Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сорочка поло вид 1 (18330000-1: Футболки та сорочки)
Очікувана вартість
195 600 000,00 UAH
UA-2024-02-07-012487-a 8110f57bc639464d8250c95d66eb055d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706
+380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706, +380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2024 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2024 18:00
Очікувана вартість: 195 600 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18330000-1: Футболки та сорочки


ЛОТ 1
75 тис. шт до 31.03.2024
35 тис. шт до 30.04.2024
35 тис. шт до 31.05.2024

ЛОТ 2
75 тис. шт до 31.03.2024
35 тис. шт до 30.04.2024
35 тис. шт до 31.05.2024

ЛОТ 3
20 тис. шт до 31.03.2024
10 тис. шт до 30.04.2024
10 тис. шт до 31.05.2024

ЛОТ 4
20 тис. шт до 31.03.2024
10 тис. шт до 30.04.2024
10 тис. шт до 31.05.2024

ЛОТ 5
10 тис. шт до 31.03.2024
10 тис. шт до 30.04.2024
10 тис. шт до 31.05.2024
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

07 лютого 2024 16:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2024 16:11
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
07 лютого 2024 16:11
Додаток №2 Форма цінова пропозиція.docx
07 лютого 2024 16:11
Додаток №11 Проект договору.docx
07 лютого 2024 16:11
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
07 лютого 2024 16:11
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
07 лютого 2024 16:11
ТС Сорочка поло.pdf
07 лютого 2024 16:11
Розмірна сітка сорочка бойова, поло.xlsx
07 лютого 2024 16:11
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
07 лютого 2024 16:11
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
07 лютого 2024 16:11
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
07 лютого 2024 16:11
Оголошення.docx
07 лютого 2024 16:11
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі.docx
07 лютого 2024 16:11
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
07 лютого 2024 16:11
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Сорочка поло вид 1 (18330000-1: Футболки та сорочки)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 19 560 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 97 800,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.  Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.  Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.  Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом.  Розмір забезпечення пропозиції: 1% від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі).  Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є  резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.   Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.  Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії.   Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо:  • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим);  • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  • можливості часткової сплати суми гарантії.   Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24,  код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635    в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313   Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником.  Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі:  1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;  2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі;  Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі:  1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;  2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі;  3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання;  4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 195600 UAH

Аукціон

Початок: 19 лютого 2024 13:12
Закінчення: 19 лютого 2024 14:17
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

40000 шт
Сорочка поло вид 1 (18330000-1: Футболки та сорочки)
ДК 021:2015: 18330000-1 — Футболки та сорочки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Дата доставки: 31 травня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.  Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.  Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.  Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом.  Розмір забезпечення пропозиції: 1% від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі).  Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є  резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.   Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.  Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії.   Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо:  • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим);  • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  • можливості часткової сплати суми гарантії.   Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24,  код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635    в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313   Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником.  Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі:  1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;  2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі;  Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі:  1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;  2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі;  3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання;  4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції.

Сума забезпечення: 195600 UAH

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МІК" 19 447 200,00
UAH з ПДВ
19 447 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПрАТ "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА" 19 519 200,00
UAH з ПДВ
19 519 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ФОРМТЕКС" 19 519 200,00
UAH з ПДВ
19 519 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "ТІС ГРУП" 19 560 000,00
UAH з ПДВ
19 560 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТУСМО" 19 560 000,00
UAH з ПДВ
19 560 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза" 19 560 000,00
UAH з ПДВ
19 560 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" 19 519 200,00
UAH з ПДВ
19 519 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 19 466 400,00
UAH з ПДВ
19 466 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" 19 519 200,00
UAH з ПДВ
19 519 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 лютого 2024 16:07
Електронний підпис
26 лютого 2024 16:05
ТОВ МІК.pdf
26 лютого 2024 16:05
Статут ТОВ МІК.pdf
26 лютого 2024 16:05
Довідка Шустова.zip
26 лютого 2024 16:04
Довідка ТОВ МІК.zip
26 лютого 2024 16:04
Довідка Рябов.zip
26 лютого 2024 16:04
Довідка Марфін.zip
26 лютого 2024 16:04
Довідка ДПС.pdf
26 лютого 2024 16:04
Витяг МВС Шустова.rar
26 лютого 2024 16:04
Витяг МВС Рябов.rar
26 лютого 2024 16:04
Витяг МВС Марфін.zip
26 лютого 2024 16:04
Анкета Додаток 9.pdf
26 лютого 2024 16:04
PDF_0002.pdf
21 лютого 2024 11:34
Електронний підпис
18 лютого 2024 11:05
Електронний підпис
18 лютого 2024 11:05
Електронний підпис
18 лютого 2024 11:04
Витяг МВС Шустова.rar
18 лютого 2024 11:04
ТОВ МІК.pdf
18 лютого 2024 11:04
5. Довіреність Шустова.pdf
18 лютого 2024 11:04
5.6. Статут ТОВ МІК.pdf
18 лютого 2024 11:04
Довідка Шустова.zip
18 лютого 2024 11:04
9.1. Баланс 9 місяців 2023.pdf
18 лютого 2024 11:04
Витяг МВС Рябов.rar
18 лютого 2024 11:04
Довідка МІК.zip
18 лютого 2024 11:04
Довідка ДПС.pdf
18 лютого 2024 11:04
5.3. Протокол.pdf
18 лютого 2024 11:04
3. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
18 лютого 2024 11:04
Довідка Рябов.zip
18 лютого 2024 11:04
4. Анкета Додаток 9.pdf

Публічні документи

26 лютого 2024 10:51
Електронний підпис
21 лютого 2024 13:35
Електронний підпис
16 лютого 2024 15:54
Електронний підпис
16 лютого 2024 15:54
Електронний підпис
16 лютого 2024 15:22
тендерна гарант_я 1176-24.7z
16 лютого 2024 15:22
Свідоцтво РА.7z
16 лютого 2024 15:22
Наказ Фролова Ю.М.7z
16 лютого 2024 15:22
Відгук Прилуки дог_142.pdf
16 лютого 2024 15:22
Відгук Прилуки дог_30.pdf
16 лютого 2024 15:22
Лист для клієнтів.7z
16 лютого 2024 15:22
тендерна гарант_я 1174-24.7z
16 лютого 2024 15:22
статут ПРИЛУКИ 2021.pdf
16 лютого 2024 15:22
НАКАЗИ працівники.pdf
16 лютого 2024 15:22
Витяг із Статуту.7z
16 лютого 2024 15:22
Протокол НР.7z
16 лютого 2024 15:22
тендерна гарант_я 1173-24.7z
16 лютого 2024 15:22
Лист здійснення БД.7z
16 лютого 2024 15:22
тендерна гарант_я 1177-24.7z
16 лютого 2024 15:22
Відгук Прилуки дог_162.pdf
16 лютого 2024 15:22
витяг єдр.pdf
16 лютого 2024 15:22
Довідка ліцензування.pdf
16 лютого 2024 15:22
Банківська Ліцензія.7z
16 лютого 2024 15:22
Баланс Прилуки 2022р..pdf
16 лютого 2024 15:22
тендерна гарант_я 1175-24.7z
16 лютого 2024 15:22
тендерна гарант_я 1175-24.7z

Публічні документи

18 лютого 2024 15:09
Електронний підпис
18 лютого 2024 15:09
Електронний підпис
18 лютого 2024 15:05
Витяг НР.7z
18 лютого 2024 15:05
Лист для клієнтів.7z
18 лютого 2024 15:05
Банківська Ліцензія.7z
18 лютого 2024 15:05
Свідоцтво РА.7z
18 лютого 2024 15:05
Довідка банкрутство.pdf
18 лютого 2024 15:05
Лист здійснення БД.7z
18 лютого 2024 15:05
Наказ Буркиця.7z
18 лютого 2024 15:05
Лист гарантія.pdf
18 лютого 2024 15:05
Гарантія № 1134-24.7z

Публічні документи

18 лютого 2024 12:43
Електронний підпис
18 лютого 2024 12:43
Електронний підпис
18 лютого 2024 12:42
Довідка НАЗК КАРА Є.С..zip
18 лютого 2024 12:42
Витяг_ПП ТІС ГРУП_2023.pdf
18 лютого 2024 12:42
Витяг МВС-КАРА-2024-02-14.zip
18 лютого 2024 12:42
цінова лот 3.doc.p7s

Публічні документи

16 лютого 2024 18:28
Електронний підпис
16 лютого 2024 18:28
Електронний підпис
16 лютого 2024 18:27
Копія звіту Ф2 за 2022р..pdf
16 лютого 2024 18:27
Витяг про несудимість.rar
16 лютого 2024 18:27
Згода на ОПД.pdf
16 лютого 2024 18:27
Довідка ДПС.pdf.asice.zip
16 лютого 2024 18:27
Копія балансу 2022р..pdf
16 лютого 2024 18:27
статут.pdf
16 лютого 2024 18:27
Аналогічний договір.pdf
16 лютого 2024 18:27
Витяг ПДВ.pdf
16 лютого 2024 18:27
Виписка.pdf
16 лютого 2024 18:27
Рішення учасника.pdf
16 лютого 2024 18:27
Наказ на директора.pdf
16 лютого 2024 18:27
Опис до статуту.pdf
16 лютого 2024 18:27
Цінова лот 3.pdf
16 лютого 2024 18:27
Guarantee_15_lot_3.zip
16 лютого 2024 18:27
ГЛ лот 3.pdf

Публічні документи

26 лютого 2024 13:23
Електронний підпис
26 лютого 2024 13:21
Електронний підпис
26 лютого 2024 13:18
Електронний підпис
21 лютого 2024 14:49
Електронний підпис
21 лютого 2024 14:45
Електронний підпис
17 лютого 2024 18:27
Електронний підпис
17 лютого 2024 18:26
13 - 5 - Витяг Вдовиченко.zip
17 лютого 2024 18:26
10 - Лист гарантія.pdf
17 лютого 2024 18:26
08 - F - Звіт ЕСВ 4-2023.pdf
17 лютого 2024 18:26
08 - F - Звіт ЕСВ 4-2022.pdf
17 лютого 2024 18:26
08 - F - Звіт ЕСВ 3-2023.pdf
17 лютого 2024 18:26
08 - F - Звіт ЕСВ 3-2022.pdf
17 лютого 2024 18:26
08 - F - Звіт ЕСВ 2-2023.pdf
17 лютого 2024 18:26
08 - F - Звіт ЕСВ 2-2022.pdf
17 лютого 2024 18:26
08 - F - Звіт ЕСВ 1-2023.pdf
17 лютого 2024 18:26
08 - F - Звіт ЕСВ 1-2022.pdf
17 лютого 2024 18:26
08 - D - S0100114 Ф1 Баланс41001.pdf
17 лютого 2024 18:26
08 - D - S0100114 Ф1 Баланс 2022.pdf
17 лютого 2024 18:26
05 - Наказ директора.pdf
17 лютого 2024 18:26
02 - Витяг ЄДРПОУ.pdf
17 лютого 2024 18:26
01 - Ліцензування.pdf

Публічні документи

16 лютого 2024 19:25
Електронний підпис
16 лютого 2024 19:25
Електронний підпис
16 лютого 2024 16:20
Електронний підпис
16 лютого 2024 16:20
Електронний підпис
16 лютого 2024 16:20
12 Анкета.pdf
16 лютого 2024 16:20
2 Витяг ПДВ 01.08.2023.pdf
16 лютого 2024 16:20
1 Виписка з ЄДР.pdf
16 лютого 2024 16:20
6 Довідка працівники.pdf
16 лютого 2024 16:20
4 Довідка аналогічний.pdf
16 лютого 2024 16:20
цінова 3 лот.pdf
16 лютого 2024 16:20
2 Довідка ліцензія.pdf

Конфіденційні документи

16 лютого 2024 19:25
4.3 Копія Договору 286-3-23-6.pdf

Обґрунтування конфіденційності

не розголошення чутливої інформації

16 лютого 2024 19:25
4.1 Копія Договору 286-3-23-83.pdf

Обґрунтування конфіденційності

не розголошення чутливої інформації

Публічні документи

18 лютого 2024 13:48
Електронний підпис
18 лютого 2024 13:48
Електронний підпис
18 лютого 2024 13:48
Гарантія 115779-GL-54-30.rar
18 лютого 2024 13:48
Гарантія 115779-GL-54-28.rar
18 лютого 2024 13:48
Гарантія 115779-GL-54-31.rar
18 лютого 2024 13:48
Гарантія 115779-GL-54-32.rar
18 лютого 2024 13:48
Гарантія 115779-GL-54-29.rar
18 лютого 2024 13:48
4.2. Баланс 2022.pdf
18 лютого 2024 13:48
1.1. Довідка ліцензія.pdf
18 лютого 2024 13:48
1.2. виписка від 02.08.23.pdf
18 лютого 2024 13:48
4.2. Баланс 2023 3 кв..pdf
18 лютого 2024 13:48
1.3. топ текс витяг пдв.pdf
18 лютого 2024 13:48
10.6. банкрутство.pdf
18 лютого 2024 13:48
6. Лист-гарантія.pdf
18 лютого 2024 13:48
2. Цінова л3.pdf

