Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "ЕКО-САН" |
Код ЄДРПОУ: | 38429746 |
Місцезнаходження: | 64603, Україна , Харківська обл., м. Лозова, вул. Правди, буд. 4 |
Контактна особа: |
Олена Пирогова +380952382018 tender_san@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2024 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 192 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Тендерна документація
20 лютого 2024 12:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2024 12:49 |
ТД -КП Еко-Сан щеб 5-10,щеб 10-20,гр.отс –2024.doc | |
20 лютого 2024 12:49 |
ПД -КП Еко-Сан щеб 5-10,щеб 10-20,гр.отс –2024.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-19-000040 ● bc72d2bd38324dfcb1c4fc6649458f5d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 16:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.03.2024 №24-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 18 березня 2024 року №003100-18/3653-2024,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 19.03.2024 №24-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11.UA-2024-02-20-006318-a 20.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-21 13:57:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі щебню гранітного фр 5-10 та фр 10-20 та відсіву гранітного фр 0,5 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-20-006318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів (Лот 1) в окремих електронних полях не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-25 09:56:57
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Відповідно до наказу управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області оприлюднено в електронній системі закупівель Наказ про початок моніторингу процедури закупівлі від 19.03.2024 р. №24-з «Про початок моніторингу закупівель» 19 березня 2024 року в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) оприлюднено інформацію щодо початку моніторингу процедури закупівлі за предметом Щебінь гранітний фр. 5-10, Щебінь гранітний фр. 10-20, відсів гранітний фр 0-5 ДК 021:2015-14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі за лотами :(лот №1 щебінь гранітний фр. 5-10 –ДК 021:2015-14212320-9- гранітний щебінь, лот №2 щебінь гранітний фр. 10-20, ДК 021:2015-14212320-9 - гранітний щебінь,лот №3 відсів гранітний фр. 0-5ДК 021:2015-14212120-7- гравій) за ДК 021:2015 єдиного закупівельного словника 21 березня 2024 року в ЕСЗ було оприлюднено запит замовнику на пояснення наступного змісту:
«Про надання пояснення:
У межах проведення моніторингу закупівлі щебню гранітного фр 5-10 та фр 10-20 та відсіву гранітного фр 0,5 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-20-006318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів (Лот 1) в окремих електронних полях не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
На виконання частини п’ятої статті 8 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень необхідно надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Прийнято рішення надати наступну відповідь на запит замовнику на пояснення.
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Питання № 1
1 Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: Очікувана вартість предмета закупівлі зазначається в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі. Підприємство закуповує товари за власні кошти комунального підприємства, які отримує в результаті своєї господарської діяльності.
Розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Щебінь гранітний фр. 5-10, Щебінь гранітний фр. 10-20, відсів гранітний фр 0-5 ДК 021:2015-14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі за лотами :
- лот №1 щебінь гранітний фр. 5-10 –ДК 021:2015-14212320-9- гранітний щебінь,
- лот №2 щебінь гранітний фр. 10-20, ДК 021:2015-14212320-9 - гранітний щебінь,
- лот №3 відсів гранітний фр. 0-5ДК 021:2015-14212120-7- гравій) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаної методики, а саме отриманням комерційних (цінових)пропозицій від постачальників та шляхом аналізу аналогічних закупівель попередніх років та періодів. Також для визначення очікуваної вартості Замовником було здійснено моніторинг цін на аналогічний товар в електронній системі закупівель ProZorro.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі було проведено аналіз та вивчення ситуації на ринку, здійснено моніторинг комерційних пропозицій суб’єктів господарювання щодо предмету закупівлі щебінь за «ДК 021:2015:14210000-7 – Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі», враховувалась інформація про ціни на даний товар, що міститься в мережі Інтернету відкритому доступі, враховуючи комерційні пропозиції постачальників відповідного товару. Крім цього, очікувана вартість була обрахована, як потреба у предметі закупівлі на 2024 рік.
Замовником було отримано такі цінові пропозиції:
1.Лист цінова пропозиція ТОВ «РОМЕКС ТРЕЙД» від 09.02.2024р № 15.
2.Лист цінова пропозиція ФОП Романюк І.В. від 14.02.2024 № 7.
3 Службова записка від 20.02.2024 р.
Для визначення очікуваної вартості було обрано найнижчу запропоновану ціну.
Копії комерційних пропозицій та службова записка додаються.
Обґрунтування в потребі здійснення закупівлі.
В результаті обстеження доріг громади та міста Лозова із асфальто-бетонним покриттям виявлено ряд дефектів: існуюче покриття не задовольняє вимоги щодо міцності, мають деформації та руйнування, що свідчить про втрату міцності конструкції – проломи, ямковість, просідання, вибоїни, напливи, колійність,пошкодження внаслідок ракетних обстрілів, тому виникла потреба у закупівлі щебенів та гр.відсіву на 2024 року для приготування асфальто-бетонної суміші для виконання робіт з поточного ремонту доріг.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Для виконання зазначених завдань функцій Замовник повинен,зокрема, забезпечити себе необхідними матеріалами з метою забезпечення благоустрою міста, ремонту доріг, відповідних матеріалів та обладнання, що можуть знадобитися у процесі виконання таких функцій.
Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання матеріалів у попередньому році та обсягу фінансування.
Технічні та якісні характеристики визначені технічним завданням та оприлюднені Замовником у тендерній документації відповідно до вимог статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі». А також технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, що за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам замовника.
Відсів (пісок з відсівом) (фракція 0-5 мм) має відповідати ДСТУ Б В.2.7-210-2010.
