Офісне устаткування та приладдя різне (Номенклатурні позиції: 1. Папір для друку за ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку; 2. Папки – реєстратори за ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори; 3. Файли за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари; 4. Ручки кулькові за ДК 021:2015: 30192121-5 - Кулькові ручки; 5. Маркери за ДК 021:2015: 30192125-3 – Маркери; 6. Олівці графітні за ДК 021:2015: 30192130-1 – Олівці; 7. Клей – олівець за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари; 8. Скотч за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари; 9. Коректори - олівці за ДК 021:2015: 30192930-9 – Ручки-коректори; 10. Скоби за ДК 021:2015: 30197110-0 – Скоби)
Сума
64 000 UAH
UA-P-2023-02-09-000728-a 5e9c4268cbfe4ebdb807c9127b42314a
Оголошено тендер
Опубліковано: 09 лютого 2023 09:59
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Полтавський міський центр соціальних служб
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #25911642
3. Місцезнаходження: Україна, Полтавська область, місто Полтава, 36014, вулиця Зигіна, будинок 5
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (Номенклатурні позиції: 1. Папір для друку за ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку; 2. Папки – реєстратори за ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори; 3. Файли за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари; 4. Ручки кулькові за ДК 021:2015: 30192121-5 - Кулькові ручки; 5. Маркери за ДК 021:2015: 30192125-3 – Маркери; 6. Олівці графітні за ДК 021:2015: 30192130-1 – Олівці; 7. Клей – олівець за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари; 8. Скотч за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари; 9. Коректори - олівці за ДК 021:2015: 30192930-9 – Ручки-коректори; 10. Скоби за ДК 021:2015: 30197110-0 – Скоби)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 64 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 64000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2023

Документи замовника

09 лютого 2023 10:00
Електронний підпис