Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану (Плівка поліетиленова, згідно коду ДК 021:2015 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами) в
Очікувана вартість
630 000,00 UAH
UA-2023-02-17-013206-a 377364f74a254361ae02ba7b7dcedb59
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алексеєв Остап Володимирович

+380990215238 tenderdcz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36443329
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вулиця Академічна, 11
Контактна особа: Алексеєв Остап Володимирович
+380990215238
tenderdcz@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45000 метри квадратні
Плівка поліетиленова 1,5*50 м, 150 мкм, двохслойна, рукав
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2023
ДК 021:2015: 44176000-4 — Плівки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяплата в розмірі 100% протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та після перевірки відповідності Товару заявленим параметрам. У разі затримки фінансування Замовника, зокрема, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 Прикінцевих та Перехідних положень Бюджетного кодексу України, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

17 лютого 2023 20:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ - СМЕРЕКАНЕЦЬ ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
#3129401260
Переможець 630 000,00
UAH
17 лютого 2023 20:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
1 укладений
17 лютого 2023 20:25

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Плівка поліетиленова 1,5*50 м, 150 мкм, двохслойна, рукав 45000 метри квадратні 14,00
UAH