Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплекти парта і стілець учнівські, учительські столи, дошки шкільні, шафи для документів, стільці офісні
Очікувана вартість
1 202 500,00 UAH
UA-2023-07-21-010423-a ● 59f901f90c134329ada52bf324978942
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Червоноградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02144482 |
Місцезнаходження: | 80103, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, проспект Шевченка, 19 |
Контактна особа: |
Щеглова Юлія Петрівна +380639902657 julia90pavluk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2023 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2023 16:42 |
Очікувана вартість: | 1 202 500,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Тендерна документація
25 липня 2023 18:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2023 18:18 |
ТД шкільні меблі.docx |
25 липня 2023 18:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 липня 2023 18:18 |
ТД шкільні меблі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-21-010423-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Неділько Іван Степанович, Код ЄДРПОУ:2793402116
Дата подання: 23 липня 2023 22:54
Посилання на виробника
Прохання прибрати посилання на виробника, НВП "Промінь", враховуючи відсутність формулювання "або еквівалент"
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 липня 2023 18:16
Замовник розглянув ваше зернення та внесе відповідні зміни. Додатково доводимо до Вашого відома, що вираз "або еквівалент" в тендерній документації прописано, а саме :
Примітка:
У разі наявності в документі посилань на конкретну торгівельну марку, фірму, патент, конструкції або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати вираз «або еквівалент».
Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими ніж у товару, зазначеному у вищезазначених вимогах.
Примітка:
У разі наявності в документі посилань на конкретну торгівельну марку, фірму, патент, конструкції або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати вираз «або еквівалент».
Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими ніж у товару, зазначеному у вищезазначених вимогах.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-07-21-010423-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИКУН ВАДИМ ПЕТРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2858716530
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ЧЕРЕЗ ПОМИЛКИ В ТЕХНІЧНІЙ ЧАСТИНІ ТП
Фізична особа-підприємець Крикун Вадим Петрович звертається до Вас зі скаргою стосовно порушення Закону України “Про публічні закупівлі ”
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2023-07-21-010423-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИКУН ВАДИМ ПЕТРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2858716530
Дата подання: 14 серпня 2023 12:24
Дата подання: 14 серпня 2023 12:24
Відсутність документів, які вимагались ТД, аномально низька ціна
Відсутність документів, які вимагались ТД, аномально низька ціна
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 серпня 2023 18:47
Рішення від 16.08.2023 № 12849.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2023 18:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2023 № 13544.pdf
Дата публікації: 29 серпня 2023 13:40
Рішення від 28.08.2023 № 13544.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2023 11:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі: Класифікація за ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (Комплекти парта і стілець учнівські, учительські столи, дошки шкільні), (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-07-21-010423-a
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Під час проведення Закупівлі замовником було прийнято рішення від 08.08.2023р. (далі – Рішення), згідно з яким прийнято рішення про намір укласти договір із Учасником ДРОГОБИЦЬКЕ МЕБЛЕВЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТИ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.08.2023 №13544-р/пк-пз зобов’язано Відділ освіти Червоноградської міської ради скасувати Рішення.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
1. На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Скасувати Рішення замовника від 08.08.2023р про намір укласти договір із Учасником ДРОГОБИЦЬКЕ МЕБЛЕВЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТИ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ.
Дата виконання рішення замовником: 31 серпня 2023 11:37
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Стільці Офісні |
Опис предмету закупівлі: |
стільці офісні для вичтелів
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 28 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 142,50 UAH з ПДВ |
Позиції
11 шт
Стільці Офісні
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80100, Україна, Львівська область, смт Гірник, Гірницька Гімназія, вул. Шахтарська, 8
Дата доставки:
20 серпня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно накладних | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2023 16:38 |
додаток 4 Проект договору ЛОТ 3.docx |
21 липня 2023 16:38 |
додаток 3 Технічне завдання ЛОТ 3.docx |
21 липня 2023 16:38 |
додаток 2 Тендерна пропозиція ЛОТ 3.docx |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДРОГОБИЦЬКЕ МЕБЛЕВЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТИ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ |
25 629,00
UAH з ПДВ
|
25 629,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДРОГОБИЦЬКЕ МЕБЛЕВЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТИ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ #03972658 |
Переможець |
25 629,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2023 15:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2023 09:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2023 17:48
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2023 15:21
|
дод.угода 1.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2023 15:19
|
договір | зміни до договору |
12 вересня 2023 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2023 16:34
|
протокол продовження | укладений |
06 вересня 2023 16:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились про продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо поставки товару,а саме: Строк поставки товару :по 31.10.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 352 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |