Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану (Плівка поліетиленова, згідно коду ДК 021:2015 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами) в
Сума
630 000 UAH
UA-P-2023-02-17-003750-b ● dfa75a2f64754789b9c80df40589ee8d
Оголошено тендер
Опубліковано: 17 лютого 2023 20:07
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #36443329
3. Місцезнаходження:
Україна,
Донецька область,
Краматорськ,
84333,
вулиця Академічна, 11
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану (Плівка поліетиленова, згідно коду ДК 021:2015 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами) в, Плівка поліетиленова 1,5*50 м, 150 мкм, двохслойна, рукав - 45000 метри квадратні
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
ДК021-2015: 44176000-4 — Плівки
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 630 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | Післяплата в розмірі 100% протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та після перевірки відповідності Товару заявленим параметрам. У разі затримки фінансування Замовника, зокрема, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 Прикінцевих та Перехідних положень Бюджетного кодексу України, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому в | 630000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
лютий, 2023
Документи замовника
17 лютого 2023 20:09
|
Електронний підпис |