Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги їдалень (згідно технічного завдання) –(Класифікатор ДК 021:2015(CPV)) – 55510000-8 – послуги їдалень)», 11 лотів: Лот №1- Послуги їдалень (згідно технічного завдання) в дошкільному навчальному закладі №2 «Берізка»; Лот №2- Послуги їдалень (згідно технічного завдання) в дошкільному навчальному закладі №7 «Сонечко»; Лот №3- Послуги їдалень (згідно технічного завдання) в дошкільному навчальному закладі №12 «Ромашка»; Лот №4- Послуги їдалень (згідно технічного завдання) в дошкільному навчальному закладі №17 «Пролісок»; Лот №5- Послуги їдалень (згідно технічного завдання) в дошкільному навчальному закладі №18 «Чебурашка»; Лот №6- Послуги їдалень (згідно технічного завдання) в дошкільному навчальному закладі №19 «Світлячок»; Лот №7- Послуги їдалень (згідно технічного завдання) в дошкільному навчальному закладі №21 «Оленка»; Лот №8- Послуги їдалень (згідно технічного завдання) в дошкільному навчальному закладі №23 «Чипполіно»; Лот №9- Послуги їдалень (згідно технічного завдання) в дошкільному навчальному закладі №24 «Калинка»; Лот №10- Послуги їдалень (згідно технічного завдання) в дошкільному навчальному закладі №27 «Джерельце»); Лот №11- Послуги їдалень (згідно технічного завдання) в дошкільному навчальному закладі №57 «Берізка»
Очікувана вартість
5 300 338,56 UAH
UA-2023-09-27-010936-a ● 3c4a10258151482a9276b9ed806ce295
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38627941 |
Вебсайт: | http://www.osvita.smila.com |
Місцезнаходження: | 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Перемоги, 18 |
Контактна особа: |
Тетяна Петрівна Любченко +380473324817 uomsprozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2023 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 300 338,56 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(із змінами й доповненнями)
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
27 вересня 2023 15:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2023 15:41 |
ТД- послуги їдалень.doc |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №11- Послуги їдалень (згідно технічного завдання) дошкільному навчальному закладу №57 «Берізка» м. Сміла, вул. Лобачевського,4 –(Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)) – 55510000-8 – послуги їдалень) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 642 860,80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 214,30 UAH з ПДВ |
Позиції
3340 д
Вікова категорія від 1 до 4 років
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул. Лобачевського,4
Дата доставки:
31 грудня 2023
5640 д
Вікова категорія від 4 до 6 (7) років.
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул. Лобачевського,4
Дата доставки:
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються Замовником після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 7 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій