати директора чи контролера відділення про закінчення витратних матеріалів для їх для вчасного замовлення" Просимо уточнити які витратні матеріали замовник закуповує окремо? Чи входять до переліку цих матеріалів сміттєві пакети для кошиків в санвузлах, кухнях та офісних приміщеннях ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до умов Тендерної документації (Додаток 2) витратними матеріалами для співробітників (рідке мило, освіжувачі повітря, сміттєві пакети, в т.ч. для кошиків в санвузлах, кухнях та офісних приміщеннях, туалетний папір, паперові рушники та ін.) забезпечує Замовник, проте миючі засоби, що використовуються Виконавцем при прибиранні (в процесі надання послуг) входять у вартість прибирання. Дякуємо за запитання.
умови договору
Дата подання: 12 березня 2024 13:43
Дата відповіді: 12 березня 2024 17:35
Доброго дня. Шановний замовник, вважаємо умову ТД щодо "Відкриття поточного рахунку в АТ «Сенс Банк» для здійснення розрахунків за договором, укладеним в рамках цієї закупівлі, в разі якщо на момент проведення закупівлі рахунок не був відкритим", такою,що не відноситься до предмету закупівлі. Крім того,фактично, Замовник відмовлятиме в укладенні договору учасникам, які не є клієнтами Банку Замовника. Просимо внести відповідні зміни до ТД. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, звертаємо Вашу увагу, що на етапі проведення тендеру відкриття поточного рахунка не є обов'язковою умовою. Відкриття рахунку передбачене для переможця при внесенні реквізитів в договір.
робочі дні
Дата подання: 12 березня 2024 15:58
Дата відповіді: 12 березня 2024 17:14
Добрий день. Калькуляцією передбачено "Ціна за 1 м.кв. (прибирання проводиться в роб дні з 7:00 до 9:00 години або з 18:00 до 20:00 год, в залежності від графіка роботи обєкта)". Чи вірно ми розумієм що якщо обєкт працює 7 днів на тиждень відповідно і ціну за 1 кв м треба розраховувати виходячі з такої ж кількості робочих днів на тиждень, тобто 7 днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, так, при розрахунку ціни за 1 м.кв. необідно брати до уваги режим роботи відділення, який зазначений в Додатку 1.2. Специфікація до Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Об'єкти по Україні
Опис предмету закупівлі:
Прибирання офісних приміщень та прилеглої території об'єктів АТ «СЕНС БАНК» по Україні
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 40 467 129,68 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 202 335,65 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 20 березня 2024 15:30
Закінчення: 20 березня 2024 16:17
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 р
Регламентні послуги з прибирання приміщення. Зазначити вартість за одиницю виміру (за 1 рік).
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2026
2 р
Додаткові послуги згідно планово-розрахункового обсягу. Зазначити вартість за одиницю виміру (за 1 рік).
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2026

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Вартість Регламентних послуг оплачується Замовником щомісячно на підставі підписаного рахунка та Акта приймання-передачі наданих послуг протягом 20-ти робочих днів з дати підписання Акта приймання-передачі наданих послуг та Додаткових послуг протягом 10 робочих днів з дати виставлення рахунка та Акта приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Роботи на висоті
Дата подання: 05 березня 2024 18:16
Дата відповіді: 08 березня 2024 16:44
Шановний замовнику, в ТД вимагається надання "Скан копії ліцензії/дозволу на виконання висотних робіт (професійний альпінізм) для виконання миття фасадів/миття зовнішніх вікон, збивання бурульок у зимовий період (можливий субпідряд.)". Проте така вимога обмежує участь учасників, які виконують такі роботи на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази на роботи на висоті. Просимо внести відповідні зміни в ТД та передбачити надання на підтвердження відповдіності даній вимозі в тому числі і Декларації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію та опубліково в матеріалах закупівлі найближчим часом.
Аналогічний договір
Дата подання: 06 березня 2024 14:27
Дата відповіді: 08 березня 2024 18:35
Шановник Замовнику, згідно вимог ТД стосовно Лоту 1 Учасники повинні надати на підтвердження наявності досвіду надання аналогічних послуг, довідку та відповідні договори (у кількості не менше 2-х за останні 5 років, строком дії не менше року) про надання послуг на об’єктах з територіальним розгалуженням не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів має бути не менше 110 об’єктів. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною. Замовник вимагає територіальне покриття 22 областей України в одному договорі. Замовники, які мають розгалужену мережу об'єктів по всій Україні, як правило проводять закупівлі окремими лотами і заключають договори з різними підрядниками у різних регіонах. Відповідно прийняти участь у закупівлі зможе дуже обмежене коло учасників. Наша компанія має успішний досвід надання послуг прибирання об'єктів із розгалуженою мережею у всіх областях одночасно, але на кожну область підписані різні договори. Просимо внести відповідні зміни у ТД, а саме надати можливість підтвердити досвід прибирання у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області, загальною кількістю не менше 110 об’єктів сумарно, будь-якою кількістю договорів, якщо вони виконані одночасно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, згідно Статті 16. Закону «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
«наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Вважаючи, що АТ «СЕНС БАНК» відноситься до системно важливих банків та є установою, однією із найбільш розгалуженою мережею відділень, Банк вважає за потрібним вживання превентивних заходів щодо потенційних ризиків нормального функціонування банківської установи в умовах воєнного стану, тому Замовник більш конкретно зазначає деякі вимоги до закупівлі, зокрема наявність підтвердженого досвіду роботи на ринку по предмету тендеру з наданням копій договорів, не менше 2 договорів від різних клієнтів за останні 5 років, строком дії кожний не менше 1-го року, додатково по Лоту 1 - що послуги з прибирання за договорами (не менше 2-х) здійснювалися на об’єктах з територіальним розгалуженням не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів за договорами має бути не менше 110 об’єктів.
З огляду на зазначене, дана вимога не є дискримінаційною та такою, що суттєво обмежує конкуренцію.
Також звертаємо Вашу увагу, що даний кваліфікаційний критерій не містить вимоги одночасного виконання даних умов в одному договорі. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2024 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДАН СЕРВІС ТРЕЙД» 38 400 359,52
UAH з ПДВ
31 451,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЇ "АУРІС" 34 315 086,96
UAH з ПДВ
29 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" 34 283 315,72
UAH з ПДВ
29 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Чистий світ технології" 28 211 008,94
UAH з ПДВ
28 211 008,94
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Клінінг-Про" 37 646 710,08
UAH з ПДВ
37 646 710,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "І Н В А Й Т" 39 360 630,10
UAH з ПДВ
39 360 630,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2024 16:50
Електронний підпис
19 березня 2024 16:50
Електронний підпис
19 березня 2024 16:49
Електронний підпис
19 березня 2024 16:49
Електронний підпис
19 березня 2024 16:49
Тендерна пропозиція.docx.p7s
19 березня 2024 16:49
Тендерна пропозиція.docx
19 березня 2024 16:49
_Модельний статут__1.pdf
19 березня 2024 16:49
нью йоркер дог.pdf.p7s
19 березня 2024 16:49
_Модельний статут__1.pdf.p7s
19 березня 2024 16:49
нью йоркер дог.pdf
19 березня 2024 16:49
Виписка_1.pdf.p7s
19 березня 2024 16:49
Виписка_1.pdf
19 березня 2024 16:49
Тендерна пропозиція.docx.p7s
19 березня 2024 16:49
Тендерна пропозиція.docx
19 березня 2024 16:49
нью йоркер дог.pdf.p7s
19 березня 2024 16:49
нью йоркер дог.pdf
19 березня 2024 16:49
_Модельний статут__1.pdf.p7s
19 березня 2024 16:49
_Модельний статут__1.pdf
19 березня 2024 16:49
Виписка_1.pdf.p7s
19 березня 2024 16:49
Виписка_1.pdf

Публічні документи

23 квітня 2024 18:31
Електронний підпис
23 квітня 2024 18:28
Довідка ВИМОГИ.docx
23 квітня 2024 17:26
Електронний підпис
23 квітня 2024 17:21
АУРІС ДУ ДЕЛЬТА ТЕКС.pdf
23 квітня 2024 17:21
Довідка МТБ.docx
23 квітня 2024 17:21
Довідка ВИМОГИ.docx
09 квітня 2024 17:45
Електронний підпис
09 квітня 2024 14:25
Електронний підпис
19 березня 2024 16:46
Електронний підпис
19 березня 2024 16:46
Електронний підпис
19 березня 2024 13:41
Електронний підпис
19 березня 2024 13:41
Електронний підпис
19 березня 2024 13:37
Виписка з ЄДР.pdf
19 березня 2024 13:37
опис 2_ Ауріс.pdf
19 березня 2024 13:37
опис 1_ Ауріс.pdf
19 березня 2024 13:37
Витяг з ЄДР.pdf
19 березня 2024 13:37
Статут.pdf
19 березня 2024 13:37
Витяг несудимість.pdf
19 березня 2024 13:37
протокол 1_ Ауріс.pdf
19 березня 2024 13:37
договір РБА 1.pdf
19 березня 2024 13:37
Відомрсті з ЄДРПОУ.pdf
19 березня 2024 13:37
протокол 2_ Ауріс.pdf
19 березня 2024 13:37
Довідка про провочин.pdf
19 березня 2024 13:37
Довідка про спец заходи.pdf
19 березня 2024 13:37
Довідка не податки.pdf
19 березня 2024 13:37
Лист про антикорупцію.pdf
19 березня 2024 13:37
сертифікат АУРІС ISO 45001.pdf
19 березня 2024 13:37
Договір РБА 2.pdf
19 березня 2024 13:37
сертифікат АУРІС ISO 9001.pdf
19 березня 2024 13:37
Договір Вестас.pdf
19 березня 2024 13:37
Договір ДТЕК.pdf
19 березня 2024 13:37
Ауріс -презентація.pdf
19 березня 2024 13:37
Довідка не банкрут.pdf

Публічні документи

23 квітня 2024 14:59
Електронний підпис
23 квітня 2024 14:54
Електронний підпис
19 березня 2024 16:01
Електронний підпис
19 березня 2024 16:01
Електронний підпис
19 березня 2024 15:59
2.1_ТЗ.pdf
19 березня 2024 15:59
5.1_Статут+Опис.pdf
19 березня 2024 15:59
5.5_Витяг ПДВ.pdf
19 березня 2024 15:59
15.4_Договір_Приватбанк.pdf
19 березня 2024 15:59
18_Проект договору.pdf
19 березня 2024 15:59
1.1_Цінова пропозиція.pdf
19 березня 2024 15:59
11_Довідка_податки.pdf
19 березня 2024 15:59
5.3_Витяг_14.09.2022.pdf
19 березня 2024 15:59
5.4_Виписка_20.01.2022.pdf
19 березня 2024 15:59
8_Довідка_бенефіціар.pdf
19 березня 2024 15:59
1.2_Розрахунок.xlsx
19 березня 2024 15:59
5.2_Рішення від 28.11.2022 р..pdf
19 березня 2024 15:59
17_Довідка_працівники.pdf
19 березня 2024 15:59
5.6_Паспорт.pdf
19 березня 2024 15:59
16_Довідка_МТБ.pdf
19 березня 2024 15:59
3.1_Декларація.pdf
19 березня 2024 15:59
2.2_ТЗ від свого імені.pdf
19 березня 2024 15:59
6_МВС.rar
19 березня 2024 15:59
12_Довідка_санкції.pdf
19 березня 2024 15:59
15.3_Договір_1270_08.11.2022 р..pdf
19 березня 2024 15:59
9_Довідка_офшорні зони.pdf
19 березня 2024 15:59
7_Довідка_банкрутство.pdf

Публічні документи

10 квітня 2024 14:56
Електронний підпис
10 квітня 2024 14:54
Паспорт Макицкий.jpg.p7s
10 квітня 2024 14:54
Додаток 2.pdf.p7s
10 квітня 2024 14:54
16. 4 2 АТ АЛЬФА-БАНК 2020.pdf.p7s
10 квітня 2024 14:49
16. 4 1 Приват з ЧСТ 20516746.pdf
10 квітня 2024 14:49
16. 4 2 АТ АЛЬФА-БАНК 2020.pdf
10 квітня 2024 14:48
Додаток 2.pdf
10 квітня 2024 14:48
Паспорт Макицкий.jpg
19 березня 2024 14:28
Електронний підпис
19 березня 2024 14:25
4 Опис ЧСТ.pdf.p7s
19 березня 2024 14:25
14 довідка санкції.pdf.p7s
19 березня 2024 14:25
16. 6 Довідка персонал.pdf.p7s
19 березня 2024 14:25
16. 4 2 АТ АЛЬФА-БАНК 2020.pdf.p7s
19 березня 2024 14:25
18 Відповідність ТЗ.pdf.p7s
19 березня 2024 14:25
9 Довідка банкрутство.pdf.p7s
19 березня 2024 14:25
16. 6 Проект Договору.pdf.p7s
19 березня 2024 14:25
16. 5 Довідка мат база.pdf.p7s
19 березня 2024 14:25
4 Статут ЧСТ.pdf.p7s
19 березня 2024 14:24
16. 3 Декларация ЧСТ.pdf.p7s
19 березня 2024 14:24
16. 4 1 Приват з ЧСТ 20516746.pdf.p7s
19 березня 2024 14:21
17. 3 ВИПИСКА Фасіліті ФМ.pdf
19 березня 2024 14:21
4 Статут ЧСТ.pdf
19 березня 2024 14:21
9 Довідка банкрутство.pdf
19 березня 2024 14:21
14 довідка санкції.pdf
19 березня 2024 14:21
16. 3 Декларация ЧСТ.pdf
19 березня 2024 14:21
11 Довідка офшорні зони.pdf
19 березня 2024 14:21
4 Опис ЧСТ.pdf
19 березня 2024 14:21
16. 6 Проект Договору.pdf
19 березня 2024 14:21
18 Відповідність ТЗ.pdf
19 березня 2024 14:21
16. 6 Довідка персонал.pdf
19 березня 2024 14:21
16. 4 2 АТ АЛЬФА-БАНК 2020.pdf
19 березня 2024 14:21
16. 5 Довідка мат база.pdf
19 березня 2024 14:21
16. 4 1 Приват з ЧСТ 20516746.pdf

Публічні документи

19 березня 2024 14:30
Електронний підпис
19 березня 2024 14:28
Електронний підпис
19 березня 2024 13:40
Електронний підпис
19 березня 2024 13:40
Електронний підпис
19 березня 2024 13:39
1. Статут + Опис.pdf
19 березня 2024 13:39
40. Київстар_2021.pdf
19 березня 2024 13:39
18. CPG_Presentation_UA 2023.pdf

Публічні документи

19 березня 2024 10:51
Електронний підпис
19 березня 2024 10:49
23. Мийні засоби.pdf
19 березня 2024 10:49
1.32. Договір - центр - 72.pdf
19 березня 2024 10:49
1. Довідка про досвід.pdf
19 березня 2024 10:49
1.11. ДД №6-3.pdf
19 березня 2024 10:49
1.9. ДД №6 Додаток 3.pdf
19 березня 2024 10:49
1.15. Додаток 3.pdf
19 березня 2024 10:49
1.16. Додатки 4-8.pdf
19 березня 2024 10:49
1.33. ДУ - центр.pdf
19 березня 2024 10:49
1.7. ДД №4.pdf
19 березня 2024 10:49
1.10. ДД №6-2.pdf
19 березня 2024 10:49
1.41. ДУ№2_Дог№394_ІНВАЙТ.pdf
19 березня 2024 10:49
21. Форма двірника (2).jpg
19 березня 2024 10:49
22. Інвентар.pdf
19 березня 2024 10:49
1.18. ДД №2.pdf
19 березня 2024 10:49
14. Довідка щодо санкцій.pdf
19 березня 2024 10:49
1.21. ДД №5.pdf
19 березня 2024 10:49
1.40. ДУ№1_Дог№394_ІНВАЙТ.PDF
19 березня 2024 10:49
31. Протокол.pdf
19 березня 2024 10:49
1.8. ДД №5.pdf
19 березня 2024 10:49
1.12. ДД №6-4.pdf
19 березня 2024 10:49
1.30. Договір - схід - 71.pdf
19 березня 2024 10:49
1.19. ДД №3.pdf
19 березня 2024 10:49
1.37. Дог№10_ІНВАЙТ.pdf
19 березня 2024 10:49
1.42. Договір.pdf
19 березня 2024 10:49
1.13. Договір 2019 + Додаток 1.pdf
19 березня 2024 10:49
1.23. ДД №7.pdf
19 березня 2024 10:49
1.22. ДД №6.pdf
19 березня 2024 10:49
1.35. ДУ№1_Дог№87_Інвайт.PDF
19 березня 2024 10:49
1.29. ДУ - північ.pdf
19 березня 2024 10:49
20. Форма двірника (1).jpg
19 березня 2024 10:49
2. Довідка про МТБ.pdf
19 березня 2024 10:49
1.31. ДУ - схід.pdf
19 березня 2024 10:49
1.4. DD1 part3.pdf
19 березня 2024 10:49
1.5. ДД №2.pdf
19 березня 2024 10:49
1.27. Договір.pdf
19 березня 2024 10:49
1.6. ДУ 3 30.08.2018.pdf
19 березня 2024 10:49
1.34. Дог№87_ІНВАЙТ.PDF
19 березня 2024 10:49
1.17. ДД №1.pdf
19 березня 2024 10:49
4. Тендерна пропозиція.pdf
19 березня 2024 10:49
1.20. ДД №4.pdf
19 березня 2024 10:49
19. Форма прибиральників.pdf
19 березня 2024 10:49
1.36. Дог№42_ІНВАЙТ.PDF
19 березня 2024 10:49
18. Кофі леді.pdf
19 березня 2024 10:49
1.14. Додаток 2.pdf
19 березня 2024 10:49
26. Декларація.pdf
19 березня 2024 10:49
1.1. Договір 272-18.pdf
19 березня 2024 10:49
1.26. Допка №2 8-171.pdf
19 березня 2024 10:49
1.3. DD1 part2.pdf
19 березня 2024 10:49
1.39. Дог№394_ІНВАЙТ.pdf
19 березня 2024 10:49
1.28. Договір - північ - 73.pdf
19 березня 2024 10:49
1.2. DD1 part 1.pdf
19 березня 2024 10:49
27. Проект договору Лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДАН СЕРВІС ТРЕЙД»

ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЇ "АУРІС"

ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"

ТОВ "Чистий світ технології"

ПП "Клінінг-Про"

ТОВ "І Н В А Й Т"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДАН СЕРВІС ТРЕЙД»
#44784136
Очікує рішення 31 451,96
UAH з ПДВ
20 березня 2024 16:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2024 13:45
ТОВ "Чистий світ технології"
#38443865
Очікує рішення 28 211 008,94
UAH з ПДВ
20 березня 2024 16:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2024 17:55
ТОВ "І Н В А Й Т"
#37701437
Очікує рішення 39 360 630,10
UAH з ПДВ
20 березня 2024 16:17
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Очікує рішення 37 646 710,08
UAH з ПДВ
20 березня 2024 16:17
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЇ "АУРІС"
#39230130
Очікує рішення 29 500 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2024 16:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2024 18:35
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
Очікує рішення 29 499 999,00
UAH з ПДВ
20 березня 2024 16:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2024 15:05

Вимога про усунення невідповідностей

За наданими документами додатково: 1. Надати Тендерну пропозицію за результатом аукціону (Додаток 1.1. Тендерної документації). 2. Надати Специфікацію за результатом аукціону (Додаток 1.2. Тендерної документації). 3. Заповнити п. 4.3.1. Тендерної пропозиції (Додаток 1.1. Тендерної документації). 4. Надати підписаний Додаток 2 до Тендерної документації «Технічні вимоги». 5. Надати підписаний Додаток 4.1. Тендерної документації «Проект Договору». 6. Надати Презентацію компанії, відповідно до вимог п. 16.2 Додатку 3 Тендерної документації. 7. Надати Скан копії дозволу/декларації на виконання висотних робіт , відповідно до вимог п. 16.3 Додатку 3 Тендерної документації. 8. Надати довідку, складену у довільній формі, надання якої передбачено п. 12. Розділу 1 Тендерної документації, на підтвердження наявності досвіду надання послуг з прибирання приміщень та прилеглої території з ДОДАТКОВОЮ інформацією для Учасників за ЛОТом 1. 9. Надати відсутні сторінки договорів на підтвердження необхідних вимог (зокрема на підтвердження територіального розгалуження не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів за договорами - не менше 110 об’єктів, строку дії договорів від 1 року). 10. Надати Копію витягу з реєстру платників єдиного податку/свідоцтва платника єдиного податку на вимогу п. 3 Додатку 3 Тендерної документації. 11. Надати копію установчого документу (зокрема статуту) з обов’язковим підтвердженням (шляхом надання копії ОПИСу документів для проведення відповідної реєстраційної дії державним реєстратором або тотожного документу) проведення таких реєстраційних дій (Статуту, доповнень та змін до Статуту), відповідно п. 4 Додатку 3 документації. 12. Надати Довідку Товариства, складеної в довільній формі, про те, що не існує жодних обмежень повноважень для укладення уповноваженою особою Товариства відповідного правочину одноособово (відповідно п. 7 Додатку 3 Тендерної документації). 13. Надати Довідку, про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (відповідно п. 8 Додатку 3 Тендерної документації). 14. Надати інформаційну довідка про те, що учасник не є банкрутом та відносно нього не ведеться провадження у справі про банкрутство (відповідно п. 9 Додатку 3 Тендерної документації). 15. Надати довідку про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (зазначити, зокрема, інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи) (відповідно п. 10 Додатку 3 Тендерної документації). 16. Надати довідку про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах (відповідно п. 11 Додатку 3 Тендерної документації). 17. Надати довідку про те, що тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника (відповідно п. 12 Додатку 3 Тендерної документації). 18. Надати довідку про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (відповідно п. 13 Додатку 3 Тендерної документації). 19. Надати довідку про те, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (відповідно п. 14 Додатку 3 Тендерної документації). 20. Надати Лист про те, що учасник має затверджену антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (відповідно п. 15 Додатку 3 Тендерної документації).

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику, відповідно до наданих документів, зокрема: 1. Додаток 1.2. Специфікація, вкладка Додаткові послуги, п. 7 «Вирізка сухих гілок дерев з подальшою обробленням товщ. до 0,5 м» – зазначити Загальну вартість послуги без ПДВ, відповідно, відкоригувати суми в Специфікації (Додаток 1.2.) та Тендерній пропозиції (Додаток 1.1.) 2. Додаток 1.2. Специфікація, вкладка Калькуляція до реглам. – прибрати тарифи, що не приймають участь в розрахунках (U8, Y11, Y113) 3. Тендерна пропозиція, п. 4.2. перевірити написання суми з ПДВ літерами. 4. Уточнити п. 4.3.1.: дата і розмір курсу, застосованого в розрахунках (в разі наявності індексації до розміру мінімальної заробітної плати), підтвердження ресурсу розміру мінімальної заробітної плати (в разі наявності індексації до розміру мінімальної заробітної плати)- зазначити за зразком, відповідно до п. 3.1.1. Додатку 4.1. Тендерної документації «Проект Договору». 5. Уточнити п. 4.4. Тендерної документації (витратні матеріали за Лотом 1 не передбачені) 6. Уточнити п. 4.8, зокрема посилання на номер Додатку проекту договору за відповідним Лотом. 7. Надати підтвердження досвіду роботи на ринку по предмету тендеру (згідно вимог: не менше ДВОХ договорів за останні 5 років) - на заміну договору від 2017 року з предметом договору, що не стосується предмету закупівлі; договору від 2020 року, наданого на іншу компанію. 8. Надати довідку, складену у довільній формі, надання якої передбачено п. 12. Розділу 1 Тендерної документації, на підтвердження наявності досвіду надання послуг з прибирання приміщень та прилеглої території з ДОДАТКОВОЮ інформацією для Учасників за ЛОТом 1. 9. Заповнити Таблицю відповідності технічних та якісних характеристик в Додатку 2 «Технічні вимоги» Тендерної документації. 10. Надати розгорнуту структуру власності з розкриттям реального КБВ по ТОВ "Чистий світ технології" (код ЄДРПОУ 38443865) та копію паспорту Макицький Валерій

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику, відповідно до наданих документів, додатково: 1. Надати Тендерну пропозицію за результатом аукціону (Додаток 1.1. Тендерної документації) за відповідним Лотом. 2. Надати Специфікацію за результатом аукціону (Додаток 1.2. Тендерної документації, заповнений ексель файл, включаючи позиції без ПДВ) за відповідним Лотом. Привести у відповідність розрахунок / калькулятор, беручи до уваги режим роботи відділень (5,6,7 днів) (поз. U 9, 12, 39, 40, 62, 82); прибрати тарифи, що не приймають участь в розрахунках (поз. V 53, Y111) 3. Уточнити п. 4.3.1.: дата і розмір курсу, застосованого в розрахунках (в разі наявності індексації до розміру мінімальної заробітної плати), підтвердження ресурсу розміру мінімальної заробітної плати (в разі наявності індексації до розміру мінімальної заробітної плати)- зазначити за зразком, відповідно до п.3.1.1. Додатку 4.3. Тендерної документації «Проект Договору». 4. П. 4.3.2. – не актуально - витратні матеріали за окремим замовленням Замовника - не передбачено умовами даного тендеру та Тендерною документацією. 5. Уточнити п. 4.4. - «витратні матеріали за окремим замовленням Замовника» - не передбачено умовами даного тендеру та Тендерною документацією. 6. Уточнити п. 4.8, зокрема посилання на номер Додатку проекту договору за відповідним Лотом. 7. Надати Довідку, складену у довільній формі, про наявність матеріально-технічної бази для надання послуг з прибирання, із зазначенням інформації, передбаченої п.12 Розділу 1 та п. 16.5. Додатку 3 Тендерної документації. 8. Надати Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду надання послуг з прибирання приміщень та прилеглої території із зазначенням інформації, передбаченої п.12 Розділу 1 Тендерної документації з ДОДАТКОВОЮ інформацією для Учасників за ЛОТом 1.

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику, відповідно до наданих документів, додатково надати: 1. Надати Тендерну пропозицію за результатом аукціону (Додаток 1.1. Тендерної документації); уточнити п. 4.3.1.: в частині підтвердження ресурсу розміру мінімальної заробітної плати (в разі наявності індексації до розміру мінімальної заробітної плати)- зазначити ресурс - за зразком, відповідно до п. 3.1.1. Додатку 4.1. Тендерної документації «Проект Договору». 2. Надати Специфікацію за результатом аукціону (Додаток 1.2. Тендерної документації), звернути увагу на принцип розрахунку: ціна за м.кв. визначається згідно Калькулятора, відповідно до єдиного параметру: ГРАДАЦІЯ ПЛОЩІ ПРИМІЩЕННЯ (тип відділення за квадратурою).

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 травня 2024 10:32
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Згідно Рішення ТК№25 від 02.05.2024
Документи:
06 травня 2024 10:32
Рішення ТК №25 від 02.05.2024_публ..pdf