Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво лісогосподарської дороги в 26,27,35 кварталах Локницького лісництва філії «Висоцького лісового господарства» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України
Будівництво лісогосподарської дороги в кварталі 28-35, 36, 29-37 Більського лісництва філія «Висоцьке лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України»
Будівництво лісогосподарської дороги в 28 кварталі Більського лісництва філії «Висоцького лісового господарства» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України»
Будівництво лісогосподарської дороги в кварталах 3, 9 Рокитнівського лісництва філії «Рокитнівського лісового господарства» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України»
Будівництво лісогосподарської дороги в межах кварталів 57,50,41,31,21,14,9,3 Рокитнівського лісництва філії «Рокитнівського лісового господарства» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України»
Будівництво лісогосподарської дороги в межах кварталів 63,60,61 Рокитнівського лісництва філії «Рокитнівського лісового господарства» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України»
Будівництво лісогосподарської дороги в 13,23,30 кварталах Томашгородського лісництва філії «Клесівського лісового господарства» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України»
Капітальний ремонт лісогосподарської дороги в 32,46,45,58,44,43,42 кварталах Карпилівського лісництва філії «Рокитнівського лісового господарства» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України»
Очікувана вартість
21 404 826,00 UAH
UA-2023-07-06-012305-a ● af0f4d32fe454f71bf4cea12fc0f1750
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Шевчук Наталія Сергіївна natalia.shevchuk@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2023 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 21 404 826,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
19 липня 2023 21:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2023 20:57 |
Перелік змін.doc | |
19 липня 2023 20:57 |
Додаток 1.docx | |
19 липня 2023 20:56 |
ТД.docx | |
14 липня 2023 17:11 |
Перелік змін.doc | |
13 липня 2023 15:51 |
Перелік змін.doc | |
06 липня 2023 17:15 |
ПЗ Томашгородське.pdf | |
06 липня 2023 17:15 |
ПЗ Рокитнівське 60-63.pdf | |
06 липня 2023 17:14 |
ПЗ Рокитнівське 3-57.pdf | |
06 липня 2023 17:14 |
ПЗ Рокитнівське 3,9.pdf | |
06 липня 2023 17:13 |
ПЗ Локницьке.pdf | |
06 липня 2023 17:13 |
ПЗ Карпилівське.pdf | |
06 липня 2023 17:12 |
ПЗ Більське 28-37.pdf | |
06 липня 2023 17:12 |
ПЗ Більське 28.pdf | |
06 липня 2023 17:11 |
АД Томашгородське.pdf | |
06 липня 2023 17:11 |
АД Рокитнівське 60-63.pdf | |
06 липня 2023 17:11 |
АД Рокитнівське 3-57.pdf | |
06 липня 2023 17:10 |
АД Рокитнівське 3,9.pdf | |
06 липня 2023 17:09 |
АД Локницьке.pdf | |
06 липня 2023 17:09 |
АД Карпилівське.pdf | |
06 липня 2023 17:09 |
АД Більське 28-37.pdf | |
06 липня 2023 17:08 |
АД Більське 28.pdf | |
06 липня 2023 17:07 |
Додаток 11.docx | |
06 липня 2023 17:07 |
Додаток 10.docx | |
06 липня 2023 17:07 |
Додаток 9.docx | |
06 липня 2023 17:07 |
Додаток 8.docx | |
06 липня 2023 17:06 |
Додаток 7.docx | |
06 липня 2023 17:06 |
Додаток 6.docx | |
06 липня 2023 17:06 |
Додаток 5.docx | |
06 липня 2023 17:06 |
Додаток 4.docx | |
06 липня 2023 17:06 |
Додаток 3.docx | |
06 липня 2023 17:05 |
Додаток 2.docx |
19 липня 2023 21:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
19 липня 2023 20:57 |
Перелік змін.doc
|
||||||||||||
19 липня 2023 20:57 |
Додаток 1.docx
|
||||||||||||
19 липня 2023 20:56 |
ТД.docx
|
||||||||||||
14 липня 2023 17:11 |
Перелік змін.doc
|
||||||||||||
13 липня 2023 15:51 |
Перелік змін.doc
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:15 |
ПЗ Томашгородське.pdf
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:15 |
ПЗ Рокитнівське 60-63.pdf
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:14 |
ПЗ Рокитнівське 3-57.pdf
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:14 |
ПЗ Рокитнівське 3,9.pdf
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:13 |
ПЗ Локницьке.pdf
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:13 |
ПЗ Карпилівське.pdf
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:12 |
ПЗ Більське 28-37.pdf
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:12 |
ПЗ Більське 28.pdf
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:11 |
АД Томашгородське.pdf
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:11 |
АД Рокитнівське 60-63.pdf
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:11 |
АД Рокитнівське 3-57.pdf
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:10 |
АД Рокитнівське 3,9.pdf
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:09 |
АД Локницьке.pdf
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:09 |
АД Карпилівське.pdf
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:09 |
АД Більське 28-37.pdf
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:08 |
АД Більське 28.pdf
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:07 |
Додаток 11.docx
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:07 |
Додаток 10.docx
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:07 |
Додаток 9.docx
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:07 |
Додаток 8.docx
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:06 |
Додаток 7.docx
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:06 |
Додаток 6.docx
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:06 |
Додаток 5.docx
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:06 |
Додаток 4.docx
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:06 |
Додаток 3.docx
|
||||||||||||
06 липня 2023 17:05 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний досвід
Дата подання: 10 липня 2023 15:38
Дата відповіді: 13 липня 2023 15:45
Шановний Замовнику, просимо надати роз'яснення: чи буде підтвердженням аналогічного досвіду ущільнення грунту іншою групою котків в акті виконаних робіт?
Відповідь: Зауваження викладені у зверненні враховані. До тендерної документації внесено відповідні зміни.
щодо надання послуг технікою
Дата подання: 12 липня 2023 12:23
Дата відповіді: 13 липня 2023 15:49
Доброго дня!
Прохання внести зміни в пункт 1.1.3.2. Додатку 1, додати договори надання послуг.
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
У відповідності до абзацу 7 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У відповідності до абзацу 2 частини 3 статті 16 Закону якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Згідно пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації якщо для закупівлі робіт або послуг замовником у цій тендерній документації встановлено кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені у Додатку 1 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, учасники процедури закупівлі для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій мають право залучити потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців за договорами виконання робіт або надання послуг подавши інформацію та документи передбачені у Додатку 1 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців.
Враховуючи викладене у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
У відповідності до абзацу 7 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У відповідності до абзацу 2 частини 3 статті 16 Закону якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Згідно пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації якщо для закупівлі робіт або послуг замовником у цій тендерній документації встановлено кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені у Додатку 1 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, учасники процедури закупівлі для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій мають право залучити потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців за договорами виконання робіт або надання послуг подавши інформацію та документи передбачені у Додатку 1 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців.
Враховуючи викладене у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
невідповідність
Дата подання: 17 липня 2023 14:29
Дата відповіді: 19 липня 2023 21:00
IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції
1 Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21 липня 2023 року.
Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу.
Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
"Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21 липня 2023 року.
Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій."
Внесіть будь ласка зміни у ТД, має бути зазначено час
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 14 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Згідно частини 1 статті 252 Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
Згідно 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, строк подання тендерних пропозицій у відповідності до вимог Особливостей визначається днями.
Зважаючи на наведені норми чинного законодавства замовником у тендерній документації було встановлено кінцевий строк подання 21 липня 2023 року.
Враховуючи викладене у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Відповідно до пункту 14 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Згідно частини 1 статті 252 Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
Згідно 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, строк подання тендерних пропозицій у відповідності до вимог Особливостей визначається днями.
Зважаючи на наведені норми чинного законодавства замовником у тендерній документації було встановлено кінцевий строк подання 21 липня 2023 року.
Враховуючи викладене у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-06-012305-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІНІТІ-ГРУП", Код ЄДРПОУ:40203200
Дата подання: 13 липня 2023 12:17
Дискримінаційні вимоги
Вимогами тендерної документації Замовника передбачено надання Учасником:
3.1.3. Копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату учасника на систему якості ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло менше року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом сертифікації. Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення наглядового аудиту органом сертифікації та сертифікат внутрішнього аудитора системи менеджменту якості відповідно до ISO 9001:2015.
3.1.4. Копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату учасника на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) на будівництво та доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010). Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло менше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом сертифікації. Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення наглядового аудиту органом сертифікації та сертифікат внутрішнього аудитора системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015.
3.1.5. Копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату учасника закупівлі на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) на будівництво доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010). Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло менше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом сертифікації. Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення наглядового аудиту органом сертифікації та сертифікат внутрішнього аудитора системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018.
3.1.6. Копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату учасника на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT).
3.1.7. Копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату учасника на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT).
3.1.8. Копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату учасника на систему оцінювання екологічної дієвості, згідно з чинними нормативними документами і відповідає вимогам ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT).
На території України жодним нормативно-правовим документом не передбачена обов’язкова сертифікація ISO. Яким чином сертифікати, що вимагаються замовником у тендерній документації, можуть підтвердити відповідність якості будівельних робіт, особливо сертифікати система управління щодо протидії корупції, система оцінювання екологічної дієвості та система управління безпекою ланцюга постачання. З даних вимог можна зробити висновок про те, що тендерна документація розроблена замовником під конкретного учасника та має ознаки порушення закупівельного законодавства в частині – дискримінація учасників, можлива наявність корупційної складової. У зв’язку з цим, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог.
Розгорнути
Згорнути
3.1.3. Копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату учасника на систему якості ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло менше року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом сертифікації. Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення наглядового аудиту органом сертифікації та сертифікат внутрішнього аудитора системи менеджменту якості відповідно до ISO 9001:2015.
3.1.4. Копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату учасника на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) на будівництво та доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010). Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло менше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом сертифікації. Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення наглядового аудиту органом сертифікації та сертифікат внутрішнього аудитора системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015.
3.1.5. Копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату учасника закупівлі на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) на будівництво доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010). Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло менше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом сертифікації. Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення наглядового аудиту органом сертифікації та сертифікат внутрішнього аудитора системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018.
3.1.6. Копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату учасника на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT).
3.1.7. Копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату учасника на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT).
3.1.8. Копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату учасника на систему оцінювання екологічної дієвості, згідно з чинними нормативними документами і відповідає вимогам ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT).
На території України жодним нормативно-правовим документом не передбачена обов’язкова сертифікація ISO. Яким чином сертифікати, що вимагаються замовником у тендерній документації, можуть підтвердити відповідність якості будівельних робіт, особливо сертифікати система управління щодо протидії корупції, система оцінювання екологічної дієвості та система управління безпекою ланцюга постачання. З даних вимог можна зробити висновок про те, що тендерна документація розроблена замовником під конкретного учасника та має ознаки порушення закупівельного законодавства в частині – дискримінація учасників, можлива наявність корупційної складової. У зв’язку з цим, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 липня 2023 17:00
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Слід заначити, що вимогам до предмета закупівлі передбачено дотримання виконавцем підчас виконання робіт вимог встановлених законодавством України, а також вимоги ДБН, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони здоров'я та природоохоронного законодавства, у тому числі застосування заходів захисту довкілля.
При цьому сертифікат ISO це документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості товарів (робіт, послуг) підприємства державним стандартам. Наявність сертифікату ISO у виконавця робіт є одним зі способів підтвердження якості виконуваних робіт.
Враховуючи зазначені норми законодавства та вимоги до предмета закупівлі, для підтвердження спроможності учасника виконати роботи, що є предметом закупівлі, із дотриманням вимог до предмета закупівлі встановлених у тендерній документації, замовником було встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції копій відповідних сертифікатів ISO.
Враховуючи викладене у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Слід заначити, що вимогам до предмета закупівлі передбачено дотримання виконавцем підчас виконання робіт вимог встановлених законодавством України, а також вимоги ДБН, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони здоров'я та природоохоронного законодавства, у тому числі застосування заходів захисту довкілля.
При цьому сертифікат ISO це документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості товарів (робіт, послуг) підприємства державним стандартам. Наявність сертифікату ISO у виконавця робіт є одним зі способів підтвердження якості виконуваних робіт.
Враховуючи зазначені норми законодавства та вимоги до предмета закупівлі, для підтвердження спроможності учасника виконати роботи, що є предметом закупівлі, із дотриманням вимог до предмета закупівлі встановлених у тендерній документації, замовником було встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції копій відповідних сертифікатів ISO.
