Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАР 1" |
Код ЄДРПОУ: | 38869592 |
Місцезнаходження: | 41436, Україна , Сумська обл., Шосткинський р-н, с. Слоут, вул. Шкільна, буд. 18 |
Контактна особа: |
Віра Лежавська +380664387254 38869592@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2023 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 793 900,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
13 грудня 2023 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2023 14:06 |
Тендерна документація.docx | |
13 грудня 2023 14:06 |
Додаток 3 до ТД (проєкт_договору).docx | |
13 грудня 2023 14:06 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
13 грудня 2023 14:06 |
Додаток 2 до ТД (технічні вимоги).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000119 ● 62db4da0a00a4f49b76540c656a2ffb9
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.05.2024 №22-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 13.05.2024 №22-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-12-13-011702-a 13.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 10:37:01
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Нафтопродукти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-011702-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати документальне підтвердження коливання ціни на «Паливо дизельне ДП-3-Євро 5-ВО» у розмірі 2,59% та на «Паливо моторне альтернативне А-92-Е-40 Турбо» у розмірі 2,19% за період з 02.01.2024 по 11.04.2024 року.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-17 15:34:56
Відповідь на запит Північно-Східного офісу Держаудитслужби від 14.05.2024 р. на пояснення щодо закупівлі
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Розмір бюджетного призначення визначено на підставі фактичних видатків на пальне у 2023 році на транспортні засоби підприємства та відповідно до затвердженого плану використання бюджетних коштів на 2024 рік від 09.01.2024р.)
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено шляхом аналізу використання паливно-мастильних матеріалів на потреби за попередні періоди, а також шляхом аналізу цін на паливо на інтернет-ресурсах, що знаходяться у вільному доступі, комерційної пропозиції потенційного постачальника та офіційних статистичних даних Мінфіну.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати чинним нормативним актам України для цієї категорії товару (державним стандартам / (умовам) / технічним регламентам / нормам /технічним вимогам заводу-виробника).
Паливо моторне альтернативне А-92Е-40 Турбо за своїми характеристиками і показниками повинен відповідати ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Показники якості повинні відповідати значенням норм за екологічним класом Євро5. Бензин має бути виготовлений на нафтовій основі, без додавання етанолу.
Дизельного паливо за своїми характеристиками і показниками повинне відповідати ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Показники якості повинні відповідати значенням норм за екологічним класом Євро5. Паливо дизельне має бути виготовлене виключно з нафтової сировини і не повинне містити метилові / етилові естери жирних кислот.
Газ вуглеводний скраплений за своїми характеристиками і показниками повинен відповідати ДСТУ EN589:2017 «Палива автомобільні. Газ нафтовий скраплений. Технічні вимоги та методи контролювання»
Крім того, зважаючи на виробничу потребу замовника, відпуск нафтопродуктів замовнику повинен здійснюватись цілодобово, тому замовником встановлена в тендерній документації вимога в частині здійснення поставки згідно з адресою та місцезнаходженням АЗС у межах 17км. від с. Слоут, Шосткинського району, Сумської області.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://gromada.org.ua/gromada/berezivska/news/1702904101/».
3. На підтвердження коливання ціни надаємо статистичну інформацію Головного управління статистики у Сумській області від 10.04.2024 р. № 02.2-32/489-24
Ризики, що спрацювали
sas-3-4
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Нафтопродукти |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 51 800,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 518,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за отриманий Товар Замовник проводить протягом 7 банківських днів з дати отримання Товару та підписання видаткової накладної | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВНАФТОПРОДУКТ" |
48 500,00
UAH з ПДВ
|
48 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВНАФТОПРОДУКТ" #03482873 |
Переможець |
48 500,00
UAH з ПДВ
|
25 грудня 2023 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2024 11:37
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2024 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 15:39
|
Договір 9.pdf | укладений |
02 січня 2024 15:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |