Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Прокладання зовнішніх інженерних мереж до житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва», код ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ЛОТ 1 – «Прокладання зовнішніх інженерних мереж до житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва», в частині виконання робіт з прокладання мереж теплопостачання ЛОТ 2 – «Прокладання зовнішніх інженерних мереж до житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва», в частині виконання робіт з прокладання мереж водопостачання та каналізації
Очікувана вартість
68 737 978,29 UAH
UA-2024-02-12-004665-a ● 82d64517b32a4706bd31b048ee19783b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО З УТРИМАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ "СПЕЦЖИТЛОФОНД" |
Код ЄДРПОУ: | 31454734 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ОБОЛОНСЬКА, будинок 34 |
Контактна особа: |
Оксана Нікітіна +380444636730 oksana.nikitina8018@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 11:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2024 14:29 |
Очікувана вартість: | 68 737 978,29 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
20 лютого 2024 16:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2024 16:18 |
ТД зі змінами.docx | |
20 лютого 2024 16:18 |
Перелік змін до ТД.docx |
20 лютого 2024 16:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 лютого 2024 16:18 |
ТД зі змінами.docx
|
||||||
20 лютого 2024 16:18 |
Перелік змін до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
інформація стосовно Договірної ціни
Дата подання: 16 лютого 2024 18:30
Дата відповіді: 19 лютого 2024 14:20
Шановний Замовнику,
Просимо надати роз’яснення щодо необхідності загрузки Договірної ціни з додатками, так як інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація та документи, згідно з переліком визначеним у Додатку 2 до тендерної документації, не містить окрему вимогу щодо складання і подання Учасником Договірної ціни з додатками та локальними кошторисами.
Правильно ми розуміємо, що Учасник надає Замовнику «Цінову пропозицію» за формою Додатку 3 до тендерної документації, чим і підтверджує свою цінову пропозицію без додавання Договірної ціни з додатками.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник !
Згідно п.1 розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація та документи, згідно з переліком визначеним у Додатку 2 до тендерної документації. Для перевірки наданої інформації Учасником, в частині відповідності наданої пропозиції до переліку визначеному у додатку 2, необхідно надати Договірну ціну з усіма додатками. В разі не надання таких документів Замовник не має можливості перевірки наданої пропозиції Учасником.
Згідно п.1 розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація та документи, згідно з переліком визначеним у Додатку 2 до тендерної документації. Для перевірки наданої інформації Учасником, в частині відповідності наданої пропозиції до переліку визначеному у додатку 2, необхідно надати Договірну ціну з усіма додатками. В разі не надання таких документів Замовник не має можливості перевірки наданої пропозиції Учасником.
Щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 20 лютого 2024 08:10
Дата відповіді: 20 лютого 2024 12:06
Доброго дня!
Відповідно до розділу «Забезпечення тендерної пропозиції» встановлено, що строк забезпечення тендерної пропозиції – протягом 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Первісний кінцевий строк подання тендерних пропозицій був визначений – до 20.02.2024 р. В той же час 19.02.2024 р. строк подання тендерних пропозицій був подовжений до 25.02.2024 р.
Чи буде порушенням вимог замовника подання в складі тендерної пропозиції подання учасником банківської гарантії, оформленої до 19.02.2024 р. (включно) строком забезпечення – 90 календарних днів з дати первісного кінцевого строку подання тендерних пропозицій – 20.02.2024 р., оскільки подовження строку дії банківської гарантії потребує від учасника невиправданих часових та фінансових витрат, враховуючи, що у викладених відповідях на питання Замовником анонсовано внесення змін до тендерної документації, що спричинить подальше перенесення кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до п.2 Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації чітко вказано що строк забезпечення тендерної пропозиції – протягом 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання пропозицій по даній закупівлі - 25.02.2024 року. Відлік строків в публічних закупівлях розраховується відповідно до Цивільного кодексу України.
Щодо визначення вартості робіт
Дата подання: 20 лютого 2024 08:19
Дата відповіді: 20 лютого 2024 14:38
Доброго дня!
Відповідно до розділу «Забезпечення тендерної пропозиції» встановлено, що учасник в складі тендерної документації має подати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація та документи, згідно з переліком визначеним у Додатку 2 до тендерної документації.
Вищенаведений додаток не містить будь яких посилань на необхідність визначення вартості робіт та витрат.
З іншого боку у відповідь на запитання «Інформація стосовно Договірної ціни» від 16.02.2024 р. Замовником зазначено, що «…Для перевірки наданої інформації Учасником, в частині відповідності наданої пропозиції до переліку визначеному у додатку 2, необхідно надати Договірну ціну з усіма додатками. В разі не надання таких документів Замовник не має можливості перевірки наданої пропозиції Учасником.»
Викладена вимога не Замовника не відповідає змісту тендерної документації.
З огляду на вищенаведене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог Замовника шляхом внесення змін до тендерної документації, зазначивши формат та зміст викладення вартості робіт (договірна ціна, кошторис тощо).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Ваша вимога буде врахована при підготовці змін до тендерної документації.
анансовані зміни до Тендерної документації
Дата подання: 20 лютого 2024 09:20
Дата відповіді: 20 лютого 2024 12:10
Доброго дня!
Просимо звурнути увагу, що станом на дату і час подання даного запитання Замовником не внесено ніяких змін до Тендерної документації, окрім продовження строку подання пропозицій. Для уникнення порушень п.54 Постанови №1178 (Особливостей), а саме : "Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення".
Просимо привести у відповідність Тендерну документацію.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Тендерна документація і перелік змін до неї будуть оприлюднені відповідно до вимог чинного законодавства України.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-12-004665-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460, Код ЄДРПОУ:42316673
Дата подання: 06 березня 2024 12:14
Дата подання: 06 березня 2024 12:14
СКАРГА на рішення Замовника у процедурі публічної закупівлі
Відповідно до рішення Комунального підприємства з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «Спецжитлофонд» (надалі – Замовник) відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Будівельно-Монтажне Управління № 460» (надалі – Учасник) в закупівлі - «Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Прокладання зовнішніх інженерних мереж до житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва», код ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ЛОТ 1 – «Прокладання зовнішніх інженерних мереж до житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва», в частині виконання робіт з прокладання мереж теплопостачання», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-12-004665-a, на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 01/03/24/Т від 01.03.2024 р.).
Так у протоколі зазначено, що Учасник оприлюднив оновлену інформацію, проте не скористався можливістю виправити усі виявлені невідповідності, а саме:
1. В локальному кошторисі №02-001-001 розділ №1 «Теплова камера ТК 930 (нова) р. 7,0х5,8х3,0(h)» не вірно вказано діаметри трубопроводу що ізолюється (поз. 54 по кошторису).
2. В локальному кошторисі №02-001-001 розділ №5 «Теплова камера ТК 934 (нова) р. 6,5х5,0х2,8(h)» не вірно вказано діаметри трубопроводу що ізолюється (поз. 158 по кошторису).
3. В локальному кошторисі №02-001-001 розділ №4 «Теплова камера ТК 933 (нова) р. 3,6х2,4х2,2(h)» не вірно вказано робочий тиск для Фланця плоского приварного із сталі ВСт3сп2,ВСт3сп3, діаметр25 мм.
4. В локальному кошторисі №02-001-002 розділ №3 «Сигналізація ділянки тепломережі від ТК 934 (нова) до ІТП житлового будинку» не вірно вказано кількість поз.23 по кошторису.
5. В договірній ціні відсутня робота поз.143 згідно додатку №2 до тендерної документації. Дану невідповідність не усунуто. Надана відповідь про застосування сталевих труб з посиленою антикорозійною ізоляцією, що запропонував постачальник, не підтверджено документами від фірми постачальника (сертифікат якості, лист від постачальника, і т. ін.).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 березня 2024 15:56
рішення від 08.03.2024 № 4316.pdf
Дата публікації: 08 березня 2024 15:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.03.2024 № 4778.pdf
Дата публікації: 18 березня 2024 13:18
рішення від 15.03.2024 № 4778.pdf
Дата публікації: 20 березня 2024 11:51
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 2 – «Прокладання зовнішніх інженерних мереж до житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва», в частині виконання робіт з прокладання мереж водопостачання та каналізації |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 13 129 252,99 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 65 646,26 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія (електронна банківська гарантія). Банківська гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок банка виплатити замовнику повну суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу 3 цієї тендерної документації. Зміст банківської гарантії повинен відповідати вимогам п. 11 ч. 1 ст. 9 Закону та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «про затвердження форми і вимоги до забезпечення тендерної документації\пропозиції» та «Положення про порядок здійснення банками операції за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в Систему) такий договір. Реквізити бенефіціара для оформлення забезпечення тендерної пропозиції Назва: КП «Спецжитлофонд» Ідентифікаційний код: 31454734 місцезнаходження: 04071. м. Київ. вул. Оболонська. 34. Банківські реквізити: АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ ІНДУСТРІАЛЬНИЙ БАНК» Р\р UA 04 322540 00000 26005101064881 МФО 322540 Розмір забезпечення тендерної пропозиції: по ЛОТУ 2 – 50 000 грн (п'ятдесят тисяч грн 00 коп.); Строк забезпечення тендерної пропозиції – протягом 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок коштів учасника, не компенсуються замовником, у томі числі і при відміні та скасування торгів. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджене наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції); - Довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним електронним\кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково копію документу, який підтверджує повноваження відповідальної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку. - випискою (платіжним дорученням), виданою банком-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документи, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до умов проекту договору: 4.5. Забезпечення виконання зобов’язань за Договором здійснюється відповідно до вимог законодавства та умов Договору. 4.6. Підрядник вносить забезпечення виконання цього Договору у розмірі 200 000,00 грн. (двісті тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ. 4.7. Підрядник зобов’язується особисто перерахувати грошові кошти, зазначені в пункті 4.6. цього Договору, в повному обсязі на поточний рахунок Замовника, відкритий в АТ «Комерційний індустріальний банк» UA 04 322540 00000 26005101064881. |
Аукціон
Позиції
1 роб
ЛОТ 2 – «Прокладання зовнішніх інженерних мереж до житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва», в частині виконання робіт з прокладання мереж водопостачання та каналізації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 травня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Аванс | 15 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2024 16:18 |
Додаток 4_Проект договору про закупівлю _ЛОТ 2_ЗМІНИ.docx |
20 лютого 2024 16:18 |
Додато 2 Відомість обсягів робіт Додаток №2 ЛОТ2_ЗМІНИ.pdf |
12 лютого 2024 11:51 |
Додаток 2-2 Відомість ресурсів (ВОДОПРОВІД ТА КАНАЛІЗАЦІЯ).pdf |
12 лютого 2024 11:51 |
Додаток 3 цінова пропозиція (1).pdf |
20 лютого 2024 16:18 |
Додаток 4_Проект договору про закупівлю _ЛОТ 2_ЗМІНИ.docx
|
||
20 лютого 2024 16:18 |
Додато 2 Відомість обсягів робіт Додаток №2 ЛОТ2_ЗМІНИ.pdf
|
||
12 лютого 2024 11:51 |
Додаток 2-2 Відомість ресурсів (ВОДОПРОВІД ТА КАНАЛІЗАЦІЯ).pdf
|
||
12 лютого 2024 11:51 |
Додаток 3 цінова пропозиція (1).pdf
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2024 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" |
12 485 848,63
UAH з ПДВ
|
12 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" |
13 127 633,99
UAH з ПДВ
|
12 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" #37563856 |
Відхилено |
12 390 000,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2024 15:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 березня 2024 11:18
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" #41008865 |
Переможець |
12 400 000,00
UAH з ПДВ
|
08 березня 2024 13:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 березня 2024 12:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2024 11:01
|
Додаткова угода № 1 від 31.05.2024.PDF | зміни до договору |
31 травня 2024 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2024 11:37
|
Договір_2024-11 від 22.03.2024.pdf | укладений |
22 березня 2024 11:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Першу частину пункту 2.1. Договору викласти в наступній редакції: "2.1. Строк виконання робіт: з дати укладання Договору до 31 грудня 2024 року." 2.Пункт 18.1 Розділу XVIII "Строк дії Договору" викласти в наступній редакції: "18.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2024 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань." 3. Додаток №1 до Договору "Календарний графік виконання робіт" викласти у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 4.Додаток № 3 до Договору "План фінансування" викласти у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 2024-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |