Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з приймання та обробки вхідних та вихідних дзвінків з інформаційно-консультаційних питань користувачів (споживачів) послуг (2 Лоти)
Очікувана вартість
20 562 000,00 UAH
UA-2023-03-29-004554-a 4be739f7f7314e879ccffa9fe986162d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Дроненко

+380445370564 o.dronenko@gas.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України»
Код ЄДРПОУ: 40121452
Місцезнаходження: 04116, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Шолуденка, буд. 1
Контактна особа: Оксана Дроненко
+380445370564
o.dronenko@gas.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2023 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2023 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2023 09:00
Очікувана вартість: 20 562 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків


Тендерна документація

29 березня 2023 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2023 12:27
Додаток 6 Опитувальник (фіз).xlsx
29 березня 2023 12:27
Документація закупівлі 29.03.2023.docx
29 березня 2023 12:27
Додаток 7 Опитувальник (Юридич).xls
29 березня 2023 12:27
Додаток 4 (Проєкт договору).doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з приймання та обробки вхідних та вихідних дзвінків з інформаційно-консультаційних питань користувачів (споживачів) послуг
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 10 281 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 51 405,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 квітня 2023 12:58
Закінчення: 10 квітня 2023 13:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2980000 хв
Послуги з приймання та обробки вхідних та вихідних дзвінків з інформаційно-консультаційних питань користувачів (споживачів) послуг
ДК 021:2015: 79510000-2 — Послуги з приймання телефонних дзвінків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Шолуденка, 1
Дата доставки: 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником відповідно до виставленого рахунку-фактури протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2023 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФІТ КОЛЛ" 9 238 000,00
UAH з ПДВ
8 046 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РІНГЕР" 8 344 000,00
UAH з ПДВ
8 292 595,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІРЕКТ КОЛЛ УКРАЇНА" 10 281 000,00
UAH з ПДВ
8 868 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "А.Р.С.І." 10 191 600,00
UAH з ПДВ
9 655 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ" 10 281 000,00
UAH з ПДВ
10 281 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2023 12:05
Електронний підпис
27 квітня 2023 11:56
Додаток 2.2.1.4 (27.04.2023).pdf.p7s
27 квітня 2023 11:56
Додаток 2.1.4. (27.04.2023) .pdf.p7s
27 квітня 2023 11:56
Додаток 1 (27.04.2023).pdf.p7s
07 квітня 2023 01:00
Електронний підпис
07 квітня 2023 00:59
Додаток 5.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 2.2.2.2.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 2.2.1.4.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток розділ 2.1.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 2.2.1.3.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 2.2.4.2.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 2.1.3.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 2.2.4.1.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 1.1.2.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 2.2.5.1.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 1.1.4.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 2.2.2.1.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 1.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 3.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 4.1.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 2.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 2.2.1.1.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
ISО.jpg.p7s
07 квітня 2023 00:59
ПодякаУника.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 2.1.2.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 1.1.1.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 2.2.3.1.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 2.2.5.3 .pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 1.1.3.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 2.2.1.2.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 2.1.1.pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 2.1.4. .pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 2.2.5.2 .pdf.p7s
07 квітня 2023 00:59
Додаток 2.2.2.3.pdf.p7s

Публічні документи

09 травня 2023 12:19
Електронний підпис
09 травня 2023 12:18
Довідка.pdf
09 травня 2023 11:57
Електронний підпис
09 травня 2023 11:56
Vytiah_12.2022.pdf
09 травня 2023 11:56
Dovidka.pdf
09 травня 2023 11:19
Електронний підпис
09 травня 2023 11:17
Розділ №3, п.7.pdf
09 травня 2023 11:17
Інформаційний лист.pdf
09 травня 2023 11:17
Додаток 2.pdf
07 квітня 2023 08:31
Електронний підпис
07 квітня 2023 08:19
Додаток 1.pdf

Публічні документи

22 травня 2023 11:41
Електронний підпис
22 травня 2023 11:35
Додаток 3.Пророзиція.pdf
22 травня 2023 11:35
Копія Статуту.pdf
15 травня 2023 21:54
Електронний підпис
15 травня 2023 16:33
ТОВ_Екстра ТВ_Дод_1.pdf
15 травня 2023 16:33
АКТ Екстра від 31.01.20.pdf
15 травня 2023 16:33
АКТ Екстра від 29.02.20 .pdf
06 квітня 2023 17:50
Електронний підпис
06 квітня 2023 17:28
Додаток 3.Пророзиція.pdf

Публічні документи

06 квітня 2023 15:04
Електронний підпис
06 квітня 2023 14:59
КП.pdf
06 квітня 2023 14:59
Юр АРСІ.rar
06 квітня 2023 14:59
Квал АРСІ.zip
06 квітня 2023 14:59
КП.pdf

Публічні документи

05 квітня 2023 20:26
Електронний підпис
05 квітня 2023 20:25
Цінова пропозиція.pdf
05 квітня 2023 20:25
Цінова пропозиція.pdf.p7s
05 квітня 2023 20:25
Приклад звітності.zip
05 квітня 2023 20:25
Приклад звітності.zip.p7s
05 квітня 2023 20:25
Договір оренди Харків.pdf
05 квітня 2023 20:25
Моніторинг якості.zip
05 квітня 2023 20:25
Протокол №6 АА.pdf.p7s
05 квітня 2023 20:25
Стандарти ІБ.zip
05 квітня 2023 20:25
Свідоцтво повірки 1, 2.pdf
05 квітня 2023 20:25
Договір оренди Київ.pdf.p7s
05 квітня 2023 20:25
Договір оренди Київ.pdf
05 квітня 2023 20:25
Протокол №6 АА.pdf
05 квітня 2023 20:25
Стандарти ІБ.zip.p7s
05 квітня 2023 20:25
Договір оренди Львів.pdf
05 квітня 2023 20:25
Моніторинг якості.zip.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФІТ КОЛЛ"

ТОВ "РІНГЕР"

ТОВ "ДІРЕКТ КОЛЛ УКРАЇНА"

ТОВ "А.Р.С.І."

ТОВ "АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПРОФІТ КОЛЛ"
#43976886
Відхилено 8 046 000,00
UAH з ПДВ
03 травня 2023 09:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2023 12:52
ТОВ "РІНГЕР"
#38931969
Відхилено 8 292 595,00
UAH з ПДВ
11 травня 2023 16:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 травня 2023 12:32
ТОВ "ДІРЕКТ КОЛЛ УКРАЇНА"
#41015385
Переможець 8 868 480,00
UAH з ПДВ
18 травня 2023 15:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 травня 2023 11:03

Вимога про усунення невідповідностей

1. В порушення пункту 1 (п.п. 4) Розділу ІІІ документації закупівлі учасником не надано: Лист за підписом керівника або уповноваженої особи учасника в довільній формі із зазначенням: - посадових осіб або представників Учасника, до повноважень яких належить підписання документів пропозиції та договору; - переліку документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника щодо підпису документів пропозиції та договору, зокрема таких як: протокол засновників та/або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника Учасника на підписання документів пропозиції та договору із наданням копій таких документів. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель лист за підписом керівника або уповноваженої особи учасника в довільній формі із зазначенням посадових осіб або представників Учасника, до повноважень яких належить підписання документів пропозиції та договору, переліку документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника щодо підпису документів пропозиції та договору, зокрема таких як: протокол засновників та/або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника Учасника на підписання документів пропозиції та договору, а також копії цих документів. 2. В порушення пункту 1 (п.п. 7) Розділу ІІІ документації закупівлі учасником не надано довідку довільної форми, підписану уповноваженою особою Учасника та скріплену печаткою (у разі використання) з інформацією про те що, учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відмовлявся від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із Замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель відповідну довідку. 3. В порушення вимог Додатку 2 документації закупівлі учасником не надано гарантійний лист щодо можливості забезпечити відмовостійкість як робочих місць контакт-центру Учасника так і програмного забезпечення Учасника. Учаснику необхідно належним чином підтвердити відповідність вимогам документації закупівлі (Додаток 2) та завантажити в електронну систему закупівель гарантійний лист про відповідність. 4. На виконання п. 2 Додатку 1 (щодо Лоту 2) учасником надано довідку щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та заповнено Таблицю, яка передбачена цим пунктом. Учасником заповнено Таблицю із порушенням вимог документації закупівлі. А саме: - Найменування предмету договорів з ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», ПРАТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» та ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» не відповідають предмету, зазначеному у наданих договорах; - Не у повному обсязі заповнено колонку 2. Не у всіх договорах зазначено адреси замовника, контактних осіб та їх телефони; - у колонці 3 зазначено інформацію про закінчення дії договору, яка не співпадає з інформацією, що міститься у наданих договорах. Зокрема щодо договорів №2695-ДКЕМ та № 4575-КОЕ. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель скориговану довідку, яка містить всю інформацію, передбачену п. 2 Додатку 1 (щодо Лоту 2) документації закупівлі і відповідає наданим договорам. 5. На виконання п. 2 Додатку 1 (щодо Лоту 2) учасником надано копії аналогічних договорів з ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», ПРАТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» та ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ». Вказані договори укладені у 2023 році, а вимогами документації закупівлі передбачено надання не менше трьох аналогічних договорів, які виконувались впродовж 2019-2022 р.