Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та канцелярське приладдя
Очікувана вартість
409 499,67 UAH
UA-2024-01-25-014451-a ● b7e0327f0d6540fd968a074308de6f09
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ “АГЕНЦІЯ ОБОРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ” |
Код ЄДРПОУ: | 44725823 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Марія Шмуляр +380938218679 aoz.zakupivli@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2024 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 409 499,67 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
13 лютого 2024 23:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2024 23:12 |
Перелік змін до ТД_13.02.24.doc | |
13 лютого 2024 23:12 |
Перелік змін до ТД_13.02.24.doc.p7s | |
13 лютого 2024 23:12 |
ТД_канцтовари_25.01.24_зі змінами станом на 13.02.24 (2).doc | |
13 лютого 2024 23:12 |
ТД_канцтовари_25.01.24_зі змінами станом на 13.02.24 (2).doc.p7s | |
07 лютого 2024 17:30 |
ТД_канцтовари_25.01.24_зі змінами станом на 07.02.24.doc.p7s | |
07 лютого 2024 17:30 |
ТД_канцтовари_25.01.24_зі змінами станом на 07.02.24.doc | |
05 лютого 2024 14:44 |
ТД_канцтовари_25.01.24_зі змінами станом на 05.02.24.doc.p7s | |
05 лютого 2024 14:44 |
ТД_канцтовари_25.01.24_зі змінами станом на 05.02.24.doc | |
26 січня 2024 14:49 |
Перелік змін до ТД_26.01.24.doc.p7s | |
26 січня 2024 14:49 |
Перелік змін до ТД_26.01.24.doc | |
26 січня 2024 14:49 |
ТД_канцтовари_25.01.24_зі змінами.doc.p7s | |
26 січня 2024 14:49 |
ТД_канцтовари_25.01.24_зі змінами.doc | |
25 січня 2024 16:29 |
ТД_канцтовари_25.01.24.doc | |
25 січня 2024 16:29 |
ТД_канцтовари_25.01.24.doc.p7s |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
п.25
Дата подання: 26 січня 2024 13:29
Дата відповіді: 26 січня 2024 14:02
Шановний Замовнику! Додаток 3 п. 25 Стрижень кульковий під дану ручку (п.24), до автоматичних ручок підходять стрижні довжиною 107-110мм. Стрижень 142 мм підходить лише до неавтоматичних ручок.
Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Дякуємо за звернення, замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації
Технічні характеристики
Дата подання: 26 січня 2024 16:56
Дата відповіді: 29 січня 2024 15:13
Шановний Замовнику!
У Додатку 3 позиція 10. Дестеплер в характеристиках вказано колір асорті, чи можна пропонувати чорний колір? Чи не буде це вважатися приводом для відхилення Пропозиції?
Відповідь: Дякуємо за звернення, та повідомляємо, що це не буде підставою для відхилення пропозиції
Технічні характеристики
Дата подання: 26 січня 2024 17:09
Дата відповіді: 29 січня 2024 15:13
Шановний Замовнику!
У Додатку №3 в позиції №13. Скоби для степлера №23 (1000шт) - в характеристиках вказано Скоби для степлера №23. Просимо уточнити які саме скоби потрібні, бо існують №23/6, №23/8, №23/10, №23/13, №23/17, №23/20, так як в них різна цінова категорія.
Відповідь: Дякуємо за звернення, замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації
Одиниці виміру
Дата подання: 29 січня 2024 10:15
Дата відповіді: 29 січня 2024 15:13
Шановний Замовнику! Зазначаємо, що в формуванні податкових накладних та відповідності до Класифікатора системи позначень одиниць вимірювання та обліку відсутня в колонці Назва одиниці вимірювання та одиниці обліку – «Упаковка» та умовне позначення «уп». «Упаковка» - це російське значення. В Класифікатора системи позначень одиниць вимірювання та обліку за Кодом 2102 в Розділі «ОПТОВА ТА РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ. ЧАСТИНА 2» зазначено Назву одиниці вимірювання та одиниці обліку – Паковання яке має умовне позначення «паков». URL: https://zkg.ua/aktualnyj-klasyfikator-systemy-poznachen-odynyts-vymiryuvannya-ta-obliku-u-potochnomu-rotsi/ У відповідності до вище зазначеного зазначаємо, що органами ДПС України, спираються на Класифікатор системи позначень одиниць вимірювання та обліку та зазначає Код 2102 в одиниці виміру «паков», просимо це враховувати та внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації
Технічні характеристики
Дата подання: 29 січня 2024 10:22
Дата відповіді: 29 січня 2024 15:14
Шановний Замовнику!
