Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Очікувана вартість
7 246 512,00 UAH
UA-2024-01-31-007333-a ● 9e64553e431d401f999944b69c7b6678
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" |
Код ЄДРПОУ: | 03366500 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А |
Контактна особа: |
Сидоренко Наталія Іванівна 380442356482 TENDER@KGSE.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2024 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2024 13:30 |
Очікувана вартість: | 7 246 512,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Тендерна документація
05 лютого 2024 14:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2024 14:31 |
Зміни до ТД.pdf | |
05 лютого 2024 14:30 |
ТД охорона 2024.docx |
05 лютого 2024 14:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 лютого 2024 14:31 |
Зміни до ТД.pdf
|
|||
05 лютого 2024 14:30 |
ТД охорона 2024.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пункт 8 Додатку 5 до тендерної документації
Дата подання: 04 лютого 2024 14:50
Дата відповіді: 05 лютого 2024 14:29
"Шановний Замовник! Ознайомившись з вимогами Вашої тендерної документації, ми як потенційний учасник, хочем звернутись до Вас з роз’ясненням деяких пунктів? : Пунктом 8 Додатку № 5 передбачено надання наступних документів:
1. "Сертифікат про проходження профілактичного огляду", ми як потенційний учасник не можемо надати даний документ, оскільки зараз існує єдина довідка за встановленою формою, а саме: "Довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин", тобто сертифікати можуть надати лише ті учасники, які отримали його до введення єдиної довідки, а це обмежує коло потенційних учасників.
2. «Довідка з МВС», наразі цей документ не видається та його повністю замінює "Витяг з інформаційно-аналітичної системи", наразі витяги видаються в електронній формі , а отже саме довідку МВС можуть надати лише ті учасники, які отримали Довідку МВС, до введення зазначеного вище витягу.
У зв'язку з вищезазначеним, просимо Вас зазначити чи можна надавати наведені вище документи, взамін тих, що Ви вимагаєте, якщо ТАК, то просимо внести зміни в тендерну документації, а якщо НІ, то зазначити законадавчі причини. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику. у п.8 додатку № 5 до Тендерної документації внесено зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-31-007333-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 02 лютого 2024 12:20
Трекери
Доброго дня, документацією встановлено вимогу: Довідка про наявність персональних переносних супутникових GPS трекерів (не менше кількості постів хорони) з можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників із зазначенням їх моделей та IMEI кодів.
На підтвердження надати сканований оригінал видаткової накладної на придбання, а також надати кольорову скан-копію листа ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які Учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ.
Дана вимога є дискримінаційною з огляду на те, що окрім трекерів учасники можуть використовувати автоматизовану систему контролю патрулювання, наприклад SkyTrack або її аналог, що в рази ефективніше за використання трекерів. Також, станом на сьогодні, внесення кодів ІМЕІ в узагальнену базу даних не є обов'язковим. Корім того, внесення здійснюється постачальником/виробником обладнання, на що учасники жодним чином вплинути не можуть. Таким чином, зазначена вимога обмежує коло потенційних учасників, адже не надає альтернативних способів підтвердження кваліфікаційного критерію.
Розгорнути
Згорнути
На підтвердження надати сканований оригінал видаткової накладної на придбання, а також надати кольорову скан-копію листа ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які Учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ.
Дана вимога є дискримінаційною з огляду на те, що окрім трекерів учасники можуть використовувати автоматизовану систему контролю патрулювання, наприклад SkyTrack або її аналог, що в рази ефективніше за використання трекерів. Також, станом на сьогодні, внесення кодів ІМЕІ в узагальнену базу даних не є обов'язковим. Корім того, внесення здійснюється постачальником/виробником обладнання, на що учасники жодним чином вплинути не можуть. Таким чином, зазначена вимога обмежує коло потенційних учасників, адже не надає альтернативних способів підтвердження кваліфікаційного критерію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2024 14:23
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Тобто, для отримання якісних послуг Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження того що працівники не мають непогашеної судимості, не перебувають на психіатричному та наркологічному обліку, мають необхідні медичні рекомендації на відповідну роботу, що не суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов договору.
Встановлюючи вимогу про наявність саме супутникових JPS трекерів, Замовник вбачає, що для ефективного контролю для проходження маршруту патрулювання з боку Замовника, найефективніших та найлегших способом контроль є саме за допомогою JPS трекерів, що в будь-який момент дозволяє встановити час виходу охоронника на маршрут та переглянути сам маршрут пересування охоронника.
Ця вимога жодним чином не є дискримінаційною, оскільки кожен суб’єкт охоронної діяльності може придбати jps трекери, Замовник не встановлює жодних обмежень, щодо класу JPS трекерів, їх марки чи стандарту тощо, а отже жодним чином не дискримінує жодного учасника.
Щодо внесення кодів ІМЕІ в узагальнену базу даних, то будь-який суб’єкт господарювання (в цьому випадку охоронної діяльності), може у вільному доступі, перед придбанням тих чи інших товарів, попросити в покупця сертифікат відповідності на обраний товар, а отже зрозуміти, яким саме чином, той чи інший товар був ввезений на територію України.
Для отримання скан-копію листа ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, учасник повинен подати запит у відповідний орган, з переліком кодів ІМЕІ GPS трекерів та у випадку наявності відповідних кодів, ДП «Українській державний центр радіочастот» протягом одного робочого дня відповідає на запит в електронній формі, шляхом надання листа з зазначеною інформацією. А отже ця вимога жодним чином не обмежує коло потенційний учасників, оскільки кожен учасник може звернутися за отриманням відповідної інформації.
У зв’язку з вище зазначеним, ці вимоги не обмежують коло потенційних учасників, а Ваша вимога залишається «Не задоволеною».
Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Тобто, для отримання якісних послуг Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження того що працівники не мають непогашеної судимості, не перебувають на психіатричному та наркологічному обліку, мають необхідні медичні рекомендації на відповідну роботу, що не суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов договору.
Встановлюючи вимогу про наявність саме супутникових JPS трекерів, Замовник вбачає, що для ефективного контролю для проходження маршруту патрулювання з боку Замовника, найефективніших та найлегших способом контроль є саме за допомогою JPS трекерів, що в будь-який момент дозволяє встановити час виходу охоронника на маршрут та переглянути сам маршрут пересування охоронника.
Ця вимога жодним чином не є дискримінаційною, оскільки кожен суб’єкт охоронної діяльності може придбати jps трекери, Замовник не встановлює жодних обмежень, щодо класу JPS трекерів, їх марки чи стандарту тощо, а отже жодним чином не дискримінує жодного учасника.
Щодо внесення кодів ІМЕІ в узагальнену базу даних, то будь-який суб’єкт господарювання (в цьому випадку охоронної діяльності), може у вільному доступі, перед придбанням тих чи інших товарів, попросити в покупця сертифікат відповідності на обраний товар, а отже зрозуміти, яким саме чином, той чи інший товар був ввезений на територію України.
Для отримання скан-копію листа ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, учасник повинен подати запит у відповідний орган, з переліком кодів ІМЕІ GPS трекерів та у випадку наявності відповідних кодів, ДП «Українській державний центр радіочастот» протягом одного робочого дня відповідає на запит в електронній формі, шляхом надання листа з зазначеною інформацією. А отже ця вимога жодним чином не обмежує коло потенційний учасників, оскільки кожен учасник може звернутися за отриманням відповідної інформації.
У зв’язку з вище зазначеним, ці вимоги не обмежують коло потенційних учасників, а Ваша вимога залишається «Не задоволеною».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-31-007333-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 16 лютого 2024 15:51
Дата подання: 16 лютого 2024 15:51
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 лютого 2024 18:39
рішення від 20.02.2024 № 3140.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2024 18:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.02.2024 № 3670.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2024 11:46
рішення від 27.02.2024 № 3670.pdf
Дата публікації: 01 березня 2024 11:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. За результатами винесеного рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від “27” лютого 2024 року, справа №3670-р/пк-пз (далі - Рішення) що встановлює зобов'язання щодо скасування прийнятого рішення Замовником за предметом закупівлі ДК 021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги»- «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони» ЛОТ №1, вказаного у протколі № 29/ВТО24 від 14.02. 2024року - скасувати відповідне рішення.
2. Оприлюднити відповідну інформацію в електронній системі закупівель з урахуванням Особливостей №1178 і ст.18, 22 Закону №922.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони |
Опис предмету закупівлі: |
ДК 021:2015 – 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 229 696,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 11 148,48 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 66890.88 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | банківська гарантія в розмірі 5% від суми договору |
Аукціон
Позиції
28224 л/г
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
13 березня 2024
—
31 грудня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | відтермінування платежу до 90 календарних днів | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2024 13:39 |
ТД охорона 2024.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2024 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ" |
1 406 966,40
UAH з ПДВ
|
1 072 229,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАЖ.НЕТ" |
1 439 424,00
UAH з ПДВ
|
987 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРАЖ.НЕТ" #41098901 |
Переможець |
987 840,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2024 13:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2024 15:31
|
ДУ №1 ЛОТ3.pdf | зміни до договору |
12 березня 2024 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2024 11:22
|
Договір Охорона Лот 3.pdf | укладений |
05 березня 2024 11:22
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони | 28224 | людино-година |
35,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додавання нових постів |
Номер договору про закупівлю: | 01/03-24-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони | 28224 | людино-година |
35,00
UAH
|