Враховуючи викладене у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Номер вимоги: UA-2023-07-06-012305-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ", Код ЄДРПОУ:03445665
Дата подання: 17 липня 2023 18:00
дискримінаційна вимога
Щодо внесення змін до переліку працівників, яких необхідно залучити.
Шановний Замовнику!
Відповідно пункту 1.2.1 додатку 1 до тендерної документації передбачено необхідність надання інформаційної довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для виконання робіт), зокрема, інженер з пожежної безпеки – не менше 1 особи.
Звертаємо вашу увагу на те, що предметом закупівлі є Будівництво лісогосподарської дороги за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт.
Виконання робіт, що передбачені технічним завданням та відомістю обсягів робіт, згідно з додатками 2-9, не передбачають виконання робіт, що передбачали б залучення такого спеціаліста як інженер з пожежної безпеки. Наше підприємство є активним учасником ринку будівництва, капітального ремонту, реконструкції, поточного ремонту доріг і жодного разу за увесь час нашої участь на подібних тендерах ми не зустрічали вимоги про наявність інженера з пожежної безпеки. Вимога про необхідність підтвердження наявності такого працівника є дискримінаційною, та такою, що обмежує наше право на участь у цій процедурі закупівлі, адже у нас відсутній такий працівник на підприємстві.
Окрім того, відповідно до пункту 1.2.2.2 додатку 1 до ТД передбачено - для підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників учасником додатково надаються копії дипломів про вищу (базову вищу) освіту з кваліфікацією «будівельник» або «інженер - будівельник», тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів тощо.
Інженерно-технічний працівник – це фахівець, що виконує рядові функції управління, здійснює технічне, організаційне, економічне керівництво виробничими процесами, а також організує діяльність промислово-виробничого персоналу.
Враховуючи викладене, інженер з пожежної безпеки також є інженерно-технічним працівником, а тому у складі тендерної пропозиції щодо нього необхідно надавати копії дипломів про вищу (базову вищу) освіту з кваліфікацією «будівельник» або «інженер - будівельник», тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів тощо. Звертаємо вашу увагу на те, що виконання умови тендерної документації передбаченої пунктом 1.2.2.2 додатку 1 до ТД є неможливим, адже інженер з пожежної безпеки не має освіти з кваліфікацією «будівельник» або «інженер - будівельник», за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів. Фактично таку умову тендерної документації не зможуть виконати потенційні учасники, в результаті чого тендер не відбудеться.
Таким чином просимо вас прибрати зазначену вище умову тендерної документації щодо підтвердження наявності у учасника інженера з пожежної безпеки, адже її наявність дискримінує наше підприємство та не дає нам взяти участь у даному тендері.
Також повідомляємо вас, що у випадку відхилення наведеної вимоги, наше підприємство змушене буде звернутись за захистом своїх прав до Комісії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику!
Відповідно пункту 1.2.1 додатку 1 до тендерної документації передбачено необхідність надання інформаційної довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для виконання робіт), зокрема, інженер з пожежної безпеки – не менше 1 особи.
Звертаємо вашу увагу на те, що предметом закупівлі є Будівництво лісогосподарської дороги за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт.
Виконання робіт, що передбачені технічним завданням та відомістю обсягів робіт, згідно з додатками 2-9, не передбачають виконання робіт, що передбачали б залучення такого спеціаліста як інженер з пожежної безпеки. Наше підприємство є активним учасником ринку будівництва, капітального ремонту, реконструкції, поточного ремонту доріг і жодного разу за увесь час нашої участь на подібних тендерах ми не зустрічали вимоги про наявність інженера з пожежної безпеки. Вимога про необхідність підтвердження наявності такого працівника є дискримінаційною, та такою, що обмежує наше право на участь у цій процедурі закупівлі, адже у нас відсутній такий працівник на підприємстві.
Окрім того, відповідно до пункту 1.2.2.2 додатку 1 до ТД передбачено - для підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників учасником додатково надаються копії дипломів про вищу (базову вищу) освіту з кваліфікацією «будівельник» або «інженер - будівельник», тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів тощо.
Інженерно-технічний працівник – це фахівець, що виконує рядові функції управління, здійснює технічне, організаційне, економічне керівництво виробничими процесами, а також організує діяльність промислово-виробничого персоналу.
Враховуючи викладене, інженер з пожежної безпеки також є інженерно-технічним працівником, а тому у складі тендерної пропозиції щодо нього необхідно надавати копії дипломів про вищу (базову вищу) освіту з кваліфікацією «будівельник» або «інженер - будівельник», тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів тощо. Звертаємо вашу увагу на те, що виконання умови тендерної документації передбаченої пунктом 1.2.2.2 додатку 1 до ТД є неможливим, адже інженер з пожежної безпеки не має освіти з кваліфікацією «будівельник» або «інженер - будівельник», за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів. Фактично таку умову тендерної документації не зможуть виконати потенційні учасники, в результаті чого тендер не відбудеться.
Таким чином просимо вас прибрати зазначену вище умову тендерної документації щодо підтвердження наявності у учасника інженера з пожежної безпеки, адже її наявність дискримінує наше підприємство та не дає нам взяти участь у даному тендері.
Також повідомляємо вас, що у випадку відхилення наведеної вимоги, наше підприємство змушене буде звернутись за захистом своїх прав до Комісії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного Комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 липня 2023 21:01
Зауваження висловлені у звернені частково враховані. До тендерної документації внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2023-07-06-012305-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ", Код ЄДРПОУ:03445665
Дата подання: 17 липня 2023 18:03
дискримінаційна вимога
Щодо підтвердження наявності працівників.
Шановний Замовнику!
Відповідно пункту 1.2.1 додатку 1 до тендерної документації передбачено необхідність надання інформаційної довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для виконання робіт).
Відповідно пункту 1.2.2.1 Для підтвердження інформації, вказаної у довідці, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, копії трудових книжок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу) або копію повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання).
Таким чином, умовами тендерної документації передбачено можливість залучення лише працівників за трудовим договором, однак відсутня можливість залучати працівників наприклад на підставі цивільно-правової угоди, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема, принципу недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Звертаємо вашу увагу на те, що відносини між працівником та роботодавцем можуть бути врегульовані, зокрема, цивільно-правовою угодою, що є дуже поширеним серед підприємств, що здійснюють свою діяльність у сфері будівництва, капітального ремонту, поточного ремонту та реконструкції доріг.
Наша компанія залучає працівників як за трудовим договором так і за цивільно-правовою угодою, що відповідає чинному законодавству України і відсутність у тендерній документації можливості залучати працівників за такими угодами є прошенням наших прав та законних інтересів і не дає нам можливості взяти участь у цій процедурі закупівлі.
Враховуючи викладене, просимо зміни до тендерної документації вас передбачити можливість залучення працівників на підставі цивільно-правових угод.
Також повідомляємо вас, що у випадку відхилення наведеної вимоги, наше підприємство змушене буде звернутись за захистом своїх прав до Комісії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику!
Відповідно пункту 1.2.1 додатку 1 до тендерної документації передбачено необхідність надання інформаційної довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для виконання робіт).
Відповідно пункту 1.2.2.1 Для підтвердження інформації, вказаної у довідці, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, копії трудових книжок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу) або копію повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання).
Таким чином, умовами тендерної документації передбачено можливість залучення лише працівників за трудовим договором, однак відсутня можливість залучати працівників наприклад на підставі цивільно-правової угоди, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема, принципу недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Звертаємо вашу увагу на те, що відносини між працівником та роботодавцем можуть бути врегульовані, зокрема, цивільно-правовою угодою, що є дуже поширеним серед підприємств, що здійснюють свою діяльність у сфері будівництва, капітального ремонту, поточного ремонту та реконструкції доріг.
Наша компанія залучає працівників як за трудовим договором так і за цивільно-правовою угодою, що відповідає чинному законодавству України і відсутність у тендерній документації можливості залучати працівників за такими угодами є прошенням наших прав та законних інтересів і не дає нам можливості взяти участь у цій процедурі закупівлі.
Враховуючи викладене, просимо зміни до тендерної документації вас передбачити можливість залучення працівників на підставі цивільно-правових угод.
Також повідомляємо вас, що у випадку відхилення наведеної вимоги, наше підприємство змушене буде звернутись за захистом своїх прав до Комісії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного Комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 липня 2023 21:02
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
У відповідності до абзацу 7 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На виконання вимог, встановлених у статті 16 Закону та пункті 28 Особливостей, замовником торгів у п.п. 1.2.2.1. п. 1.2.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації вимагається від учасників торгів надання у складі тендерної пропозиції копій трудових книжок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу) або копію повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання).
Відповідно до пункту 14.1.195. статті 14 Податкового кодексу України працівник – це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону.
Виходячи з норм статті 21 Кодексу законів про працю України трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Особливою формою трудового договору є контракт.
Таким чином, згідно норм статті 16 Закону замовник має право вимагати від учасників підтвердження наявності лише працівників, які згідно з вимогами податкового законодавства та законодавства про працю повинні бути офіційно працевлаштовані в учасника та з якими укладено трудові договори відповідно до закону. Цивільно-правові угоди, договори підряду договори виконання робіт (надання послуг) тощо у розумінні норм Цивільного кодексу України, Кодексу законів про працю України, Податкового кодексу України не є різновидом трудового договору, а отже особи які залучаються суб’єктами господарювання за такими договорами не є працівниками.
Враховуючи викладене у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
У відповідності до абзацу 7 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На виконання вимог, встановлених у статті 16 Закону та пункті 28 Особливостей, замовником торгів у п.п. 1.2.2.1. п. 1.2.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації вимагається від учасників торгів надання у складі тендерної пропозиції копій трудових книжок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу) або копію повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання).
Відповідно до пункту 14.1.195. статті 14 Податкового кодексу України працівник – це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону.
Виходячи з норм статті 21 Кодексу законів про працю України трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Особливою формою трудового договору є контракт.
Таким чином, згідно норм статті 16 Закону замовник має право вимагати від учасників підтвердження наявності лише працівників, які згідно з вимогами податкового законодавства та законодавства про працю повинні бути офіційно працевлаштовані в учасника та з якими укладено трудові договори відповідно до закону. Цивільно-правові угоди, договори підряду договори виконання робіт (надання послуг) тощо у розумінні норм Цивільного кодексу України, Кодексу законів про працю України, Податкового кодексу України не є різновидом трудового договору, а отже особи які залучаються суб’єктами господарювання за такими договорами не є працівниками.
Враховуючи викладене у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Номер вимоги: UA-2023-07-06-012305-a.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ", Код ЄДРПОУ:03445665
Дата подання: 17 липня 2023 18:04
дискримінаційні вимоги
Щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази.
Шановний Замовнику!
Відповідно пункту 1.1.1 додатку 1 до тендерної документації передбачено необхідність надання Інформаційна довідка у формі нижченаведеної таблиці про наявність власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо).
Відповідно пункту 1.1.3.2. додатку 1 до тендерної документації передбачено, що якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то учасником подаються копії договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди або суборенди або лізингу. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю) на строк виконання робіт). Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання).
Звертаємо вашу увагу на те, що у підприємств, що працюють у сфері будівництва, капітального ремонту, поточного ремонту та реконструкції автомобільних доріг досить поширеним є залучення техніки на підставі договору надання послуг, які за своєю правовою природою не є ні договором оренди ні суборенди ні лізингу.
Наше підприємство частину техніки необхідної для виконання робіт за предметом даної закупівлі залучає саме на підставі договорів надання послуг технікою, а тому не може виконати наведену вище умову закупівлі. Таким чином, встановивши таку вимогу обмежуються наше право на участь у даній процедурі закупівлі та порушуються наші законні права та інтереси.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації та доповнити її умовою щодо можливості залучення матеріально-технічної бази саме на підставі договору надання послуг.
Аналогічної думки притримується і Постійно діюча адміністративна Колегія АМКУ у своєму рішенні № 5389-р/пк-пз від 11.08.2022 (UA-2022-07-21-005816-a)
Також повідомляємо вас, що у випадку відхилення наведеної вимоги, наше підприємство змушене буде звернутись за захистом своїх прав до Комісії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику!
Відповідно пункту 1.1.1 додатку 1 до тендерної документації передбачено необхідність надання Інформаційна довідка у формі нижченаведеної таблиці про наявність власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо).
Відповідно пункту 1.1.3.2. додатку 1 до тендерної документації передбачено, що якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то учасником подаються копії договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди або суборенди або лізингу. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю) на строк виконання робіт). Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання).
Звертаємо вашу увагу на те, що у підприємств, що працюють у сфері будівництва, капітального ремонту, поточного ремонту та реконструкції автомобільних доріг досить поширеним є залучення техніки на підставі договору надання послуг, які за своєю правовою природою не є ні договором оренди ні суборенди ні лізингу.
Наше підприємство частину техніки необхідної для виконання робіт за предметом даної закупівлі залучає саме на підставі договорів надання послуг технікою, а тому не може виконати наведену вище умову закупівлі. Таким чином, встановивши таку вимогу обмежуються наше право на участь у даній процедурі закупівлі та порушуються наші законні права та інтереси.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації та доповнити її умовою щодо можливості залучення матеріально-технічної бази саме на підставі договору надання послуг.
Аналогічної думки притримується і Постійно діюча адміністративна Колегія АМКУ у своєму рішенні № 5389-р/пк-пз від 11.08.2022 (UA-2022-07-21-005816-a)
Також повідомляємо вас, що у випадку відхилення наведеної вимоги, наше підприємство змушене буде звернутись за захистом своїх прав до Комісії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного Комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 липня 2023 21:02
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
У відповідності до абзацу 7 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
У відповідності до абзацу 2 частини 3 статті 16 Закону якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Згідно пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації якщо для закупівлі робіт або послуг замовником у цій тендерній документації встановлено кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені у Додатку 1 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, учасники процедури закупівлі для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій мають право залучити потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців за договорами виконання робіт або надання послуг подавши інформацію та документи передбачені у Додатку 1 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців.
Враховуючи викладене у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
У відповідності до абзацу 7 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
У відповідності до абзацу 2 частини 3 статті 16 Закону якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Згідно пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації якщо для закупівлі робіт або послуг замовником у цій тендерній документації встановлено кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені у Додатку 1 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, учасники процедури закупівлі для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій мають право залучити потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців за договорами виконання робіт або надання послуг подавши інформацію та документи передбачені у Додатку 1 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців.
Враховуючи викладене у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Будівництво лісогосподарської дороги в 13,23,30 кварталах Томашгородського лісництва філії «Клесівського лісового господарства» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 607 427,20 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 13 037,13 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги») у розмірі: за Лотом 1: 13 000,00 грн. (тринадцять тисяч гривень 00 коп.); за Лотом 2: 17 000,00 грн. (сімнадцять тисяч гривень 00 коп.); за Лотом 3: 5 500,00 грн. (п’ять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.); за Лотом 4: 8 000,00 грн. (вісім тисяч гривень 00 коп.); за Лотом 5: 23 000,00 грн. (двадцять три тисячі гривень 00 коп.); за Лотом 6: 15 000,00 грн. (п'ятнадцять тисяч гривень 00 коп.); за Лотом 7: 13 000,00 грн. (тринадцять тисяч гривень 00 коп.); за Лотом 8: 9 000,00 грн. (дев’ять тисяч гривень 00 коп.). Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Гарантія надається учасником торгів в складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, яка підписала відповідний документ, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги»; - лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 13000 UAH |
Аукціон
Позиції
1 роб
Будівництво лісогосподарської дороги в 13,23,30 кварталах Томашгородського лісництва філії «Клесівського лісового господарства» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України»
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 жовтня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки по Договору проводяться Замовником в особі відокремленого структурного підрозділу (філії) шляхом оплати фактично виконаних робіт, протягом 15 робочих днів з дати підписання Акта приймання виконаних робіт. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2023 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
2 477 054,40
UAH з ПДВ
|
2 477 054,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " |
2 572 316,52
UAH з ПДВ
|
2 572 316,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #03445665 |
Переможець |
2 477 054,40
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2023 19:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2023 17:22
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 14 серпня 2023 19:50
Учасник | Пропозиція | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #03445665 |
2 477 054,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2024 09:48
|
протокол_55_30.05.2024.7z | укладений |
30 травня 2024 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 09:51
|
Договір 29_15_08_2023_з від 29_08_2023.pdf | укладений |
01 вересня 2023 09:50
|