В Додотку №3 до тендерної документації таблиці збилася номерація рядків (два рази по 41му номеру). Просимо відкорегувати та внести зміни.
Відповідь: Дякуємо за звернення, замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації
Технічні характеристики
Дата подання: 29 січня 2024 10:24
Дата відповіді: 29 січня 2024 15:14
Шановний Замовнику!
В додатку №3 поз.37. Чинка пластикова в технічних характеристиках стандартний розмір вказаний 7мм, але вірний розмір 8мм (вказано на сайті імпортера). Просимо внести зміни.
Відповідь: Дякуємо за звернення, замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації
Технічні характеристики
Дата подання: 29 січня 2024 15:11
Дата відповіді: 29 січня 2024 15:41
Шановний Замовнику!
В додатку №3 позиція 15. Файл для документов А3 вказано формат А3+:445х300мм а в дужках "підходить для аркушів формату А5". просимо внести зміни, виправити на формат А3. А також в такому форматі товщина 50мкм, внесіть зміни.
Відповідь: Дякуємо за звернення, замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації
Технічні характеристики
Дата подання: 29 січня 2024 15:21
Дата відповіді: 29 січня 2024 15:43
Шановний Замовнику!
В Додатку №3 поз.41. Коректор-ручка - вказано обсяг - 12мл та основа- хімічна. У імпортерів з таким обсягом 12мл та хімічною основою не існує коректора. Просимо внести зміни на основу - спиртова!
Відповідь: Дякуємо за звернення, замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації
Технічні характеристики
Дата подання: 29 січня 2024 16:12
Дата відповіді: 29 січня 2024 17:00
Шановний Замовнику!
В додатку №3 поз.26. Олівець графітовий НВ з гумкою вказано 100шт упаковані в пластиковій тубі. Чи можна пропонувати картонне пакування? Чи не буде це приводом для відхилення? так як пакування не впливає на характеристики олівця. Дякуємо. Чекаємо відповідь!
Відповідь: Дякуємо за звернення, замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації
Технічні характеристики
Дата подання: 29 січня 2024 17:12
Дата відповіді: 31 січня 2024 13:28
Шановний Замовнику!
В додатку №3 поз.32. Маркер для маркування білий перманентний вказана товщина лінії:2-5мм, потрібно щоб товщина лінії маркера входила в цей діапозон?
Відповідь: Дякуємо за звернення, замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації
Технічні характеристики
Дата подання: 05 лютого 2024 15:39
Дата відповіді: 07 лютого 2024 17:01
Шановний Замовнику! В Додатку №3 поз.41. Коректор-ручка - вказано обсяг - 12мл та основа- хімічна. У імпортерів з таким обсягом 12мл та масляна основа не існує коректора, в 12мл йде основа або емульсійна або спиртова. Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь: Дякуємо за звернення, замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації
запитання
Дата подання: 05 лютого 2024 16:59
Дата відповіді: 07 лютого 2024 17:01
Добрий день!
До позиції №33 додатку 3 можна запропонувати маркер, товщина лінії письма якого буде у вказаних межах від 1 до 2 мм, чи саме чітко повинна бути лінія 1-2 мм? Я кщо так, то такого маркеру білого, щоб писав саме 1-2 мм не має. Дякуємо
Відповідь: Дякуємо за звернення, замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації
запитання
Дата подання: 05 лютого 2024 17:44
Дата відповіді: 07 лютого 2024 16:58
Шановний Замовнику, чи можна додати до позиції №15 Додатку 3, що файли А3 мають пакування не менше 20 шт, оскільки 20 штук має тільки один виробник, але дані файлм наразі відсутні у імпортера.Дякуємо
Відповідь: Дякуємо за звернення, замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-25-014451-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 01 лютого 2024 00:34
вимога
Добрий день, шановний Замовнику!
Ми просим Вас внести зміни до Додатку №3 тендерної документації стосовно позиції №20 - Конверт B4 (250x353м) КРАФТ с/к боков. РОЗШИР. (0+0). В технічних вимогах до даного конверту вказано, що він повинен мати щільність 130 г/м2, але такий товар є ільки у одного виробника, всі інші виробники пропонують такий конверт зі щільністю 120 г/м2. Тому ми просимо Вас внести зміни та викласти вимоги щодо щільності такого конверту "не менше 120 г/м2". Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Ми просим Вас внести зміни до Додатку №3 тендерної документації стосовно позиції №20 - Конверт B4 (250x353м) КРАФТ с/к боков. РОЗШИР. (0+0). В технічних вимогах до даного конверту вказано, що він повинен мати щільність 130 г/м2, але такий товар є ільки у одного виробника, всі інші виробники пропонують такий конверт зі щільністю 120 г/м2. Тому ми просимо Вас внести зміни та викласти вимоги щодо щільності такого конверту "не менше 120 г/м2". Дякуємо
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 лютого 2024 21:29
Дякуємо за звернення. Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2024-01-25-014451-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 05 лютого 2024 16:58
вимога
Шановний Замовнику, добрий день!
В додатку 3 до позиції №35 помилково вказано в назві товару колір маркеру білий, а в колонці опису вказано, що має бути колір чорний. До того ж , вказана товщина лінії 2-4 мм відповідає саме чорному кольору. Якщо ж Ви мали на увазі маркер білого кольору, в такому випадку потрібно зазначити, що товщина лінії в межах від 2 до 4мм. Тому що в білому 2-4 мм не має, є в такому діапазоні
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
В додатку 3 до позиції №35 помилково вказано в назві товару колір маркеру білий, а в колонці опису вказано, що має бути колір чорний. До того ж , вказана товщина лінії 2-4 мм відповідає саме чорному кольору. Якщо ж Ви мали на увазі маркер білого кольору, в такому випадку потрібно зазначити, що товщина лінії в межах від 2 до 4мм. Тому що в білому 2-4 мм не має, є в такому діапазоні
Дякуємо
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2024 17:04
Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2024-01-25-014451-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 05 лютого 2024 17:15
вимога
Шановний Замовнику, в додатку 3 до позиції №37 - чинка пластикова - допущено помилку в технічному описі, скільки вона не може бути мякою. Проте, вона може мати зверху покриття soft touch, завдяки якому має приємний дотик. Тому, будь ласка, виправте цю позицію, вказавши, що пластиковий корсус з покриттям soft touch
Дякуємо
Дякуємо
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2024 17:14
Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2024-01-25-014451-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 05 лютого 2024 17:41
вимога
Шановний Замовнику, в додатку 3 до позиції №11 допущено помилку в технічному описі стосовно позиції "Степлер посиленої міцності, 100 л., (скоби №23)". Ви вказуєте спочатку, що "підошва виготовлена з якісного металу з пластиковим важелем", а потім далі в описі йде вимога щодо "Вставка з прогумованого пластика на важелі ". Тобто, Ви вказуєте одночайно прогумований важеть та пластиковий. А враховуючи всі інші характеристики, то тільки може підійти степлер торгової марки Buromax. Але знову ж таки, якщо брати степлер цієї торгової марки, артикул ВМ4287, то він має металевй корпус без всіляких (пластикових чи прогумованих) вставок на рукоятці , а тільки пластикові або прогумовані вставки на підошві. Також він має глибину закладання 70мм та пересувну лінійку і довжину більше, ніж 140мм. Краще довжину видалити, оскільки глибина закладання може вказати на його орієнтовний розмір.
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Дякуємо
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2024 17:07
Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2024-01-25-014451-a.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 05 лютого 2024 17:59
вимога
Шановний Замовнику, в позиції №43 Додатку 3 допущено помилку стосовно того, що і корпус, і направляюча ножа повинні бути з ударостійкого пластика. Це помилка. Корпус з ударостійкого пластику, а направляюча металева. Будь ласка, внесіть зміни
Дякуємо
Дякуємо
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2024 17:12
Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2024-01-25-014451-a.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 05 лютого 2024 18:25
вимога
Шановний Замовнику, в додатку №3 до позиції №49, потрібно додати допуски, щоб можна бути запропонувати інший товар, оскільки за вказаними параматрами коротке шило запропонувати потрібно. Ми можемо запропонувати шило звичайне, яке має такі ж функціональні властивості. Але потрібно надати допусків, адже воно більше за розміром. А саме, потрібно вказати, що загальна довжина шила не менше 105мм. Довжина голки не менше 55мм
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Дякуємо
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2024 17:18
Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2024-01-25-014451-a.c7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 14 лютого 2024 11:17
ВИМОГА
Добрий день!
Шановний Замовник, вже вносились зміни до позиції №11 додатку 3 до тендерної документації (Лот 1 ). Проте, є ще одна невідповідність, яку потрібно усунути. Вами описаний степлер торгової марки Buromax, артикул BM.4287, але у нього не має резинових ставок на підошві - вони пластикові. Надаємо посилання на портал імпортера
https://io-opt.com/product/Stepler_metallicheskiy_usilennoy_moshchnosti2c_100l2c_(skoby_%E2%84%9623)2c_chernyy
Всі інші степлери інших торгових марок не відповідають в повній мірі вказаним Вами вимогам
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовник, вже вносились зміни до позиції №11 додатку 3 до тендерної документації (Лот 1 ). Проте, є ще одна невідповідність, яку потрібно усунути. Вами описаний степлер торгової марки Buromax, артикул BM.4287, але у нього не має резинових ставок на підошві - вони пластикові. Надаємо посилання на портал імпортера
https://io-opt.com/product/Stepler_metallicheskiy_usilennoy_moshchnosti2c_100l2c_(skoby_%E2%84%9623)2c_chernyy
Всі інші степлери інших торгових марок не відповідають в повній мірі вказаним Вами вимогам
Дякуємо
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 лютого 2024 16:46
Замовником будуть внесені зміни до ТД
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Фліпчарт та набір стартовий до нього |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 129 583,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 647,92 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
50 шт
Фліпчарт
ДК 021:2015: 30195400-6 — Маркерні дошки чи приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київ
Дата доставки:
31 грудня 2024
50 шт
Набір стартовий для магнітно-маркерних дошок
ДК 021:2015: 30195400-6 — Маркерні дошки чи приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київ
Дата доставки:
31 грудня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» |
80 750,00
UAH
|
80 750,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" |
105 348,00
UAH
|
105 348,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС" |
100 457,50
UAH
|
100 457,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» #23702466 |
Переможець |
80 750,00
UAH
|
18 березня 2024 16:20
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 15 травня 2024 12:19 |
Кінець періоду оскарження: | 26 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 26 травня 2024 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | 15.05.2024 була отримана службова записка від 14.05.2024 №43/1650 щодо відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, а саме фліпчартів та наборів стартових до них. Виходячи з наведеного вище та враховуючи відсутність подальшої потреби замовника в Закупівлі, керуючись підпунктом 1 пункту 50 Особливостей, необхідно прийняти рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю Офісне устаткування та канцелярське приладдя (Лот 2 Фліпчарт та набір стартовий до нього) |
Документи:
15 травня 2024 12:19
|
Електронний підпис |
15 травня 2024 12:19
|
Протокол.pdf |
15 травня 2024 12:19
|
129_ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ_відміна закупівлі_фліпчарти (3).docx |
15 травня 2024 12:19
|
129_ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ_відміна закупівлі_фліпчарти.docx (1).p7s |