Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

друкована продукція на замовлення (22458000-5) (книга обліку наявності та руху військового майна (служба забезпечення))
Очікувана вартість
1 860 000,00 UAH
UA-2023-11-28-014950-a 44a967777e4d4293a92c274fca3f9110
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Тахтуєва

+0444547355 tatiana_t_1976@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: https://www.mil.gov.ua
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Тетяна Тахтуєва
+0444547355
tatiana_t_1976@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2023 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2023 18:00
Очікувана вартість: 1 860 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Тендерна документація

01 грудня 2023 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2023 16:01
1 Оголошення книги.docx
28 листопада 2023 17:07
Додаток 1 Цінова.doc
28 листопада 2023 17:07
Додаток 2 Відомості.doc
28 листопада 2023 17:07
ПРИМІРНИЙ ПРОЄКТ договору.docx
01 грудня 2023 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2023 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2023 16:01
1 Оголошення книги.docx
28 листопада 2023 17:07
Оголошення книги.docx
28 листопада 2023 17:07
Додаток 1 Цінова.doc
28 листопада 2023 17:07
Додаток 2 Відомості.doc
28 листопада 2023 17:07
ПРИМІРНИЙ ПРОЄКТ договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-11-28-014950-a.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Фізична особа-підприємець ПАНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2765100675
Дата подання: 01 грудня 2023 23:53
Вилучення вимоги що обмежує конкуренцію
Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)

Шановний Замовнику, розглянувши умови до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у закупівлі за предметом за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»:
22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту (друкована продукція на замовлення (22458000-5) (книга обліку наявності та руху військового майна (служба забезпечення)), ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-28-014950-a просимо розглянути можливість внести відповідні зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:

1. Відповідно до п.12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозицій повинен надати:
2. Акт, виданий Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (наказу МОУ від 17.08.2017 №440 (зі змінами д.46) ТС А01XJ.16600-044:2020 (02)).

Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційним та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону, Закупівлі здійснюються, зокрема, за таким принципом: недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
По-перше, ми є виробником та постачальником товарів, технічні та якісні характеристики якого повністю відповідають вимогам наказу МОУ від 17.08.2017 №440 (зі змінами д.46) ТС А01XJ.16600-044:2020 (02). При цьому, до моменту оголошення цієї закупівлі, ми не мали необхідності проходити процедуру оцінки відповідності товару, що є предметом закупівлі, результатом якої є отримання акту, виданого Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (наказу МОУ від 17.08.2017 №440 (зі змінами д.46) ТС А01XJ.16600-044:2020 (02)).

По-друге, враховуючи дату та час оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (28 листопада 2023 о 17:07) та кінцевий строк подачі пропозиції, а також враховуючи, що частина цього строку припадає на вихідні (неробочі) дні, а саме: 02-03 грудня 2023 року, у нас, як у постачальника та виробника відсутня можливість протягом строку подачі пропозицій пройти таку процедуру оцінки та отримати встановлений оголошенням Акт виданий Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (наказу МОУ від 17.08.2017 №440 (зі змінами д.46) ТС А01XJ.16600-044:2020 (02)). Така вимога унеможливлює нашу участь в закупівлі, що призводить до обмеження кола потенційних учасників закупівлі, тобто є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, які виробляють та постачають продукцію, яка за своїми технічними та якісними характеристиками повністю відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (наказу МОУ від 17.08.2017 №440 (зі змінами д.46) ТС А01XJ.16600-044:2020 (02)), проте це не підтверджено Актом, виданим Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.

По-третє, відповідно до публічної інформації, що знаходиться у вільному доступі, на офіційному веб-сайті Міністерства оборони України відсутня інформація щодо проходження процедури оцінки відповідності товару та/або контактних номерів, адрес електронної пошти, місцезнаходження відповідальних осіб, до яких необхідно звернутися для проходження такої оцінки відповідності товару, результатом якої є видача вищезазначеного Акта.
За результатом звернення до Міністерства оборони України за допомогою телефонної “гарячої лінії” Міністерства оборони України для звернень громадян, було отримано імовірний контактний номер Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України для встановлення можливості та з’ясування порядку проходження процедури оцінки відповідності товару. Проте, за наданим номером неможливо здійснити виклик, тому процедура оцінки відповідності товару технічним специфікаціям, зокрема наказу МОУ від 17.08.2017 №440 (зі змінами д.46) ТС А01XJ.16600-044:2020 (02), не є оприлюдненою у відкритому доступі, є невідомою широкому колу осіб, зокрема потенційним учасникам закупівлі, у тому числі нам як потенційному учаснику закупівлі.

По-четверте, відповідно до чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», продукція, яка є предметом закупівлі, а саме: друкована продукція на замовлення (22458000-5) (книга обліку наявності та руху військового майна (служба забезпечення)) не підлягає обов’язковій сертифікації, вимога щодо проходження процедури відповідності виробниками та/або постачальниками такої продукції, встановлена Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, не ґрунтується на імперативній та загальнообов’язковій нормі чинного законодавства України, отже потенційні учасники закупівлі не мали та не могли передбачити необхідність проходження сертифікації та/або інших процедур оцінки відповідності такої продукції та не повинні були проходити такі процедури у встановленому жодним нормативно-правовим актом порядку.
По-п’яте, необхідність попереднього проходження оцінки відповідності продукції постачальниками та/або виробниками такої продукції, що є потенційними учасниками закупівлі, в структурному підрозділі Замовника ускладнює процедуру участі, збільшує корупційні ризики, приводить до збільшення витрат, пов’язаних з участю в закупівлі та створює штучні обмеження та перепони в участі закупівлі усім зацікавленим суб’єктам господарювання, що виробляють та/або постачають таку продукцію, що, знову ж таки, призводить до штучного обмеження кола потенційних учасників закупівлі, а тому є дискримінаційною вимогою.
Враховуючи вищевикладену аргументацію стосовно вимоги про те, що учасники для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника у складі пропозиції повинен надати, зокрема: Акт, виданий Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (наказу МОУ від 17.08.2017 №440 (зі змінами д.46) ТС А01XJ.16600-044:2020 (02)), обмежує коло потенційних учасників закупівлі, які мають можливість надати такий Акт, наявність такої вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.

Відповідно до ч.7 ст. 14 Закону, У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.

Враховуючи викладене, просимо виключити вимогу про надання у складі пропозиції підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, а саме: Акт, виданий Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (наказу МОУ від 17.08.2017 №440 (зі змінами д.46) ТС А01XJ.16600-044:2020 (02)) шляхом викладення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в новій редакції.

Дякуємо за розуміння та очікуємо на Ваше рішення.
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: друкована продукція на замовлення (22458000-5) (книга обліку наявності та руху військового майна (служба забезпечення))
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 744 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 440,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції (окремо за кожним лотом) у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП або УЕП уповноваженої особи банку.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 7440 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює: 1 % вартості договору про закупівлю. Перерахування коштів здійснюється на UA308201720355149006000018611, Державна казначейська служба України в м. Києві, МФО 820172, одержувач: Міністерство оборони України, код ЄДРПОУ 00034022. У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___, номер лоту___, вид 1.4.1.36, (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”.
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6000 од
книга обліку наявності та руху військового майна (служба забезпечення)
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 26 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції (окремо за кожним лотом) у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП або УЕП уповноваженої особи банку.

Сума забезпечення: 7440 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює: 1 % вартості договору про закупівлю. Перерахування коштів здійснюється на UA308201720355149006000018611, Державна казначейська служба України в м. Києві, МФО 820172, одержувач: Міністерство оборони України, код ЄДРПОУ 00034022. У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___, номер лоту___, вид 1.4.1.36, (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД" 741 600,00
UAH з ПДВ
741 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 грудня 2023 14:49
Електронний підпис
14 грудня 2023 14:45
Електронний підпис
14 грудня 2023 14:44
АТ_довідка НАЗК_13_12_2023.pdf
14 грудня 2023 14:40
Електронний підпис
07 грудня 2023 16:43
Електронний підпис
07 грудня 2023 16:43
Електронний підпис
07 грудня 2023 16:41
Фінансові звіти.zip
07 грудня 2023 16:41
Статут АТ 2021+опис.pdf
07 грудня 2023 16:41
Витяг ПДВ АТ 01-12-2023.pdf
07 грудня 2023 16:41
Витяг з ЄДР АТ 01-12-2023.pdf
07 грудня 2023 16:41
Довідка МТБ.pdf
07 грудня 2023 16:41
Довідка працівники.pdf
07 грудня 2023 16:41
ПРОЄКТ договору.pdf
07 грудня 2023 16:41
Цінова пропозиція.pdf
07 грудня 2023 16:41
Довідка - не рф.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД"
#31056949
Рішення скасоване 741 600,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2023 17:01
ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД"
#31056949
Переможець 741 600,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2023 17:03

Документи

13 грудня 2023 16:22
Електронний підпис

Документи

13 грудня 2023 17:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2023 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД"
#31056949
741 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2023 17:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2023 13:47
Дод. угода № 1 від 18.12.2023 до договору № 286-3-23-441 ТОВ АВГУСТ ТРЕЙД.pdf зміни до договору
19 грудня 2023 13:45
Електронний підпис укладений
19 грудня 2023 11:46
ТОВ АВГУСТ ТРЕЙД від 18.12.2023 № 286-3-23-441.pdf укладений
19 грудня 2023 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО РОЗДІЛУ II “ПОРЯДОК ТА УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ЯКІСТЮ ТОВАРІВ” ДОГОВОРУ
Номер договору про закупівлю: 286/3/23/441
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML