Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (39220000-0) (Одноразовий посуд)
Очікувана вартість
61 488 000,00 UAH
UA-2023-12-05-017958-a ● 5baffebccf53400fbadd582d0fd0eaea
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) |
Код ЄДРПОУ: | 00034022 |
Вебсайт: | https://www.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6 |
Контактна особа: |
Ольга Мазай +380444547422 mazai.olga@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2023 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 61 488 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Тендерна документація
05 грудня 2023 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2023 16:44 |
216_1_Оголошення_одноразовий посуд.docx | |
05 грудня 2023 16:37 |
Додаток 2 Відомості.doc | |
05 грудня 2023 16:37 |
Додаток 1_ЦП.doc | |
05 грудня 2023 16:37 |
Договір посуд однораз на 2023.docx |
05 грудня 2023 16:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 грудня 2023 16:44 |
216_1_Оголошення_одноразовий посуд.docx
|
|||
05 грудня 2023 16:37 |
Додаток 2 Відомості.doc
|
|||
05 грудня 2023 16:37 |
Додаток 1_ЦП.doc
|
|||
05 грудня 2023 16:37 |
Договір посуд однораз на 2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно сроків поставки
Дата подання: 08 грудня 2023 19:07
Дата відповіді: 11 грудня 2023 18:49
Відповідно до умов оголошення кінцевим строком подання тендерних пропозицій є 14.12.2023 року.
З урахування електронного аукціону (1 день), розгляду пропозицій (до 5 робочих днів), надання документів переможця (2 робочі дні), підписання договору, внесення забезпечення договору та отримання підтвердження від казначейства (2 робочі дні), мінімальний термін завершення закупівлі становить - 27.12.2023 року.
Вказане унеможливлює поставку товарів до 26.12.2023 року.
Для прикладу: кінцевим строком подачі документів в попередній аналогічній закупівлі UA-2023-10-25-015365-a було 03.11.2023. Проте договір з переможцем було укладено лише 20.11.2023, тобто через 17 днів.
Враховуючи викладене, просимо роз'яснити порядок дій учасника, якщо Договір про закупівлю буде укладений в день або після дати поставки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник закупівлі! Висловлюємо вдячність за проявлений інтерес до закупівлі Кухонного приладдя, товарів для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (39220000-0) (Одноразовий посуд) – 2 лоти. Закупівля майна продовольчої служби для потреб Збройних Сил України здійснюється на підставі заявки Тилу Командування Сил логістики ЗСУ (змін, уточнень до неї), за наявності відповідних фінансових ресурсів. В умовах правового режиму воєнного стану вживаються всі заходи щодо задоволення потреб Збройних Сил України. Розуміючи стислі терміни для укладання відповідних договорів та подальшого постачання, вживаються всі заходи, аби в найкоротші строки у відповідності до чинного законодавства України, розглянути пропозиції від учасників спрощеної закупівлі.
Підтвердження кваліфікації
Дата подання: 08 грудня 2023 19:08
Дата відповіді: 11 грудня 2023 18:51
Відповідно до п. 12.3 Оголошення, для підтвердження наявності в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – учаснику необхідно надати у складі пропозиції скановану довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що дають можливість виконати умови договору про закупівлю, у тому числі: виробничих та/або складських та/або інших приміщень загальною площею не менше ніж 300 кв.м., які учасник використовує для ведення господарської, виробничої діяльності та зберігання готової продукції, без зазначення інформації про адреси місцезнаходження виробничих потужностей та складських приміщень.
Враховуючи викладене, просимо роз'яснити чи потрібно учаснику у складі пропозиції надавати правовстановлюючі документи/ договори оренди, що підтверджували б наявність не менше ніж 300 кв.м приміщень ? Або учаснику достатньо надати тільки довідку про наявність таких приміщень?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник закупівлі! Висловлюємо вдячність за проявлений інтерес до закупівлі Кухонного приладдя, товарів для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (39220000-0) (Одноразовий посуд) – 2 лоти. Відповідно до вимог оголошення для підтвердження наявності в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – учаснику необхідно надати у складі пропозиції скановану довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що дають можливість виконати умови договору про закупівлю, у тому числі: виробничих та/або складських та/або інших приміщень загальною площею не менше ніж 300 кв.м., які учасник використовує для ведення господарської, виробничої діяльності та зберігання готової продукції, без зазначення інформації про адреси місцезнаходження виробничих потужностей та складських приміщень.
Фінансова звітність
Дата подання: 08 грудня 2023 19:08
Дата відповіді: 11 грудня 2023 18:52
Відповідно до п. 12.3 Оголошення, для підтвердження наявності фінансової спроможності учаснику потрібно надати відповідну фінансову звітність станом на 31.12.2020 та/або 31.12.2021 та/або 31.12.2022.
