Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Лот 1 - 15613300-1 Злакові продукти (Крупа гречана), 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур (Крупа пшенична), 15612100-2 Борошно пшеничне (Борошно пшеничне вищого гатунку), , 15613300-1 Злакові продукти (Крупа перлова), 15613300-1 Злакові продукти (Крупа ячнева), 15613100-9 Вівсяна крупа (Крупа вівсяна), 15611000-4 Облущений рис (Рис) – 609 827,64 грн. Лот 2 - 15613300-1 Злакові продукти (Крупа гречана), 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур (Крупа пшенична), 15612100-2 Борошно пшеничне (Борошно пшеничне вищого гатунку), 15613300-1 Злакові продукти (Крупа перлова), 15613300-1 Злакові продукти (Крупа ячнева), 15613100-9 Вівсяна крупа (Крупа вівсяна), 15611000-4 Облущений рис (Рис) – 323 916,96 грн. Лот 3 - 15613300-1 Злакові продукти (Крупа гречана), 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур (Крупа пшенична), 15612100-2 Борошно пшеничне (Борошно пшеничне вищого гатунку), , 15613300-1 Злакові продукти (Крупа перлова), 15613300-1 Злакові продукти (Крупа ячнева), 15613100-9 Вівсяна крупа (Крупа вівсяна), 15611000-4 Облущений рис (Рис) – 176 442,90 грн. Лот 4 - 15613300-1 Злакові продукти (Крупа гречана), 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур (Крупа пшенична), 15612100-2 Борошно пшеничне (Борошно пшеничне вищого гатунку), , 15613300-1 Злакові продукти (Крупа перлова), 15613300-1 Злакові продукти (Крупа ячнева), 15613100-9 Вівсяна крупа (Крупа вівсяна), 15611000-4 Облущений рис (Рис) – 69 957,42 грн. Лот 5 - 15613300-1 Злакові продукти (Крупа гречана), 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур (Крупа пшенична), 15612100-2 Борошно пшеничне (Борошно пшеничне вищого гатунку), , 15613300-1 Злакові продукти (Крупа перлова), 15613300-1 Злакові продукти (Крупа ячнева), 15613100-9 Вівсяна крупа (Крупа вівсяна), 15611000-4 Облущений рис (Рис) – 292 672,62 грн.
Очікувана вартість
1 472 817,54 UAH
UA-2023-01-26-012848-a ● 48b35bb6e89a46388f943fd7f68f3abf
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081352 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, 03049, місто Київ, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 9 |
Контактна особа: |
Абрамова Ганна Анатоліївна 380444069178 abramova.a@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2023 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 1 472 817,54 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Для клінічних лікарень на залізничному транспорті філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця». З особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.22
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
23 лютого 2023 13:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2023 13:05 |
Перелік змін крупи 23.02.2023.docx | |
23 лютого 2023 13:05 |
Нова редакція ТД-Крупи - 23.02.2023.docx | |
21 лютого 2023 15:04 |
Перелік змін крупи.docx | |
21 лютого 2023 15:04 |
Нова редакція ТД-Крупи - 1 472 817,54.docx | |
20 лютого 2023 15:59 |
Перелік змін крупи 2.docx | |
20 лютого 2023 15:59 |
Нова редакція ТД-Крупи - 1 472 817,54.docx | |
20 лютого 2023 13:54 |
Перелік змін крупи.docx | |
20 лютого 2023 13:54 |
Нова редакція ТД-Крупи - 1 472 817,54.docx | |
17 лютого 2023 10:39 |
Перелік змін крупи.docx | |
17 лютого 2023 10:39 |
Нова ркдакція ТД-Крупи - 1 472 817,54.docx | |
26 січня 2023 16:21 |
ТД-Крупи - 1 472 817,54.docx | |
26 січня 2023 16:21 |
Д-к 5-Продукти.docx |
23 лютого 2023 13:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
23 лютого 2023 13:05 |
Перелік змін крупи 23.02.2023.docx
|
|||||||||||||||
23 лютого 2023 13:05 |
Нова редакція ТД-Крупи - 23.02.2023.docx
|
|||||||||||||||
21 лютого 2023 15:04 |
Перелік змін крупи.docx
|
|||||||||||||||
21 лютого 2023 15:04 |
Нова редакція ТД-Крупи - 1 472 817,54.docx
|
|||||||||||||||
20 лютого 2023 15:59 |
Перелік змін крупи 2.docx
|
|||||||||||||||
20 лютого 2023 15:59 |
Нова редакція ТД-Крупи - 1 472 817,54.docx
|
|||||||||||||||
20 лютого 2023 13:54 |
Перелік змін крупи.docx
|
|||||||||||||||
20 лютого 2023 13:54 |
Нова редакція ТД-Крупи - 1 472 817,54.docx
|
|||||||||||||||
17 лютого 2023 10:39 |
Перелік змін крупи.docx
|
|||||||||||||||
17 лютого 2023 10:39 |
Нова ркдакція ТД-Крупи - 1 472 817,54.docx
|
|||||||||||||||
26 січня 2023 16:21 |
ТД-Крупи - 1 472 817,54.docx
|
|||||||||||||||
26 січня 2023 16:21 |
Д-к 5-Продукти.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Незаконна вимога щодо накладення КЕП на тендерну пропозицію (Додаток 1 до ТД)
Дата подання: 16 лютого 2023 22:53
Дата відповіді: 17 лютого 2023 10:35
Шановний Замовник!
Відповідно до розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій», під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів з накладанням удосконаленого електронного цифрового підпису (УЕП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Документи тендерної пропозиції, довідки листи, які створюються та підписуються учасником, та не надані у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі.
Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою УЕП або КЕП: після внесення інформації в електронні поля на неї накладається УЕП або КЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником.
Враховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що можливо використання або КЕП або УЕП.
Однак, у додатку № 1 до тендерної документації передбачений обов’язок накладення кваліфікованого електронного підпису посадової особи учасника, що передбачає наявність тендерній документації дві протилежні вимоги.
Хочемо зауважити, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів від 17 березня 2022 року № 300 "Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг" обов'язкове використання електронного підпису на захищеному носії в Україні відтермінували на період дії воєнного стану та протягом 6 місяців із дня його припинення. Це означає, що користувачі електронних довірчих послуг із 1 червня 2022 року зможуть і надалі використовувати удосконалені підписи, що базуються на кваліфікованих сертифікатах для е-взаємодії фізичних та юридичних осіб, а також автентифікації в держсистемах.
Підсумовуючи, вимога щодо накладення КЕП на тендерну пропозицію протирічить іншим вимогам тендерної документації та чинному законодавству Україні.
З метою приведення у відповідність тендерну документацію до вимог чинного законодавства Україні, просимо прибрати вимогу, що визначена у Додатку №1 до ТД:
«УВАГА!!!!! Після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи учасника»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за уважність. Зміни до тендерної документації буде оприлюднено найближчим часом.
Документ, що підтверджує якість товару
Дата подання: 16 лютого 2023 23:19
Дата відповіді: 17 лютого 2023 10:36
Шановний Замовник!
Відповідно до п. 6 інших вимог Додатку №4 до ТД, учасник повинен надати копію декларації виробника або копію посвідчення про якість товару (який пропонується до постачання).
Хочемо зауважити, що в чинному законодавстві взагалі відсутнє вищезазначені поняття. Кожен виробник самостійно вирішує як назвати документ, що підтверджує якість: декларація виробника, посвідчення про якість, якісне посвідчення, паспорт якості тощо.
Просимо вас внести зміни до тендерної документації в наступній частині:
- 6. учасник повинен надати копію декларації виробника або копію посвідчення про якість або інший документ, що підтверджує якість товару (який пропонується до постачання).
Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Зміни до тендерної документації буде оприлюднено найближчим часом.
Вимоги до технічних характеристик рису
Дата подання: 20 лютого 2023 15:38
Дата відповіді: 20 лютого 2023 16:18
Добрий день.
Просимо внести зміни щодо відповідності рису, оскільки немає такого ДСТУ 4965:2006. Рис може відповідати ДСТУ 4965:2008 (Рис. Технічні умови) або ГОСТ 6292-93 (Крупа рисова. Технічні умови).
Дякую.
Відповідь: Шановний учасник зміни до ТД будуть внесені.
Щодо відповідності товару
Дата подання: 22 лютого 2023 15:55
Дата відповіді: 23 лютого 2023 13:03
Доброго дня!
Відповідно до тендерної документації оцінка якості рису повинна відповідати ДСТУ 4965:2008, однак цей стандарт поширюється на необрушене зерно рису, призначене для використовування на продовольчі потреби та для експортування. Тобто у лушпі та відповідно повинен закуповуватися за ДК 03210000-6 Зернові культури та картопля.
Разом з тим, предметом даної закупівлі є ДК 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (15611000-4 Облущений рис), відповідність якого регламентується чинним ГОСТ 6292-93 Крупа рисова, який поширюється на рисовую крупу, призначену для харчових цілей.
Просимо внести відповідні зміни до документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник зміни до ТД будуть внесені.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2 - 15613300-1 Злакові продукти (Крупа гречана), 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур (Крупа пшенична), 15612100-2 Борошно пшеничне (Борошно пшеничне вищого гатунку), 15613300-1 Злакові продукти (Крупа перлова), 15613300-1 Злакові продукти (Крупа ячнева), 15613100-9 Вівсяна крупа (Крупа вівсяна), 15611000-4 Облущений рис (Рис) – 323 916,96 грн. |
Опис предмету закупівлі: |
Харківськи клінічні лікарні на залізничному транспорті №1,2
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 323 916,96 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 619,58 UAH з ПДВ |
Аукціон
Початок: 28 лютого 2023 08:00
Закінчення: 28 лютого 2023 08:00
Позиції
1778 кг
Крупа гречана
ДК 021:2015: 15613300-1 — Злакові продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2023
1212 кг
Крупа пшенична
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2023
504 кг
Борошно пшеничне вищого гатунку
ДК 021:2015: 15612100-2 — Борошно пшеничне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2023
549 кг
Крупа перлова
ДК 021:2015: 15613300-1 — Злакові продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2023
289 кг
Крупа ячнева
ДК 021:2015: 15613300-1 — Злакові продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2023
1934 кг
Крупа вівсяна
ДК 021:2015: 15613300-1 — Злакові продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2023
1288 кг
рис
ДК 021:2015: 15611000-4 — Облущений рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату за фактом поставки Товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в розділі 18 цього Договору, на підставі видаткової накладної та на підставі виставленого рахунку-фактури: - з правом відстрочення платежу30 (тридцять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної ; (Умова зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). -з правом відстрочення платежу 30 (тридцять) банківських днів з дня отримання Товару Отримувачем . (Умова зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України).ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: - рахунку-фактури; - видаткової накладної; - документів, які підтверджують якість ТОВАРУ, зазначених у п. 2.2. цього Договору; - документи про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ (акти про фактичну якість і комплектність продукції з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ). Оплата за кожну поставлену партію Товару, за цим Договором, проводиться Замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. (Умова зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Питання щодо довідки МВС
Дата подання: 21 лютого 2023 12:48
Дата відповіді: 21 лютого 2023 15:02
Шановний Замовнику, добрий день. Наразі виникло питання щодо вимог до п5,6 ст 17, а саме на вимогу надати переможцю: довідка, в тому числі електронна довідка про те, фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі або службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
*Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Довідку можна швидко отримати онлайн скориставшись сервісом МВС України: https://dpvs.hsc.gov.ua."
На даний час сервіс https://dpvs.hsc.gov.ua. не працює, а на ресурсі mvs.gov.ua надаєтся зараз Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», а не довідка. Чи мається на увазі, що це той самий докумнт? Якщо так, внесіть будь ласка, зміни до документаціїї щодо довідки/витягу. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», та довідка, в тому числі електронна довідка про те, фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі або службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, вважається нами ят той самий докумнт? Щоб внести ясність внесемо зміни до документаціїї щодо довідки/витягу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШЕВЧЕНКО ОЛЬГА ГЕННАДІЇВНА" |
241 400,20
UAH з ПДВ
|
241 400,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Лянной Ігор Георгійович" |
276 154,20
UAH з ПДВ
|
276 154,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець ПОЙДА АНДРІЙ ЯКОВИЧ |
302 183,40
UAH з ПДВ
|
302 183,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "ХАЗАР" ЛТД |
309 922,56
UAH з ПДВ
|
309 922,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець ВОЛКОВА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА |
317 880,50
UAH з ПДВ
|
317 880,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШЕВЧЕНКО ОЛЬГА ГЕННАДІЇВНА" #3100403787 |
Переможець |
241 400,20
UAH з ПДВ
|
03 березня 2023 10:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2023 14:58
|
ЦОЗ-ТН-1464.pdf | укладений |
10 березня 2023 14:58
|