Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01998383 |
Місцезнаходження: | 54058, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Київська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Лариса Оскотська +380951590866 rola.kolobok@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2023 18:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2023 15:30 |
Очікувана вартість: | 11 492 350,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Тендерна документація
08 лютого 2023 18:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2023 18:24 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
По ЛОТУ 1 є дискримінаційні показники, а саме:
П. 1 Діалізатор 1,0-1,2 кв. м. високопоточний для проведення гемодіафільтрації:
- Показник фосфатів - не менше 205, наведений в Додатку 2, значно звужує коло потенційних учасників. Просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме в Додаток 2, де викласти показник фосфатів - не менше 204;
- коефіцієнт ультрафільтрації - не менше 28 .*мм.рт.ст.;, наведений в Додатку 2, значно звужує коло потенційних учасників. Просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме в Додаток 2, де викласти показник коефіцієнту ультрафільтрації - не менше 27 .*мм.рт.ст.;
П. 2 Діалізатор 1,4-1,6 кв.м. високопоточний для проведення гемодіафільтрації
- коефіцієнт ультрафільтрації - не менше 45 .*мм.рт.ст.;, наведений в Додатку 2, значно звужує коло потенційних учасників. Просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме в Додаток 2, де викласти показник коефіцієнту ультрафільтрації - не менше 38 .*мм.рт.ст.;
П. 3 Діалізатор 1,7-1,9 кв.м. високопоточний для проведення гемодіафільтрації
- коефіцієнт ультрафільтрації - не менше 54 .*мм.рт.ст.;, наведений в Додатку 2, значно звужує коло потенційних учасників. Просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме в Додаток 2, де викласти показник коефіцієнту ультрафільтрації - не менше 53 .*мм.рт.ст.;
П. 4 Діалізатор 2,0-2,2 кв.м. високопоточний для проведення гемодіафільтрації:
- кліренс в (мл/хв): сечовини - не менше 282, наведений в Додатку 2, значно звужує коло потенційних учасників. Просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме в Додаток 2, де викласти показник коефіцієнту сечовини - не менше 280
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 28 Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»:
У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема:
інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Вимоги, які зазначені в МТВ не мають жодних дискримінаційних вимог та є необхідними та життєво значущими показниками, які визначаються лікарями для ефективного лікування хворих на хронічну ниркову недостатність. Тільки лікарі визначають медичні критерії, які необхідні для якісного та ефективного лікування.
Тому, вимогу не задоволено.
Дякуємо за звернення та маємо надію на плідну співпрацю в майбутньому.
Скарги до процедури
Дата подання: 10 лютого 2023 17:39
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-21-000056 ● cd22cc5184d74b76aa7e1bacbd4361e4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2023 16:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.06.2023 № 48
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.06.2023 № 48
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-02-08-016582-a 08.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіалізу: лот № 4 35849 - Концентрат гемодіалізу, 35849 - Концентрат гемодіалізу, 35849 - Концентрат гемодіалізу, 35849 - Концентрат гемодіалізу) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 072 650,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 363,25 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
317 уп. - сухий або 31700л - рідкий
5 уп. - сухий або 500 л - рідкий
5 уп. - сухий або 500 л - рідкий
10 уп. - сухий або 1000 л - рідкий
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів після поставки Товару, а у разі відсутності фінансування – після поставки Товару, по мірі надходження фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2023 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "НЕФРОСЕРВІС" |
941 360,00
UAH з ПДВ
|
941 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
1 027 850,00
UAH з ПДВ
|
1 027 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Д.КОМПАНІ |
800 509,80
UAH з ПДВ
|
800 509,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Д.КОМПАНІ #43932346 |
Переможець |
800 509,80
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2023 09:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 11:44
|
дод.угода Д Компані 67 ВТ.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2023 13:17
|
д.уг.1 67 ВТ.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2023 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2023 15:03
|
договір Д.Компані лот № 4.pdf | укладений |
07 березня 2023 15:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, |
Номер договору про закупівлю: | 67-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, |
Номер договору про закупівлю: | 67-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |