Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 19640000-4 – Поліетиленові мішки та пакети для сміття (поліетиленові мішки та пакети для сміття)
Очікувана вартість
2 119 919,04 UAH
UA-2023-01-27-016112-a ● a6ad35fd29a84dfa86249a047b37322a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Вебсайт: | http://vodokanal.kiev.ua/ua |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , Київська обл., Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А |
Контактна особа: |
Бойко Інна Гаврилівна 380442801536 igboiko@vodokanal.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 2 119 919,04 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
03 лютого 2023 16:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2023 16:03 |
ТД 1964 нова редакція.docx | |
03 лютого 2023 16:03 |
Перелік змін 1964.docx | |
27 січня 2023 16:17 |
ТД 1964.docx |
03 лютого 2023 16:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 лютого 2023 16:03 |
ТД 1964 нова редакція.docx
|
|||
03 лютого 2023 16:03 |
Перелік змін 1964.docx
|
|||
27 січня 2023 16:17 |
ТД 1964.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
лот 2 п.3 технічної специфікації
Дата подання: 30 січня 2023 18:07
Дата відповіді: 02 лютого 2023 11:43
Доброго дня! По лоту 2 п.3 технічної специфікації встановлена вимога Пакет поліетиленовий 400*580 мм. А в технічних характеристиках вказано Пакет поліетиленовий з клапаном 400мм, з силіконовою стрічкою , товщина 55 мм. Колір -жовтий. Просимо надати роз'яснення або внести відповідні зміни по цьому пункту. Дякуємо.
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені зміни.
1.Наявність транспорту
Дата подання: 02 лютого 2023 19:53
Дата відповіді: 03 лютого 2023 13:26
Просимо уточнити чи вважається Замовником достатнім підтвердженням по
критерію "наявність автомобільного транспорту" наявність у учасника діючого
договору з ТОВ "Нова пошта" про надання послуг з організації перевезення
відправлень
Відповідь: Відповідно до пункту 1 Додатку 2 тендерної документації учасник надає на підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявності автомобільного транспортного засобу для транспортування товару, що підтверджується зокрема, договором на надання послуг перевезень транспортним засобом.
Щодо менеджерів з продажу
Дата подання: 02 лютого 2023 19:53
Дата відповіді: 03 лютого 2023 13:27
Шановний Замовнику, просимо внести зміни до Тендерної документації та
вилучити вимогу про обов'язкову наявність у штаті учасника менеджерів з
продажу, оскільки багато фізичних осіб-підприємців здійснює діяльність
самостійно одноособово і така вимога позбавляє їх можливості участі, що є
дискримінацією. При цьому фізичні особи-підприємці самостійно успішно
виконують функції менеджерів і в тому числі завдяки відсутності непотрібних
посад можуть не завищувати ціни на товари. Заздалегідь дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 2 Додатку 2 тендерної документації учасник надає на підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступні документи: наказ про призначення менеджерів з продажу/служби з продажу, у кількості не менше 1 особи, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок або штатний розпис (завірений належним чином), що містить таку інформацію.
Перелік документів, які надаються учасниками на підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами, розробленими на його виконання, не визначений. Тому, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та способу його використання у відповідній галузі виробництва, Замовник самостійно визначає документальне підтвердження відповідності учасників установленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям.
При цьому зазначаємо, що встановлення кваліфікаційних критеріїв направлене для здійснення Замовником юридичної оцінки сукупності усіх обставин та фактів щодо реальних можливостей Учасників здійснити надання послуг, що закуповується Замовником з урахуванням специфіки та складності підприємства, у зв’язку з чим відповідність Учасників встановлюється при розгляді та оцінці наданих документів у складі тендерних пропозицій не окремих критеріїв та документів, а усіх критеріїв та підтверджуючих документів в сукупності.
Ураховуючи вищевикладене, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Таким чином, на підтвердження зазначеному кваліфікаційному критерію учасник надає у складі тендерної пропозиції:
наказ про призначення менеджерів з продажу/служби з продажу, у кількості не менше 1 особи, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок або штатний розпис (завірений належним чином), що містить таку інформацію.
Перелік документів, які надаються учасниками на підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами, розробленими на його виконання, не визначений. Тому, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та способу його використання у відповідній галузі виробництва, Замовник самостійно визначає документальне підтвердження відповідності учасників установленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям.
При цьому зазначаємо, що встановлення кваліфікаційних критеріїв направлене для здійснення Замовником юридичної оцінки сукупності усіх обставин та фактів щодо реальних можливостей Учасників здійснити надання послуг, що закуповується Замовником з урахуванням специфіки та складності підприємства, у зв’язку з чим відповідність Учасників встановлюється при розгляді та оцінці наданих документів у складі тендерних пропозицій не окремих критеріїв та документів, а усіх критеріїв та підтверджуючих документів в сукупності.
Ураховуючи вищевикладене, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Таким чином, на підтвердження зазначеному кваліфікаційному критерію учасник надає у складі тендерної пропозиції:
наказ про призначення менеджерів з продажу/служби з продажу, у кількості не менше 1 особи, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок або штатний розпис (завірений належним чином), що містить таку інформацію.
Наявність фінансової спроможності
Дата подання: 02 лютого 2023 19:54
Дата відповіді: 03 лютого 2023 13:27
Шановний Замовнику, Вами вимагається надати підтвердження наявності у
учасника за останній звітний період обсягу річного доходу(виручки) у розмірі
очікуваної вартості предмета закупівлі. Річний дохід не може точно дорівнювати
очікуваній вартості предмету закупівлі, він може бути "не менше ніж". Також
відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" У разі встановлення
кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права
вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі
більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній
вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на
частини).Таким чином в разі поділу предмета закупівель на
частини, підтвердження обсягу річного доходу (виручки) повинно
відбуватись пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота).
Просимо внести відповідні зміни/доповнення до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2. Головний офіс. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 022 039,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 10 220,39 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до умов тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Позиції
8426 пач
ДК 021:2015: 19640000-4 – Поліетиленові мішки та пакети для сміття (поліетиленові мішки та пакети для сміття): поліетиленові мішки та пакети для сміття (ДК 021:2015: 19640000-4 – Поліетиленові мішки та пакети для сміття)
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2023
500 шт
ДК 021:2015: 19640000-4 – Поліетиленові мішки та пакети для сміття (поліетиленові мішки та пакети для сміття): поліетиленові мішки та пакети для сміття (ДК 021:2015: 19640000-4 – Поліетиленові мішки та пакети для сміття)
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2023
60 рул
ДК 021:2015: 19640000-4 – Поліетиленові мішки та пакети для сміття (поліетиленові мішки та пакети для сміття): поліетиленові мішки та пакети для сміття (ДК 021:2015: 19640000-4 – Поліетиленові мішки та пакети для сміття)
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за кожну партію Товару здійснюються на підставі рахунку Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
241 285,68
UAH з ПДВ
|
241 285,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Переможець |
241 285,68
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2023 16:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 лютого 2023 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2024 15:06
|
Український папір 242.docx | укладений |
12 червня 2024 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 10:26
|
ТВГ Український папір 242.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 10:26
|
ТВГ Український папір 242.docx | зміни до договору |
22 грудня 2023 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2023 09:18
|
Договір Укр. папір 242.pdf | укладений |
03 березня 2023 09:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору та у зв’язку з цим, змінити наступні умови Договору: 1.1. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє по “30” квітня 2024 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Дія Договору може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.» 2. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 3. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 5. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 242/24/16-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |