Код ДК 021:2015 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" - Папір рулонний та касова стрічка
Сума
2 678,20 UAH
UA-P-2023-11-22-002876-a f4928b0bd4e548f5abaf5315e0017f66
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 листопада 2023 12:28
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Городоцький центр первинної медико-санітарної допомоги" Городоцької міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38566126
3. Місцезнаходження: Україна, Хмельницька область, місто Городок, 32000, Шевченка 40
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Код ДК 021:2015 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" - Папір рулонний та касова стрічка, Папір рулонний 210 б/п SUPER LUX 55г/м - 8 штуки, Касова стрічка57,5мм 21м термо (10шт/уп.) - 10 пачка

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 678,20 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) ( кошти НСЗУ) 2678 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2023

11. Примітки: Річний план закупівель затверджений рішенням УО № 79/11 від 21.11.2023р

Документи замовника

22 листопада 2023 12:28
Електронний підпис