Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Вебсайт: | https://rbgp.dn.gov.ua/ua |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олег Городчиков +380958444129 dor.upr.drbgp.doda@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2023 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 45 689 561,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
21 квітня 2023 16:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2023 16:25 |
ТД - ПР Покровськ.docx | |
21 квітня 2023 16:25 |
Проєкт Договору ПР.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-14-000038 ● c749b29e42694d069a8e38b01319763d
- Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2023 11:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2023 № 219
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2023-04-21-010541-a 21.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-17 14:41:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Централізовані заходи з відновлення вулиць і доріг міста Покровськ Донецької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-21-010541-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості;
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 Розділу 6 тендерної документації у частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю за лотами 1, 3, 4.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-19 10:18:34
Про надання пояснень
На ваш запит від 17.07.2023 щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Централізовані заходи з відновлення вулиць і доріг міста Покровськ Донецької області» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-21-010541-a) департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації повідомляє.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі розпоряджень голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 12.12.2022 № 570/5-22 «Про обласний бюджет на 2023 рік» (зі змінами), та від 16.03.2023 № 97/5-23 «Про затвердження Напрямів (заходів) спрямування коштів обласного бюджету на дорожнє господарство області у 2023 році» (зі змінами) (додаються).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі затвердженої, відповідно до законодавства України, кошторисної документації (дефектний акт, зведений кошторисний розрахунок, експертна оцінка, кваліфікаційний сертифікат експерта) (додається).
2. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова) зазначаємо, що пунктом 1 Постанови визначено: «Затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком». Також на сайті Кабінету Міністрів України за посиланням https://www.kmu.gov.ua/npas/249412232, розміщено інформацію щодо Постанови: «Уряд затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів. Мова йде про видатки, які передбачені для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету».
Оскільки закупівля «Централізовані заходи з відновлення вулиць і доріг міста Покровськ Донецької області» не відноситься до видатків для утримання органів державної влади та інших державних органів, тому оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не є обов’язковим.
В той же час Департамент розмістив таку інформацію на сайті Департаменту за посиланням: https://dn.gov.ua/prozora-vlada/publichni-zakupivli/oprilyudnennya-informaciyi-vidpovidno-do-postanovi-kabinetu-ministriv-ukrayini-vid-11-zhovtnya-2016-r-710/departament-rozvitku-bazovih-galuzej-promislovosti.
3. Щодо інформації та її документального підтвердження про виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 Розділу 6 тендерної документації у частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю за лотами 1, 3, 4 надаємо відповідний пакет документів (додається).
Додаток: в 1 прим. на 139 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-28 10:30:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Централізовані заходи з відновлення вулиць і доріг міста Покровськ Донецької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-21-010541-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
За результатами аналізу відповіді Замовника на запит ДАСУ від 17.07.2023 в частині розміщення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за посиланням https://dn.gov.ua/prozora-vlada/publichni-zakupivli/oprilyudnennya-informaciyi-vidpovidno-do-postanovi- kabinetu-ministriv-ukrayini-vid-11-zhovtnya-2016-r-710/departament-rozvitku- bazovih-galuzej-promislovosti. встановлено, що за цим посиланням відображається сторінка з інформацією: «404 сторінку не знайдено».
У зв’язку з викладеним повторно просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
Крім цього, просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди № 1 від 24.07.2023 до договору від 10.05.2023 №11/23, додаткової угоди № 1 від 24.07.2023 до договору від 10.05.2023 №12/23, додаткової угоди № 1 від 24.07.2023 до договору від 10.05.2023 №14/23.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-02 12:36:34
Про надання пояснень
На ваш запит від 28.07.2023 щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Централізовані заходи з відновлення вулиць і доріг міста Покровськ Донецької області» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-21-010541-a) департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації повідомляє.
1. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сайті Департаменту за посиланням: https://dn.gov.ua/prozora-vlada/publichni-zakupivli/oprilyudnennya-informaciyi-vidpovidno-do-postanovi-kabinetu-ministriv-ukrayini-vid-11-zhovtnya-2016-r-710/departament-rozvitku-bazovih-galuzej-promislovosti (без застосування наприкінці крапки, як це зазначено у запиті ДАСУ про надання пояснень від 28.07.2023).
2. Щодо надання інформації та її документального підтвердження що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди № 1 від 24.07.2023 до договору від 10.05.2023 №11/23, додаткової угоди № 1 від 24.07.2023 до договору від 10.05.2023 №12/23, додаткової угоди № 1 від 24.07.2023 до договору від 10.05.2023 №14/23 повідомляємо: зазначені додаткові угоди були укладені за домовленістю сторін для приведення вартості договору до фактичних показників у зв’язку з завершенням надання послуг, відповідно до частини 5 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)» та п. 16.4. договорів про закупівлю, на підставі довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 та актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в (додаються).
Додаток: на 19 арк. в 1 прим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Поточний ремонт об’єкта «вул. Добропільська та пров. Добропільський в місті Покровськ Донецької області» |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 12 997 770,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 129 977,70 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції подається у формі банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 129977.7 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю подається у формі банківської гарантії. |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Надання попередньої оплати, у разі прийняття Замовником рішення щодо її надання, здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після подання Виконавцем заявки та відповідного рахунку. Попередня оплата за послуги, що є предметом цього Договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070, за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків річного обсягу фінансування на строк не більше трьох місяців. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом України. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються формою № КБ-2в, формою № КБ-3 не пізніше останнього дня вищевказаного строку. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30 (тридцяти) відсотків договірної ціни. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично надані послуги. Оплата Замовником здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Сторонами «Акту прийняття виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в). Оплата наданих послуг може проводитись поетапно проміжними платежами в міру надання послуг і здійснення їх приймання-передавання з оформленням актів за формою № КБ-2в. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2023 16:25 |
35_СД_СВР_відомість ресурсів добропільська.rtf |
21 квітня 2023 16:25 |
u_35_ДЦ_Відомість обсягів Добропільська.rtf |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
12 505 797,11
UAH з ПДВ
|
12 505 797,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Переможець |
12 505 797,11
UAH з ПДВ
|
03 травня 2023 17:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2023 13:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2023 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2023 10:54
|
ДУ №1 до №12_23 ПР вул. Добропільська та пров. Добропільський - Покровськ.pdf | зміни до договору |
24 липня 2023 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2023 14:14
|
Договір №12_23 ПР вул. Добропільська та пров. Добропільський - Покровськ.pdf | укладений |
15 травня 2023 14:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. |
Номер договору про закупівлю: | 12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |