Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛМКП "Львівтеплоенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 05506460 |
Вебсайт: | https://www.lte.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 79040, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Данила Апостола 1 |
Контактна особа: |
Назар Милян +380673991677 mylian.nazar2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2023 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 7 460 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Тендерна документація
20 березня 2023 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2023 15:35 |
ТД.docx | |
20 березня 2023 15:35 |
Додаток 3.docx | |
20 березня 2023 15:35 |
Додаток 1.docx | |
20 березня 2023 15:35 |
Додаток 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-03-000062 ● 1fffa5f25d7a45c4a9832f3eb674c4bb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 16:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.06.2023 № 49
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.06.2023 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2023-03-20-009330-a 20.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-03 16:46:57
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби. Труби сталеві попередньо теплоізольовані та комплектуючі до них в асортименті (ЛОТ 1. Труби сталеві попередньо теплоізольовані та комплектуючі до них в асортименті для СРТМ, відповідний код 44161000-6; ЛОТ 2. Труби сталеві попередньо теплоізольовані та комплектуючі до них в асортименті для ШРТМ, відповідний код 44161000-6; ЛОТ 3. Труби сталеві попередньо теплоізольовані та комплектуючі до них в асортименті для ФРТМ, відповідний код 44161000-6; ЛОТ 4. Труби сталеві попередньо теплоізольовані та комплектуючі до них в асортименті для ЛРТМ, відповідний код 44161000-6; ЛОТ 5. Труби сталеві попередньо теплоізольовані та комплектуючі до них в асортименті для СРТМ, відповідний код 44161000-6)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-20-009330-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-06 13:33:49
Пояснення
На Ваш запит відповідно до оголошення UA-2023-03-20-009330-a, повідомляємо:
1. ЛМКП «Львівтеплоенерго»- комунальне підприємство, яке здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, згідно пункту 4 частини першої ст.2 Закону про публічні закупівлі. Для закупівлі товарів, робіт та послуг використовує кошти від господарської діяльності (власні кошти).
Технічні служби підприємства формують заявки на закупівлю товарів, робіт та послуг згідно затвердженого річного плану ремонтів. Службові записки на закупівлю товару формуються із технічними вимогами та специфікаціями на товар.
Відділ логістики ЛМКП «Львівтеплоенерго» проводить моніторинг ринку та формує очікувану вартість закупівлі на підставі даних ринку та інформації з отриманих рахунків на момент вивчення ринку.
У відповідності до Постанови КМУ від 16.12.2020р. №1266 , яка вносить зміни до Постанови КМУ від 11.10.2016р. №710 , обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) здійснюють наступні категорії замовників:
- правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- органів місцевого самоврядування;
- головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
- суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
ЛМКП «Львівтеплоенерго» до даних категорій замовників не відноситься.
На підтвердження очікуваної вартості надається наступна інформація:
- скан-копія пропозиції ТзОВ «Термо-Ізол»;
- скан-копія пропозиції ТзОВ «Перший трубний завод»;
- скан-копія пропозиції Корпорація «Енергоресурс-інвест».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Труби сталеві попередньо теплоізольовані та комплектуючі до них в асортименті для ЛРТМ, відповідний код 44161000-6 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 810 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 8 100,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | За кожну отриману партію Товару. | Пiсляоплата | 270 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2023 09:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПТЗ" |
580 000,80
UAH з ПДВ
|
580 000,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Корпорація "Енергоресурс-інвест" |
568 577,28
UAH з ПДВ
|
568 577,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Корпорація "Енергоресурс-інвест" #30336890 |
Переможець |
568 577,28
UAH з ПДВ
|
30 березня 2023 13:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2024 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2023 11:10
|
Договір №04-23-256.PDF | укладений |
13 квітня 2023 11:08
|