Щебінь фракції 10-20мм та щебінь фракції 5-10 мм. повинен відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-75-98
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку №2 тендерної документації на закупівлю. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог чинного законодавства України.
Питання № 2 Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів (Лот 1) в окремих електронних полях не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь:Відповідно до пункту 3 розділу «Загальні положення» Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за №500/34783, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (далі - Порядок № 708).Згідно із пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 р. (зі змінами), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим – четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі;
коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до листа від 03.09.2020 №3304-04/5372-06 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель», Єдиний зaкyпiвeльний cлoвник бaзyєтьcя нa cиcтeмi кoдiв, щo мaють iєpapxiчнy cтpyктypy i cклaдaютьcя з дeв’яти цифp. Кoд cклaдaєтьcя з 8 цифp.
Пpeдмeт зaкyпiвлi тoвapiв i пocлyг згiднo з Пopядкoм мaє визнaчaтиcя зa пoкaзникoм чeтвepтoï цифpи, тобто за класом. Клac вкaзyють пepшi чoтиpи цифpи (XXXX0000-Y).
Таким чином, уповноваженою особою замовника, у відповідності до Закону та Порядку № 708, визначено предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника та оприлюднено в електронній системі код єдиного закупівельного словника - Щебінь гранітний фр. 5-10, Щебінь гранітний фр. 10-20, відсів гранітний фр 0-5 ДК 021:2015-14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі за лотами :(лот №1 щебінь гранітний фр. 5-10 –ДК 021:2015-14212320-9- гранітний щебінь, лот №2 щебінь гранітний фр. 10-20, ДК 021:2015-14212320-9 - гранітний щебінь,лот №3 відсів гранітний фр. 0-5ДК 021:2015-14212120-7- гравій).
Замовником при зазначенні кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме щодо товару зазначено - лот №1 щебінь гранітний фр. 5-10 –код 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, що повністю відповідає назві товару, яка закуповується та Порядку визначення предмета закупівлі.
У зв’язку з великою навантаженістю на Уповноважену особу з приводу великих об’ємів роботи,терміновістю проведення закупівлі та враховуючи важку ситуацію в країні, воєнний стан, постійні оголошення повітряної тривоги, які несуть загрозу життю і здоров’ю працівників Замовника, а також те,що Замовник знаходиться в зоні можливих бойових дій, що теж несе велику загрозу для життя людей, а також враховуючи постійні збої і мережі інтернет через постійні обстріли було допущено технічну(механічну) помилку, а саме незазначення конкретної номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Однак ця помилка ніяким чином не вплинула на порушення принципів здійснення публічних закупівель, а саме добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також Уповноваженою особою було складено Протокол № 78-ВТ-О від 20.02.2024р. про виправлення технічної (механічної) помилки, допущення якої не впливає проведення процедури закупівлі та зміст тендерної документації.
Єдиний закупівельний словник не містить чітких правил класифікації кожної номенклатурної позиції товару за ДК 021:2015, наслідками чого є різне розуміння, трактування та практичне застосування цього порядку усіма учасниками публічних закупівель.
Також важливо зазначити, що всі номенклатурні позиції предмета закупівлі, а саме код ДК 021:2015-14212320-9- гранітний щебінь входять в ієрархію 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, тобто це товар, який закупляється в межах однієї процедури закупівлі.
Отже, під час визначення предмета закупівлі, у тому числі назви та коду кожної номенклатурної позиції товару, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації щодо закупівлі уповноваженою особою дотримано усіх вимог Закону з урахуванням Особливостей, Порядку визначення предмету закупівлі, у тому числі назви та коду кожної номенклатурної позиції товару та Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі.
Крім того, вибір Замовником номенклатурних позицій предмета закупівлі не вплинуло на подальший перебіг процедури закупівлі, не обмежило права учасників процедури закупівлі та призвело до максимальної економії коштів Замовника.
Варто зазначити, що вище вказана технічна помилка ніяким чином не призвела до зміни предмета закупівлі, зміни технічних характеристик предмету закупівлі чи зміни істотних умов Договору.
Замовник ще раз наголошує,що це була технічна (механічна) помилка,яка не призводить ні до яких негативних наслідків, яка була виправлена шляхом затвердження та виправлення її в протоколі УО про допущення технічної (механічної) помилки.
Протокол про технічну помилку №78-ВТ-О від 20.02.2024 року додається.
Враховуючи вищевикладене зазначаємо, що вказана вище процедура закупівлі проведена з дотриманням норм законодавства у сфері публічних закупівель та не створює наслідків для припинення зобов’язання за укладеним договором про закупівлю товару.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот №3 -відсів гранітний фр. 0-5 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 240 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 6 200,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2024 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Клименко Дарія Миколаївна |
998 000,00
UAH з ПДВ
|
849 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "РОМАНЮК ІГОР ВІКТОРОВИЧ" |
1 099 992,00
UAH з ПДВ
|
850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Агроетика" |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
997 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ " |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Клименко Дарія Миколаївна #3288808543 |
Рішення скасоване |
849 980,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 10:07
|
Фізична особа-підприємець Клименко Дарія Миколаївна #3288808543 |
Відхилено |
849 980,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 10:14
|
ФОП "РОМАНЮК ІГОР ВІКТОРОВИЧ" #2858316675 |
Переможець |
850 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2024 13:49
|
дод уг 1Лот 3- гр відс.PDF | зміни до договору |
20 березня 2024 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2024 08:22
|
дог 13-О гр відсів.PDF | укладений |
12 березня 2024 08:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 13-О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
лот №3 -відсів гранітний фр. 0-5 | 2000 | тонна |
424,98
UAH з ПДВ
|