р. Згідно п. 5.1 договору з ПРАТ «ДТЕК «КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» від 19.01.2023 №4575-КОЕ строк (період/графік) надання послуг: 26.12.2022 - 31.03.2023. Однак, згідно п. 1.1. Виконавець зобов’язується у 2023 році надати Замовнику послуги. Наданий Акт надання послуг по цьому договору від 03.04.2023 №1 містить інформацію щодо наданих послуг колл-центру за березень 2023 року. Крім того, договори надані у форматі Word із зазначенням, що підписано з використанням кваліфікованого електронного підпису. При цьому, відповідного підтвердження щодо накладення КЕП сторонами договору не надано. Відповідно до вимог документації закупівлі учасник повинен надати скан-копії сторінок договору (-ів), на яких містяться преамбула договору, предмет договору, строк дії договору, підписи сторін договору та копії специфікацій до цього (цих) договору (-ів). Учаснику необхідно підтвердити досвід виконання аналогічних договорів, які виконувались впродовж 2019-2022 р.р. та завантажити в електронну систему закупівель належним чином оформлені та підписані копії договорів (скан-копій сторінок договорів) у відповідності із вимогами п. 2 Додатку 1 (щодо Лоту 2) документації закупівлі. 6. На виконання п. 2 Додатку 1 (щодо Лоту 2) документації закупівлі учасником у складі пропозиції надано акт надання послуг з ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» (від 03.04.2023 №1). Обсяг наданих послуг складає 66 301 хвилин. Відповідно до умов наданого договору від 09.01.2023 №4575-КОЕ (п. 22 Додатку 1) середня тривалість розмови агента Виконавця з клієнтами Замовника в розрахунковому періоді не повинна перевищувати 140 секунд (2,33 хв). Враховуючи зазначене, наданий учасником акт надання послуг не підтверджує вимогу замовника щодо обсягу не менше ніж 40 000 дзвінків на місяць. Також, вказаний акт не підписаний з боку Замовника (ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ»). Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель належним чином оформлені документи, які містять всю інформацію, передбачену п. 2 Додатку 1 (щодо Лоту 2) документації закупівлі та у повному обсязі відповідають встановленим вимогам. 7. У складі пропозиції учасником надано гарантійний лист від 04.04.2023 №17/04.04 щодо підтвердження вимог до комутаційного обладнання. Однак, в порушення вимог документації закупівлі (п. 2.3 Додатку 2) вказаний гарантійний лист не містить інформацію щодо вільної від трафіку «ширини» в підключеному (их) каналі (ах). Учаснику необхідно належним чином підтвердити відповідність вимогам документації закупівлі (п. 2.3 Додатку 2) та завантажити в електронну систему закупівель оновлений гарантійний лист про відповідність. 8. У складі пропозиції учасником надано гарантійний лист від 04.04.2023 №10/04.04 щодо тарифікації послуг. Текст гарантійного листа містить інформацію щодо даних, які наведені в малюнку нижче. При цьому малюнок, на який посилається учасник, відсутній. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель належним чином оформлений документ. 9. На виконання п. 2 Додатку 1 (щодо Лоту 2) документації закупівлі учасником у складі пропозиції надано інформацію та документи щодо договорів з ПАТ «СК «УНІКА» та ППТФ «АНТОШКА». Однак, в порушення вимог документації закупівлі, відгук ПАТ «СК «УНІКА» та рекомендаційний лист ППТФ «АНТОШКА» не містять коротку характеристику обсягів послуг та термінів виконання. Крім того, вказані документи не містять інформації щодо контрактів (договорів, угод) за якими було отримано послуги, що унеможливлює встановлення інформації щодо договорів, відносно яких вони надані. Рекомендаційний лист ППТФ «АНТОШКА» та відгук ПАТ «СК «УНІКА» надано щодо Компанії ЗЕНКО (в дужках зазначено ТОВ «ПРОФІТ КОЛЛ»). Вказані організації є різними юридичними особами, з різними кодами ЄДРПОУ. При цьому, договори, які надані на підтвердження кваліфікаційного критерію, укладені саме з ТОВ «ПРОФІТ КОЛЛ», а відгук та рекомендації стосуються Компанії ЗЕНКО. Крім того, відгук ПАТ «СК «УНІКА» містить текст «Середня кількість хвилин в розмові більше 50 000 хвилин в місяць», який викладений іншим шрифтом та розміром. З чого вбачається, що інформація відносно обсягу послуг могла бути додана (накладена) в текст листа. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель належним чином оформлені позитивні відгуки від замовників, які містять всю інформацію, передбачену п. 2 Додатку 1 (щодо Лоту 2) документації закупівлі.

Документи

03 травня 2023 09:38
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до оголошення про закупівлю послуг, розміщеного в електронній системі закупівель, очікувана вартість закупівлі за Лотом 2 становить 10 281 000,00 грн, з ПДВ. Умовами документації закупівлі передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлі на рівних умовах. Учасником завантажено заповнену та підписану пропозицію за формою, наведеною у Додатку 3 до документації. При цьому, згідно наданої форми «ПРОПОЗИЦІЯ» вартість пропозиції складає 8 344 000,00 грн, без ПДВ. В електронній системі закупівель учасником заповнено електронну форму згідно якої вбачається, що пропозиція становить 8 344 000,00 грн, з ПДВ, що суперечить інформації, яка міститься в заповненій формі «ПРОПОЗИЦІЯ» згідно Додатку 3. Відповідно до умов документації закупівлі (п. 1 Розділ V) визначення найбільш економічно вигідної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна». Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (у т.ч. ПДВ). З метою забезпечення участі у закупівлі всіх учасників на рівних умовах, учаснику необхідно привести пропозицію у відповідність із ціною, яку надано шляхом заповнення електронної форми в електронній системі закупівель та завантажити оновлений документ. 2. В порушення вимог Додатку 2 документації закупівлі учасником не надано гарантійний лист щодо можливості забезпечити відмовостійкість як робочих місць контакт-центру Учасника так і програмного забезпечення Учасника. Учаснику необхідно належним чином підтвердити відповідність вимогам документації закупівлі (Додаток 2) та завантажити в електронну систему закупівель гарантійний лист про відповідність. 3. Відповідно до вимог п. 1 Розділу ІІІдокументації закупівлі учасник у складі пропозиції подає інформацію про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, за формою, що наведена у Додатку 2 / 2.1 до документації. Згідно вимог Додатку 2.1. у складі гарантійного листа учасник повинен зазначити інформацію щодо відповідності вимогам, встановленим Додатком 2. Учасником надано гарантійний лист про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Лот 2). Однак вказаний лист не містить всю обов’язкову інформацію, яка передбачена Додатком 2. Учаснику необхідно належним чином підтвердити відповідність вимогам документації закупівлі (Додаток 2) та завантажити в електронну систему закупівель оновлений гарантійний лист про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. 4. На виконання п. 2 Додатку 1 (Лот 2) документації закупівлі учасником надано довідку щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та заповнено Таблицю, яка передбачена цим пунктом. Учасником заповнено Таблицю із порушенням вимог документації закупівлі. А саме: - Не у повному обсязі заповнено колонку 3. Не зазначено інформацію про закінчення дії договору; - Найменування предмету договору з ТОВ «Чекбокс» не відповідає предмету, зазначеному у наданому договорі. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель скориговану довідку, яка містить всю інформацію, передбачену п. 2 Додатку 1 документації закупівлі. 5. Відповідно до п. 2 Додатку 1 (Лот 2) документації закупівлі на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію надаються (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю): - скан-копії сторінок договору (-ів), на яких містяться преамбула договору, предмет договору, строк дії договору, підписи сторін договору та копії специфікацій до цього (цих) договору (-ів); - позитивні відгуки від замовників, які зазначені у Таблиці (лист за підписом замовника, що містить коротку характеристику обсягів послуг, термінів виконання, досягнутої мети, та якості виконаних робіт, ПІБ та телефон контактної особи) та/або один з актів приймання-передачі наданих за договором послуг (без зазначення вартості послуг), який має містити номер та дату договору відносно якого він надається та обсяг наданих послуг. На виконання п. 2 Додатку 1 (Лот 2) документації закупівлі учасником у складі пропозиції надано документи та інформацію, частина з яких не відповідає вимогам замовника. Зокрема: - В порушення вимог документації закупівлі учасником не у повному обсязі надано специфікацію до Договору з ТОВ «ФЬОРСТ ЛЕВЕЛ АУТСОРСІНГ ГРОУП»; - Згідно п. 2.1.2 договору з ТОВ «ТІВІАР» міститься інформація щодо наявності додатку 1 до Договору. Такий додаток у складі пропозиції відсутній. - Відсутня сторінка договору з ТОВ «Чекбокс», яка містить інформацію про строк дії договору; - Згідно п. 2.1.2 договору з ТОВ «Чекбокс» міститься інформація щодо наявності додатку 1 до Договору. Такий додаток у складі пропозиції відсутній. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель належним чином оформлені документи, які містять всю інформацію, передбачену п. 2 Додатку 1 (лот 2) документації закупівлі. 6. На виконання п. 2 Додатку 1 (Лот 2) документації закупівлі учасником надано акти надання послуг за аналогічними договорами. Згідно вказаних актів вбачається такі обсяги надання послуг: - Договір з ТОВ «ФЬОРСТ ЛЕВЕЛ АУТСОРСІНГ ГРОУП» - 90485,00 штук дзвінків; - Договір з ТОВ «ЧЕКБОКС» - послуги з організації та проведення телефонних комунікацій зі споживачами – 2 609,50 год; - Договір з ТОВ «ТІВІАР» - послуги з дослідження кон’юнктури ринку – 10 188,02 год. Згідно умов документації закупівлі аналогічним договором вважається договір, предмет закупівлі за яким відповідає коду ДК 021:2015 - 79510000-2 – Послуги з приймання телефонних дзвінків. У разі відсутності у договорі посилання на код ДК 021:2015, аналогічним вважається договір, предметом закупівлі за яким є послуги з приймання та обробки вхідних та вихідних дзвінків з інформаційно-консультаційних питань користувачів (споживачів) послуг в обсязі не менше ніж 40 000 дзвінків на місяць у сукупності, що виконувались впродовж 2019-2022 рр. Надані учасником акти надання послуг щодо договорів з ТОВ «ЧЕКБОКС» та ТОВ «ТІВІАР» містять інші найменування послуг. Надані рекомендаційні листи не відповідають вимогам, встановленим п. 2 Додатку 1 (Лот 2) документації закупівлі. Рекомендаційний лист ТОВ «ЧЕКБОКС» не містить підпису директора. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель належним чином оформлені документи, які містять всю інформацію, передбачену п. 2 Додатку 1 (лот 2) документації закупівлі. 7. В порушення вимог п. 1 Розділу ІІІ документації закупівлі учасником не надано Довідку довільної форми, підписану уповноваженою особою Учасника та скріплену печаткою (у разі використання) з інформацією про те що, учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відмовлявся від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із Замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель належним чином оформлену та підписану довідку.

Документи

11 травня 2023 16:04
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. В порушення вимог Додатку 2 документації закупівлі учасником не надано гарантійний лист щодо можливості забезпечити відмовостійкість як робочих місць контакт-центру Учасника так і програмного забезпечення Учасника. Учаснику необхідно належним чином підтвердити відповідність вимогам документації закупівлі (Додаток 2) та завантажити в електронну систему закупівель гарантійний лист про відповідність. 2. У складі пропозиції учасником надано лист щодо підтвердження вимог до комутаційного обладнання. Однак, в порушення вимог документації закупівлі (п. 2.3 Додатку 2) вказаний гарантійний лист не містить інформацію з описом Типу (и) підключення. У разі IP підключення - «Ширину» підключеного каналу (ів). Вільну від трафіку «ширину» в підключеному (их) каналі (ах). Учаснику необхідно належним чином підтвердити відповідність вимогам документації закупівлі (п. 2.3 Додатку 2) та завантажити в електронну систему закупівель оновлений гарантійний лист про відповідність. 3. На виконання п.п. 1.2 п. 1 Додатку 1 (Лот 2) документації закупівлі учасником надано гарантійний лист, яким підтверджено можливість інтеграції з ключовими інтерфейсами Замовника, однак не зазначено термінів. Також вказаний гарантійний лист містить інформацію щодо прикладу інтерфейсу, який додається. Однак, вказаний приклад у складі пропозиції відсутній. Учаснику необхідно належним чином підтвердити відповідність вимогам документації закупівлі (п.п. 1.2 п.1 Додатку 1 документації закупівлі щодо Лоту 2) та завантажити в електронну систему закупівель оновлений гарантійний лист про відповідність. 4. На виконання п. 2 Додатку 1 (Лот 2) документації закупівлі учасником надано довідку щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та заповнено Таблицю, яка передбачена цим пунктом. Учасником заповнено Таблицю із порушенням вимог документації закупівлі. А саме: - Інформація у колонці 3 (закінчення дії договору) не відповідає інформації, яка міститься у копіях наданих договорів; - Найменування предмету договору з ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА» не відповідає предмету, зазначеному у наданій копії договору. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель скориговану довідку, яка містить всю інформацію, передбачену п. 2 Додатку 1 документації закупівлі, та не суперечить наданим копіям договорів. 5. Відповідно до п. 2 Додатку 1 (Лот 2) документації закупівлі на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію надаються (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю): - скан-копії сторінок договору (-ів), на яких містяться преамбула договору, предмет договору, строк дії договору, підписи сторін договору та копії СПЕЦИФІКАЦІЙ до цього (цих) договору (-ів); - позитивні відгуки від замовників, які зазначені у Таблиці (лист за підписом замовника, що містить коротку характеристику обсягів послуг, термінів виконання, досягнутої мети, та якості виконаних робіт, ПІБ та телефон контактної особи) та/або один з актів приймання-передачі наданих за договором послуг (без зазначення вартості послуг), який має містити номер та дату договору відносно якого він надається та обсяг наданих послуг. В порушення вимог документації закупівлі учасником не надано додатки до договорів (специфікації). Хоча у текстах всіх трьох договорів міститься інформація щодо наявності додатків. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель належним чином оформлені документи, які містять всю інформацію, передбачену п. 2 Додатку 1 (лот 2) документації закупівлі. 6. В порушення вимог п. 2 Додатку 1 (Лот 2) документації закупівлі учасником не надано позитивний відгук (лист за підписом замовника, що містить коротку характеристику обсягів послуг, термінів виконання, досягнутої мети, та якості виконаних робіт, ПІБ та телефон контактної особи) та/або один з актів приймання-передачі наданих послуг за договором з ТОВ «ЕКСТРА-ТВ». Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель належним чином оформлений документ, який містить всю інформацію, передбачену п. 2 Додатку 1 (лот 2) документації закупівлі. 7. На виконання п. 2 Додатку 1 (Лот 2) документації закупівлі учасником надано лист відгук ТОВ «ДЕЛЬ-ПАК СІСТЕМС УКРАЇНА». В порушення вимог документації закупівлі вказаний відгук не містить інформацію щодо короткої характеристики обсягів послуг та телефон контактної особи. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель належним чином оформлений документ, який містить всю інформацію, передбачену п. 2 Додатку 1 (лот 2) документації закупівлі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2023 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІРЕКТ КОЛЛ УКРАЇНА"
#41015385
8 868 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2023 16:15
Дірект_Колл_Україна_Договір_150-Госп-2023_від_24.05.2023_SING.pdf укладений
25 травня 2023 16:14