Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2023 12:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2023 21:00 |
Очікувана вартість: | 24 999 738,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
10 березня 2023 12:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2023 12:26 |
Оголошення про проведення торгів.doc | |
10 березня 2023 12:26 |
ТД Розмітка .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-03-000047 ● b86f51266f494e969e6ca413f9e7d075
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 15:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.04.2023 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2023-03-10-005412-a 10.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-04 16:06:33
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-06 16:47:05
Відповідь на запит
Відділом по утриманню автомобільних шляхів та споруд на них в межах компетенції розглянуто запит Державної аудиторської служби України, що надійшов з електронного майданчика «E-Tender» щодо процедури закупівлі: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки 2 Лоти: Лот № 1. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; Лот № 2. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику) - код за ДК 021:2015–45230000-8 (номер процедури закупівлі UA-2023-03-10-005412-a), (моніторинг UA-М-2023-04-03-000047). За результатами розгляду інформуємо про наступне.
Згідно з пунктом 8.1.5 Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 № 1051/1051, на комунальну корпорацію «Київавтодор» (далі – Корпорація) покладено обов’язки щодо забезпечення нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулично-шляховій мережі міста.
Варто зазначити, що під час підготовки і проведення процедури закупівлі послуг з нанесення дорожньої розмітки Корпорація, як Замовник зазначених послуг, здійснює свої повноваження виключно в рамках законодавства, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про дорожній рух», Законом України «Про автомобільні дороги», Правилами благоустрою міста Києва, ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови», ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану» та іншими чинними законодавчими та нормативними документами.
Якісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно з вимогами ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану», ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови», СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування», СОУ 42.1-37641918-090:2012 «Пластики, спрей-пластики холодного та гарячого нанесення для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування».
Беручи до уваги План використання бюджетних коштів на 2023 рік, погоджений Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), як головним розпорядником бюджетних коштів, та враховуючи інформацію про обстеження балансової вулично-дорожньої мережі шляхово-експлуатаційними підприємствами Корпорації було сформовано обсяги закупівлі відповідних послуг.
Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (зі змінами) та наказу Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 14.11.2017 № Н-182 «Про попередження порушень фінансово-бюджетної дисципліни і неефективного використання комунальних ресурсів» було проведено моніторинг цін на розміточні матеріали (направлено листи-запити до виробників зазначених матеріалів) та вартості послуг з нанесення дорожньої розмітки (пошук аналогічних договорів на сайті Уповноваженого органу) і задокументовано вказану інформацію (додається на 3 арк.).
На підставі зібраної інформації було здійснено розрахунки очікуваної вартості на послуги з нанесення дорожньої розмітки та підготовлено технічне завдання.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо пунктом 4-1 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016 р. із змінами "Про ефективне використання державних коштів" передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів, КК "Київавтодор" - одержувач бюджетних коштів, тому посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-20 11:13:33
Запит про надання пояснень
Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.5 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-24 14:20:20
Відповідь на запит
Відділом по утриманню автомобільних шляхів та споруд на них в межах компетенції розглянуто запит Державної аудиторської служби України, що надійшов з електронного майданчика «E-Tender» щодо процедури закупівлі: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки 2 Лоти: Лот № 1. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; Лот № 2. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику) - код за ДК 021:2015–45230000-8 (номер процедури закупівлі UA-2023-03-10-005412-a), (моніторинг UA-М-2023-04-03-000047) стосовно документального підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.5 розділу 6 тендерної документації.
За результатами розгляду надаємо документальне підтвердження виконання переможцем вищезазначеної процедури закупівлі умов пункту 6.5 розділу 6 тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Закупівля товарів, робіт, послуг здійснюється Позивачем відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). 10.03.2023 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua (далі – веб-портал Prozorro), Позивачем,як замовником робіт, було оприлюднено інформацію про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки 2 Лоти: Лот № 1. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; Лот № 2. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику) - код за ДК 021:2015–45230000-8 (номер процедури закупівлі UA-2023-03-10-005412-a), (моніторинг UA-М-2023-04-03-000047) (далі – Процедура закупівлі). Як було зазначено на веб-порталі Уповноваженого органу Prozorro, на підставі Наказу Державної аудиторської служби України від 03.04.2023 № 86 «Про початок моніторингу процедур закупівель» було прийняте рішення розпочати моніторинг процедур закупівель, до переліку яких потрапила процедура закупівлі UA-2023-03-10-005412-a. 04.04.2023 Відповідачем було опубліковано Запит про надання пояснень, а саме: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 06.04.2023 Позивачем було надано відповідь на запит про надання пояснень, а саме: Відділом по утриманню автомобільних шляхів та споруд на них в межах компетенції розглянуто запит Державної аудиторської служби України, що надійшов з електронного майданчика «E-Tender» щодо процедури закупівлі: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки 2 Лоти: Лот № 1. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; Лот № 2. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику) - код за ДК 021:2015–45230000-8 (номер процедури закупівлі UA-2023-03-10-005412-a), (моніторинг UA-М-2023-04-03-000047). За результатами розгляду інформуємо про наступне. Згідно з пунктом 8.1.5 Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 № 1051/1051, на комунальну корпорацію «Київавтодор» (далі – Корпорація) покладено обов’язки щодо забезпечення нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулично-шляховій мережі міста. Варто зазначити, що під час підготовки і проведення процедури закупівлі послуг з нанесення дорожньої розмітки Корпорація, як Замовник зазначених послуг, здійснює свої повноваження виключно в рамках законодавства, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про дорожній рух», Законом України «Про автомобільні дороги», Правилами благоустрою міста Києва, ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови», ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану» та іншими чинними законодавчими та нормативними документами. Якісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно з вимогами ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану», ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови», СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування», СОУ 42.1-37641918-090:2012 «Пластики, спрей-пластики холодного та гарячого нанесення для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування. Беручи до уваги План використання бюджетних коштів на 2023 рік, погоджений Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), як головним розпорядником бюджетних коштів, та враховуючи інформацію про обстеження балансової вулично-дорожньої мережі шляхово-експлуатаційними підприємствами Корпорації було сформовано обсяги закупівлі відповідних послуг. Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (зі змінами) та наказу Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 14.11.2017 № Н-182 «Про попередження порушень фінансово-бюджетної дисципліни і неефективного використання комунальних ресурсів» було проведено моніторинг цін на розміточні матеріали (направлено листи-запити до виробників зазначених матеріалів) та вартості послуг з нанесення дорожньої розмітки (пошук аналогічних договорів на сайті Уповноваженого органу) і задокументовано вказану інформацію (додається на 3 арк.). На підставі зібраної інформації було здійснено розрахунки очікуваної вартості на послуги з нанесення дорожньої розмітки та підготовлено технічне завдання. Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо пунктом 4-1 Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 (із змінами) "Про ефективне використання державних коштів" передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів, КК «Київавтодор» - одержувач бюджетних коштів, тому посилання на сторінку веб-сайту відсутнє. Відповідно до запиту замовнику від 20.04.2023 щодо прохання надати інформацію та її документальне підтвердження, щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.5 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. 24.04.2023 Корпорація надала відповідь на вищевикладений запит ДАСУ. Відділом по утриманню автомобільних шляхів та споруд на них в межах компетенції розглянуто запит Державної аудиторської служби України, що надійшов з електронного майданчика «E-Tender» щодо процедури закупівлі: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки 2 Лоти: Лот № 1. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; Лот № 2. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику) - код за ДК 021:2015–45230000-8 (номер процедури закупівлі UA-2023-03-10-005412-a), (моніторинг UA-М-2023-04-03-000047) стосовно документального підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.5 розділу 6 тендерної документації. 27.04.2023 на веб-порталі Уповноваженого органу Prozorro було оприлюднено висновок ДАСУ про наявні порушення, пункту 6.5 розділу 6 тендерної документації, по процедурі закупівлі - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки 2 Лоти: Лот № 1. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; Лот № 2. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику) - код за ДК 021:2015–45230000-8. Вказаним висновком Відповідач зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором. Інформуємо, що у констатуючій частині висновку зазначено стосовно невиконання умов підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації, зокрема переможцем не надано сертифікати відповідності, видані відповідним органом, який має акредитацію (ліцензію) на право надавати відповідні документи на жовту та червону фарбу, які будуть використовуватись при виконанні нанесення розмітки. Слід зазначити, що вказаний підпункт викладено наступним чином: «У процесі надання послуг по нанесенню розмітки вибір матеріалу, що використовується, має бути узгоджений із замовником. До застосування при нанесенні розмітки вулично-дорожньої мережі м. Києва замовником допускаються матеріали, якість яких підтверджена сертифікатом відповідності, виданим закладом, який має акредитацію (ліцензію) на право надавати відповідні документи і висновки». Зміст вказаного підпункту вимагає від учасника процедури письмового підтвердження зобов’язань щодо використання матеріалів відповідної якості та не вимагає їх завантаження до тендерної пропозиції. Окремо повідомляємо, що переможець за власної ініціативи додав до тендерної пропозиції сертифікати відповідності на білу фарбу ти білий пластик. За результатами розгляду Висновку маємо зазначити про наступне. Згідно з пунктом 8.1.5 Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 № 1051/1051, на комунальну корпорацію «Київавтодор» (далі – Корпорація) покладено обов’язки щодо забезпечення нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулично-шляховій мережі міста. Беручи до уваги План використання бюджетних коштів на 2023 рік, погоджений Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), як головним розпорядником бюджетних коштів, та враховуючи інформацію про обстеження балансової вулично-дорожньої мережі шляхово-експлуатаційними підприємствами Корпорації було сформовано обсяги закупівлі відповідних послуг. Якісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно з вимогами ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану», ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови», СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування», СОУ 42.1-37641918-090:2012 «Пластики, спрей-пластики холодного та гарячого нанесення для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування». Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Корпорацією, як замовником зазначених послуг, було сформовано тендерну документацію на закупівлю послуг: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (код ДК 021:2015 – 45230000-8) (Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки 2 Лоти: Лот № 1. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; Лот № 2. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику) (далі – ТД) та затверджено рішенням уповноваженої особи із публічних закупівель, протокол від 10.03.2023. Оголошення розміщено на сайті Уповноваженого органу 10.03.2023 (UA-2023-03-10-005412-а). Згідно з наказом Північного офісу Державної аудиторської служби України від 03.04.2023 № 86 розпочато моніторинг вищезазначеної закупівлі, котрий тривав з 03.04.2023 до 24.04.2023. За період проведення моніторингу Корпорації, як замовнику, було направлено два запити на пояснення, на які своєчасно було надано відповіді. Після завершення моніторингу 27.04.2023 на сайті Уповноваженого органу опубліковано висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-10-005412-а. Моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції. ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» вимогам Закону та вимогам ТД по лотам 1 та 2 встановлених замовником. Згідно з пунктом 1 розділу ІІ висновку: «відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 3 до ТД до застосування при нанесенні розмітки вулично-дорожньої мережі м. Києва замовником допускаються матеріали, якість яких підтверджена сертифікатом відповідності, виданим закладом, який має акредитацію (ліцензію) на право надавати відповідні документи і висновки. На виконання вищевказаної вимоги Переможець надав файл «55. Технічні характеристики. pdf» в якому зазначив, що при нанесенні розмітки вулично-дорожньої мережі м. Києва ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» будуть застосовуватись матеріали, зокрема біла, червона, та жовта фарби та двокомпонентний структурний пластик, якість яких підтверджена сертифікатом відповідності, виданим закладом, який має акредитацію (ліцензію) на право надавати відповідні документи і висновки та сертифікати відповідності. При цьому, Переможцем не надано сертифікати відповідності, надані відповідним органом, який має акредитацію (ліцензію) на право надавати відповідні документи на жовту та червону фарбу, які будуть використовуватись при виконанні нанесення розмітки. Враховуючи зазначене, Замовник не мав можливості пересвідчитись у якості вищевказаних матеріалів та відповідності Переможця вимогам, встановленим Замовником в підпункті 3.1 пункту 3 Додатку 3 до ТД.» Посилаючись на вищезазначене, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів (пункт 3 розділу ІІ). Заперечуючи аргументи, викладені у висновку, повідомляємо, що підпункт 3.1 пункту 3 Додатку 3 до ТД викладено наступним чином: «У процесі надання послуг по нанесенню розмітки вибір матеріалу, що використовується, має бути узгоджений із Замовником. До застосування при нанесенні розмітки вулично-дорожньої мережі м.Києва Замовником допускаються матеріали, якість яких підтверджена сертифікатом відповідності, виданим закладом, який має акредитацію (ліцензію) на право надавати відповідні документи і висновки». У колонці «відповідність пропозиції вимогам замовника» вказано «підтвердження». Зміст вказаного підпункту вимагає від учасника процедури письмового підтвердження зобов’язань щодо використання матеріалів відповідної якості та не вимагає їх завантаження до тендерної пропозиції. Файл «55. Технічні характеристики.pdf» цілком задовольняє вимогу підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 3 до ТД. Додатково інформуємо, що згідно положень укладених договорів (пункт 10.1) підрядник письмово погоджує використання всіх матеріалів, що використовуються під час виконання робіт та надає відповідні сертифікати. Окремо повідомляємо, що переможець за власної ініціативи додав тендерної пропозиції сертифікати відповідності на білу фарбу (до Лотів №№ 1, 2) ти білий пластик (до Лотів №№ 1, 2). Беручи до уваги суть порушення «Переможцем не надано сертифікати відповідності, надані відповідним органом, який має акредитацію (ліцензію) на право надавати відповідні документи на жовту та червону фарбу» (пункт 1 розділу ІІ висновку) взагалі незрозуміла вимога припинення зобов’язань за договором по Лоту № 2 (Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику). Крім цього, висновок містить помилки та неточності: - у пункті 1 розділу І двічі вказано один лот замість двох; - у пункті 3 розділу ІІ йдеться про необхідність припинення зобов’язань за договором (незрозуміло яким з двох укладених), а в описовій частині пункту 1 розділу ІІ йде мова про два договори. Тобто, Відповідачем було зроблено невірний та безпідставний висновок про відсутність документа, який фактично не вимагався відповідно до тендерної документації на закупівлю вказаних послуг. Враховуючи зазначене, Учасник процедури закупівлі ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» повністю виконав вищевказані вимоги тендерної документації, а тому підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно з вимогами були відсутні. Поряд з тим, слід зазначити, що у Розділі 3 Висновку з моніторингу Відповідача «здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». Однак, Висновок не конкретизує, яких саме заходів має вжити Позивач, які саме дії та на підставі яких положень Закону він повинен здійснити для усунення виявлених порушень. Отже, цей Висновок є неконкретизованим, не містить чітких вимог або правових рекомендацій щодо шляхів та способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Таким чином, Відповідач не конкретизував яких саме заходів має вжити Позивач. Зазначення загальної фрази:«шляхом припинення зобов'язань за договором», не вирішує питання по суті та не містить підстав щодо законності, обґрунтованості та вмотивованості цього акту індивідуальної дії. Так, загальні підстави припинення зобов'язань визначені у главі 50 Цивільного кодексу України, до яких відносяться: виконання, передання відступного, зарахування, новація, неможливість виконання, поєднання боржника та кредитора в одній особі тощо. Тобто, у зазначеному Висновку має місце спонукання Позивача самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи та в який порядок і спосіб їх слід вжити. Між іншим, виконання, проведене належним чином, відповідно до вимог статті 599 Цивільного кодексу України, також тягне за собою припинення зобов'язання. Як зазначалось вище, у Висновку не конкретизовано як саме (в який порядок і спосіб) Позивач має усунути виявлене порушення. Відповідачем вжито лише загальні фрази. Верховний Суд у Постанові від 12.08.2020 у справі № 160/11304/19 (https://reyestr.court.gov.ua/Review/90927083)(додаток) у складі Колегії суддів Касаційного адміністративного суду зазначив: Форму висновку про результати моніторингу закупівлі визначено Порядком заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі», затвердженим наказом Державної аудиторської служби України від 23 квітня 2018 року № 86 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01 червня 2018 року за № 654/32106 (далі - Порядок № 86). У розділі ІІІ Порядку № 86 визначено, що у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як актів правозастосування, є їх обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття, чого в цій справі відповідачем зроблено не було. Верховний Суд погоджується з висновками судів попередніх інстанцій, що, зазначивши у висновку про необхідність «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель», відповідач не конкретизував яких саме заходів має вжити позивач, не визначив спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб'єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень. Спонукання позивача самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Верховний Суд визнає, що зобов'язальний характер вимог щодо усунення правопорушення свідчить про встановлення цього порушення, так і визначення імперативного обов'язкового способу його усунення. Відповідна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 10 грудня 2019 року в справі № 160/9513/18, від 05 березня 2020 року в справі № 640/467/19, від 23 квітня 2020 року в справі № 160/5735/19, від 11 червня 2020 року в справі № 160/6502/19 та ін. і Суд не вбачає підстав відступу від них». Таким чином, правова позиція, що викладена у наведених вище постановах Верховного Суду, а також судів попередніх інстанцій, полягає в імперативному обов’язку відповідача у його висновку про необхідність «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель» конкретизувати яких саме заходів має вжити позивач, визначити спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, а за відсутності цих дій, такий «висновок» свідчить про його нечіткість та невизначеність. Підсумовуючи вищевикладене, Позивач вважає, що Висновок Відповідача був здійснений поверхнево, без належного аналізу та перевірки наявних документальних доказів, завантажених з цієї публічній закупівлі, а томує протиправним та таким, що підлягає скасуванню. Відповідно до ч. 1 ст. 72 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Згідно з ч. 1 та 2 ст. 73 КАС України, належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Вимогами ч. 1 ст. 76 КАС України визначено, що достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Додатково повідомляємо, що заходи досудового врегулювання спору не вживалися, оскільки Законом не встановлено обов’язків щодо досудового порядку врегулювання таких спорів. Заходи забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви не вживалися. Позивач підтверджує, що ним не подано іншого позову до цього самого відповідача, з тим самим предметом та з тих самих підстав. Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 160,161 КАСУкраїни, на підставі викладеного та керуючись пунктами 7 та 9 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», листом-роз’ясненням Міністерства економіки України від 07.02.2022 №3304-04/6037-06, |
Дата публікації: | 05 травня 2023 |
Номер відкриття провадження: | П/320/15996/23 |
Дата відкриття провадження: | 05 травня 2023 |
Документи:
08 травня 2023 09:15
|
Електронний підпис |
05 травня 2023 14:28
|
cc5a9f4a-174c-45fd-959f-6a7c38121b72.jpg |
08 травня 2023 09:15
|
Електронний підпис |
05 травня 2023 14:28
|
Електронний підпис |
05 травня 2023 14:28
|
cc5a9f4a-174c-45fd-959f-6a7c38121b72.jpg |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 2. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 9 999 820,80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 49 999,10 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Лот № 2 - 50 000,00 грн. (п'ятдесят тисяч гривень, 00 коп.), у вигляді банківської гарантії, умови надання відповідно п. 3.3 розділу 3 інструкції з підготовки тендерних пропозицій та до додатку 7 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 3% від вартості договору про закупівлю |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Зазначено в оголошені та тендерній документації | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2023 21:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" |
9 798 879,78
UAH з ПДВ
|
9 798 879,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" |
8 978 818,24
UAH з ПДВ
|
8 978 818,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району" м. Києва |
9 744 372,00
UAH з ПДВ
|
9 744 372,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" #38986599 |
Переможець |
8 978 818,24
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2023 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 жовтня 2023 08:24
|
Додаткова 1 до 11-14.pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2023 08:24
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2023 14:54
|
11-14.pdf | укладений |
07 квітня 2023 14:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до пункту 3.1. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 11-14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |