Паперові чи картонні реєстраційні журнали (канцелярські книги, бланки, папірці для нотаток, блокноти, стікери паперові, щоденники та персональні органайзери, планувальники зустрічей)
Сума
21 827,40 UAH
UA-P-2023-12-14-002248-a fb2960b9327e4216a2be748217240838
Оголошено тендер
Опубліковано: 14 грудня 2023 10:34
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Бюджетно-фінансове управління виконавчого комітету Полтавської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02315340
3. Місцезнаходження: Україна, Полтавська область, Полтава, 36000, вул. Соборності, 36
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Паперові чи картонні реєстраційні журнали (канцелярські книги, бланки, папірці для нотаток, блокноти, стікери паперові, щоденники та персональні органайзери, планувальники зустрічей), Канцелярські книги на 96 арк. - 16 штуки, Папір для нотаток - 176 пачок, Блокноти - 73 штуки, Щоденники, планінги, персональні органайзери - 37 штуки, Стікери (індекси) паперові - 20 пачка

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
ДК021-2015: 22816000-3 — Папірці для нотаток
ДК021-2015: 22816100-4 — Блокноти
ДК021-2015: 22817000-0 — Щоденники та персональні органайзери
ДК021-2015: 22816300-6 — Стікери

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 21 827,40 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 21827.4 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

Документи замовника

14 грудня 2023 10:40
Електронний підпис