Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво транспортабельної модульної котельні комунального закладу Кагарлицької міської ради «Кагарлицький ліцей № 3» за адресою: вул. 97 Стрілецької дивізії, 6 в м. Кагарлик Обухівського району Київської області (45250000-4 - Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури); Нове будівництво транспортабельної модульної котельні комунального закладу Кагарлицької міської ради «Кагарлицький ліцей № 1» за адресою: вул. Паркова, 1, в м. Кагарлик, Обухівського району, Київської області (45250000-4 - Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури)
Очікувана вартість
11 473 319,00 UAH
UA-2023-10-16-008362-a ● 8f9793052b434e90b2315c0690032c48
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Кагарлицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44098705 |
Місцезнаходження: | 09201, Україна , Київська обл., місто Кагарлик, площа Незалежності, будинок 1 |
Контактна особа: |
Скуйбіда Леся Валеріївна +380961859989 osvitals21@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2023 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 11 473 319,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
16 жовтня 2023 14:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2023 14:13 |
Тендерна документація будівництво.pdf | |
16 жовтня 2023 14:13 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПО ЛОТУ 2.doc | |
16 жовтня 2023 14:13 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПО ЛОТУ 1.doc | |
16 жовтня 2023 14:13 |
Пояснювальна записка Лот 2.doc | |
16 жовтня 2023 14:13 |
Пояснювальна записка Лот 1.doc | |
16 жовтня 2023 14:13 |
Оголошення будівництво.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-16-008362-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТМОСФЕРА МЕНЕДЖМЕНТ", Код ЄДРПОУ:40103889
Дата подання: 20 жовтня 2023 13:22
Невідповідність тендерних вимог
Доброго дня!
Спостерігаючи за даною закупівлею, дії Замовника вказують на попередню домовленість Замовника з конкретним виробником обладнання, оскільки запропонувати альтернативу з виготовленням модульної котельні і встановленням її за місцем призначення за такий короткий термін не можливо.
Вважаємо, що вказаний короткий термін робіт передбачає порушення послідовності виконання будівельних робіт, отримання дозволу на будівництво, технології ведення підготовчих і будівельних робіт по фундаменту і вказує на попередню домовленість замовника з конкретним виробником обладнання, оскільки запропонувати альтернативу з виготовленням модульної котельні і встановленням її за місцем призначення за такий короткий термін не можливо. Вбачаємо в цьому попередню змову замовника з виробником обладнання і представником, який його представляє на тендері.
Аналізуючи, в загальному, Тендерну документацію Замовника та саму його поведінку до потенційних учасників, можна дійти висновку, що ТД написана неякісно, з можливим враховуванням інтересів третіх осіб та з бажанням не чесно і законно провести закупівлю, а як найшвидше завершити процедуру закупівлі не зважаючи на наявність помилок.
Також на це вказує безпідставне скасування попереднього тендеру по цьому об’єкту будівництва, незрозуміло чому по зауваженням не були внесені зміни в попередній тендер, а взагалі його скасували. Враховуючи, що тендер скасували в останній момент, коли учасники здійснили оплату та зареєструвались на даному тендері, можна зробити висновки, що замовник навмисно позбувається конкурентів.
Враховуючи вищесказане маємо сумніви у прозорості даної закупівлі, адже виходячи з вашої тендерної документації зрозуміло лише те, що вона прописана під якогось конкретного учасника, а це суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі».
Скарга буде подана у відповідні органи.
Розгорнути
Згорнути
Спостерігаючи за даною закупівлею, дії Замовника вказують на попередню домовленість Замовника з конкретним виробником обладнання, оскільки запропонувати альтернативу з виготовленням модульної котельні і встановленням її за місцем призначення за такий короткий термін не можливо.
Вважаємо, що вказаний короткий термін робіт передбачає порушення послідовності виконання будівельних робіт, отримання дозволу на будівництво, технології ведення підготовчих і будівельних робіт по фундаменту і вказує на попередню домовленість замовника з конкретним виробником обладнання, оскільки запропонувати альтернативу з виготовленням модульної котельні і встановленням її за місцем призначення за такий короткий термін не можливо. Вбачаємо в цьому попередню змову замовника з виробником обладнання і представником, який його представляє на тендері.
Аналізуючи, в загальному, Тендерну документацію Замовника та саму його поведінку до потенційних учасників, можна дійти висновку, що ТД написана неякісно, з можливим враховуванням інтересів третіх осіб та з бажанням не чесно і законно провести закупівлю, а як найшвидше завершити процедуру закупівлі не зважаючи на наявність помилок.
Також на це вказує безпідставне скасування попереднього тендеру по цьому об’єкту будівництва, незрозуміло чому по зауваженням не були внесені зміни в попередній тендер, а взагалі його скасували. Враховуючи, що тендер скасували в останній момент, коли учасники здійснили оплату та зареєструвались на даному тендері, можна зробити висновки, що замовник навмисно позбувається конкурентів.
Враховуючи вищесказане маємо сумніви у прозорості даної закупівлі, адже виходячи з вашої тендерної документації зрозуміло лише те, що вона прописана під якогось конкретного учасника, а це суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі».
Скарга буде подана у відповідні органи.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 жовтня 2023 10:19
Шановний учасник!
На ваше звернення повідомляємо наступне:
Закупівля робіт з нового будівництва проводиться відповідно до вимог проектної документації та вимог Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Технічна специфікація до предмету закупівлі формувалася відповідно до проекту на будівництво, зокрема і з урахування пояснювальної записки до проекту.
Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 23 Закону у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Відповідно до вимог проектної документації виконання робіт здійснюється протягом одного місяця.
Щодо скасування попередньої процедури відкриті торги, повідомляємо наступне:
Замовник має право відмінити процедуру закупівлі відповідно до пункту 50 Особливостей.
замовником відмінено торги відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: замовником у тендерній документації не визначено конкретної інформації щодо технічних характеристик на транспортабельну модульну котельну установку.
Звертаємо вашу увагу, що кошти сплачені учасником за участь у торгах у електронній системі закупівлі повертаються учаснику у разі відміни таких торгів.
Враховуючи вищезазначене, замовником проводиться закупівля з урахуванням проекту на будівництво та відповідно до вимог Закону та Постанови (Особливостей).
Дякуємо за звернення!
На ваше звернення повідомляємо наступне:
Закупівля робіт з нового будівництва проводиться відповідно до вимог проектної документації та вимог Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Технічна специфікація до предмету закупівлі формувалася відповідно до проекту на будівництво, зокрема і з урахування пояснювальної записки до проекту.
Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 23 Закону у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Відповідно до вимог проектної документації виконання робіт здійснюється протягом одного місяця.
Щодо скасування попередньої процедури відкриті торги, повідомляємо наступне:
Замовник має право відмінити процедуру закупівлі відповідно до пункту 50 Особливостей.
замовником відмінено торги відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: замовником у тендерній документації не визначено конкретної інформації щодо технічних характеристик на транспортабельну модульну котельну установку.
Звертаємо вашу увагу, що кошти сплачені учасником за участь у торгах у електронній системі закупівлі повертаються учаснику у разі відміни таких торгів.
Враховуючи вищезазначене, замовником проводиться закупівля з урахуванням проекту на будівництво та відповідно до вимог Закону та Постанови (Особливостей).
Дякуємо за звернення!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-10-16-008362-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТМОСФЕРА МЕНЕДЖМЕНТ", Код ЄДРПОУ:40103889
Невідповідність тендерним вимогам
Доброго дня!
Спостерігаючи за даною закупівлею, дії Замовника вказують на попередню домовленість Замовника з конкретним виробником обладнання, оскільки запропонувати альтернативу з виготовленням модульної котельні і встановленням її за місцем призначення за такий короткий термін не можливо.
Вважаємо, що вказаний короткий термін робіт передбачає порушення послідовності виконання будівельних робіт, отримання дозволу на будівництво, технології ведення підготовчих і будівельних робіт по фундаменту і вказує на попередню домовленість замовника з конкретним виробником обладнання, оскільки запропонувати альтернативу з виготовленням модульної котельні і встановленням її за місцем призначення за такий короткий термін не можливо. Вбачаємо в цьому попередню змову замовника з виробником обладнання і представником, який його представляє на тендері.
Аналізуючи, в загальному, Тендерну документацію Замовника та саму його поведінку до потенційних учасників, можна дійти висновку, що ТД написана неякісно, з можливим враховуванням інтересів третіх осіб та з бажанням не чесно і законно провести закупівлю, а як найшвидше завершити процедуру закупівлі не зважаючи на наявність помилок.
Також на це вказує безпідставне скасування попереднього тендеру по цьому об’єкту будівництва, незрозуміло чому по зауваженням не були внесені зміни в попередній тендер, а взагалі його скасували. Враховуючи, що тендер скасували в останній момент, коли учасники здійснили оплату та зареєструвались на даному тендері, можна зробити висновки, що замовник навмисно позбувається конкурентів.
Враховуючи вищесказане маємо сумніви у прозорості даної закупівлі, адже виходячи з вашої тендерної документації зрозуміло лише те, що вона прописана під якогось конкретного учасника, а це суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі».
Скарга буде подана у відповідні органи.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 - Нове будівництво транспортабельної модульної котельні комунального закладу Кагарлицької міської ради «Кагарлицький ліцей № 3» за адресою: вул. 97 Стрілецької дивізії, 6 в м. Кагарлик Обухівського району Київської області (45250000-4 - Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 5 097 733,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 25 488,67 UAH з ПДВ |
Позиції
1 роб
Лот 1 - Нове будівництво транспортабельної модульної котельні комунального закладу Кагарлицької міської ради «Кагарлицький ліцей № 3» за адресою: вул. 97 Стрілецької дивізії, 6 в м. Кагарлик Обухівського району Київської області (45250000-4 - Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури)
Розгорнути
Згорнути
ДК 021:2015: 45250000-4 — Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09201, Україна, Київська область, м. Кагарлик, вул. 97 Стрілецької дивізії, 6, Обухівський район
Дата доставки:
20 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови оплати: Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною протягом 20 (двадцяти) календарних днів, згідно підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) між Замовником та Підрядником за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі»; Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: не застосовується, так як предметом закупівлі є роботи, код ДК 021:2015: 45251250-8 - Будівництво опалювальних районних котелень; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації; Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, відкриті торги застосовані критерії оцінки – ціна; повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг – відповідно до тендерної пропозиції учасника. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 95 |
Виконання робіт | Умови оплати: Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором робіт та видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг та згідно підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) між Замовником та Підрядником за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі»; Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: не застосовується, так як предметом закупівлі є роботи, код ДК 021:2015: 45251250-8 - Будівництво опалювальних районних котелень; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації; Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, відкриті торги застосовані критерії оцінки – ціна; повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг – відповідно до тендерної пропозиції учасника. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 5 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОНТАЖ-УКРІНТЕРМ" |
5 097 733,00
UAH з ПДВ
|
5 097 733,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МОНТАЖ-УКРІНТЕРМ" #33223421 |
Рішення скасоване |
5 097 733,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2023 12:09
|
ТОВ "МОНТАЖ-УКРІНТЕРМ" #33223421 |
Відхилено |
5 097 733,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2023 12:14
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій