Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з благоустрою населених пунктів – поточний ремонт прибудинкових територій та міжквартальних проїздів в м.Тернопіль
Очікувана вартість
42 398 470,00 UAH
UA-2023-03-10-010227-a ● 395ba3b0f41748378d5e03368cd575be
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35939939 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1 |
Контактна особа: |
Протасевич Віктор Олегович +380352525848 gkge@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2023 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2023 16:12 |
Очікувана вартість: | 42 398 470,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, м.Тернопіль, вул. Коперника,1, підприємства, установи, організації, зазначені в пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,«Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
10 березня 2023 16:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2023 16:08 |
Додаток 6.docx | |
10 березня 2023 16:08 |
Додаток 5.docx | |
10 березня 2023 16:08 |
Додаток 4.docx | |
10 березня 2023 16:08 |
Додаток 3.doc | |
10 березня 2023 16:08 |
Додаток 2.docx | |
10 березня 2023 16:08 |
Додаток 1.docx | |
10 березня 2023 16:08 |
Тендерна документація відкриті торги з особливостями.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 6 до тендерної документації
Дата подання: 13 березня 2023 08:46
Дата відповіді: 14 березня 2023 09:36
Доброго дня. Шановний Замовнику, скажіть будь ласка довідка про відвідування та огляд об’єкта має бути складена на фірмовому бланку Учасника чи просто надана як акт огляду з підписами Учасника та Замовника?
Відповідь: Доброго дня, довідка про відвідування та огляд об’єкта має бути складена згідно Додатку 6 до тендерної документації
Додаток 6 до тендерної документації
Дата подання: 13 березня 2023 08:51
Дата відповіді: 14 березня 2023 09:38
А також, яку назву об'єкта зазначати в довідці про відвідування та огляд об’єкта загальну чи за лотами?
Відповідь: Назва об'єкта в довідці про відвідування та огляд об’єкта має відповідати роботам які планує виконувати учасник
Аналогічний договір
Дата подання: 13 березня 2023 09:50
Дата відповіді: 14 березня 2023 09:38
Добрий день! Чи буде вважатися аналогічим договір з капітального ремонту міжбудинкового проїзду та прибудинкової території?
Відповідь: так
Дискримінаційна вимога Тендерної документації у закупівлі оголошенній Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради
Дата подання: 13 березня 2023 10:07
Дата відповіді: 14 березня 2023 17:31
Шановний Замовнику, у відповідності з вимогами встановленими у пп.8 п.2 Розділу 5 Тендерної документації: «8. Учасник в праві відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається надання послуг згідно технічної специфікації, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист. За результатами відвідування об’єкту складається довідка про відвідування об’єкта згідно Додатку 6, яка підписується уповноваженими особами Сторін, та подається у складі тендерної пропозиції Учасника. В разі відсутності зазначеної довідки тендерна пропозиція Учасника буде відхилена відповідно до абзацу тринадцятого пункту 41 Особливостей.». Повідомляємо Вас, що встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання Довідки про відвідування та огляд об’єкта, за підписом уповноважених осіб Сторін (зокрема підписом Учасника та Керівника Замовника) є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати довідку про огляд об’єкта за підписом Керівника Замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема Учасника, Замовник може не надати наведену вище довідку, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. В підтвердження вище написаного пропонуємо Вам ознайомитися із аналогічною практикою Антимонопольного комітету України щодо рішень уповноваженого органу про усунення Замовником дискримінаційної вимоги щодо акту обстеження об’єкту шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині. рішення від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз; рішення від 13.10.2020 № 19212 і т.д. Враховуючи, що вимога щодо надання в тендерній пропозиції довідки про огляд об’єкту, за підписом сторони Учасника та Керівника Замовника об’єкта є абсолютно дискримінаційною просимо виключити вимогу «8. Учасник в праві відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається надання послуг згідно технічної специфікації, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист. За результатами відвідування об’єкту складається довідка про відвідування об’єкта згідно Додатку 6, яка підписується уповноваженими особами Сторін, та подається у складі тендерної пропозиції Учасника. В разі відсутності зазначеної довідки тендерна пропозиція Учасника буде відхилена відповідно до абзацу тринадцятого пункту 41 Особливостей.» із тендерної документації!!! У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі Скаргою та інші відповідні інстанції з висвітленням замовником торгів завідомо незаконних, упереджених вимог, на користь вже відомого учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути місце виконання робіт і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників та принципу здійснення публічних закупівель
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Дата подання: 14 березня 2023 16:19
Дата відповіді: 14 березня 2023 17:33
У відповідності з вимогами пункту 1 розділу IV Тендерної документації "Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 18 лютого 2023 року (строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електропній системі закупівель). Шановний Замовнику, просимо внести зміни до Тендерної документації та привести її у відповідність згідно норм чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни будуть внесенні у відповідністі норм чинного законодавства
Скасування тендеру
Дата подання: 14 березня 2023 18:46
Дата відповіді: 15 березня 2023 09:00
Шановний Замовник просимо надати розяснення. Вами 14 березня 2023 о 17:36 було розміщено інформацію та протокол про відміну процедури закупівлі з підстави "Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель", а саме Вами зазначено, що "Відповідно до п.2 ст. 47 про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, у зв’язку з неможливістю виправити назву предмета закупівлі", однак на самій сторінці закупівлі у розділі Інформація про відміну зазначено "Скасовано". Просимо надати розяснення чи закупівлі скасована чи Вами помилково було завантажено протокол про скасування закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана закупівля відмінена
Аналогічний договор
Дата подання: 14 березня 2023 18:52
Дата відповіді: 15 березня 2023 09:00
Чи буде вважатися аналогічим договір з поточного ремонту чи капітального ремонту вулиць або доріг не залежно від форми власності?
Відповідь: Аналогічним вважається договір з аналогічним предметом закупівлі
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з благоустрою населених пунктів – поточний ремонт прибудинкових територій та міжквартальних проїздів в м.Тернопіль. (Обстеження та технічна документація) (ЛОТ 2 район Центр) |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 18 091 290,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 90 457,00 UAH з ПДВ |
Позиції
1 посл
Послуги з благоустрою населених пунктів – поточний ремонт прибудинкових територій та міжквартальних проїздів в м.Тернопіль. (Обстеження та технічна документація) (ЛОТ 2 район Центр)
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Послуги з благоустрою населених пунктів – поточний ремонт прибудинкових територій та міжквартальних проїздів в м.Тернопіль. (Обстеження та технічна документація) (ЛОТ 2 район Центр)
Дата доставки:
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Можливість відстрочки платежу, у тому числі на 2024 рік | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 14 березня 2023 17:36 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до п.2 ст. 47 про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, у зв’язку з неможливістю виправити назву предмета закупівлі |
Документи:
14 березня 2023 17:37
|
Протокол.pdf |
Виконано
Дата оприлюднення: | 17 березня 2023 11:59 |
Кінець періоду оскарження: | 28 березня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 28 березня 2023 01:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до п.2 ст. 47 про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, у зв’язку з неможливістю виправити назву предмета закупівлі |
Документи:
17 березня 2023 11:59
|
Електронний підпис |
17 березня 2023 11:58
|
ПРОТОКОЛ 1.pdf |