Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 4 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області |
Код ЄДРПОУ: | 38169008 |
Місцезнаходження: | 93000, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, вул.Східна,5 |
Контактна особа: |
Котляр Роман Олексійович +380509105807 kron3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2023 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 530 000,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби
Тендерна документація
01 червня 2023 14:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2023 14:02 |
Тендерна документація намети.docx | |
31 травня 2023 15:40 |
оголошення про закупівлю наметів.doc |
01 червня 2023 14:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 червня 2023 14:02 |
Тендерна документація намети.docx
|
|||
31 травня 2023 15:40 |
оголошення про закупівлю наметів.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-12-000020 ● d3221ada5ec54a7ba3ec8079f2c5ffdd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2023 18:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.07.2023 № 20-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 11.07.2023 № 20-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-05-31-009010-а 31.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-21 18:12:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі каркасно-тентових наметів серії ПКМ 5,3*10 м, ПКМ 5,3*6 м за кодом ДК 021:2015: 39520000-3 Готові текстильні вироби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-05-31-009010-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-25 14:38:42
Відповідь для моніторингу закупівлі UA-2023-05-31-009010-a код ДК 021:2015: 39520000-3 - Готові текстильні вироби
Посилання
https://dsns.gov.ua/uk/derzhavni-zakupivli/obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmetiv-zakupivli-1/pidporyadkovani-pidrozdili
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-07-25 14:41:52
Пояснення з власної ініціативи
Доброго дня. Нами надано посалання на сайт з обгрунтуваннями. Але нам не зрозуміло - в чому саме у нас були порушення. Поясніть будь ласка.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-08-02 19:09:16
Роз'яснення щодо висновку
Доброго дня. Ми ознайомились з порушенням, викладеними у висновку Державної аудиторської служби України північно-східний офіс держаудитслужби управління північно-східного офісу держаудитслужби в Луганській області від 31.05.2023 року, допущеними нами при складанні тендерної документації процедура закупівлі "Готові текстильні вироби (UA-2023-05-31-009010-a)", та повністю з ними згодні. Дінні порушення були допущенні з причини браку часу та відсутності технічної можливості для підготовки тендерної документації та можливості своєчасного вивчення змін до нормативно-правих актів стосовно здійснення публічних закупівель. Уповноважена особа 4 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Луганській області залучається до виконання завдань за призначенням підрозілів ДСНС у Харківській області, а саме: рятування людей, ліквідації наслідків пожеж, надзвичайних ситуацій спричинених в наслідок артелерійських та ракетних обстрілів. Процедура закупівлі "Готові текстильні вироби (UA-2023-05-31-009010-a)" вже є завершеною, тому не зрозуміло яким чином ми можемо усунути виявлені порушення. Зважвючи на вище викладене, просимо пояснити: яким чином ми можемо усунути виявлені порушення та як документально ми це можемо підтвердети (яким документом)? Дякуємо.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення були проаналізовано. За результатами складено протокол та комплекс заходів щодо недопущення порушень при складанні тендерної документацї уповноваженою особою 4 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Луганській області. Якщо ще необхідні якісь підтверджуючи документи. Дайте будь ласка знати
2023-08-04 20:39:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано вимоги Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами (Додаток 1 - 3).)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Каркасно-тентові намети серії ПКМ 5,3*6 м |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2023 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОРОЗ АНТОН ЄВГЕНІЙОВИЧ |
236 000,00
UAH
|
204 968,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Винокурова Олена Сергіївна |
269 944,00
UAH
|
204 969,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МЕХЕДОВ ПАВЛО ВАСИЛЬОВИЧ" |
270 000,00
UAH
|
205 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОРОЗ АНТОН ЄВГЕНІЙОВИЧ #3113815897 |
Переможець |
204 968,00
UAH
|
21 червня 2023 16:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2023 11:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2023 13:02
|
видаткова накладна | укладений |
13 серпня 2023 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2023 16:13
|
ДУ 23.pdf | зміни до договору |
11 липня 2023 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2023 19:08
|
договір | укладений |
03 липня 2023 18:59
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Каркасно-тентові намети серії ПКМ 5,3*6 м | 2 | комплект |
102 484,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Каркасно-тентові намети серії ПКМ 5,3*6 м | 2 | комплект |
102 484,00
UAH
|