Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові чи картонні реєстраційні журнали (канцелярські книги, бланки, папірці для нотаток, блокноти, стікери паперові, щоденники та персональні органайзери, планувальники зустрічей)
Очікувана вартість
21 827,40 UAH
UA-2023-12-18-020749-a e843a31463104481bec1aa3509132b57
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Кагамлик

+380502551140 gorfu@rada-poltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бюджетно-фінансове управління виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02315340
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Тетяна Кагамлик
+380502551140
gorfu@rada-poltava.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
Канцелярські книги на 96 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Соборності,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
176 пачок
Папір для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Соборності,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22816000-3 — Папірці для нотаток
73 штуки
Блокноти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Соборності,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22816100-4 — Блокноти
37 штуки
Щоденники, планінги, персональні органайзери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Соборності,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22817000-0 — Щоденники та персональні органайзери
20 пачка
Стікери (індекси) паперові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Соборності,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22816300-6 — Стікери

Тендерна документація

18 грудня 2023 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЮЛІС"
#24389020
Переможець 21 827,40
UAH з ПДВ
18 грудня 2023 17:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Dog33.pdf укладений
18 грудня 2023 17:37