Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" - Папір рулонний та касова стрічка
Очікувана вартість
2 678,20 UAH
UA-2023-11-23-008705-a 0e4355f2f5164bf18087e9377400be24
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снігурська Інна Володимирівна

+380385131792 HWGVCL2020@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Городоцький центр первинної медико-санітарної допомоги" Городоцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 38566126
Місцезнаходження: 32000, Україна , Хмельницька обл., місто Городок, Шевченка 40
Контактна особа: Снігурська Інна Володимирівна
+380385131792
HWGVCL2020@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 пачка
Ціна за одиницю: 179.9UAH без ПДВ
Касова стрічка 57,5мм21м термо (10шт/уп.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32000, Україна, Хмельницька область, м.Городок, вул.Шевченка Т.,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 штуки
Ціна за одиницю: 109.9UAH без ПДВ
Папір рулонний 210б/л SUPER LUX 55г/м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32000, Україна, Хмельницька область, м.Городок, вул.Шевченка Т.,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

23 листопада 2023 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Шуфляк Людмила Олексіївна
#3330304840
Переможець 2 678,20
UAH
23 листопада 2023 13:04

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Касова стрічка 57,5мм21м термо (10шт/уп.) 10 пачка 179,90
UAH
Папір рулонний 210б/л SUPER LUX 55г/м 8 штуки 109,90
UAH