Тобто формулювання “та/або” надає учаснику право вибору будь-якого з трьох звітних років.
В свою чергу, у Оголошенні вказано, “в разі якщо дата державної реєстрації учасника закупівлі припадає на дату після 01.01.2020 року, вказані вище документи подаються лише за повний звітний рік”.
Таким чином, просимо роз’яснити чи може учасник зареєстрований до 2020 року, користуючись формулюванням “та/або” надавати фінансову звітність тільки за 2022 рік.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник закупівлі! Висловлюємо вдячність за проявлений інтерес до закупівлі Кухонного приладдя, товарів для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (39220000-0) (Одноразовий посуд) – 2 лоти. Якщо учасник зареєстрований до 2020 року, він може подати передбачену оголошенням фінансову звітність за 2022 рік. При цьому слід враховувати, що скановані копії/оригінали документів, що подаються для підтвердження фінансової спроможності учасником закупівлі, повинні подаватись за відповідний (той самий) звітній період.
Уточнення стосовно документів
Дата подання: 08 грудня 2023 19:09
Дата відповіді: 11 грудня 2023 18:52
ПП.8. п.12.4 передбачено, що якщо учасник не є виробником продукції, йому необхідно у складі пропозиції надати документи, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.
Вимога про обов'язкове надання документальне підтвердження пролонгації документа виробника суперечить іншим вимогам оголошення. Оскільки строк поставки товару припадає на дату до кінця 2023 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник закупівлі! Висловлюємо вдячність за проявлений інтерес до закупівлі Кухонного приладдя, товарів для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (39220000-0) (Одноразовий посуд) – 2 лоти. Відповідно до вимог оголошення учасник надає у складі пропозиції документи, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції, зі всіма змінами та доповненнями. Якщо відсутня пролонгація документа - документальне підтвердження не вимагається.
Підтвердження якості
Дата подання: 08 грудня 2023 19:09
Дата відповіді: 11 грудня 2023 18:53
Відповідно пп. 6 п.12.4, від учасника вимагається сканована декларація виробника (посвідчення якості готової продукції).
В свою чергу, станом на день подання цінової пропозиції учасником ще може бути не виготовлено весь обсяг товарів.
Відповідно на день подання пропозиції, учасник не може надати декларацію на весь обсяг продукції, яка підлягатиме постачанню за договором.
Фактично пп. 6 п.12.4 є дискримінаційною вимогою відносно учасників, які станом на кінцевий день подання пропозицій не мають весь обсяг товарів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник закупівлі! Висловлюємо вдячність за проявлений інтерес до закупівлі Кухонного приладдя, товарів для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (39220000-0) (Одноразовий посуд) – 2 лоти. Обов’язковою вимогою оголошення є надання учасником спрощеної закупівлі декларації виробника (посвідчення якості готової продукції), що підтверджує спроможність виробника (постачальника) на виготовлення та постачання заявленої до закупівлі пропозиції, у тому числі на час розкриття пропозиції на часткову партію.
Гарантійний термін
Дата подання: 08 грудня 2023 19:10
Дата відповіді: 11 грудня 2023 19:15
Пунктом 6.3.3 проекту договору передбачено, що протягом гарантійного терміну, за умови виявлення Замовником дефектів товару пред’явлення Постачальнику претензії про їхнє усунення або про заміну товару у встановленому законодавством порядку, Постачальник безкоштовно виправить дефекти (нестачі) у товарі або замінить його, якщо не доведе, що вони виникли внаслідок порушення Замовником правил користування товаром або його збереження.
При цьому ані договір, ані умови оголошення не містять інформації про тривалість гарантійного строку.
Просимо роз’яснити який гарантійний строк на товар має надати виробник?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник закупівлі! Висловлюємо вдячність за проявлений інтерес до закупівлі Кухонного приладдя, товарів для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (39220000-0) (Одноразовий посуд) – 2 лоти. Гарантійний строк на товар визначається технічною специфікацією, відповідно до якої виготовлено товар.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-12-19-000001 • 25dd69e794064cf3b4983be8d61c81f0
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-12-19
•
10:28
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА», яка не відповідає вимогам п. 15.15. Оголошення та законодавству про публічні закупівлі.
1.Учасник не відповідає пп. 5 п. 12.3 Оголошення.
Відповідно до пп. 5 п. 12.3 Оголошення, учасник повинен надати сканований оригінал/копія Статуту (для юридичних осіб) або іншого установчого документу, з усіма змінами та доповненнями.
У складі пропозиції ТОВ «ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА» надано статут (файл -пластик статут 2018_1.pdf), який не відповідає умовам оголошення та чинному законодавству, а саме не містить застарілі відомості про склад засновників (учасників) товариства.
Відповідно до відомостей ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, учасниками товариства є:
• Аль-Надаві Джавад Кадхім Дікхайна;
• Яременко Вадим Станіславович;
• Губан Сергій Миколайович.
Разом з цим, у п. 5.2. Статуту вказано інший склад засновників:
• Аль-Надаві Джавад Кадхім Дікхайна;
• Яременко Вадим Станіславович;
• Прузовський Артер Генадійович.
Таким чином, учасником у складі пропозиції надано Статут без усіх належних змін та доповнень, як це вимагається оголошенням та вимогами чинного законодавства.
2.Учасник не відповідає прим 4. Додатку 2 до Оголошення.
Відповідно до прим.4 Додатку 2 до Оголошення, учасник надає інформацію про посадових осіб, які відносяться до керівного складу, а також інших уповноважених осіб (у разі наявності), які мають право на укладання договору про закупівлю з доданням сканованих оригіналів/копій підтверджуючих документів (документів, що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю).
Якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, учасником у складі пропозиції надається рішення про надання згоди на вчинення правочину, прийняте загальними зборами учасників (якщо інше не передбачено статутом товариства) – ч.2 ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».
Пунктом 11.2.18 Статуту учасника, передбачено, що договори (правочини) на суму, що перевищує 2000000 (два мільйони) гривень потребують попереднього затвердження загальними зборами учасників.
У складі пропозиції учасника не надано рішення про надання згоди на вчинення правочину, прийняте загальними зборами, як це вимагається статутом.
3.Учасник не відповідає пп. 3-4 п. 12.4. Оголошення.
Відповідно до пп. 3 п. 12.4. Оголошення, учасником у складі пропозиції надається копія експертного висновку, виданого уповноваженим органом, про те, що запропоновані до постачання тарілка глибока одноразова пластикова та тарілка мілка одноразова пластикова витримують температуру до 80°С;
Відповідно до пп. 3 п. 12.4. Оголошення, учасником у складі пропозиції надається копія експертного висновку, виданого уповноваженим органом, про те, що запропоновані до постачання ложка одноразова пластикова та стакан одноразовий пластиковий витримують температуру до 90°С.
Учасником у складі пропозиції надані експертні висновки №1029 №1031, №1032 від 11.09.2023 року (файли – «ПЛАСТІК-ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК»), відповідно до змісту який виробником досліджуємого товару є ТОВ «ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА» (ЄДРПОУ: 35732699).
В свою чергу у складі пропозиції учасника надано гарантійний лист (файл- «гарант_лист_пластік_131223.pdf»), відповідно до змісту якого учасник зобов’язується поставити товари виробництва ТОВ «ПАКЕДЖІНГ ГРУП УКРАЇНА» (ЄДРПОУ: 38381165).
Аналогічного виробника вказано у всіх Деклараціях виробника, наданих у складі пропозиції.
Таким чином, учасником у складі пропозиції надано експертні висновки на інші товари (іншого виробника), ані ж ти що запропоновані до постачання в межах даної закупівлі. Вказане суперечить вимогам пп. 3-4 п. 12.4. Оголошення.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Приладдя одноразового використання для закладів громадського харчування (39222100-5) (Одноразовий посуд) |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 32 208 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 322 080,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП або УЕП уповноваженої особи банку. Разом з гарантією надаються: сканований оригінал/копія витягу з Державного реєстру банків про надання банківських послуг, виданої банку (копія даного документа повинна бути завірена банком) та сканований оригінал/копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена банком). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 322080 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює: за лотом 1 – 1 % вартості договору про закупівлю; за лотом 2 – 1 % вартості договору про закупівлю. |
Аукціон
Позиції
4400000 комп
Одноразовий посуд
ДК 021:2015: 39222100-5 — Приладдя одноразового використання для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Вінницька область
Дата доставки:
26 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 календарних днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2023 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА" |
31 416 000,00
UAH з ПДВ
|
27 456 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АНДРЕКС" |
31 944 000,00
UAH з ПДВ
|
27 720 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА" #35732699 |
Переможець |
27 456 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2023 13:52
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 12 січня 2024 16:29 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пункту другого частини 17 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” спрощену закупівлю відмінено, зв’язку з тим, що неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
12 січня 2024 16:31
|
Електронний підпис |
12 січня 2024 16:29
|
216_4 Витяг з протоколу відміна спрощеної закупівлі.doc |