Паперові чи картонні реєстраційні журнали (канцелярські книги, бланки, папірці для нотаток, блокноти, стікери паперові, щоденники та персональні органайзери, планувальники зустрічей)
Сума
21 827,40 UAH
UA-P-2023-12-14-002248-a ● fb2960b9327e4216a2be748217240838
Оголошено тендер
Опубліковано: 14 грудня 2023 10:34
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Бюджетно-фінансове управління виконавчого комітету Полтавської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02315340
3. Місцезнаходження:
Україна,
Полтавська область,
Полтава,
36000,
вул. Соборності, 36
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Паперові чи картонні реєстраційні журнали (канцелярські книги, бланки, папірці для нотаток, блокноти, стікери паперові, щоденники та персональні органайзери, планувальники зустрічей), Канцелярські книги на 96 арк. - 16 штуки, Папір для нотаток - 176 пачок, Блокноти - 73 штуки, Щоденники, планінги, персональні органайзери - 37 штуки, Стікери (індекси) паперові - 20 пачка
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
ДК021-2015: 22816000-3 — Папірці для нотаток
ДК021-2015: 22816100-4 — Блокноти
ДК021-2015: 22817000-0 — Щоденники та персональні органайзери
ДК021-2015: 22816300-6 — Стікери
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 21 827,40 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 21827.4 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
грудень, 2023
Документи замовника
14 грудня 2023 10:40
|
Електронний підпис |