Публічні документи

16 лютого 2024 17:24
Електронний підпис
16 лютого 2024 17:24
Електронний підпис
16 лютого 2024 17:23
Витяг з ЄДР 16.01.2024.pdf.asice.zip
16 лютого 2024 17:23
Витяг з ЄДР 16.01.2024.pdf
16 лютого 2024 17:23
Баланс 9 міс 2023 з кв.pdf
16 лютого 2024 17:23
Анкета.pdf
16 лютого 2024 17:23
Щодо банкрутства.pdf
16 лютого 2024 17:23
Лист-гарантія.pdf.asice.zip
16 лютого 2024 17:23
Досвід акти 1.pdf.asice.zip
16 лютого 2024 17:23
ТК 4 ДФ 3 кв 2023 ч. 5.pdf
16 лютого 2024 17:23
ТК 4 ДФ 3 КВ 2023 ч. 1.pdf.asice.zip
16 лютого 2024 17:23
ВП ТК ЛУБНИ 3КВ2023 4ДФ.pdf
16 лютого 2024 17:23
ТК 4 ДФ 3 кв 2023 ч. 4 .pdf.asice.zip
16 лютого 2024 17:23
Витяг з ЄДР 16.01.2024.pdf.asice.zip
16 лютого 2024 17:23
Fwd_Гарантія_на_16.02_до_18.zip
16 лютого 2024 17:23
ТК 4 ДФ 3 кв 2023 ч. 3.pdf.asice.zip
16 лютого 2024 17:23
Re_Податковий_розрах.zip
16 лютого 2024 17:23
ТК 4 ДФ 3 КВ 2023 ч. 1.pdf
16 лютого 2024 17:23
ТК 4 ДФ 3 кв 2023 ч. 5.pdf.asice.zip
16 лютого 2024 17:23
ТК 4 ДФ 3 кв 2023 ч. 4 .pdf
16 лютого 2024 17:23
Досвід акти 2.pdf.asice.zip
16 лютого 2024 17:23
Досвід довідка.pdf.asice.zip
16 лютого 2024 17:23
ВП ТК Стиль 3 кв 2023 4 ДФ .pdf
16 лютого 2024 17:23
Витяг платника ПДВ.pdf
16 лютого 2024 17:23
Щодо банкрутства.pdf.asice.zip
16 лютого 2024 17:23
ТК 4 ДФ 3 кв 2023 ч. 2.pdf.asice.zip
16 лютого 2024 17:23
ТК 4 ДФ 3 кв 2023 ч. 2.pdf
16 лютого 2024 17:23
Анкета.pdf.asice.zip
16 лютого 2024 17:23
Досвід довідка.pdf
16 лютого 2024 17:23
Досвід акти 1.pdf
16 лютого 2024 17:23
Довідка працівники.pdf
16 лютого 2024 17:23
ТК 4 ДФ 3 кв 2023 ч. 3.pdf
16 лютого 2024 17:23
Досвід акти 2.pdf
16 лютого 2024 17:23
Витяг з ЄДР 16.01.2024.pdf
16 лютого 2024 17:23
Лист-гарантія.pdf

Конфіденційні документи

16 лютого 2024 17:23
Досвід дод.угода 2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір укладений з МОУ та містить чутливу до розповсюдження інформацію

16 лютого 2024 17:23
Досвід договір 2.pdf.asice.zip

Обґрунтування конфіденційності

Договір укладений з МОУ та містить чутливу до розповсюдження інформацію

16 лютого 2024 17:23
Досвід договір 1.pdf.asice.zip

Обґрунтування конфіденційності

Договір укладений з МОУ та містить чутливу до розповсюдження інформацію

16 лютого 2024 17:23
Досвід договір 2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір укладений з МОУ та містить чутливу до розповсюдження інформацію

16 лютого 2024 17:23
Досвід накладні 2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір укладений з МОУ та містить чутливу до розповсюдження інформацію

16 лютого 2024 17:23
Досвід дод. угода 1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір укладений з МОУ та містить чутливу до розповсюдження інформацію

16 лютого 2024 17:23
Досвід дод. угода 1.pdf.asice.zip

Обґрунтування конфіденційності

Договір укладений з МОУ та містить чутливу до розповсюдження інформацію

16 лютого 2024 17:23
Досвід накладні 1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір укладений з МОУ та містить чутливу до розповсюдження інформацію

16 лютого 2024 17:23
Досвід накладні 2.pdf.asice.zip

Обґрунтування конфіденційності

Договір укладений з МОУ та містить чутливу до розповсюдження інформацію

16 лютого 2024 17:23
Досвід договір 1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір укладений з МОУ та містить чутливу до розповсюдження інформацію

16 лютого 2024 17:23
Досвід накладні 1.pdf.asice.zip

Обґрунтування конфіденційності

Договір укладений з МОУ та містить чутливу до розповсюдження інформацію

16 лютого 2024 17:23
Досвід дод.угода 2.pdf.asice.zip

Обґрунтування конфіденційності

Договір укладений з МОУ та містить чутливу до розповсюдження інформацію

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІК"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ПрАТ "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ФОРМТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ПП "ТІС ГРУП"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ТУСМО"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МІК"
#30105738
Переможець 19 447 200,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2024 15:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 лютого 2024 10:46

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до п.1 Додатку №4 Оголошення “Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник в складі пропозиції повинен надати наступні документи: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору); - копія(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання; - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Сорочка поло» або інше обмундирування, згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі. * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Сорочка поло» або інше обмундирування згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі. У складі пропозиції Учасника відсутні вищезазначені документи. Для усунення невідповідностей необхідно надати: інформацію про наявність необхідного досвіду виконання аналогічних договорів у визначеному обсязі, а саме: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору); - копія(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання; - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Сорочка поло» або інше обмундирування, згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі. 2. Відповідно до п.3 Додатку №4 Оголошення “Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник в складі пропозиції повинен надати наступні документи: - довідку в довільній формі «Інформаційна довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання договору про закупівлю» за наступними категоріями професій у кількості:   · швачка – не менше 20 працівників;   · технолог – не менше 1 працівника;   · розкрійник/закрійник – не менше 1працівника;   · працівники контролю якості – не менше 1 працівника;   - завірена учасником копія звіту про суми нарахування доходу застрахованих осіб та суми нарахування єдиного внеску з додатками, поданого за останній звітний період (з копіями документів, які підтверджують факт прийняття такого звіту податковим органом);   - завірені учасником копії  наказів про призначення зазначених у довідці працівників, з якими  Учасник перебуває в трудових відносинах.  У випадку, якщо учасник закупівлі представляє інтереси виробника, дозволяється надання підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям з боку такого виробника. У такому випадку, учасник повинен у складі пропозиції надати належним чином завірений документ про представництво виробника із зазначенням посилання на номер оголошення, відповідно до якого проводиться спрощена закупівля У складі пропозиції Учасника відсутні вищезазначені документи. Для усунення невідповідностей необхідно надати: - довідку в довільній формі «Інформаційна довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання договору про закупівлю» за наступними категоріями професій у кількості:   · швачка – не менше 20 працівників;   · технолог – не менше 1 працівника;   · розкрійник/закрійник – не менше 1працівника;   · працівники контролю якості – не менше 1 працівника;   - завірена учасником копія звіту про суми нарахування доходу застрахованих осіб та суми нарахування єдиного внеску з додатками, поданого за останній звітний період (з копіями документів, які підтверджують факт прийняття такого звіту податковим органом);   - завірені учасником копії  наказів про призначення зазначених у довідці працівників, з якими  Учасник перебуває в трудових відносинах. 

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2024 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІК"
#30105738
19 447 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 вересня 2024 09:28
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2024 13:07
ДУ 1 до Дог №55 03-24-РМ.pdf зміни до договору
03 квітня 2024 11:49
Електронний підпис укладений
07 березня 2024 17:27
Dohovir 55 03-24-RM.pdf укладений
07 березня 2024 16:36

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Сорочка поло вид 1 (18330000-1: Футболки та сорочки) 40000 штуки 486,18
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 55/03-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Сорочка поло вид 1 (18330000-1: Футболки та сорочки) 40000 штука 486,18
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 березня 2024 — 17 серпня 2024
Сума оплати за договором: 19 447 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 241 200,00 UAH)