Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02003474 |
Місцезнаходження: | 61064, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Полтавський Шлях, буд. 153 |
Контактна особа: |
Іван Пляка +380675716749 ivan.pl.30@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2023 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 321 450,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Тендерна документація
24 листопада 2023 23:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2023 23:09 |
Нова редакція_ ДОДАТОК 3_ ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
24 листопада 2023 23:09 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД ЛАБОРАТОРНІ АНАЛІЗИ 2024.docx | |
24 листопада 2023 23:09 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
21 листопада 2023 16:39 |
ДОДАТОК 3_ ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
21 листопада 2023 16:39 |
ТД ЛАБОРАТОРНІ АНАЛІЗИ 2024.docx |
24 листопада 2023 23:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 листопада 2023 23:09 |
Нова редакція_ ДОДАТОК 3_ ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||
24 листопада 2023 23:09 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД ЛАБОРАТОРНІ АНАЛІЗИ 2024.docx
|
|||
24 листопада 2023 23:09 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
21 листопада 2023 16:39 |
ДОДАТОК 3_ ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||
21 листопада 2023 16:39 |
ТД ЛАБОРАТОРНІ АНАЛІЗИ 2024.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-23-000072 ● f09462bf47fc4ebd89656db82614bf13
- Статус: вирішено ● Дата: 29 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2024 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.01.2024 №6-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 23.01.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
23.01.2024 №6-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-21-016166-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-25 15:59:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК021-2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-11-21-016166-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-30 21:01:23
Відповідь на питання
UA-2023-11-21-016166-a
Відповідно до отриманого запиту Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про надання пояснень отриманого через ЕСЗ від 25.01.2024 Замовник надає пояснення на запит про наступне.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Замовником проведено відкриті торги з особливостями на закупівлю: ДК021-2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Лот 1 – послуги медичних лабораторій, код ДК 021:2015 - 85145000-7, лот 2 – послуги медичних лабораторій, код ДК 021:2015 - 85145000-7), інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-11-21-016166-a у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року.
Очікувана вартість предмета закупівлі складає 4 321 450,00 UAH з ПДВ.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Зазначена Методика може застосовуватися замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком. Отже, Замовник може пояснити механізм визначення очікуваної вартості, а як наслідок коректність планування та внесення інформації до річного плану закупівлі, в тому числі, визначення типу процедури закупівлі. Один з чисельних описаних методів визначення ОВ: Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель - для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись: ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичнихтоварів/послуг; ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги). Оскільки Замовник здійснює специфічну діяльність пов’язану з наданням медичних, лікувальних послуг населення, в обігу якого постійно є ліки, лікарські вироби, препарати вказаний метод є достатньо практичним для визначення очікуваної вартості закупівлі та типу процедури закупівлі .
Отже, очікувана вартість предмету закупівлі формувалася з даних, отриманих з відкритих джерел, а саме: з урахуванням безперебійної діяльності та потреби замовника, за попередній період та згідно з діючими ринковими цінами, а також на основі аналізу комерційних пропозицій /цінових пропозицій постачальників України з урахуванням граничних постачальницько-збутових і торговельних (роздрібних) надбавок шляхом використання електронних пошукових ресурсів (мережі інтернет). Надаємо актуальні посилання, які використовувались Замовником : https://invivo.ua/uk/kharkivska/analyzes-and-cost/, https://www.synevo.ua/ua/centers/13, https://www.millenium.kh.ua/.
Стовно другої частини питання – технічних та якісних характеристик предмета закупівлі пояснюємо наступне.
Комунальне некомерційне підприємство має укладені договори з НСЗУ, одними з вимог, щодо підписання відповідного пакета являється можливість проведення пацієнтам відповідних лабораторних досліджень. Також були отримані відповідні заявки від лікарів які безпосередньо залучені до виконання даних послуг.
На підставі укладених договорів з НСЗУ Замовником видані накази: від 10.10.2023 р. № 252-а “Про затвердження очікуваного переліку лабораторних досліджень на 2024 рік згідно пакетів НСЗУ на медичне обслуговування населення за програмою медичні гарантії” та від 02.11. 2023 року №283 «Про внесення переліку додаткових досліджень по пакетах (№9, №35) на медичне обслуговування по КНП «Міська поліклініка № 24»ХМР, якими визначений перелік та кількість лабораторних досліджень, закупівлю необхідно здійснити на 2024 рік.
На підставі вищезгаданого була затверджена Тендерна документації процедури закупівлі, яка визначає в повному обсязі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб Замовника та з урахуванням вимог нормативних документів, визначені відповідно до потреб, враховуючи рівень високоспеціалізованої допомоги паціентам, необхідність безперебійного функціонування установи та належної організації лікувального процесу з урахуванням вимог чинного законодавства України.
В додатку 2 до тендерної документації наведена інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі код ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Лот 1 - послуги медичних лабораторій, код ДК 021:2015 - 85145000-7, лот 2 - послуги медичних лабораторій, код ДК 021:2015 - 85145000-7):
Лот 1 - послуги медичних лабораторій
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:
1. Послуги з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів повинні на-даватися у порядку, встановленому законодавством України, із дотриманням вимог підзаконних актів, стандартів, та інших документів, що регламентують процес лабо-раторних досліджень.
2. Лабораторні дослідження повинні виконуватися кваліфікованим персоналом Учасни-ка на обладнанні, яке відповідає нормам чинного законодавства України, з викорис-танням реактивів, реагентів. витратних матеріалів тощо, які відповідають вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, в тому числі для діагностики invitro та діючим стандартам якості та дозволені у застосування в Україні (надати лист в до-вільній формі).
3. Лабораторія має проводити повірку засобів випробувальної техніки, атестацію випробувального обладнання (на підтвердження надати довідку в довільній формі та завірені належним чином копії відповідних документів щодо повірки). Надані документи повинні бути чинними на момент подання пропозції.
4. Послуги пацієнтам з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів надаються за направленням лікарів Замовника.
5. Учасник повинен забезпечити захист персональних даних та медичної інформації пацієнтів відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
6. Звірка наданих послуг з приведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів пацієнтів Замовника проводиться на підставі «Реєстру наданих послуг з лаборатор-них досліджень» щомісяця.
7. Замовник буде самостійно здійснювати забір біологічного матеріалу в процедурних кабінетах замовника з 08:00 до 10:30 години в робочі дні (понеділок – п’ятниця) від-повідно до режиму роботи замовника за адресою: 61064, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 153. В тому числі можливий забір біологічного матеріалу за місцем проживан-ня пацієнта.
8. Учасник (виконавець) повинен забирати біологічний матеріал з процедурних кабіне-тів Замовника за адресою: 61064, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 153 згідно гра-фіку, а саме: з 10:30 до 12:00 години в робочі дні (понеділок – п’ятниця) відповідно до режиму роботи Замовника. (надати лист в довільній формі).
9. Учасник повинен забезпечити за власний рахунок транспортування біологічного ма-теріалу із дотриманням відповідного температурного режиму до місця проведення лабораторних досліджень в робочі дні по графіку: з 8-00 год. до 19-00 год. (понеділок - п'ятниця) (надати лист в довільній формі).
10. Учасник повинен забезпечувати шоденний внутрішній контроль якості із застосуван-ням сертифікованих контрольних матеріалів (на підтвердження надати довідку у до-вільній формі).
11. Інформація про Учасника повинна міститись в переліку суб'єктів господарювання, які отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики безпосередньо за адресою пункту зі збору біологічних матеріалів, який розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства охорони здоров'я України (на підтвердження надати Витяг відомостей з Ліцензійного реєстру МОЗ України з медичної практики за адресою пункту зі збору біологічних матеріалів).
12. Наявність свідоцтва про відповідність вимірювань або акредитації.
13. Вартість послуг повинна включати всі витрати, пов’язані з предметом закупівлі, сплати податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо (на підтвердження надати гарантійний лист).
14. З метою формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальності та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних, комунальних підприємств, установ та громадських організацій учасник у складі пропозиції повинен надати підтвердження впровадження стандарту ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» шляхом подання оригіналу або копії діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації. Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції та протягом всього строку дії договору, що буде укладений за результатами торгів. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію.
15. Учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, що має бути чинним на дату подання пропозиції та діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Сертифікат ISO 9001:2015 вважається чинним за умови що річного підтвердження, а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ISO 9001:2015 (рішення уповноваженого органу сертифікації, звіт по аудиту).
Лот 2 - послуги медичних лабораторій
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:
1. Послуги з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів повинні на-даватися у порядку, встановленому законодавством України, із дотриманням вимог підзаконних актів, стандартів, та інших документів, що регламентують процес лабо-раторних досліджень.
2. Лабораторні дослідження повинні виконуватися кваліфікованим персоналом Учасни-ка на обладнанні, яке відповідає нормам чинного законодавства України, з викорис-танням реактивів, реагентів. витратних матеріалів тощо, які відповідають вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, в тому числі для діагностики invitro та діючим стандартам якості та дозволені у застосування в Україні (надати лист в до-вільній формі).
3. Послуги пацієнтам з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів на-даються за направленням лікарів Замовника.
4. Учасник повинен забезпечити захист персональних даних та медичної інформації пацієнтів відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
5. Звірка наданих послуг з приведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів пацієнтів Замовника проводиться на підставі «Реєстру наданих послуг з лабораторних досліджень» щомісяця.
6. Замовник буде самостійно здійснювати забір біологічного матеріалу в процедурних кабінетах Замовника з 08:00 до 10:30 години в робочі дні (понеділок – п’ятниця) від-повідно до режиму роботи Замовника за адресою: 61000, Україна, Харківська об-ласть, м. Харків, вул. Курилівська, 30, проспект Слави,11, провулок Верхівський, 5, вул. Велика Панасівська,144. В тому числі можливий забір біологічного матеріалу за місцем проживання пацієнта.
7. Учасник (виконавець) повинен забирати біологічний матеріал з процедурних кабіне-тів Замовника за адресою: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кури-лівська, 30, проспект Слави,11, провулок Верхівський, 5, вул. Велика Панасівська,144 згідно графіку, а саме: з 10:30 до 12:00 години в робочі дні (понеділок – п’ятниця) ві-дповідно до режиму роботи Замовника. (надати лист в довільній формі).
8. Учасник повинен забезпечити за власний рахунок транспортування біологічного ма-теріалу із дотриманням відповідного температурного режиму до місця проведення лабораторних досліджень в робочі дні по графіку: з 8-00 год. до 19-00 год. (понеділок - п'ятниця) (надати лист в довільній формі).
9. Учасник повинен забезпечувати шоденний внутрішній контроль якості із застосуван-ням сертифікованнх контрольних матеріалів (на підтвердження надати довідку у до-вільній формі).
10. Результати лабораторних досліджень Учасником повинні відправлятися на електрон-ну адресу Замовника пацієнта, а також надаватися в паперовому вигляді на бланках відповідної форми протягом одного робочого дня після завершення виконання лабо-раторного дослідження (на підтвердження надати гарантійний лист).
11. Наявність свідоцтва про відповідність вимірювань або акредитації МОЗ України (ко-пія свідоцтва)
12. Вартість послуг повинна включати всі витрати, пов’язані з предметом закупівлі, сплати податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо (на підтвердження надати гарантійний лист).
13. З метою формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальності та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних, комунальних підприємств, установ та громадських організацій учасник у складі пропозиції повинен надати підтвердження впровадження стандарту ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» шляхом подання оригіналу або копії діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації. Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції та протягом всього строку дії договору, що буде укладений за результатами торгів. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію.
14. Учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, що має бути чинним на дату подання пропозиції та діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Сертифікат ISO 9001:2015 вважається чинним за умови що річного підтвердження, а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ISO 9001:2015 (рішення уповноваженого органу сертифікації, звіт по аудиту).
2. Надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укла-дений за результатом проведеної закупівлі.
Кошти за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі, не сплачувались.
Додатки
1. 10. Тендерна пропозиція. Лот 1 (2).pdf,
2. ВОВЗ Додаток 3 ЛОТ 1.xlsx,
3. ВОВЗ Додаток 3 ЛОТ 2.xlsx,
4. Заявка ЛОТ 1.pdf,
5. Заявка ЛОТ 2.pdf,
6. Комерційна пропозиція ПП Лабораторія Миллениум.pdf,
7. Комерційна пропозиція ТОВ Медичний центр МТМ.pdf,
8. Тендерна пропозиція (4).pdf,
9. накази: від 10.10.2023 р. № 252-а “Про затвердження очікуваного переліку лабораторних досліджень на 2024 рік згідно пакетів НСЗУ на медичне обслуговування населення за програмою медичні гарантії” та від 02.11. 2023 року №283 «Про внесення переліку додаткових досліджень по пакетах (№9, №35) на медичне обслуговування по КНП «Міська поліклініка № 24»ХМР.
- 10. Тендерна пропозиція. Лот 1 (2).pdf
- Очікувана вартість ЛОТ 1.pdf
- ОВ ЛОТ 2.pdf
- Заявка ЛОТ 2.pdf
- Заявка ЛОТ 1.pdf
- Комерційна пропозиція ПП Лабораторія Миллениум.pdf
- Комерційна пропозиція ТОВ Медичний центр МТМ.pdf
- Тендерна пропозиція (4).pdf
- наказ 252.pdf
- Наказ додаткові дослідження.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-06 10:44:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК021-2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-11-21-016166-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином учасником ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» (лот №1) та ТОВ «Медічний центр «МТМ» (лот №2) підтверджено вимогу Замовника згідно пункту 15 (до лоту №1) та пункту 14 (до лоту №2) Додатку №2 до тендерної документації щодо надання скан-копії документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ISO 9001:2015 (рішення уповноваженого органу сертифікації, звіт по аудиту) при тому, що Сертифікат ISO 9001:2015 вважається чинним за умови щорічного підтвердження. Прошу надати інформацію, з посиланням на файли у тендерній пропозиції учасника.
2. Чому Вами по лоту №2 була вимога про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «Медічний центр «МТМ» щодо надання електронної банківської гарантії, яка на момент подання тендерної пропозиції цього учасника була відсутня, при тому що дана вимога суперечить пункту 43 Особливостей №1178 а саме: під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-09 15:03:50
Відповідь на звернення
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ ВІД 2024-02-06
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК021-2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-11-21-016166-a Замовник надає пояснення з питань:
1. Яким чином учасником ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» (лот №1) та ТОВ «Медічний центр «МТМ» (лот №2) підтверджено вимогу Замовника згідно пункту 15 (до лоту №1) та пункту 14 (до лоту №2) Додатку №2 до тендерної документації щодо надання скан-копії документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ISO 9001:2015 (рішення уповноваженого органу сертифікації, звіт по аудиту) при тому, що Сертифікат ISO 9001:2015 вважається чинним за умови щорічного підтвердження. Прошу надати інформацію, з посиланням на файли у тендерній пропозиції учасника.
Дійсно, відповідно до п.15 (лот 1), п.14 (лот 2) додатку 2 до тендерної документації Учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, що має бути чинним на дату подання пропозиції та діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Сертифікат ISO 9001:2015 вважається чинним за умови щорічного підтвердження, а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ISO 9001:2015 (рішення уповноваженого органу сертифікації, звіт по аудиту).
Учасником ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» (лот №1) підтверджено вимогу Замовника згідно пункту 15 (до лоту №1) Додатку №2 до тендерної документації щодо надання скан-копії документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікауту ISO 9001:2015 (рішення уповноваженого органу сертифікації, звіт по аудиту) шляхом завантаження у складі тендерної пропозиції ПП “ЛАБОРАТОРІЯ “МИЛЛЕНИУМ” (ЛОТ №1) файлу «Сертифікат_ 9001_ ПП ЛАБОРАТОРІЯ МИЛЛЕНИУМ.pdf», в якому міститься сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», який зареєстрований у реєстрі Органу з сертифікації 22 листопада 2023 року№ СУЯ.67-23. Дійсний до 21 листопада 2026 року.
Таким чином сертифікат є чинним на дату подання пропозиції та діє протягом всього строку дії договору про закупівлю.
Оскільки сертифікат виданий 22 листопада 2023 року, то надавати документи щодо підтвердження продовження його терміну дії згідно вимог п.15 додатку 2 тендерної документації учаснику ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» не потребується (надається щорічно).
Учасником ТОВ «Медічний центр «МТМ» (лот №2) підтверджено вимогу Замовника згідно пункту 14 (до лоту №2) Додатку №2 до тендерної документації щодо надання скан- копії документа, який підтверджує продовення терміну дії сертифікату ISO 9001:2015 (рішення уповноваженого органу сертифікації, звіт по аудиту) шляхом завантаження у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Медічний центр «МТМ» (лот №2) файлу «9001 2015 МТМ. pdf», в якому міститься сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», який зареєстрований у реєстрі Органу з сертифікації 24 листопада 2023 року№ СУЯ.68-23. Дійсний до 23 листопада 2026 року.
Таким чином сертифікат є чинним на дату подання пропозиції та діє протягом всього строку дії договору про закупівлю.
Оскільки сертифікат виданий 24 листопада 2023 року, а отже, з моменту його видачі не пройшов рік, надання документів щодо підтвердження продовження його терміну дії згідно вимог пункту 14 (до лоту №2) додатку № 2 тендерної документації учаснику ТОВ «Медічний центр «МТМ» (лот №2) не потребується (надається щорічно).
2.Чому Вами по лоту №2 була вимога про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «Медічний центр «МТМ» щодо надання електронної банківської гарантії, яка на момент подання тендерної пропозиції цього учасника була відсутня, при тому що дана вимога суперечить пункту 43 Особливостей №1178 а саме: під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником)?
По лоту №2 була вимога про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «Медічний центр «МТМ» щодо надання електронної банківської гарантії, тому що цим учасником було надано документи, що підтверджують наявність забезпечення, утім, не було надано самої електронної банківської гарантії.
Відповідно до п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Надалі — Особливостей 1178), під невідповідностю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною докумнтацією (крім випадківвідсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Відповідно, виключення, передбачені п. 43 Особливостей 1178, стосуються випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції. Утім, на момент подання тендерної пропозиції у учасника ТОВ “Медичний центр “МТМ” була наявна банківська гарантія, а отже, відповідне положення п. 43 Особливостей 1178 не підлягає застосуванню, а тому вимога Замовника щодо усунення невідповідностей до учасника ТОВ “Медичний центр “МТМ” щодо надання електронної банківської гарантії, не суперечить п. 43 особливостей 1178.
Посилання на забезпечення, наявне у учасника ТОВ «Медічний центр «МТМ» містилося в складі тендерної пропозиції, а саме в Довідці № 231128SU10305501 вiд 28.11.2023p. Про наявність грошових коштів під покриття гарантії, в якій зазначається: Інформуємо Вас про те, що 28-11-2023 АТ КБ "ПРИВАТБАНК" відкрив безвідкличну та безумовну тендерну гарантію для ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР МТМ", ЄДРПОУ 38634189 № G1123/2718 у сумі 10000.00 гривень (Десять тисяч гривень 00 копiйок) строком дії до 03-06-2024 року на користь КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦIЙНЕ ПIДПРИЄМСТВО "МIСЬКА ПОЛIКЛIНIКА №24" ХАРКIВСЬКОЇ МIСЬКОЇ РАДИ, ЄДРПОУ 02003474. Номер закупівлі: UA-2023-11-21-016166-a. Предмет (назва) закупівлі: Лот 1 - послуги медичних лабораторій, код ДК 021:2015 - 85145000-7, лот 2 - послуги медичних лабораторій, код ДК 021:2015 - 85145000-7. Гарантія чинна з дати 28-11-2023 до 03-06-2024. Забезпеченням по даній гарантії виступають грошові кошти у сумі 10000.00 гривень (Десять тисяч гривень 00 копiйок), які зараховані клієнтом на рахунок покриття UA413515330000029326045900188 згідно Договору-заяви № G1123/2718 від 27-11-2023 року. Рахунок UA413515330000029326045900188 відкритий АТ КБ "ПРИВАТБАНК" 27-11-2023 для внесення грошових коштів в якості забезпечення тендерної гарантії № G1123/2718. Залишок коштів на рахунку покриття на дату створення цієї довідки становить 10000.00 гривень (Десять тисяч гривень 00 копiйок). Строк дії наявного на рахунку грошового покриття є не меншим, ніж строк дії гарантії.
Оскільки забезпечення було наявне на момент подання тендерної пропозиції, утім, не було надано копію самої банківської гарантії, Замовником було розміщено повідомлення з вимогою надати документи відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації в повному обсязі, що відповідає п. 43 Особливостей 1178.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області № UA-М-2024-01-23-000072 від 12 лютого 2024 року Замовником усунуто порушення, а саме припинено зобов’язання за Договором № 07/12-23 від 07.12.2023 р. шляхом його розірвання (Додаткова угода № 1 від 15 лютого 2024 року до Договору № 07/12-23 від 07.12.2023 р.) як єдино можливий спосіб усунення порушення.
2024-02-19 15:29:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення абзацу другого пункту 43 Особливостей №1178.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення абзацу другого пункту 43 Особливостей №1178.) • усунуто
Порушення усунуто шляхом укладання Додаткової угоди № 1 від 15 лютого 2024 року
2024-02-20 12:13:23
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот 2 - послуги медичних лабораторій, код ДК 021:2015 - 85145000-7 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 000 260,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 10 001,30 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цієї тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Забезпечення надається Учасниками за кожним лотом окремо. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: лот 2 – 10 000 гривень. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 100 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закон України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. Реквізити замовника для оформлення тендерного забезпечення: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 61064, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Полтавський шлях, буд. 153 р/р UA653515330000026003052106666 р/р UA763515330000026001052153387 МФО 351533 в АТ ПРИВАТБАНК ЄДРПОУ: 02003474 +38(057)72-52-700 byhgalteriy_hmp24@ukr.net |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Медічний центр "МТМ" |
1 724 820,00
UAH з ПДВ
|
1 724 820,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Медічний центр "МТМ" #38634189 |
Переможець |
1 724 820,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2023 21:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2023 20:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2024 16:13
|
додаткова угода 1.pdf | укладений |
19 лютого 2024 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2024 16:05
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2024 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2023 14:55
|
договір 07 12 23.pdf | укладений |
08 грудня 2023 14:50
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Біохімічний аналіз крові: Загальний білок | 300 | послуга |
57,00
UAH
|
Біохімічний аналіз крові: альфа- амілаза | 150 | послуга |
57,00
UAH
|
Біохімічний аналіз крові: аспартатамінотрансфераза (АсАТ) | 800 | послуга |
57,00
UAH
|
Біохімічний аналіз крові: аланінамінотрансфераза (АлАТ) | 800 | послуга |
57,00
UAH
|
Біохімічний аналіз крові: креатинін | 800 | послуга |
57,00
UAH
|
Біохімічний аналіз крові: сечовина | 800 | послуга |
60,00
UAH
|
Біохімічний аналіз крові: сечова кислота | 300 | послуга |
60,00
UAH
|
Біохімічний аналіз крові: у-глутаматтрансфераза (ГГТ,GGT) | 100 | послуга |
60,00
UAH
|
Пакет “Білірубін фракційно” загальний | 100 | послуга |
70,00
UAH
|
Пакет “Білірубін фракційно” прямий | 100 | послуга |
70,00
UAH
|
Електроліти: Калій | 150 | послуга |
60,00
UAH
|
Електроліти: Кальцій | 150 | послуга |
60,00
UAH
|
Електроліти: кальцій іонізований (Ca+++) | 5 | послуга |
101,00
UAH
|
Електроліти: Хлор | 150 | послуга |
60,00
UAH
|
Електроліти: Натрій | 150 | послуга |
60,00
UAH
|
Електроліти: Фосфор | 15 | послуга |
60,00
UAH
|
Електроліти: Магній | 50 | послуга |
60,00
UAH
|
Електроліти: Залізо (Fe) | 25 | послуга |
60,00
UAH
|
Електроліти: Трансферин | 30 | послуга |
104,00
UAH
|
Електроліти: лужна фосфатаза | 150 | послуга |
60,00
UAH
|
Електроліти: Тимолова проба | 15 | послуга |
55,00
UAH
|
Електроліти: Феритин | 100 | послуга |
102,00
UAH
|
Загально-клінічні та біохімічні лабораторні дослідження: Визначення альфафетопротеїну (AFP) | 5 | послуга |
102,00
UAH
|
Загально-клінічні та біохімічні лабораторні дослідження: Глікозильований гемоглобін | 600 | послуга |
85,00
UAH
|
Ревматологічні та гострофазові показники: ревматоїдний фактор (RF, кількісне визначення) | 160 | послуга |
60,00
UAH
|
Ревматологічні та гострофазові показники: С-реактивний білок (CRP, кількісне визначення) | 250 | послуга |
60,00
UAH
|
Ревматологічні та гострофазові показники: антистрептолізин-О (ASLO, кількісне визначення) | 25 | послуга |
80,00
UAH
|
Ревматологічні та гострофазові показники: Сіалові кислоти | 10 | послуга |
73,00
UAH
|
Гормональні дослідження: Естрадіол | 5 | послуга |
102,00
UAH
|
Гормональні дослідження: Пролактин | 25 | послуга |
102,00
UAH
|
Гормональні дослідження: Трийодтиронін (Т3 вільний) | 25 | послуга |
102,00
UAH
|
Імунологічні дослідження для виявлення та контролю за інфекційними захворюваннями: Антитіла до ВІЛ (тестування на ВІЛ) | 10 | послуга |
102,00
UAH
|
Імунологічні дослідження для виявлення та контролю за інфекційними захворюваннями: Антитіла до вірусу гепатиту В (НВV) Anti-HBs | 10 | послуга |
102,00
UAH
|
Імунологічні дослідження для виявлення та контролю за інфекційними захворюваннями: HBsAg | 250 | послуга |
102,00
UAH
|
Лактатдегідрогеназа | 30 | послуга |
30,00
UAH
|
Інший лабораторний тест (аміак крові) | 5 | послуга |
55,00
UAH
|
Паратгормон | 30 | послуга |
95,00
UAH
|
Інсулін | 30 | послуга |
80,00
UAH
|
Антитіла до тиреоглобуліну (ТГ) | 40 | послуга |
80,00
UAH
|
Загальна залізозв’язуюча здатність сироватки | 200 | послуга |
133,00
UAH
|
Імунологічні дослідження для діагностики інфекційних захворювань та контролю за ними: туберкульозу | 20 | послуга |
100,00
UAH
|
Дослідження спинномозгової рідини | 5 | послуга |
360,00
UAH
|
ДНК гепатиту В | 50 | послуга |
200,00
UAH
|
Загально-клінічні та біохімічні лабораторні дослідження: Визначення хоріонічного гонадотропіну (ß-ХГЛ вільний) | 5 | послуга |
143,00
UAH
|
Загально-клінічні та біохімічні лабораторні дослідження: Визначення хоріонічного гонадотропіну (ß-ХГЛ загальний) | 5 | послуга |
150,00
UAH
|
Загально-клінічні та біохімічні лабораторні дослідження: Дослідження на онкологічні маркери ( чоловічі: ПСА загальний) | 800 | послуга |
140,00
UAH
|
Загально-клінічні та біохімічні лабораторні дослідження: Дослідження на онкологічні маркери ( чоловічі: ПСА , вільний ) | 800 | послуга |
139,00
UAH
|
Загально-клінічні та біохімічні лабораторні дослідження: Дослідження на онкологічні маркери ( чоловічі: ПСА , вільний ) | 800 | послуга |
1,00
UAH
|
Загально-клінічні та біохімічні лабораторні дослідження: Профіль ліпідів | 800 | послуга |
180,00
UAH
|
Загально-клінічні та біохімічні лабораторні дослідження: Альбумін | 100 | послуга |
63,00
UAH
|
Загально-клінічні та біохімічні лабораторні дослідження: Вітамін Д | 50 | послуга |
200,00
UAH
|
Загально-клінічні та біохімічні лабораторні дослідження: Вітамін В12 | 50 | послуга |
100,00
UAH
|
Загально-клінічні та біохімічні лабораторні дослідження: РНК вірусного гепатиту С | 5 | послуга |
180,00
UAH
|
Імунологічні дослідження для виявлення та контролю за інфекційними захворюваннями: Антитіла до HCV | 250 | послуга |
90,00
UAH
|
Імунологічні дослідження для виявлення та контролю за інфекційними захворюваннями: РМП — реакція мікропреципітації | 25 | послуга |
80,00
UAH
|
Імунологічні дослідження для виявлення та контролю за інфекційними захворюваннями: Антитіла до коронавірусу SARS — CoV-2 IgG | 50 | послуга |
145,00
UAH
|
Імунологічні дослідження для виявлення та контролю за інфекційними захворюваннями: Антитіла до коронавірусу SARS — CoV-2 IgM | 50 | послуга |
145,00
UAH
|
Імунологічні дослідження для виявлення та контролю за інфекційними захворюваннями: Імунологія (імунограма) | 5 | послуга |
200,00
UAH
|
Імунологічні дослідження для виявлення та контролю за неінфекційними захворюваннями: Імуноглобулін Е | 100 | послуга |
105,00
UAH
|
Інфекції, що передаються статевим шляхом: вірус простого герпесу 2 типу Іg M | 5 | послуга |
100,00
UAH
|
Інфекції, що передаються статевим шляхом: вірус простого герпесу 2 типу Іg G | 5 | послуга |
100,00
UAH
|
Цитологічні дослідження: зішкрібу з шийки матки та цервікального каналу | 770 | послуга |
100,00
UAH
|
Цитологічне дослідження цервікального мазка (цервікальний канал та ектоцервікс) | 1000 | послуга |
100,00
UAH
|
Цитологічні дослідження: Аспірату з порожнини матки | 5 | послуга |
100,00
UAH
|
Цитологічні дослідження: Зішкрібу з уретри | 5 | послуга |
100,00
UAH
|
Цитологічні дослідження: Секрету | 5 | послуга |
100,00
UAH
|
Цитологічні дослідження: Екскрету (молочна залоза, рана) | 15 | послуга |
100,00
UAH
|
Цитологічні дослідження: Секрету простати | 5 | послуга |
132,00
UAH
|
Цитологічні дослідження на антипові клітини (зішкріб,мазок,на склі)(2точки) | 1800 | послуга |
190,00
UAH
|
Гормональні дослідження: Тироксин (Т4 вільний) | 400 | послуга |
120,00
UAH
|
Гормональні дослідження: Тироксин загальний (Т4 загальний) | 400 | послуга |
120,00
UAH
|
Гормональні дослідження: Антитіла до тиреопероксидази (АТ ТПО, anti-ТРО) | 100 | послуга |
120,00
UAH
|
Гормональні дослідження: Тиреотропний гормон (ТТГ) | 400 | послуга |
120,00
UAH
|
Креатинкіназа (креатинфосфокіназа загадьна (КФК), креатинфосфокіназа-МВ) | 30 | послуга |
80,00
UAH
|
Антинуклеарні антитіла | 30 | послуга |
98,00
UAH
|
D-димер | 100 | послуга |
80,00
UAH
|
Вітамінний аналіз (один з: вітамін Е, вітамін В6, вітамін А, вітамін В9) | 50 | послуга |
80,00
UAH
|
раковий антиген СА 125 | 150 | послуга |
100,00
UAH
|
раковий антиген СА 15-3 | 60 | послуга |
100,00
UAH
|
раковий антиген СА 19-9 | 60 | послуга |
100,00
UAH
|
Серологічні маркери токсоплазмоза (тест на токсоплазмо) | 50 | послуга |
55,00
UAH
|
Аналіз: імуноглобулін (визначення одного з імуноглобуліна А або G або М) | 10 | послуга |
55,00
UAH
|
Аналіз; адренокортикотропний гормон (АКТГ, адренокортикотропін) | 5 | послуга |
110,00
UAH
|
Тестотерон | 10 | послуга |
80,00
UAH
|
Кортизол | 10 | послуга |
80,00
UAH
|
Аналіз; червоний вовчак; підготовка клітини | 10 | послуга |
110,00
UAH
|
Прокальцитонін | 60 | послуга |
120,00
UAH
|
Антицитрулінові антитіла | 10 | послуга |
250,00
UAH
|
Молекулярно-генетичні дослідження для діагностики SARS-CoV-2 | 20 | послуга |
100,00
UAH
|
Цитологічні дослідження транссудату | 5 | послуга |
110,00
UAH
|
Цитологічні дослідження ексудату | 5 | послуга |
110,00
UAH
|
Визначення плацентарного фактора росту (PIGF) | 10 | послуга |
600,00
UAH
|
Дослідження на цитомегаловірус (антитіла IgG) | 10 | послуга |
100,00
UAH
|
Вимірювання триптази крові, як діагностичний критерій анафілактичної реакції у пацієнта | 5 | послуга |
280,00
UAH
|
Імунологічні дослідження: алергокомпонентна діагностика | 5 | послуга |
450,00
UAH
|
Цитологічні дослідження: пунктату (матеріал пункційної тонкоголкової біопсії) | 5 | послуга |
350,00
UAH
|
Загально-клінічні та біохімічні лабораторні дослідження: Визначення плазмового протеїну А (PAPP-A) | 10 | послуга |
185,00
UAH
|
Загально-клінічні та біохімічні лабораторні дослідження: 17-КС сечі | 10 | послуга |
140,00
UAH
|
Загально-клінічні та біохімічні лабораторні дослідження: Визначення неконьюгованого естріолу (Е3) | 10 | послуга |
169,00
UAH
|
Аналіз; фолiкулостимулюючий гормон (ФСГ, фолітропін); жіночий | 20 | послуга |
70,00
UAH
|
Аналіз; фолiкулостимулюючий гормон (ФСГ, фолітропін); чоловічий | 20 | послуга |
70,00
UAH
|
Аналіз; вазопресин (антидіуретичний гормон) | 5 | послуга |
320,00
UAH
|
Аналіз гормонів: Соматотропний гормон (соматотропін, СТГ) | 5 | послуга |
320,00
UAH
|
Аналіз гормонів : інсуліноподібний фактор росту - 1 (ІФР-1) | 5 | послуга |
320,00
UAH
|
Аналіз гормонів : норадреналін | 5 | послуга |
320,00
UAH
|
Аналіз гормонів: хромогранін | 5 | послуга |
320,00
UAH
|
Молекулярно-генетичні дослідження для діагностики новоутворень ( білок S 100) | 10 | послуга |
700,00
UAH
|
Молекулярно-генетичні дослідження для діагностики новоутворень ( NSE) | 10 | послуга |
720,00
UAH
|
Молекулярно-генетичні дослідження для діагностики целіакії | 10 | послуга |
340,00
UAH
|
Молекулярно-генетичні дослідження для діагностики орфанних захворювань (нервово-м’язових та інших)-діагностика муковісцедоз | 10 | послуга |
700,00
UAH
|
Аналіз: Визначення концентрації комплементу 3 (С3) | 5 | послуга |
450,00
UAH
|
Аналіз; антинейтрофільні цитоплазматичні антитіла | 5 | послуга |
420,00
UAH
|
HLA B 27 | 10 | послуга |
150,00
UAH
|
Молекулярно-генетичні дослідження для діагностики туберкульозу | 10 | послуга |
120,00
UAH
|
Гомоцистеїн | 10 | послуга |
400,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання Висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області № UA-М-2024-01-23-000072 від 12 лютого 2024 року. Замовником усунуто порушення, а саме припинено зобов’язання за Договором № 07/12-23 від 07.12.2023 р. шляхом його розірвання (Додаткова угода № 1 від 15 лютого 2024 року до Договору № 07/12-23 від 07.12.2023 р.) як єдино можливий спосіб усунення порушення. Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 07/12-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2024 — 15 лютого 2024 |
Сума оплати за договором: |
299 479,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | На виконання Висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області № UA-М-2024-01-23-000072 від 12 лютого 2024 року Замовником усунуто порушення, а саме припинено зобов’язання за Договором № 07/12-23 від 07.12.2023 р. шляхом його розірвання (Додаткова угода № 1 від 15 лютого 2024 року до Договору № 07/12-23 від 07.12.2023 р.) як єдино можливий спосіб усунення порушення. |