Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДУ "Інститут ендокринології та обміну речовин ім. В.П. Комісаренка НАМН України" |
Код ЄДРПОУ: | 02012013 |
Вебсайт: | http://iem.net.ua |
Місцезнаходження: | 04114, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Вишгородська, 69 |
Контактна особа: |
Тетяна Лубковська +380661214922 t.lubkovskaya.iem@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2023 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 червня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 14 264 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Тендерна документація
22 червня 2023 15:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2023 15:17 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД_ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ОПЕРАЦІЙНИХ БЛОКІВ 5 ЛОТІВ від 22.06.23.doc | |
22 червня 2023 15:17 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД від 22.06.23.doc | |
19 червня 2023 15:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.doc |
22 червня 2023 15:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 червня 2023 15:17 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД_ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ОПЕРАЦІЙНИХ БЛОКІВ 5 ЛОТІВ від 22.06.23.doc
|
||||||
22 червня 2023 15:17 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД від 22.06.23.doc
|
||||||
19 червня 2023 15:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Ми, як потенційний учасник торгів переглянули кількісні та якісні вимоги до предмету закупівлі щодо Лоту 1 – Система лапароскопічна, багаторазового використання, у комплекті (Національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 32617 Система лапароскопічна, багаторазового використання)
і в нас виник ряд запитань, зокрема:
№
Медико-технічні вимоги Запитання
1 Наявність інтеграції системи з функцією флуоресценції. - Просимо уточнити куди саме інтегрується зазначена система та власне надати параметри, медико-технічні характеристики цієї системи
3 Наявність функції «Live streaming»; Прохання уточнити суть цієї функції і до якого обладнання вона відноситься
5 Наявність титанової голівки камери Чому голівка має бути саме титановою, в чому полягають її переваги? І чи можливо пропонувати, наприклад, автоклавуєму голівку 4К?
6 Наявність інсуфлятору зі швидкість потоку до 50 літрів на хв, баріартричний режим; трубок до інсуфлятора – 2 шт., пристрій до інсуфлятора – 1 шт. Прохання уточнити параметри баріатричного режиму.
7 Наявність консолю камери Що мається на увазі? Консоль камери – це тримач монітору?
10 Наявність двох світловодів 5 мм x 274 см Чим обумовлені саме такі чіткі параметри? Чи можливо замінити їх на діапазон розмірів? Наприклад, у більшості виробників довжина світловоду становить 300 см., встановлення вимоги довжини у 274 см. на нашу думку значно обмежує коло учасників.
15 Наявність трубки для іригації РР110-1 шт, трубки для всмоктування – 10 шт., трубки для вакууму P101 та PP110, всього 10 шт; Просимо надати роз’яснення що означають позначення «РР110», «Р101», «РР110». Виглядає так, що це є посиланням на конкретного виробника, а відтак, обмежується доступ до закупівлі для певного кола учасників.
16 Наявність контейнеру Bemis або еквівалент, 3л – 4 шт. Прохання уточнити параметри контейнеру, для чого він і де використовується.
18 Наявність пристрою для кріплення планшету Прохання надати параметри пристрою та планшету
19 Наявність пересувної стійки для приладів – 2 шт. Потрібно 2 пересувні стійки?
20 набір кабелів для інтеграції – 1 шт. Прохання надати характеристики кабелів
21 Наявність кріплення для лапаропомпи – 1 шт. Прохання надати характеристики кріплення та лапаропомпи
22 Наявність пристрою для кріплення монітора - 1 шт Якщо вимагається наявність 2-х стійок, до якої саме вимагається кріплення?
23 Наявність пристрою бесперебійного живлення Бесперебійне живлення – які характеристики? І яка складова повинна мати цей пристрій?, до чого він відноситься?
Просимо Вас надати роз’яснення щодо вищевикладених зауважень та внести необхідні зміни до тендерної пропозиції.
Замовник розглянув Вашу вимогу та повідомляє про наступне:
Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі складалися спеціалістами установи виходячи зі специфіки завдань, які будуть вирішуватися за допомогою обладнання, а також опираючись на передові технологічні розробки, що доступні у даній галузі.
Також надаємо нижче розгорнуті відповіді на запитання, що Ви задали.
1. Наявність інтеграції системи з функцією флуоресценції. - Просимо уточнити куди саме інтегрується зазначена система та власне надати параметри, медико-технічні характеристики цієї системи.
Консоль візуалізації повинна мати можливість розширення свого функціоналу шляхом підключення нових блоків та/або встановлення програмного забезпечення для забезпечення візуалізації з використанням ближньо-інфрачервоного діапазону, що надає можливість роботи з контрастними речовинами (наприклад, як індоцианін зелений). Параметри та медико-технічні характеристики буде додано до технічного завдання.
3. Наявність функції «Live streaming»; Прохання уточнити суть цієї функції і до якого обладнання вона відноситься.
Дана функція надасть можливість трансляції зображення та звуку під час проведення операції в режимі онлайн, це в свою чергу дозволить проводити наукові конференції, семінари, воркшопи та ін.
5. Наявність титанової голівки камери Чому голівка має бути саме титановою, в чому полягають її переваги?
Титанова – буде довговічною, тому що буде стійка до ударів та подряпин. Також її можна буде стерилізувати, а саме автоклавувати.
І чи можливо пропонувати, наприклад, автоклавуєму голівку 4К?
Так, можна пропонувати автоклавуєму голівку.
6. Наявність інсуфлятору зі швидкість потоку до 50 літрів на хв, баріартричний режим; трубок до інсуфлятора – 2 шт., пристрій до інсуфлятора – 1 шт. Прохання уточнити параметри баріатричного режиму.
Параметри баріатричного режиму, повинні бути змінні, в залежності від потреб хірурга і задовольняти таким вимогам.
Максимальна швидкість потоку не менше 50 л/хв
Максимальний тиск не менше 75 мм рт. ст.
7. Наявність консолю камери Що мається на увазі? Консоль камери – це тримач монітору?
Консоль камери – це консоль ендоскопічної візузалізації.
Це пристрій, до якого повинні одночасно під’єднуватися: відеокамера лапароскопу, джерело світла, пристрій для управління відео та файловою системою за типом «планшет» та медичний монітор.
10. Наявність двох світловодів 5 мм x 274 см Чим обумовлені саме такі чіткі параметри? Чи можливо замінити їх на діапазон розмірів? Наприклад, у більшості виробників довжина світловоду становить 300 см., встановлення вимоги довжини у 274 см. на нашу думку значно обмежує коло учасників.
Довжина оптоволоконного світловоду має бути не менше 270 см.
15. Наявність трубки для іригації РР110-1 шт, трубки для всмоктування – 10 шт., трубки для вакууму P101 та PP110, всього 10 шт; Просимо надати роз’яснення що означають позначення «РР110», «Р101», «РР110». Виглядає так, що це є посиланням на конкретного виробника, а відтак, обмежується доступ до закупівлі для певного кола учасників.
Трубки повинні мати можливість інтеграції з лапароскопічною помпою, що задовольняє вимоги специфікації. Трубки повинні бути призначені для створення вакууму в контейнері, аспірації органічних решток в контейнер, а також іригації ділянки оперативного втручання.
16. Наявність контейнеру Bemis або еквівалент, 3л – 4 шт. Прохання уточнити параметри контейнеру, для чого він і де використовується.
Даний контейнер повинен використовуватись з лапароскопічною помпою та комплектом трубок для створення вакууму. Контейнер повинен мати герметичну кришку, бути багаторазового використання та мати об’єм не більше 3х літрів.
18. Наявність пристрою для кріплення планшету Прохання надати параметри пристрою та планшету.
Пристрій для кріплення планшету – це кронштейн, який дозволить приєднати пристрій для управління файловою та відеосистемою по типу «планшет» до візка лапароскопічної стійки.
Пристрій по типу «планшет» - дозволить керувати файловою та відео системою, створювати особисті налаштування параметрів «за замовчуванням» для консолей в залежності від типу операції для кожного хірурга. Також повинен мати можливість налаштування зберігання та експорту файлів.
19. Наявність пересувної стійки для приладів – 2 шт. Потрібно 2 пересувні стійки?
Так, потрібно окремі 2 візки, щоб під’єднати медичні монітори на кожен з візків.
20. Набір кабелів для інтеграції – 1 шт. Прохання надати характеристики кабелів.
Кабелі повинні забезпечувати обмін даними між консолями за протоколом RS-232, або аналогом, для можливості виведення інформації з консолей на основний екран медичного монітору.
21 Наявність кріплення для лапаропомпи – 1 шт. Прохання надати характеристики кріплення та лапаропомпи.
Помпа має бути призначена для ендоскопічних втручань. Повинна працювати в режимі аспірації та іригації. Максимальна швидкість подачі рідини мати не менше 2л/хв. Максимальний тиск мати не менше 450 мм рт.ст. Повинна мати можливість підключення як багаторазових, так і одноразових трубок.
Оскільки при таких вимогах щодо потужності помпа може мати незначну вагу і габарити, ми вважаємо що необхідне додаткове кріплення, що надійно зафіксує її на візку, для упередження випадків падіння помпи із візка при її пересуванні або при натягу трубок помпи під час оперативного втручання.
22. Наявність пристрою для кріплення монітора - 1 шт Якщо вимагається наявність 2-х стійок, до якої саме вимагається кріплення?
Вимагається кріплення для обох моніторів до візків. Ми внесемо уточнення до медико-технічних вимог, для більш ясного розуміння приєднання даних кронштейнів.
23. Наявність пристрою бесперебійного живлення Бесперебійне живлення – які характеристики? І яка складова повинна мати цей пристрій?, до чого він відноситься?
Для забезпечення обладнання від перепадів напруги, бажано, щоб стійка комплектувалась джерелом безперебійного живлення. До джерела безперебійного живлення повинні підключатись усі електричні пристрої, що комплектуються. Потужність повинна бути не менше 2кВт.
З метою уникнення помилок при підготовці тендерної пропозиції Учасниками, більш детальний опис, відповідні зміни та уточнення будуть внесені до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-06-000037 ● 8364c7a1d46547bbb4046ba06530d81a
- Статус: завершено ● Дата: 22 березня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.11.2023 № 318
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2023-06-15-014089-a 15.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-13 10:41:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015:33160000-9 Устаткування для операційних блоків (5 лотів: Лот 1. – Система лапароскопічна, багаторазового використання, у комплекті; Лот 2. – Електрохірургічна система (Електрохірургічний апарат); Лот 3. – Операційний світильник; Лот 4. – Аспіратор медичний електричний; Лот 5. – Гнучкий відеобронхоскоп дорослий/дитячий (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-15-014089-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-16 11:18:09
Про надання інформації
Розглянувши Ваш запит на пояснення, повідомляємо наступне.
Щодо визначення технічних, якісних та кількісних характеристик, очікуваної вартості предмету закупівлі.
Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону.
На підставі клопотань від працівників Замовника (додаються), було зазначено потребу в закупівлі даного обладнання для потреб Замовника, дані клопотання також містить бажані характеристики предмету закупівлі та мету використання. Також, дана потреба була досліджена робочою групою (наказ про її створення та протокол - додається). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено керуючись потребами Замовника, для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я населення, медичного персоналу, з метою швидкого діагностування захворювань та призначення вчасного відповідного лікування, а також з урахуванням вимог нормативних документів, сфери використання та практичних рекомендацій.
Очікувана вартість предмета закупівлі була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРіТУ № 275 від 18.02.2020, а саме методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товар з відповідними параметрами з використанням Інтернет - ресурсу та прозоро маркету (який знаходиться у відкритому доступі), проведенням ринкових консультацій (комерційні пропозиції - додаються), а також з урахуванням розміру індексу інфляції в Україні у 2023 році (дана інформація оприлюднена на офіційному сайті Міністерства фінансів України - https://index.minfin.com.ua/ua/economy/index/inflation/).
Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначив очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оголошенням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу.
Згідно п.п.1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена Замовником у Додатку 1 до тендерної документації, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону.
Замовником була оприлюднена інформація на власному веб сайті (підтвердження за посиланням http://iem.net.ua/institute/statebuy/statebuy_23/).
Додатки:
1. Клопотання та звернення;
2. Наказ про створення робочої групи
3. Протокол засідання робочої групи
4. Комерційні (цінові) пропозиції
5. Скрін із сайту Замовника
- IMG_20231113_0004.pdf
- IMG_20231113_0005.pdf
- IMG_20231113_0006.pdf
- IMG_20231113_0007.pdf
- IMG_20231113_0008.pdf
- IMG_20231113_0009.pdf
- IMG_20231113_0010.pdf
- IMG_20231113_0011.pdf
- IMG_20231113_0012.pdf
- IMG_20231113_0013.pdf
- IMG_20231113_0014.pdf
- IMG_20231113_0015.pdf
- IMG_20231113_0016.pdf
- IMG_20231113_0017.pdf
- IMG_20231113_0018.pdf
- IMG_20231113_0019.pdf
- IMG_20231113_0020.pdf
- IMG_20231113_0021.pdf
- IMG_20231113_0022.pdf
- IMG_20231113_0023.pdf
- IMG_20231113_0024.pdf
- IMG_20231113_0026.pdf
- IMG_20231114_0001.pdf
- IMG_20231114_0002.pdf
- скрін з сайту.docx
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
sas-3-6
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 5. – Гнучкий відеобронхоскоп дорослий/дитячий (Національний класифікатор НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 17662 Гнучкий відеобронхоскоп) |
Опис предмету закупівлі: |
Більш детально в Додатку 1 тендерної документації (Технічна специфікація).
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 456 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 280,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 30 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі оформлених належним чином документів: видаткової накладної, акту приймання-передачі, рахунку. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДФЛАЙ" |
456 000,00
UAH з ПДВ
|
456 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДФЛАЙ" #44828784 |
Переможець |
456 000,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2023 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 18:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2023 08:20
|
ДУ 1 Лот 5.pdf | зміни до договору |
25 липня 2023 08:11
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2023 14:10
|
Договір 29ІЕ Лот 5.pdf | укладений |
17 липня 2023 14:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди №1 від 21.07.2023 року. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | № 29 ІЕ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |