Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Номенклатурні позиції: 1. Папір для друку за ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку; 2. Папки – реєстратори за ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори; 3. Файли за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари; 4. Ручки кулькові за ДК 021:2015: 30192121-5 - Кулькові ручки; 5. Маркери за ДК 021:2015: 30192125-3 – Маркери; 6. Олівці графітні за ДК 021:2015: 30192130-1 – Олівці; 7. Клей – олівець за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари; 8. Скотч за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари; 9. Коректори - олівці за ДК 021:2015: 30192930-9 – Ручки-коректори; 10. Скоби за ДК 021:2015: 30197110-0 – Скоби)
Очікувана вартість
64 000,00 UAH
UA-2023-02-09-003676-a ● 89bcfe68aa764b38906aff5206b7ded7
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
09 лютого 2023
Інформація про замовників
Найменування: | Полтавський міський центр соціальних служб |
Код ЄДРПОУ: | 25911642 |
Вебсайт: | https://rada-poltava.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, будинок 5 |
Контактна особа: |
Соляник Тетяна Валеріївна +380504419912 polmcsssdm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3695 одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне (Номенклатурні позиції: 1. Папір для друку за ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку; 2. Папки – реєстратори за ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори; 3. Файли за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари; 4. Ручки кулькові за ДК 021:2015: 30192121-5 - Кулькові ручки; 5. Маркери за ДК 021:2015: 30192125-3 – Маркери; 6. Олівці графітні за ДК 021:2015: 30192130-1 – Олівці; 7. Клей – олівець за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари; 8. Скотч за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари; 9. Коректори - олівці за ДК 021:2015: 30192930-9 – Ручки-коректори; 10. Скоби за ДК 021:2015: 30197110-0 – Скоби)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар проводиться у безготівковому порядку з рахунку Покупця на розрахунковий рахунок Продавця на вказані у рахунку реквізити протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня отримання рахунку на оплату та видаткової накладної | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
09 лютого 2023 10:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2023 10:44 |
Протокол_7 від 09.02.23.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговельна компанія «ЮЛіС» #24389020 |
Переможець |
64 000,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2023 10:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 09:55
|
Договір_12 від 09.02.23.pdf | укладений |
09 лютого 2023 10:51
|