Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Номенклатурні позиції: 1. Папір для друку за ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку; 2. Папки – реєстратори за ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори; 3. Файли за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари; 4. Ручки кулькові за ДК 021:2015: 30192121-5 - Кулькові ручки; 5. Маркери за ДК 021:2015: 30192125-3 – Маркери; 6. Олівці графітні за ДК 021:2015: 30192130-1 – Олівці; 7. Клей – олівець за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари; 8. Скотч за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари; 9. Коректори - олівці за ДК 021:2015: 30192930-9 – Ручки-коректори; 10. Скоби за ДК 021:2015: 30197110-0 – Скоби)
Очікувана вартість
64 000,00 UAH
UA-2023-02-09-003676-a 89bcfe68aa764b38906aff5206b7ded7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соляник Тетяна Валеріївна

+380504419912 polmcsssdm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавський міський центр соціальних служб
Код ЄДРПОУ: 25911642
Вебсайт: https://rada-poltava.gov.ua/
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, будинок 5
Контактна особа: Соляник Тетяна Валеріївна
+380504419912
polmcsssdm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3695 одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне (Номенклатурні позиції: 1. Папір для друку за ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку; 2. Папки – реєстратори за ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори; 3. Файли за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари; 4. Ручки кулькові за ДК 021:2015: 30192121-5 - Кулькові ручки; 5. Маркери за ДК 021:2015: 30192125-3 – Маркери; 6. Олівці графітні за ДК 021:2015: 30192130-1 – Олівці; 7. Клей – олівець за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари; 8. Скотч за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари; 9. Коректори - олівці за ДК 021:2015: 30192930-9 – Ручки-коректори; 10. Скоби за ДК 021:2015: 30197110-0 – Скоби)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар проводиться у безготівковому порядку з рахунку Покупця на розрахунковий рахунок Продавця на вказані у рахунку реквізити протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня отримання рахунку на оплату та видаткової накладної Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

09 лютого 2023 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2023 10:44
Протокол_7 від 09.02.23.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговельна компанія «ЮЛіС»
#24389020
Переможець 64 000,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2023 10:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 09:55
Договір_12 від 09.02.23.pdf укладений
09 лютого 2023 10:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 64 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 666,67 UAH)