Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Скрипник Дар'я Сергіївна 380442076145 SKRIPNIK.DARYA@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2023 09:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 99 123 528,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42160000-8: Котельні установки
Тендерна документація
26 липня 2023 09:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2023 09:46 |
ТД.docx | |
26 липня 2023 09:46 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
26 липня 2023 09:46 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
26 липня 2023 09:46 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
26 липня 2023 09:46 |
Додаток 4 до ТД.rar |
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-19-000014 ● 02e6efcb162249d9a5a0c0a05168c635
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2023 11:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.09.2023 № 250
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-07-26-001343-a 26.07.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-20 16:55:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є Дизельні транспортабельні котельні, проведеної Комунальним підприємством виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-26-001343-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-25 09:32:31
Пояснення на запит
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» з урахуванням вимог законодавства, та керуючись чинними нормативно-правовими актами та технічною документацією в даній сфері, а саме:
1. Протокол секції з теплоенергетичних питань засідання науково-технічної ради КП КТЕ від 05.09.2023 №81;
2. Розпорядження КМВА від 28.09.2022 №668;
3. Правила дорожнього руху України (в частині транспортування причепів та негабаритних вантажів) – для виконання вимог щодо застосування без спеціальних заходів та організації супроводу поліцією (ГОСТ 3163; ГОСТ 2349; ГОСТ 3163; ГОСТ 12105; ГОСТ 4364; ГОСТ 22895; ГОСТ 23181; ГОСТ 6964; ГОСТ 8769; ГОСТ 12.1.019; ГОСТ 12.2.007.14; ГОСТ 21561; ГОСТ 27352; ГОСТ 8769; ГОСТ 22895; ДСТУ 3649:2010;
4. ДСТУ 4454:2005; ДСТУ Б В.2.6-193:2013 – антикорозійний захист поверхонь (зовнішніх і внутрішніх);
5. Екологічність - директива ЕС 2015/2193;
6. Економічність – ККД відповідно до вимог Технічної політики КП КТЕ;
7. Відповідність матеріалів, згідно умов роботи - НПАОП 0.00-1.81-18;
8. Технічний регламент обладнання, що працює під тиском, затверджений Постановою КМУ від 16 січня 2019 р. № 27;
9. Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання Затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067;
10. Захист обладнання повинен виконуватись у відповідності до вимог: розділу 17 - ДБН В 2.5-77:2014; пункту 4 розділу VІІ - НПАОП 0.00-1.81-18; пункту 3.26 розділу V НПАОП 0.00-1.76-15; пунктів 9.69-9.72 ДБН В.2.5-20:2018; пункту 6.1.14 – ПТЕТУіМ;
11. Технічна політика КП КТЕ.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону Замовник самостійно визначає необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Розрахунок очікуваної вартості за відповідним предметом закупівлі Замовником здійснено на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій з дотриманням рекомендацій, наведених у Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 12.02.2020 №275. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з мінімальної ціни за одиницю товару на підтвердження чого даємо таблицю розрахунків (Додаток 1) та отримані цінові пропозиції (Додаток 2).
Замовника не віднесено до переліку суб’єктів, яким рекомендовано оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами. Разом з тим, на виконання Розпорядження КМДА від 11.09.2021 № 1036 зі змінами «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Замовником оприлюднено обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни на веб-ресурсі Департаменту внутрішнього фінансового контролю і аудиту КМДА ( https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/190178179CD43F12C22589F700402C01). Підтвердження оприлюднення обґрунтування додається (Додаток 3). Отже, Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 3 Закону та досягнуто основної мети Закону при проведенні закупівлі в цілому.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 3 - Дизельні транспортабельні котельні для Печерського району м.Києва |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 25 043 304,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 250 433,04 UAH з ПДВ |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вимагається. Умови надання. Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше, ніж на 7-й (сьомий) день від дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Укладення договору обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, з відміткою банку про перерахування коштів. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Строк. Забезпечення діятиме до повного, належного та своєчасного виконання Постачальником всіх умов та зобов’язань за Договором. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – безвідсотковий депозит (перерахування Постачальником грошових коштів на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ – 40538421) IBAN: UA253057490000026002000000863, відкритий в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» у місті Києві), в призначенні платежу обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)». Розмір забезпечення виконання договору становить 1 % від загальної ціни договору. Умови повернення. Покупець повертає забезпечення виконання Договору у разі своєчасного, повного та належного виконання Постачальником всіх умов Договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або самого Договору недійсними, а також згідно з умовами, зазначеними у Договорі або визначеними Законом, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення. За наявності істотного порушення Постачальником умов Договору Покупець має право в односторонньому порядку на свій розсуд, в повному розмірі або частково, стягнути надане забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Постачальника в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. У випадку, якщо учасник-переможець не здійснив внесок на рахунок замовника у 7-ми денний строк від дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, його тендерна пропозиція відхиляється Замовником на підставі абз. 4 пп. 3 п. 44 Особливостей. |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | На підставі окремого листа та відповідних письмових обґрунтувань Постачальника Покупець має право здійснювати попередню оплату не більше 70 відсотків для придбання Товарів з урахуванням вимог чинного законодавства та/або джерела фінансування. Попередня оплата перераховується Постачальнику за умови наявності коштів відповідного цільового призначення на рахунку Покупця. Розмір та строк, на який Постачальнику надається попередня оплата, кількість платежів з попередньої оплати, перелік документів, для здійснення попередньої оплати та інші умови її здійснення погоджуються Сторонами у додаткових угодах до Договору. | Аванс | 1 | Робочі | 70 |
Поставка товару | Остаточні розрахунки за поставлений Товар, з урахуванням сплаченого авансу, здійснюються протягом 30 (тридцяти) робочих днів від дати підписання Покупцем видаткової накладної на поставлений Товар за умови наявності цільового фінансування Покупця. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 30 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРЕНЕРГОПРОМ" |
25 042 104,00
UAH з ПДВ
|
25 042 104,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРЕНЕРГОПРОМ" #32589733 |
Переможець |
25 042 104,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2023 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 12:28
|
Угода до дог. №4152-ДЗЗ-23 від 29.12.2023.pdf | укладений |
29 грудня 2023 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2023 18:29
|
4152-ДЗЗ-23 від 14.09.2023.pdf | укладений |
19 вересня 2023 18:29
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 вересня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Сторони, керуючись п. 12.1. Договору, дійшли згоди розірвати Договір про закупівлю товарів №4152/ДЗЗ-23 |