Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Контактна особа: |
Шергін Валерій Сергійович 380444650866 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2023 11:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 440 696 035,20 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Тендерна документація
21 березня 2023 15:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2023 15:26 |
Зміни до тендеру_449_ВО від 21.03.2023.docx | |
21 березня 2023 15:26 |
449_ВО ТД залізничне обладнання_нова редакція від 21.03.2023.docx | |
15 березня 2023 11:53 |
Додаток №8.docx |
21 березня 2023 15:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 березня 2023 15:26 |
Зміни до тендеру_449_ВО від 21.03.2023.docx
|
|||
21 березня 2023 15:26 |
449_ВО ТД залізничне обладнання_нова редакція від 21.03.2023.docx
|
|||
15 березня 2023 11:53 |
Додаток №8.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-21-000007 ● 80d008252c1a414f813ab2164d54a57b
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2023 11:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2023 № 109
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-03-15-004711-a 15.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-04 18:21:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Рамні рейки, хрестовини, контррейки, пристрій зрівнювальний (Лот 1 - 34940000-8 – залізничне обладнання; Лот 2 - 34940000-8 – залізничне обладнання; Лот 3 - 34940000-8 – залізничне обладнання)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-15-004711-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію з її документальним підтвердженням щодо виконання переможцем торгів вимог розділу ІІ додатку № 7 до тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. У пункті 2.3 розділу 2 «Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» додатку № 1 до тендерної документації Замовник передбачив, що на кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, зразки документів повинні містити відмітки про здійснення інспекторського контролю відповідно до п. 7.4 ДСТУ ГОСТ 32894:2016. З огляду на зазначене постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів вами встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Дніпропетровський стрілочний завод» вимогам додатку № 1 до тендерної документації в частині наявності відмітки про здійснення інспекторського контролю на продукцію, яка запропонована до постачання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-09 14:14:27
Відповідь на запит
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» на запит до моніторингу закупівлі ЦБД № UA-2023-03-15-004711-a надає відповідь:
1. Технічні характеристики предмету закупівлі визначені на підставі державних будівельних норм України «Споруди транспорту. Залізниці колії 1520 мм. Норми проектування. ДБН В.2.3-19:2018». Вони враховують умови конкретних ділянок залізничної колії, де передбачено їхнє застосування. Технічні вимоги містяться у Додатку А тендерної документації.
Очікувана вартість предмета визначена відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275, методом порівняння ринкових цін та на підставі закупівельних цін попередніх періодів.
2. Надаємо копію банківської гарантії.
3. У складі тендерної пропозиції учасника містяться файли із зразками паспортів на продукцію, що пропонується до постачання, а саме: «паспорта лот 1.pdf», «паспорта лот2 ч1.pdf», «паспорта лот2 ч2.pdf», «паспорта лот2 ч3.pdf», «паспорт уравнительное.pdf», «паспорта лот3 ч2.pdf». Зазначені документи містять розділ «Свідоцтво про приймання», де, в свою чергу, є відповідна графа «Інспектор-приймальник ЦТА УЗ», де міститься особистий підпис та печатка інспектора-приймальника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 3 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 24 287 215,20 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 121 436,08 UAH з ПДВ |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді оригіналу банківської гарантії у розмірі 0,1 відсотка вартості договору про закупівлю. |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Критерії оцінки: ціна - 100% | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АТ "ДнСЗ" |
24 287 215,20
UAH з ПДВ
|
24 287 215,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
АТ "ДнСЗ" #14367980 |
Переможець |
24 287 215,20
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2023 14:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2023 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 14:50
|
ЦЗВ-05-01323-01.pdf | укладений |
17 квітня 2024 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:37
|
ЦЗВ-05-01323-01.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2023 10:21
|
ЦЗВ-05-01323-01.pdf | укладений |
14 квітня 2023 10:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.6, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", пп.8 п.19 Особливостей (Постанова №1178 від 12.10.2022) |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-05-01323-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |