Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Взуття різне, крім спортивного та захисного (18810000-0) (Чоботи гумові)
Очікувана вартість
114 750 000,00 UAH
UA-2023-09-06-002961-a ● d95f043561fc4a8281a74478338db933
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) |
Код ЄДРПОУ: | 00034022 |
Вебсайт: | https://www.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6 |
Контактна особа: |
Ольга Мазай +380444547422 mazai.olga@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2023 10:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 114 750 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного
Тендерна документація
11 вересня 2023 17:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2023 17:36 |
1- ПРИМІРНИЙ ПРОЄКТ (предмети речового майна легкої промисловості) (ЦУКЯ+ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ + АНТИКОР.ЗАСТЕРЕЖЕННЯ) ОСТАТОЧНИЙ 27.06.2023 (1).docx | |
11 вересня 2023 17:36 |
97_3 Оголошення ЧОБОТИ ГУМОВІ.docx | |
11 вересня 2023 17:36 |
_Зміни_.doc | |
06 вересня 2023 10:36 |
Додаток 1_ЦП.doc | |
06 вересня 2023 10:36 |
Додаток 2 Відомості.doc |
11 вересня 2023 17:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 вересня 2023 17:36 |
1- ПРИМІРНИЙ ПРОЄКТ (предмети речового майна легкої промисловості) (ЦУКЯ+ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ + АНТИКОР.ЗАСТЕРЕЖЕННЯ) ОСТАТОЧНИЙ 27.06.2023 (1).docx
|
|||
11 вересня 2023 17:36 |
97_3 Оголошення ЧОБОТИ ГУМОВІ.docx
|
|||
11 вересня 2023 17:36 |
_Зміни_.doc
|
|||
06 вересня 2023 10:36 |
Додаток 1_ЦП.doc
|
|||
06 вересня 2023 10:36 |
Додаток 2 Відомості.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 08 вересня 2023 14:03
Дата відповіді: 11 вересня 2023 17:42
Шановний Замовнику, просимо звернути Вашу увагу та розглянути можливість зміни кваліфікаційних вимог, щодо кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід до 15 чоловік, що зможе розширити коло потенційних учасників, забезпечити добросовісну конкуренцію та отримання товару Замовником за найнижчою ціною за результатами аукціону. Ми впевнені, що така кількість працівників зможе своєчасно та якісно забезпечити поставку даного речового майна для потреб Збройних Сил України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник самостійно визначає значущі кваліфікаційні критерії та вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність цим критеріям. В умовах збройної агресії російської федерації, замовником визначено саме ті кваліфікаційні вимоги, які дають можливість отримати в кінцевому результаті переможця (ів) закупівлі, які зможуть своєчасно та якісно забезпечити потребу Збройних Сил України в предметах речового майна. Таким чином, відповідно до підпункту 3 пункту 12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – учаснику необхідно надати у складі пропозиції скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників - не менше ніж 50 працівників на останній звітний період до дати Оголошення. Враховуючи вище зазначене, визначені Замовником вимоги до учасників спрощеної закупівлі залишаються без змін.
Очікувана вартість
Дата подання: 08 вересня 2023 16:18
Дата відповіді: 11 вересня 2023 17:42
Шановний замовник!
Згідно розміщеного звіту https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-17-014632-a в минулому році чоботи гумові, які є предметом даної закупівлі, закуповувались по 487 грн.
На наш погляд, не має обставин, які б обгрунтовували зменшення вартості закупівлі в 2023 році.
Просимо розглянути можливість встановити очікувану вартість на ринковому рівні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При визначенні очікуваної вартості за предметом закупівлі Взуття різне, крім спортивного та захисного (18810000-0) (Чоботи гумові), враховувались комерційні пропозиції від суб’єктів господарювання, інформація, що міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" та ціни за договорами власних закупівель замовника (укладені договори за попередній період). Очікувана вартість Взуття різне, крім спортивного та захисного (18810000-0) (Чоботи гумові) була визначена як середньоарифметичне значення серед отриманих комерціних пропозицій.
Проект договору
Дата подання: 08 вересня 2023 16:23
Дата відповіді: 11 вересня 2023 17:42
Доброго дня, шановні замовники!
