Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "Овруцький ЦПМСД" |
Код ЄДРПОУ: | 38796636 |
Місцезнаходження: | 11101, Україна , Житомирська обл., м Овруч, вул.Тараса Шевченка,41 |
Контактна особа: |
Желонська Олена Миколаївна +380985426615 tendercpmsdovruch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2023 13:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 188 500,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
03 лютого 2023 13:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2023 13:15 |
Додаток 3 Проєкт Договору .docx | |
03 лютого 2023 13:15 |
Додаток 2 ЛОТ 3 реактив.docx | |
03 лютого 2023 13:15 |
Додаток 2 ЛОТ 2 лік засоби .doc | |
03 лютого 2023 13:15 |
Додаток 2 ЛОТ 1 мат. контролю.doc | |
03 лютого 2023 13:15 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії .docx | |
03 лютого 2023 13:15 |
Тендерна_документація Реактиви.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-22-000090 ● c20ae5d89cc642fdabf8910073d14923
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.02.2023
№ 10-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.02.2023 № 10-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2023-02-03-008927-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-23 12:32:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Лабораторні реактиви» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-03-008927-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-27 16:40:48
Щодо пояснення на запит ДАСУ від 23.02.2023р.
Для організації роботи КНП «Овруцький ЦПМСД" в умовах воєнного стану, Замовник повинен забезпечити створення об’єктивно-матеріального резерву (лабораторних реактивів) для жителів територіальних громад, що обслуговуються закладом. З цією метою виникла потреба у закупівлі по предмету «Лабораторні реактиви» (далі - Закупівля) , які будуть використовуватись на протязі 2023р.
Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої на основі фактичного використання лабораторних реактивів у закладі за 2022рік з урахуванням їх термінів придатності та обсягу фінансування на 2023р.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені Замовником на підставі потреби Замовника, шляхом опитування лікарів та лаборантів, які призначають та проводять відповідні лабораторні дослідження аналізів пацієнтів щодо найменувань лабораторних реактивів, їх кількості, дозування, форми випуску, тощо, з урахуванням вимог Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro».
Стосовно очікуваної вартості предмета закупівлі, дана вартість була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товар з відповідними параметрами з використанням інтернет-ресурсу та прозоро маркету (який знаходиться у відкритому доступі), отриманих цінових пропозицій виробників, офіційних представників та дилерів, постачальників зазначеного товару, а також з урахуванням розміру індексу інфляції в Україні у 2023 році (дана інформація оприлюднена на офіційному сайті Міністерства фінансів України - https://index.minfin.com.ua/ua/economy/index/inflation/).
У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, 03.02.2023р на сайті КНП «Овруцький ЦПМСД» (https://ovruch-cpmsd.com.ua/) оприлюднено зазначену інформацію, що відповідає дню оприлюднення оголошення про проведення Закупівлі та вимогам чинного законодавства (посилання на публікацію: https://ovruch-cpmsd.com.ua/wp-content/uploads/2023/02/Obgruntuvannia-reaktyvy.pdf).
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу №UA-M-2023-02-22-000090 закупівлі за предметом «Лабораторні реактиви» (далі — Закупівля) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 33690000-3 - Лікарські засоби різні, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що уповноважену особу (фахівця з публічних закупівель), якою було допущено порушення вимог пунктів 2, 17 частини 2 статті 22, частини 4 статті 23 Закону та пункту 28 Особливостей, було притягнуто до дисциплінарної відповідальності.
2023-03-06 15:00:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом оголошення догани.
2023-03-07 09:59:11
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лабораторні реактиви (Лізуючий розчин ERBA Lyse-Diff (61165 - Реагент для лізису клітин крові ІВД), Розчин для очищення ERBA Cleaner (63377 - Засіб очищення приладу / аналізатора ІВД), Розчин ділюента ERBA Diluent-Diff (42651- Буферний ізотонічний сольовий розчин, IVD), Розчин для очищення ERBA Hypoclean CC (59058 — Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматізіванних систем), Еозин за Май-Грюнвальдом (42959 Барвник Май-Грюнвальда, IVD), Азур-еозин фарбник за Романовським (44946 Фарбування за Романовським IVD, набір), Набір реактивів «Азофенол С» (54551 Скринінг біологічних рідин на приховану кров IVD, реагент) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 800,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2023 13:15 |
Додаток 2 ЛОТ 2 лік засоби .doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Медісан |
71 775,60
UAH з ПДВ
|
71 775,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Неліпа Майя Володимирівна" |
74 182,00
UAH з ПДВ
|
74 182,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ОРИХОВСЬКА ЮЛІЯ ПЕТРІВНА" |
78 380,00
UAH з ПДВ
|
78 380,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Медісан #32066539 |
Переможець |
71 775,60
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 11:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2023 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 09:53
|
договір | укладений |
21 лютого 2023 09:51
|