Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 03359799 |
Місцезнаходження: | 03041, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, 87-Г |
Контактна особа: |
Мигович Ганна Василівна 380442570787 GOL_TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 3 246 750,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція
Тендерна документація
23 лютого 2024 14:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2024 14:15 |
Додатки до ТД.DOCX | |
23 лютого 2024 14:15 |
ТД розсадницька продукція.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-21-000013 ● 974e06f4a67e4777b6a2597ebd343778
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2024 14:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2024 № 122
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-02-23-008097-a 23.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-22 14:12:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-24 22:48:49
відповідь на запит
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У відповідь на запит Північного офісу Державної аудиторської служби в рамках моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 03450000-9: Розсадницька продукція, (Розсадницька продукція) , з поділом на лоти : Лот №1 – петунія, пеларгонія, агератум; Лот №2 – цинерарія, тагетис, бегонія; UA-2024-02-23-008097-a, адміністрацією Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва надаю таку інформацію .
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до наявної потреби Замовника в 2024 році, згідно з заявкою на проведення закупівлі, та з урахуванням вимог законодавства України, у зв’язку з обґрунтованою необхідністю закупівлі посадкового матеріалу розсадницької продукції, яка зумовлена основним видом виробничої діяльності підприємства у частині здійснення всього комплексу робіт по озелененню на закріплених за підприємством територіях для відновлення, поліпшення їх художнього-естетичного стану, забезпечення розвитку об’єктів благоустрою зеленого господарства Голосіївського району столиці України та відповідно до службової записки головного ландшафтного дизайнера Лазаренко Н.С. щодо необхідності даної закупівлі. Підприємство не зупиняло та не зупиняє свою роботу під час дій воєнного стану і прагне забезпечити квітування всіх квітників, котрі знаходяться на балансовій території КП УЗН Голосіївського району.
До складу технологічної бази підприємства входить оранжерейно-парникове господарство. Основною задачею якого є вирощування розсади квітів, саджанців кущів і дерев. Господарство складається з теплиці і парникових ділянок відкритого типу.
Теплиця є капітальною спорудою, введена в експлуатацію у 1963 році. За 60 років використання не підлягала модернізації і капітальному ремонту. Щорічні поточні ремонти здійснювались, за необхідністю, робітниками ремонтно-будівельної дільниці підприємства.
Теплиця має граничну норму виробництва, яка залежить від проектних виробничих площин приміщень і максимально встановлених в них стелажів для вирощування розсади.
Розрахунок норми вирощування розсади квітів в оранжереї:
ПРИМІЩЕННЯ ОРАНЖЕРЕЇ № стелажа довжина ширина S (м2 )
1 1 15 0,9 13,5
2 15 0,9 13,5
3 3,4 1 3,4
4 10 1,7 17
2 1 25 1,4 35
2 25 1,45 36,25
2.1* 25 0,5 12,5
3 1 25 1,45 36,25
2 23,5 1,3 30,55
4 1 25 1,3 32,5
2 25 1,3 32,5
5 1 41 1,4 57,4
2 40,5 1,5 60,75
1.1* 40 0,5 20
2.1* 40 0,5 20
Усього площина для встановлення касет на стелажі з пікіровкою 421,1
S (м2 ) касети (розмір 0,4х0,6; 54 ячейки) для пікіровки розсади 0,24
Загальна кількість касет, встановлених на стелажі (штук) 1 755,0
Загальна кількість розсади (штук) 94 770
Поправний коефіцієнт на вмісткість наявних форм касет в стелажі 0,9
Максимальна кількість пікіровки (штук) 85 293
*додатково створені стелажі (другий ярус)
Особливістю якісного вирощування розсади бегонії і петунії (рослина є обов’язкове пересаджування з касетних форм для пікіровки в більший за об’ємом контейнер - горщик d=8см), що приводить до зменшення розрахункової кількості граничної норми на 16,5 %. Таким чином, максимальна кількість розсадницької продукція яку можливо виростити в оранжереї зменшиться до 71,2 тис. шт. розсади.
З урахуванням норми відпаду розсади квітково-декоративних рослин після посадки 2%, кількість посадженої на квітниках розсади становитиме 69,8 тис. шт.
За середньостатистичною нормою посадки 60 штук на 1м2 засаджена площа квітників однорічними квітами власного вирощування складе 1163м2 (0,1163 га)., в той час коли площа квітників складає 1,29 га.
Оскільки виробнича програма підприємства на 2024 рік передбачає висаджування квітів в кількості 300,0 тис. шт., а виробничі потужності підприємства (теплиця) можуть забезпечити вирощування лише 69,8 тис. шт., частину квіткової продукції підприємство змушене закупити.
На виконання протокольних доручень КО Київзеленбуд підприємством планується створення квітника на тему «Картини українських художників, а саме для відтворення картини «Мотанка» Олега Денисенка, котра знаходиться на площі Либідській, постала необхідність у закупівлі наступних видів квіткової продукції:
- петунії білої – 5 тис. шт.,
- петунії рожевої – 5 тис. шт.,
- бегонії білої, червоної – 20 тис. шт.,
- цинерарії – 1,3 тис. шт.,
- агератума – 2,5 тис. шт.
Окрім цього проспект Голосіївський, Голосіївська та Одеська площі, є видовими територіями на якій є існуючі квітники, на вказаній території запланована та висаджена пеларгонія зональна – 7 тис. шт.,
петунія червона – 5 тис. шт.
Парк ім. М. Рильського є візитівкою Голосіївського району, парк являється найвідвідуванішим місцем Голосіївського району, на пано біля вхідної групи планується висаджування:
- тагетис – 20 тис. шт.,
- агератум – 2,5 тис. шт.,
- пеларгонія зональна – 3 тис. шт.,
- цинерарія - 8.7 тис. шт.
Закуплена квіткова продукція має великий ряд переваг:
- цвіте рясно і зберігає компактність протягом усього сезону;
- рослини стійкі до вітру та дощу, від негоди квітки псуються рідко;
- саме такі види квітів підходять для міського озеленення, створення великих клумб, рабаток, яскравих бордюрів,
- можна висаджувати в контейнери.
Паспортом бюджетної програми на 2024 рік передбачено посадку квітів відповідно до виробничої програми підприємства в кількості 300 тис. шт. Планом використань на 2024 рік в межах матеріалів та в обгрунтуванні до кошторису передбачено видатки на закупівлю квіткової продукції в розмірі 4 000 000,0 грн., також видатки на закупівлю квіткової продукції передбачені фінансовим планом підприємства.
Обгрунтування очікуваної вартості : 3 246 750,00 грн (Лот№ 1- 1 726 650,00; Лот № 2- 1 520 100,00)
Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) 3 246 750,00UAH
Визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось на основі та з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275:
визначити очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації;
визначити очікувану вартість, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, що розраховується за такою формулою:
ОВмрц = Цод * V,
де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод - очікувана ціна за одиницю товару/послуги;
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.
Моніторинг цін додається.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 “Про ефективне використання державних коштів” підпунктом 4-1, зазначено: головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Постанова № 710 стосується наступних категорій замовників:
🌀правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
🌀органів місцевого самоврядування;
🌀головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
🌀суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з пунктом 18 частини 1 статті 2 Бюджетного Кодексу України, головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Згідно з пунктом 47 частини 1 статті 2 БК України, розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Водночас, зазначена постанова не стосується замовників - одержувачів бюджетних коштів.
Згідно сайту Державної казначейської служби України в Єдиному реєстрі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень не є головним розпорядником , а є отримувачем бюджетних коштів (інформацію можна перевірити за посиланням: https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search).
Враховуючи цей факт, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті для таких замовників має рекомендаційний характер.
За відсутності у Замовника власного веб-сайту та враховуючи рекомендації викладені в постанові Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів", обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті https://prozorro.gov.ua/ у розділі "Плани" (гіперпосилання: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-02-06-003850-b), в оголошенні про проведення відкритих торгів (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-23-008097-a), а також забезпечено внесення інформації та документів до інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу "Київаудит" відповідно до вимог (етапів, форм, у терміни та у вигляді), що вказані у додатку 1 до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 "Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу "Київаудит" (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/881B63D1F786B864C2258ABB0048D3CE), шляхом створення картки ПрЗ (INTL-D27HK7) та завантаження: тендерної документації (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/BB3428D7F385BCE3C2258ABB00496F92?EditDocument); обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни(https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/E8FBF7B8A2790717C2258ABB004995ED?EditDocument), а також заявки на проведення закупівлі, результати вивчення середньоринкових цін на товар (моніторинг цін на ринку), на базі яких визначався допустимий рівень ціни тощо.
З повагою,
Уповноважена особа
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №2 – цинерарія, тагетис, бегонія |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 520 100,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 600,50 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Після поставки товару (згідно видаткової накладної) на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відтермінування платежів на 30 банківських днів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Плантпол-Україна" |
1 430 040,00
UAH з ПДВ
|
1 430 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Плантпол-Україна" #32730526 |
Переможець |
1 430 040,00
UAH з ПДВ
|
08 березня 2024 22:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 березня 2024 22:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2024 10:46
|
договір 38 розсадницька продукція лот №2.pdf | укладений |
21 березня 2024 10:46
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ЦИНЕРАРІЯ | 10000 | штука |
25,00
UAH з ПДВ
|
ТАГЕТИС | 20000 | штука |
27,00
UAH з ПДВ
|
БЕГОНІЯ | 20000 | штука |
32,00
UAH з ПДВ
|