Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Старенченко Оксана Олександрівна 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2023 10:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 31 805 442,16 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Законом України «Про публічні закупівлі» не перебачено обов’язкове надання додатків до тендерної документації у редагуємому форматі.
Додаток 7 до тендерної документації викладено у форматі з чітким зображенням.
Якість зображення дозволяє працювати з документом.
Просимо дотримуватися вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та звертатися до замовника у разі виникнення питань, які безпосередньо стосуються умов тендерної документації.
Прошу включити посилання на закон в договір поставки (наприклад "оплата на протязі 45 к.днів після закінчення періоду воєнного стану" або дати гарантійні зобов'язання про своєчасність оплати за поставлену продукцію.
Надання додаткових гарантій щодо розрахунків не передбачено чинною внутрішньою нормативною документацією.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-03-000054 ● f8c9312c34e04337b5b6df17f14d86d1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.06.2023 № 49
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.06.2023 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-02-01-002731-a 01.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-03 17:17:02
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Клапани протипожежні для ВП ХАЕС: лот 1 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні з індивідуальними пультами управління), лот 2 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-01-002731-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином забезпечено виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Надайте пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-05 14:36:51
Пояснення на запит ДАСУ від 03.07.2023 (процедура закупівлі UA-2023-02-01-002731-a)
Відповідно до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області від 30.06.2023 № 49 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Клапани протипожежні для ВП ХАЕС: лот 1 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні з індивідуальними пультами управління), лот 2 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-01-002731-a] через електронну систему закупівель 03.07.2023 надійшов запит про надання пояснень, а саме: «Яким чином забезпечено виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Надайте пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Предметом вищезазначеної закупівлі є клапани протипожежні для ВП ХАЕС.
Джерелом фінансування ДП «НАЕК «Енергоатом» є власні кошти компанії, які надходять від реалізації виробленої електричної енергії.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
ОВЗ була визначена відповідно до встановленої в ДП «НАЕК «Енергоатом» процедури, а саме були враховані цінові показники актуальних комерційних пропозицій вітчизняних та іноземних постачальників, за результатами розгляду яких, на виконання організаційно-розпорядчих документів ДП «НАЕК «Енергоатом», було прийнято рішення встановити ОВЗ на рівні найнижчої актуальної пропозиції від представника виробника даної продукції SIA «MP ENERGY» (Латвія) (копії комерційних пропозицій додаються).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі викладені у «Технічній специфікації до предмета закупівлі «Клапани протипожежні та димові для систем вентиляції, кондиціонування повітря та протидимного захисту. ТСдоПЗ-У(т).03.015-2022 (ред. 2)», яка є Додатком 4 до тендерної документації, сформовано на підставі нижченаведених нормативних документів, та є обов’язковими до виконання ДП НАЕК «Енергоатом», як експлуатуючою організацією:
Позначення документа Назва документа
- Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (від 15.01.2015 № 124-VIII)
- Постанова КМУ від 30.12.2015 № 1184 «Про затвердження форми, опису знака відповідності технічним регламентам, правил та умов його нанесення»
- Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою КМУ від 16.12.2015 № 1067
- Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою КМУ від 16.12.2015 № 1077
- Технічний регламент обладнання та захисних систем, призначених для застосування в потенційно вибухонебезпечних середовищах, затверджений постановою КМУ від 28.12.2016 № 1055
ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту
ДСП 6.177-2005-09-02 Основні санітарні правила забезпечення радіаційної безпеки України
НП 306.2.141-2008 Загальні положення безпеки атомних станцій
НП 306.2.202-2015 Вимоги з ядерної та радіаційної безпеки до інформаційних та керуючих систем, важливих для безпеки атомних станцій
НП 306.2.208-2016 Вимоги до сейсмостійкого проектування та оцінки сейсмічної безпеки енергоблоків атомних станцій
НПАОП 40.1-1.32-01 Правила устройства электроустановок. Электрооборудование специальных установок
ДСТУ Б В.1.1-36:2016 Визначення категорій приміщень, будинків та зовнішніх установок за вибухопожежною та пожежною небезпекою
ДСТУ Б EN 1366-2:2013
(EN 1366-2:1999, IDT) Методи випробувань на вогнестійкість інженерних систем. Протипожежні клапани
ДСТУ EN 1751-2001
(EN 1751:1998, IDT) Системи вентиляції і кондиціонування повітря. Повітророзподільники. Аеродинамічні випробування дроселів і клапанів
ДСТУ ISO 2768-1-2001 (ISO 2768-1:1989, IDТ) Основні допуски. Частина 1. Допуски на лінійні та кутові розміри без спеціального позначення допусків
ДСТУ 7232:2011 Таблички марковальні. Технічні умови
ДСТУ 8829:2019 Пожежовибухонебезпечність речовин і матеріалів. Номенклатура показників і методи їхнього визначення. Класифікація
ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT) Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання
ДСТУ EN 10204:2017
(EN 10204:2004, IDT) Вироби металеві. Види документів контролю
ДСТУ EN 12101-8:2014
(EN 12101-8:2011, IDT) Системи протидимного захисту. Частина 8. Димові клапани
ДСТУ EN 13501-3:2016 (EN 13501-3:2005 + A1:2009, IDT) Пожежна класифікація будівельних виробів і будівельних конструкцій. Частина 3. Класифікація за результатами випробувань на вогнестійкість виробів та конструкцій, які використовують в інженерних системах будівель. Вогнестійкі повітроводи та протипожежні клапани
ДСТУ EN 15650:2019 (EN 15650:2010, IDT) Вентиляція в будинках. Протипожежні заслонки
ДСТУ EN 50160:2014
(EN 50160:2010, IDT) Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності
ДСТУ EN 60034-5:2015
(EN 60034-5:2001, IDT) Машини електричні обертові. Частина 5. Ступені захисту, забезпечувані цілісною конструкцією обертових електричних машин (ІР-код). Класифікація
ДСТУ EN 60079-1:2019 (EN 60079-1:2014, IDT; IEC 60079-1:2014, IDT) Вибухонебезпечні середовища. Частина 1. Електричне обладнання. Вид вибухозахисту: вибухобезпечна оболонка «d»
ДСТУ EN 60079-7:2019 (EN 60079-7:2015; A1:2018, IDT; IEC 60079-7:2015; A1:2017, IDT) Вибухонебезпечні середовища. Частина 7. Електричне обладнання. Вид вибухозахисту: підвищена безпека «е»
ДСТУ IEC 60417:2015
(IEC 60417:2002, IDT) Позначення графічні для апаратури. Річна підписка на оперативну базу даних, що включає всі графічні символи, опубліковані в IEC 60417
ДСТУ EN 60529:2018 (EN 60529:1991; А1:2000; А2:2013; АС:1993; АС:2016, IDT; ІЕС 60529:1989; А1:1999; А2:2013; Cor 2:2015, IDT) Ступені захисту, забезпечувані кожухами (Код ІР)
ДСТУ IEC 60529:2019 (IEC 60529:2013, IDT) Ступені захисту, забезпечувані корпусами (IP-код)
ДСТУ ІЕС 60654-1-2001 (ІЕС 60654-1:1993, IDT) Обладнання для вимірювання та керування в промислових процесах. Умови експлуатації. Частина 1. Кліматичні умови
ДСТУ EN 61293:2018 (EN 61293:1994, IDT; IEC 61293:1994, IDT) Маркування електрообладнання стосовно показників електроживлення. Вимоги безпеки
ДСТУ EN 61140:2019 (EN 61140:2016, IDT; IEC 61140:2016, IDT) Захист проти ураження електричним струмом. Загальні аспекти щодо установок та обладнання
ДСТУ EN
ISO 80079-36:2017
(EN ISO 80079-36:2016, IDT;
ISO 80079-36:2016, IDT) Вибухонебезпечні середовища. Частина 36. Неелектричне устатковання для вибухонебезпечних атмосфер. Основний метод і вимоги
ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи
ГОСТ 14192-96 Маркировка грузов
ГОСТ 30546.1-98 Общие требования к машинам, приборам и другим техническим изделиям и методы расчета их сложных конструкций в части сейсмостойкости
EN 13501-4:2016 Fire classification of construction products and building elements – Part 4: Classification using data from fire resistance tests on components of smoke control systems (Класифікація пожежі будівельних виробів та будівельних елементів – Частина 4: Класифікація з використанням даних випробувань на вогнестійкість компонентів систем контролю диму)
EN 10204:2004 Metallic products – Types of inspection (Вироби металеві. Види документів контролю)
EN 1366-2:2015 Fire resistance tests for service installations – Part 2: Fire dampers (Випробування на вогнестійкість сервісного обладнання. Частина 2. Протипожежні клапани)
EN 1366-10:2011 + A1:2017 Fire resistance tests for service installations – Part 10: Smoke control dampers (Випробування на вогнестійкість сервісного обладнання. Частина 10. Димові клапани)
СОУ НАЕК 030:2017 Управление документацией. Правила разработки, оформления и обращения с ремонтными документами ГП «НАЭК «Энергоатом»
СОУ НАЕК 038:2021 Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії
СОУ НАЕК 039:2013 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва
СОУ НАЕК 077:2020 Управління закупівлями продукції. «Технічні умови», «Технічні специфікації» та «Технічні завдання» на продукцію для АЕС. Порядок розроблення, розгляду, погодження та поводження
СОУ НАЕК 081:2021 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Випробування та приймання продукції для ЯУ
СОУ НАЕК 100:2016 Інженерна, наукова і технічна підтримка. Інформаційні та керуючі системи, важливі для безпеки атомних станцій. Загальні технічні вимоги
ВБН В.1.1-034-03.307-2003 Захист від пожежі. Протипожежні норми проектування атомних електростанцій з водо-водяними енергетичними реакторами
ВПКВС-2010 Методика випробувань протипожежних клапанів на вогнестійкість
РД 95.933-91 Элементы металлических воздуховодов для систем вентиляции. Типы и размеры
ОТТ-87 Арматура для оборудования и трубопроводов АЭС. Общие технические требования
Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.energoatom.com.ua/e-procurement-years2023.html#february 01.02.2023 ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої UA-2023-02-01-002731-a.
Додатки:
1. Копія комерційної пропозиції SIA «MP ENERGY» від 11.08.2022 № LV235/22 – на 4 арк. в 1 прим.
2. Копія комерційної пропозиції SIA «MP ENERGY» від 12.08.2022 № LV236/22 – на 2 арк. в 1 прим.
3. Копія Додатку 4 до ТД ( ТСдоПЗ-У(т).03.015-2022 (ред. 2) – на 39 арк. в 1 прим.
Уповноважена особа Оксана СТАРЕНЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-13 15:37:26
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Клапани протипожежні для ВП ХАЕС: лот 1 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні з індивідуальними пультами управління), лот 2 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-01-002731-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Частиною ІІ (Б) розділу ІІІ тендерної документації визначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 10 і 12 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону.
Водночас, відповідно до вимог п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Тобто, надаються лише документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Поясніть причини встановлення в тендерній документації вимог до переможця торгів, що не відповідають вимогам п. 44 Особливостей.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-18 15:19:34
Пояснення на запит ДАСУ від 13.07.2023 (процедура закупівлі UA-2023-02-01-002731-a)
Відповідно до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області від 30.06.2023 № 49 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Клапани протипожежні для ВП ХАЕС: лот 1 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні з індивідуальними пультами управління), лот 2 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-01-002731-a] через електронну систему закупівель 13.07.2023 надійшов запит про надання пояснень, а саме: «Частиною ІІ (Б) розділу ІІІ тендерної документації визначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 10 і 12 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону.
Водночас, відповідно до вимог п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Тобто, надаються лише документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Поясніть причини встановлення в тендерній документації вимог до переможця торгів, що не відповідають вимогам п. 44 Особливостей.».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Відповідно до абзацу 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.1178 № 1178 (далі – Особливості), замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) (в редакції Особливостей, чинній на дату оголошення про проведення даної процедури закупівлі).
Разом з тим у пункті 44 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність лише тих підстав, що визначені пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. При цьому замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
На момент оприлюднення оголошення про проведення вищезазначених відкритих торгів доступ до веб-ресурсу – Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення залишався обмеженим, тому перевірити самостійно чи внесені відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, до цього реєстру Замовник не мав функціональної можливості.
Також Замовник самостійно не може перевірити наявність в юридичної особи, яка є учасником процедури закупівлі антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Тому керуючись частиною 3 статті 22 Закону з метою дотримання вимог законодавства та запобігання невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) до вимог тендерної документації на вищезазначену закупівлю Замовником включено вимогу та визначено спосіб надання переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктами 2 та 10 частини першої статті 17 Закону.
Уповноважена особа Оксана СТАРЕНЧЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі 21.07.2023 в електронній системі закупівель оприлюднено висновок Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Клапани протипожежні для ВП ХАЕС: лот 1 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні з індивідуальними пультами управління), лот 2 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-01-002731-a, відповідно до якого встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Користуючись наданим Законом правом, Замовник надає аргументовані заперечення до висновку ДАСУ. 1. Щодо твердження ДАСУ про те, що «Замовником не дотримано вимоги пункту 44 Особливостей». Відповідно до абзацу 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.1178 № 1178 (далі – Особливості), замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) (в редакції Особливостей, чинній на дату оголошення про проведення даної процедури закупівлі). Разом з тим у пункті 44 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність лише тих підстав, що визначені пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. При цьому замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. На момент оприлюднення оголошення про проведення вищезазначених відкритих торгів доступ до веб-ресурсу – Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення залишався обмеженим, тому перевірити самостійно чи внесені відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, до цього реєстру Замовник не мав функціональної можливості. Також Замовник самостійно не може перевірити наявність в юридичної особи, яка є учасником процедури закупівлі антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). Тому керуючись частиною 3 статті 22 Закону з метою дотримання вимог законодавства та запобігання невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) до вимог тендерної документації на вищезазначену закупівлю Замовником включено вимогу та визначено спосіб надання переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктами 2 та 10 частини першої статті 17 Закону. Враховуючи вищезазначене, Замовником дотримано вимоги Закону; висновок державних аудиторів за результатами проведеного моніторингу є безпідставним, прийняті Замовником рішення та вчинені дії під час проведення зазначеної процедури закупівлі не порушили вимоги законодавства з питань публічних закупівель та жодним чином не заподіяли шкоди фізичним, юридичним особам, суспільним та державним інтересам, не вплинули на подальший перебіг та результати процедури закупівлі, не були предметом оскарження. Уповноважена особа Оксана СТАРЕНЧЕНКО
2023-07-24 16:18:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | 01.08.2023 до Київського окружного адміністративного суду подано позовну заяву ДП "НАЕК "Енергоатом" від 01.08.2023 № 01-15278/10-вих про визнання протиправним та скасування висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-01-002731-a від 21.07.2023. |
Дата публікації: | 01 серпня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/47713/23 |
Дата відкриття провадження: | 10 січня 2024 |
Документи:
15 січня 2024 13:55
|
Електронний підпис |
15 січня 2024 13:55
|
Електронний підпис |
01 серпня 2023 13:43
|
Електронний підпис |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | клапани протипожежні |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 27 267 907,52 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 272 679,08 UAH без ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції (далі – ТП) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: •Банківської гарантії (далі- БГ), згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 згруповані балансові залишки. БГ (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати БГ, видану банком-нерезидентом. БГ банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (БГ та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст БГ повинні відповідати вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». БГ може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі БГ. БГ не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі БГ. БГ повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. БГ повинна бути безвідкличною та безумовною або •Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (→ www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати вимогам до забезпечення ТП/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Страхова гарантія (забезпечення тендерної пропозиції, Додаток 1»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). Строк дії забезпечення ТП має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання ТП (кінцевий день подання ТП враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення ТП, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 272679.08 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2023 10:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР |
24 393 500,00
UAH
|
24 393 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
SIA "MP ENERGY" |
26 706 688,06
UAH
|
26 706 688,06
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР #14308032 |
Відхилено |
24 393 500,00
UAH
|
01 березня 2023 16:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2023 10:11
|
SIA "MP ENERGY" #40203029068 |
Відхилено |
26 706 688,06
UAH
|
15 березня 2023 16:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 березня 2023 15:59
|