Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність: 1-5))
Очікувана вартість
570 000 000,00 UAH
UA-2023-11-22-018603-a ● 7a37b20dd033460bb84ad5846cbd6b99
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) |
Код ЄДРПОУ: | 00034022 |
Вебсайт: | https://www.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6 |
Контактна особа: |
Олег Муха +380444547422 o.v.mykha@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2023 19:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 570 000 000,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Тендерна документація
23 листопада 2023 19:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2023 19:00 |
207_2_Оголошення Бронижелети 23.11.docx | |
23 листопада 2023 19:00 |
Зміни до Оголошення Броня 23.11.docx | |
23 листопада 2023 09:13 |
Проєкт договору.docx | |
22 листопада 2023 19:41 |
Додаток 1 Цінова.doc | |
22 листопада 2023 19:41 |
Додаток 2 Відомості.doc |
23 листопада 2023 19:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 листопада 2023 19:00 |
207_2_Оголошення Бронижелети 23.11.docx
|
||||||
23 листопада 2023 19:00 |
Зміни до Оголошення Броня 23.11.docx
|
||||||
23 листопада 2023 09:13 |
Проєкт договору.docx
|
||||||
22 листопада 2023 19:41 |
Додаток 1 Цінова.doc
|
||||||
22 листопада 2023 19:41 |
Додаток 2 Відомості.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дата і час закінчення періоду подання пропозицій
Дата подання: 23 листопада 2023 17:19
Дата відповіді: 23 листопада 2023 19:02
Доброго дня. На веб порталі Уповноваженого органу кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначено 02 грудня 2023 00:00. Разом з тим, згідно вимог п.6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі дата і час закінчення періоду подання пропозицій зазначено 01.12.2023 року о 18:00. Прохання виправити зазначену помилку та вказати актуальну дату подання цінових пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до Оголошення.
підтвердження відповідності
Дата подання: 23 листопада 2023 18:05
Дата відповіді: 24 листопада 2023 17:37
Доброго дня.
Шановний Замовнику, чи може Учасник замість 2. "...Сканований лист, виданий учаснику Центральним управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України щодо відповідності зразка одиниці товару нормативно-технічній документації (ТС А01XJ.29423-420:2023 (01))...", надати Лист про те, що зразок учасника прийнятий у якості Зразка-еталона?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Міністерство оборони України затверджує зразки-еталони та надає листи про відповідність зразків вимогам технічної специфікації. Таким чином, такі листи будуть прийняті в якості підтверджуючих документів. Виробники, які не приймали участі у проведенні військових (дослідних) випробувань повинні отримати у Центральному управлінні розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України Акт відповідності зразка одиниці товару нормативно-технічній документації Міністерства оборони У країни
Субпідряд
Дата подання: 27 листопада 2023 22:09
Дата відповіді: 28 листопада 2023 16:25
Шановний замовник. Чи можливе залучення до виконання договору субпідрядників/співвиконавців та використання їх потужностей, за необхідності?
Відповідь: Відповідно до пункту 12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозицій повинен надати, зокрема:
Сканований гарантійний лист, в якому Постачальник гарантує поставити замовнику товар відповідно до ТС А01XJ.29423-420:2023 (01), необхідної кількості та в установлені строки, також повинна бути зазначена інформація про виробника товару, рік виготовлення товару та посилання на номер закупівлі, що оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
У разі, якщо постачальник не є виробником товару, він повинен надати сканований гарантійний лист від виробника або від офіційного представника на території України (дилера, дистриб’ютора), в якому виробник або офіційний представник гарантує поставити товар постачальнику належної якості у необхідній кількості та в установлені строки.
Крім того, згідно пункту 7 статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”:
“У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті”.
Таким чином, постачальник може залучати до виконання договору субпідрядників/співвиконавців та використовувати їх потужності, за необхідності, разом з тим постачальнику (учаснику) необхідно про це зазначити у своїй пропозиції та надати відповідні документи.
Сканований гарантійний лист, в якому Постачальник гарантує поставити замовнику товар відповідно до ТС А01XJ.29423-420:2023 (01), необхідної кількості та в установлені строки, також повинна бути зазначена інформація про виробника товару, рік виготовлення товару та посилання на номер закупівлі, що оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
У разі, якщо постачальник не є виробником товару, він повинен надати сканований гарантійний лист від виробника або від офіційного представника на території України (дилера, дистриб’ютора), в якому виробник або офіційний представник гарантує поставити товар постачальнику належної якості у необхідній кількості та в установлені строки.
Крім того, згідно пункту 7 статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”:
“У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті”.
Таким чином, постачальник може залучати до виконання договору субпідрядників/співвиконавців та використовувати їх потужності, за необхідності, разом з тим постачальнику (учаснику) необхідно про це зазначити у своїй пропозиції та надати відповідні документи.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 2. Бронежилети (35815100-1) (Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність: 1-5)) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 190 000 000,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 900 000,00 UAH без ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 Оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 Оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП або УЕП уповноваженої особи банку |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1900000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює: за лотом 1-3 – 1 % вартості договору про закупівлю |
Позиції
5000 комп
Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність: 1-5)
ДК 021:2015: 35815100-1 — Бронежилети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Хмельницька область
Дата доставки:
26 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" |
189 500 000,00
UAH
|
189 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" #39243307 |
Переможець |
189 500 000,00
UAH
|
08 грудня 2023 16:49
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 08 грудня 2023 16:49
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" #39243307 |
189 500 000,00
UAH
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2023 10:45
|
Дод. угода № 1 від 13.12.2023 до договору 3 286-3-23-424 ТОВ ХЗЗІЗ.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2023 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 10:27
|
ТОВ ХЗЗІЗ від 13.12.2023 № 286-3-23-424.pdf | укладений |
13 грудня 2023 10:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО РОЗДІЛУ II “ПОРЯДОК ТА УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ЯКІСТЮ ТОВАРІВ” ДОГОВОРУ |
Номер договору про закупівлю: | 286/3/23/424 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |