Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (лот 1 - крісла, стільці; лот 2 - дивани,пуфи), код ДК 021:2015-39110000-6
Очікувана вартість
8 892 300,00 UAH
UA-2023-12-28-008931-a 54241d286190451d9b536fac2beff446
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Кравченко

+380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк"
Код ЄДРПОУ: 00032129
Вебсайт: http://www.oschadbank.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
Контактна особа: Андрій Кравченко
+380442473729
kravchenkoaw@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2023 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 05 січня 2024 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2024 17:00
Очікувана вартість: 8 892 300,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Тендерна документація

28 грудня 2023 16:06
додатки.xls
28 грудня 2023 16:06
ТД_Прозоро.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Дивани, пуфи
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 668 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 січня 2024 14:12
Закінчення: 11 січня 2024 14:35
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6 од
Дивани,пуфи
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 30 червня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату відповідної вартості поставленого Товару (партії) протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Постачальника і Покупця Акту приймання-передачі Товару. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 січня 2024 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗУБКОВА АЛЛА ЛЕОНІДІВНА" 891 440,00
UAH з ПДВ
830 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВАЙЕР АЙ КЬЮ" 897 948,00
UAH з ПДВ
837 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2024 13:31
Електронний підпис
10 січня 2024 13:31
Електронний підпис
10 січня 2024 13:29
Витяг.pdf
10 січня 2024 13:29
Лист згода 5-18.pdf
10 січня 2024 13:29
Лист згода.pdf
10 січня 2024 13:29
Довідка 5-10.pdf
10 січня 2024 13:29
Видаткові та Акти.pdf
10 січня 2024 13:29
Signed_8_Сontract_Zubkova_FO.pdf
10 січня 2024 13:29
Гарантії виробника.docx
10 січня 2024 13:29
Паспорт+ІПН.pdf
10 січня 2024 13:29
Договір підписаний.pdf
10 січня 2024 13:29
Лист згода 5-19.pdf
10 січня 2024 13:29
Довідка 5-15.pdf
10 січня 2024 13:29
Довідка 5-14.pdf
10 січня 2024 13:29
Технічна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 лютого 2024 12:57
Електронний підпис
09 січня 2024 13:25
Електронний підпис
09 січня 2024 13:25
Електронний підпис
09 січня 2024 13:02
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 січня 2024 13:02
фінзвіт 2022 р..pdf
09 січня 2024 13:02
Статут.pdf
09 січня 2024 13:02
Модельний статут.pdf
09 січня 2024 13:02
наказ на директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗУБКОВА АЛЛА ЛЕОНІДІВНА"

ТОВ "ВАЙЕР АЙ КЬЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ЗУБКОВА АЛЛА ЛЕОНІДІВНА"
#2912002888
Відхилено 830 000,00
UAH з ПДВ
31 січня 2024 17:40
ТОВ "ВАЙЕР АЙ КЬЮ"
#39288018
Переможець 837 777,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2024 16:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 лютого 2024 17:44

Вимога про усунення невідповідностей

З метою підтвердження відповідності учасника торгів кваліфікаційним критеріям, просимо ТОВ «ВАЙЕР АЙ КЬЮ» усунути наведені невідповідності у документах тендерної пропозиції та у найкоротші терміни надати Банку необхідну інформацію, а саме: 1) Про фізичних осіб та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), які здійснюють контроль над учасником. Адже особа, що зазначена Учасником як кінцевий бенефіціарний власник (контролер) учасника, в будь якому разі є фізичною особою, яка здійснюють контроль над учасником. 2) Про членів сім’ї фізичних осіб, які здійснюють контроль над учасником / кінцевого бенефіціарного власника (контролера) учасника, незалежно від наявності у даних членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника, або про їх відстуність. 3) Про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин. Адже згідно вимог законодавства та наданих Учасником документів, в ТОВ «ВАЙЕР АЙ КЬЮ» є така службова особа – директор ТОВ «ВАЙЕР АЙ КЬЮ» - п. Неділька В.Г., що згідно положень статуту уповноважений здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин. 4) Про членів сім’ї службових (посадових) осіб учасника, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, незалежно від наявності у даних членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника, або про їх відсутність.

Документи

09 лютого 2024 16:21
Акцепт лот 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2024 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВАЙЕР АЙ КЬЮ"
#39288018
837 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 лютого 2024 16:21
Акцепт лот 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_на_поставку_диванів_та_пуфів_ТОВ_ВАЙЕР_АЙ_КЬЮ.pdf укладений
19 лютого 2024 12:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2024 — 30 червня 2024
Сума оплати за договором: 837 777,00
UAH (в тому числі ПДВ 139 629,50 UAH)