Додатком 3 проекту договору передбачено "На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2022 р. № 335 “Деякі питання здійснення оплати товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони в умовах воєнного стану” (зі змінами) з метою визначення ціни Товару, передбаченого до поставки за Договором від ____.____.2023 року № 286/3/23/_____, укладеним з Міністерством оборони України на 2023 рік, ______________________________ сформовано калькуляцію витрат з урахуванням економічних показників діяльності підприємства на момент укладення цього Договору з врахуванням всіх податків та зборів, загальновиробничих, адміністративних, операційних та інших витрат, пов’язаних з виготовленням Товару."
Звертаємо вашу увагу, що Постанова Кабінету Міністрів України від 20.03.2022 р. № 335 втратила чинність на підставі Постанови КМУ № 736 від 18.07.2023.
Пропонуємо виключити додаток №3 з проекту договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником опрацьовано Ваше питання та внесено відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-06-002961-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 06 вересня 2023 14:41
various requirements
Шановна пані Мазай,
Як я сказав по телефону, ваші умови фізично нереалістичні:
1. Щоб виготовити 250 000 пар гумових чобіт (за вашим стандартом!) і доставити їх ДАП Україна, потрібно не менше 120 днів. Отже, зараз можна говорити про постачання до весняної кампанії. На осінь купувати навесні, а не у вересні... Виправте дату доставки.
2. Гумові чоботи зараз ніхто в світі не виробляє (може, тільки фабрика калош десь у Кзил-Орді). У виробництві поліуретанові чоботи, які краще. Будь ласка, вставте слова "або аналогічний" або "або поліуретановий".
3. Весь світ проінформований про «новини» вашого міністерства. По-перше, ваше міністерство надало небезпечні аванси. Тепер ви пропонуєте незабезпечені поставки. Цю помилку слід змінити. Вірю, що Арсен Жумаділов це змінить. МЗУ оплачує 100% аванс, але вимагає банківської гарантії передоплати. Для інформації додається типова форма договору. Раджу вивчити його та надати своїм колегам. Отже, все чесно, професійно та прозоро.
Будь ласка, підтвердьте передоплату проти банківської гарантії продавця або банківської гарантії покупця, яка покриває ваш платіж.
З найкращими побажаннями,
Розгорнути
Згорнути
Як я сказав по телефону, ваші умови фізично нереалістичні:
1. Щоб виготовити 250 000 пар гумових чобіт (за вашим стандартом!) і доставити їх ДАП Україна, потрібно не менше 120 днів. Отже, зараз можна говорити про постачання до весняної кампанії. На осінь купувати навесні, а не у вересні... Виправте дату доставки.
2. Гумові чоботи зараз ніхто в світі не виробляє (може, тільки фабрика калош десь у Кзил-Орді). У виробництві поліуретанові чоботи, які краще. Будь ласка, вставте слова "або аналогічний" або "або поліуретановий".
3. Весь світ проінформований про «новини» вашого міністерства. По-перше, ваше міністерство надало небезпечні аванси. Тепер ви пропонуєте незабезпечені поставки. Цю помилку слід змінити. Вірю, що Арсен Жумаділов це змінить. МЗУ оплачує 100% аванс, але вимагає банківської гарантії передоплати. Для інформації додається типова форма договору. Раджу вивчити його та надати своїм колегам. Отже, все чесно, професійно та прозоро.
Будь ласка, підтвердьте передоплату проти банківської гарантії продавця або банківської гарантії покупця, яка покриває ваш платіж.
З найкращими побажаннями,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2023 18:21
Шановний учасник!
Основною метою речового забезпечення військовослужбовців/иць Збройних Сил України у період воєнного стану є вжиття дієвих та термінових заходів щодо організації закупівлі та постачання речового майна згідно наданої Тилом Командування Сил логістики Збройних Сил України заявки на закупівлю речового майна та послуг у 2023 році щодо першочергових потреб та за наявності відповідних бюджетних асигнувань. Починаючи з 2023 року Міністерство оборони України закуповує предмети речового майна для потреб Збройних Сил України виключно відповідно до вимог нормативно-технічної документації Міністерства оборони України. Вимоги до зазначеного предмета речового майна визначені у технічній специфікації ТС А01XJ.01836-295:2020 (01). Розробка нових предметів речового майна здійснюється відповідно до вимог військового стандарту ВСТ 01.301.001-2018(02) “Речове забезпечення. Система розроблення предметів речового забезпечення. Основні положенняˮ. У разі необхідності зміни матеріалів, що використовуються для виготовлення предметів, необхідно проведення військових (дослідних) випробувань.
Основною метою речового забезпечення військовослужбовців/иць Збройних Сил України у період воєнного стану є вжиття дієвих та термінових заходів щодо організації закупівлі та постачання речового майна згідно наданої Тилом Командування Сил логістики Збройних Сил України заявки на закупівлю речового майна та послуг у 2023 році щодо першочергових потреб та за наявності відповідних бюджетних асигнувань. Починаючи з 2023 року Міністерство оборони України закуповує предмети речового майна для потреб Збройних Сил України виключно відповідно до вимог нормативно-технічної документації Міністерства оборони України. Вимоги до зазначеного предмета речового майна визначені у технічній специфікації ТС А01XJ.01836-295:2020 (01). Розробка нових предметів речового майна здійснюється відповідно до вимог військового стандарту ВСТ 01.301.001-2018(02) “Речове забезпечення. Система розроблення предметів речового забезпечення. Основні положенняˮ. У разі необхідності зміни матеріалів, що використовуються для виготовлення предметів, необхідно проведення військових (дослідних) випробувань.
Номер вимоги: UA-2023-09-06-002961-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 06 вересня 2023 14:45
MZU contract
See attached FYI.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2023 18:25
Шановний учасник!
Підготовка, погодження, укладення, реєстрація, облік та зберігання державних контрактів (договорів) про закупівлю товарів, робіт і послуг оборонного призначення що укладаються від імені Міністерства оборони України, а також контроль за їх виконанням здійснюються відповідно до Інструкції з підготовки, погодження, укладення, реєстрації, обліку, зберігання та контролю за виконанням договорів, що укладаються від імені Міністерства оборони України, затвердженої наказом Міністерства оборони України від 29 грудня 2020 року № 500 “Про деякі питання організації роботи з договорами в Міністерстві оборони України” (далі – Інструкція). Зокрема, примірний проєкт договору про закупівлю для державних потреб товарів речової служби (за кошти Державного бюджету України) підготовлений та погоджений із відповідальними структурними підрозділами Міністерства оборони України та Збройних Сил України відповідно до вимог Інструкції, норм Цивільного та Господарського кодексів України, та інших нормативно-правових актів у сфері оборонних закупівель в умовах воєнного стану.
Підготовка, погодження, укладення, реєстрація, облік та зберігання державних контрактів (договорів) про закупівлю товарів, робіт і послуг оборонного призначення що укладаються від імені Міністерства оборони України, а також контроль за їх виконанням здійснюються відповідно до Інструкції з підготовки, погодження, укладення, реєстрації, обліку, зберігання та контролю за виконанням договорів, що укладаються від імені Міністерства оборони України, затвердженої наказом Міністерства оборони України від 29 грудня 2020 року № 500 “Про деякі питання організації роботи з договорами в Міністерстві оборони України” (далі – Інструкція). Зокрема, примірний проєкт договору про закупівлю для державних потреб товарів речової служби (за кошти Державного бюджету України) підготовлений та погоджений із відповідальними структурними підрозділами Міністерства оборони України та Збройних Сил України відповідно до вимог Інструкції, норм Цивільного та Господарського кодексів України, та інших нормативно-правових актів у сфері оборонних закупівель в умовах воєнного стану.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Гумові чоботи (18812200-6) (Чоботи гумові) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 17 212 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 172 125,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 172125 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює за кожним лотом окремо 1 % вартості договору про закупівлю |
Позиції
37500 пар
Чоботи гумові
ДК 021:2015: 18812200-6 — Гумові чоботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 жовтня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату (далі – рахунок) | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій