Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
23П-023 76110000-7 - Послуги пов’язані з видобуванням газу (Послуги з капітального ремонту нафтових та газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" (Лот №1 - ДК 021:2015 76110000-7 Послуги, пов'язані з видобуванням газу (Послуги з капітального ремонту нафтових та газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування"); Лот №2 - ДК 021:2015 76110000-7 Послуги, пов'язані з видобуванням газу (Послуги з капітального ремонту нафтових та газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування"); Лот №3 - ДК 021:2015 76110000-7 Послуги, пов'язані з видобуванням газу (Послуги з капітального ремонту нафтових та газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування"); Лот №4 - ДК 021:2015 76110000-7 Послуги, пов'язані з видобуванням газу (Послуги з капітального ремонту нафтових та газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування"))
Очікувана вартість
397 872 331,20 UAH
UA-2023-02-02-004242-a ● cad076a545f94b3c91bac163232bbcdd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Максим Ковальов +380444612720 maksym.kovalov@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2023 11:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 397 872 331,20 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:76110000-7: Послуги, пов’язані з видобуванням газу
Тендерна документація
15 лютого 2023 10:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2023 10:11 |
ТД_23П-023_Послуги з КРС_4 лоти (нова редакція).docx | |
15 лютого 2023 10:11 |
перелік змін, що вносяться.docx | |
02 лютого 2023 11:03 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx | |
02 лютого 2023 11:03 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls | |
02 лютого 2023 11:03 |
Додаток №4_Проект договору.7z | |
02 лютого 2023 11:03 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги 09.01.23.xlsx |
15 лютого 2023 10:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 лютого 2023 10:11 |
ТД_23П-023_Послуги з КРС_4 лоти (нова редакція).docx
|
|||
15 лютого 2023 10:11 |
перелік змін, що вносяться.docx
|
|||
02 лютого 2023 11:03 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx
|
|||
02 лютого 2023 11:03 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls
|
|||
02 лютого 2023 11:03 |
Додаток №4_Проект договору.7z
|
|||
02 лютого 2023 11:03 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги 09.01.23.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток № 1 до технічного завдання "Перелік основного обладнання для КРС", робочий тиск ПВО
Дата подання: 08 лютого 2023 10:04
Дата відповіді: 09 лютого 2023 13:47
Доброго дня! Умовами тендерної документації, передбачено наявність в Учасників і подання відповідних підтверджуючих документів у складі своїх тендерних пропозицій, відповідно до додатку № 1 до технічного завдання "Перелік основного обланнання для капітального ремонту свердловин". Зокрема, пунктом 5 даного додатку № 1 до технічного завдання, передбачено необхідність наявності в учасника - Противикидне обладнання, плашки глухого та фігурного типу, з дистанційним пультом управління, з робочим тиском від 75 МПа (10000psi).
Підкажіть будь ласка, чи не є технічною помилкою зазначення робочого тиску від 75 МПа, враховуючи, що 10 000 psi, відповідає робочому тиску противикидного обладнання 70 МПа? Та враховуючи зазначене, чи буде відповідати необхідним критеріях тендерної документації, якщо учасник подасть документи, що підтверджують право власності/користування на Противикидне обладнання, плашки глухого та фігурного типу, з дистанційним пультом управління, з робочим тиском від 70 МПа (10000psi)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В тендерній документації допущено технічну описку. Вірне значення 70 МПа (10000psi). Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 23П-023 Лот 1 - ДК 021:2015 76110000-7 Послуги, пов'язані з видобуванням газу (Послуги з капітального ремонту нафтових та газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування"); |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 99 468 082,80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 994 680,83 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами). Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.6 та п.7 Розділу І. Загальні положення та у додатку №8 цієї тендерної документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції наведені в додатку №8 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2984042.48 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п.8 Розділу І. Загальні положення та у додатку 8.1 до тендерної документації |
Аукціон
Початок: 23 лютого 2023 15:00
Закінчення: 23 лютого 2023 15:00
Позиції
1 посл
Послуги з капітального ремонту нафтових та газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування"
ДК 021:2015: 76110000-7 — Послуги, пов’язані з видобуванням газу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Європейська, 173 (Полтавська область, Лохвицький р-н., с. Сенча Полтавська область, Лохвицький р-н., м. Лохвиця Полтавська область, Лохвицький р-н., с. Вирішальне)
Дата доставки:
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг та надання Виконавцем рахунку на оплату | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Щодо підтвердження досвіду роботи працівників
Дата подання: 15 лютого 2023 13:19
Дата відповіді: 15 лютого 2023 15:24
Добрий день! Документацією передбачено надання переліку Персоналу, який буде залучено до надання Послуг, а також підтверджуючі документи про досвід роботи працівників. Які саме документи може подати Учасник на підтвердження досвіду роботи працівників, якщо на сьогоднішній день при прийомі на роботу запис у трудову книжку робити не обов'язково (лише на прохання працівника), книжки на зберігання Підприємству не передають? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пп.1.1 п.1 додатку № 1 до Тендерної документації Замовником вимагається:
«Довідка за підписом керівника, або уповноваженої особи учасника, на бланку Учасника в довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації*, не менше 24 осіб, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням їх ПІБ, освіти та стажу роботи, для виконання умов предмету закупівлі в обсягах і термінах визначених пунктом 3.4 Технічного завдання.
У довідці зазначити посаду/професію, як зазначено у таблиці 3.4.1 Технічного завдання або еквівалента посада
*Необхідна кваліфікація персоналу учасника:
- для майстрів з складних робіт, майстрів КРС, бурильників, машиністів – досвід не менше 3 років;
- для помічників бурильника – досвід не менше 1 року.»
Вимог, щодо документального підтвердження досвіду роботи працівників, Замовником не встановлено в Тендерній документації.
«Довідка за підписом керівника, або уповноваженої особи учасника, на бланку Учасника в довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації*, не менше 24 осіб, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням їх ПІБ, освіти та стажу роботи, для виконання умов предмету закупівлі в обсягах і термінах визначених пунктом 3.4 Технічного завдання.
У довідці зазначити посаду/професію, як зазначено у таблиці 3.4.1 Технічного завдання або еквівалента посада
*Необхідна кваліфікація персоналу учасника:
- для майстрів з складних робіт, майстрів КРС, бурильників, машиністів – досвід не менше 3 років;
- для помічників бурильника – досвід не менше 1 року.»
Вимог, щодо документального підтвердження досвіду роботи працівників, Замовником не встановлено в Тендерній документації.
Стосовно Додатку №2 до технічного завдання
Дата подання: 16 лютого 2023 10:54
Дата відповіді: 16 лютого 2023 16:08
Добрий день! У додатку №3 до тендерної документації є Додаток №2 до технічного завдання (Сервісні ставки за використання Допоміжного обладнання, яке використовуватиметься під час надання послуг КРС). чи потрібно заповнювати цей додаток та вказувати сервісні ставки, при подачі тендерної пропозиції? Дякуємо
Відповідь: Добрий день! Відповідно до п.6 Додатку №2.1 Тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованого товару/робіт/послуг заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає підписаний додаток №3 до тендерної документації за формою цього додатку зі всіма його складовими.
Отже, дляпідтверждення відповідності своєї пропозиції Учасник надає підписаний додаток №3 до тендерної документації за формою цього додатку з усіма його складовими, в тому числі заповнені додатки до Технічного завдання, які є складовою додатку № 3 Тендерної документації.
Отже, дляпідтверждення відповідності своєї пропозиції Учасник надає підписаний додаток №3 до тендерної документації за формою цього додатку з усіма його складовими, в тому числі заповнені додатки до Технічного завдання, які є складовою додатку № 3 Тендерної документації.
Стосовно гарантійних листів
Дата подання: 16 лютого 2023 10:57
Дата відповіді: 16 лютого 2023 16:35
Додатком №2.1 до тендерної документації, а саме, п.7 та8 передбачено подання гарантійних листів. Якщо Учасник не залучає для надання послуг субпідрядників та субвиконавців, то чи повинен він подавати ці листи? Дякуємо
Відповідь: Добрий день! Учасник надає гарантійні листи за формами, що визначені п.7 та п.8 додатку №2.1 до тендерної документації, щодо себе, та, у разі залучення субпідрядника, на такого субпідрядника.
Стосовно форми подачі Додатка №3 до тендерної документації
Дата подання: 16 лютого 2023 11:02
Дата відповіді: 16 лютого 2023 16:38
В останньому абзаці Додатка №3 до тендерної документації вказано, що на підтвердження відповідності запропонованих робіт (послуг) заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає підписаний додаток №3 до тенденої документації за формою цього додатку зі всіма його складовими. Підкажіть, будь ласка, для виконання цієї умови, Учаснику необхідно роздрукувати та підписати Додаток №3? Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! На підтвердження відповідності запропонованого товару/робіт/послуг заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі від учасника вимагається подання заповненого та підписаного додатку №3 до тендерної документації за формою цього додатку зі всіма його складовими.
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 16 лютого 2023 11:07
Дата відповіді: 16 лютого 2023 16:41
Добрий день! У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації необхідно вказувати лише персонал, який передбачено Додатком 3 до тендерної документації, а саме, таблицею 3.4.1., інших працівників, таких як, електрики, мотористи, не потрібно вказувати? Дякую
Відповідь: Добрий день! Учасник повинен зазначити тих працівників, яких планує залучати для надання послуг вказаного предмету закупівлі. Разом з тим, перелік персоналу зазначений у таблиці 3.4.1 додатку №3 до тендерної документації є мінімально необхідним. Кваліфікація учасника буде проводитись у розрізі відповідності зазначеної у довідці інформації вимогам п.3.4 технічного завдання.
Проєкт договору та Додаток №7
Дата подання: 16 лютого 2023 16:59
Дата відповіді: 17 лютого 2023 10:05
Добрий день! Чи потрібно на етапі подання пропозиції подавати підписаний проєкт договору та додаток №7 дод тендерної документації Розрахунок приведеної вартості?
Відповідь: Добрий день! Тендерною документацією вимагається завантаження підписаного та заповненого проєкту договору лише для учасника-переможця. Додаток №7 до тендерної документації вимагається для завантаження лише учасником-переможцем який є нерезидентом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУРОВА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ТЕХНІКС"" |
99 338 700,00
UAH з ПДВ
|
99 338 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СМІТ ЮКРЕЙН" |
99 368 000,00
UAH з ПДВ
|
99 368 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРАНТА" ЛТД |
99 468 082,80
UAH з ПДВ
|
99 468 082,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУРОВА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ТЕХНІКС"" #39917201 |
Відхилено |
99 338 700,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2023 12:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 березня 2023 14:18
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СМІТ ЮКРЕЙН" #33470805 |
Переможець |
99 368 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2023 08:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2023 10:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2023 12:21
|
ДУ№1від11.10.23_ДоговірУГВ321_13-23від30.05.23_Сміт_Юкрейн.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2023 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2023 15:23
|
Лот№1_УГВ321_13-23від30.05.23_Сміт-Юкрейн_23П-023.pdf | укладений |
30 травня 2023 15:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Листом від 13.04.2023 ДП «СМІТ ЮКРЕЙН» надало цінову пропозицію зі зменшеною ціною операційної сервісної ставки бригади КРС при наданні послуг (100% вартість бригадо-години) в укладеному Договорі до 11 701,73 грн без ПДВ, та як наслідок зменшено загальну ціну договору до 96 188 219,78 грн з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | УГВ 321/13-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |