Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41321572 |
Місцезнаходження: | 79057, Україна , Львівська обл., Львівська область, місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 85 |
Контактна особа: |
Шупер Олена Богданівна +380322371330 OLENA880213@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2023 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 1 328 250,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Тендерна документація
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 січня 2023 15:07 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Учасник підтверджує, що
26 січня 2023 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2023 15:07 |
ТД хліб.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1: «ДК 021:2015: (CPV) Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (15810000-9) (Хліб цільнозерновий пшеничний, хліб цільнозерновий житньо-пшеничний та хліб пшеничний подовий)». Поставка в заклади дошкільної освіти Галицького району м. Львова: ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14. |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 338 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 690,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 10 робочих днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника за умови наявності фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "ГАЛХЛІБОПРОДУКТ" |
316 920,00
UAH з ПДВ
|
316 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Гречин Тетяна Михайлівна |
338 000,00
UAH з ПДВ
|
338 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
Приватне підприємство "ГАЛХЛІБОПРОДУКТ"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
ФОП Гречин Тетяна Михайлівна
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "ГАЛХЛІБОПРОДУКТ" #38700696 |
Рішення скасоване |
316 920,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2023 18:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 лютого 2023 23:16
|
Приватне підприємство "ГАЛХЛІБОПРОДУКТ" #38700696 |
Відхилено |
316 920,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 17:10
|
|
ФОП Гречин Тетяна Михайлівна #3052205044 |
Відхилено |
338 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2023 19:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2023 17:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником було подано Договір № 10/002 про надання послуг у сфері забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення від 04.01.2023 р. та довідку, видану ДУ «Львівський ОЦКПХ МОЗ» за №204/03 від 31.03.2023 р., у якій зазначено, що 31.03.2023 року проведена дезінфекція поверхонь автомобілів марки: ГАЗ 3302-14 ВС 2736 ЕВ, ГАЗ 3302-14 ВС 2746 ЕВ, ГАЗ 3302-14 ВС2593 ЕВ загальною площею обробки 86 кв.м, згідно договору №10/002 від 04.01.2023 року. Дезінфекцію проведено волого-хімічним методом із застосуванням дезінфекційного засобу «Бланідас актив». Проведено бактеріологічний контроль якості дезінфекції методом відбору 3 змивів на умовно-патогенну та патогенну флору та зазначено, що результат буде надано додатково. 1.2. Учасником подано у складі тендерної пропозиції Довідку № 3 від 02.02.2023 р. про працівників, які мають необхідні знання і досвід для постачання товару і які пройшли навчання і перевірку знань щодо законів та нормативно правових актів у сфері охорони праці, зокрема: Якимович П.С., Мельник І.В., Мороз А.А., Швець А.В. та Штойко В.М. Однак, у складі тендерної пропозиції Учасника є наявність копії посвідчення про перевірку знань з охорони праці і витяг з протоколу комісії з перевірки знань з охорони праці лише на інженера з охорони праці Штойка В.М. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно з підпунктом 1.2. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, що підтверджують проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту(ів) згідно чинного законодавства України, яким здійснюватиметься поставка товарів зазначених в технічному завданні (подається в складі пропозиції договір на проведення санітарної обробки автотранспорту та документ(и), який(і) підтверджує(ють) проведення санітарної обробки (дезінфекції) та дослідження змивів на патогенну та умовно патогенну мікрофлору автотранспорту у грудні 2022 або у 2023 р.). 2.2. Згідно з підпунктом 2.2. пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації з метою виконання положень статі 18 Закону України “Про охорону праці” Учасник у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід, які пройшли навчання та перевірку знань, щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці у складі тендерної пропозиції надати відповідне документальне підтвердження, а саме: скановану з оригіналу копію посвідчень про перевірку знань з охорони праці таких працівників (не менше одного), та витягу з протоколу комісії з перевірки знань з охорони праці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, яка повинна бути чинна на момент подання. . 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для виконання вимоги тендерної документації необхідно долучити документ, який підтверджуватиме проведення Учасником санітарної обробки автотранспорту з дослідження змивів на патогенну та умовно патогенну мікрофлору автотранспорту. 3.2. Учаснику у поданій Довідці про працівників № 3 від 02.02.2023 р. необхідно конкретно вказати, які саме працівники, що зазначені у довідці пройшли навчання і перевірку знань щодо законів та нормативно правових актів у сфері охорони праці, з долученням копії посвідчення про перевірку знань з охорони праці і витяг з протоколу комісії з перевірки знань з охорони праці.
Документи
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції не подано наступних документів: 1) Копія сертифікату/декларації відповідності, що засвідчує якість товару що буде запропоновано відповідно до технічних вимог чи інший документ що засвідчує його якість чи відповідність. 2) Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий на ім’я Учасника, та який повинен бути дійсний протягом 2023 року. 3) Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий на ім’я Учасника, та який повинен бути дійсний протягом 2023 року. 4) Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданий на ім’я Учасника, та який повинен бути дійсний протягом 2023 року. 5) Для підтвердження дотримання функціонування принципів системи управління безпеки харчування НАССР та контролю за постачальниками, Учасник подає копії протоколів проведення досліджень (шумового навантаження та інфразвуку, метеорологічних факторів, важкості та напруженості праці) на робоче місце, професію, технологічний процес, що виконується (виконувався) на водія або експедитора, виданий не раніше 2022 р. 6)документ, що підтверджує проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту(ів) згідно чинного законодавства України, яким здійснюватиметься поставка товарів зазначених в технічному завданні (подається в складі пропозиції договір на проведення санітарної обробки автотранспорту, та документ(и), який(і) підтверджує(ють) проведення санітарної обробки (дезінфекції) та дослідження змивів на патогенну та умовно патогенну мікрофлору автотранспорту у грудні 2022 або у 2023 р.). Одночасно, учасник підтверджує відповідним чинним документом у складі пропозиції (протоколом) проведення радіаційного контролю такого транспортного засобу не раніше грудня 2022 року. 7) копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; у разі коли учасник торгів немає власного транспортного засобу, а використовуватиме автомобіль(і), які йому не належать, необхідно надати копію або оригінал документу (наприклад договору оренди та/або договору про надання транспортних послуг тощо), де зазначено автомобілі(ь), яким(и) буде здійснюватися перевезення товару, що є предметом закупівлі та оригінал або копію(ї) свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (технічного(х) паспорту(ів)) на автотранспортний(і) засіб(оби) якими здійснюватиметься поставка та який (і) зазначена в довідці про обладнання; 8) реєстрація потужностей оператора ринку транспортного засобу виданого на ім’я учасника торгів. При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи, а також договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 9) Копія або оригінал експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я учасника торгів та/або копія чи оригінал документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку. У випадку якщо експлуатаційний дозвіл виданий не на ім’я учасника торгів, та/або документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку, виданого на ім’я власника потужностей, учасник до копії/оригіналу експлуатаційного дозволу та/або копії/оригіналу державної реєстрації потужностей оператора ринку зобов’язаний надати документ (н-д. копію договору оренди тощо), який підтверджує право користування потужностями (об’єктами) власника, на ім’я якого виданий експлуатаційний дозвіл та/або на ім’я якого є проведена державна реєстрація потужностей оператора ринку. 10) Копія документа (акту) обстеження/перевірки приміщення(ь), виданий на ім’я Учасника, територіальним управлінням Держпродспоживслужби України. 11) оригінал або копія(ї) (завірена(і) печаткою Учасника, у разі її використання і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) особистої(их) медичної(их) книжок працівника(ів), які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі, з відміткою про проходження медичного огляду (копія(ї) медичної(их) книжки(ок) повинна(і) бути дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій). 12) З метою виконання положень статі 18 Закону України “Про охорону праці” Учасник у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід, які пройшли навчання та перевірку знань, щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці у складі тендерної пропозиції надати відповідне документальне підтвердження, а саме: скановану з оригіналу копію посвідчень про перевірку знань з охорони праці таких працівників ( не менше одного), та витягу з протоколу комісії з перевірки знань з охорони праці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, яка повинна бути чинна на момент подання. 13. Копії аналогічного договору відповідно до п. 3.1. (не менше одного за 2020 та\або 2021 та/або та/або 2023 роки). 14. На підтвердження поданого договору надати оригінал листа-відгуку про співпрацю та виконання договору від Покупця, що вказані в п. 3.1. та 3.2. (не менше одного). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу та містити інформацію що догоовір виконано у повному обсязі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з підпунктом 6.1. пункту 6 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує відповідність поданої тендерної пропозиції технічній специфікації (необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі) наступними інформацією та документами: 1) Копія сертифікату/декларації відповідності, що засвідчує якість товару що буде запропоновано відповідно до технічних вимог чи інший документ що засвідчує його якість чи відповідність. 2) Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий на ім’я Учасника, та який повинен бути дійсний протягом 2023 року. 3) Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий на ім’я Учасника, та який повинен бути дійсний протягом 2023 року. 4) Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданий на ім’я Учасника, та який повинен бути дійсний протягом 2023 року. 5) Для підтвердження дотримання функціонування принципів системи управління безпеки харчування НАССР та контролю за постачальниками, Учасник подає копії протоколів проведення досліджень (шумового навантаження та інфразвуку, метеорологічних факторів, важкості та напруженості праці) на робоче місце, професію, технологічний процес, що виконується (виконувався) на водія або експедитора, виданий не раніше 2022 р. 2.1. Згідно з пунктом 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи: 1.2. Документ, що підтверджує проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту(ів) згідно чинного законодавства України, яким здійснюватиметься поставка товарів зазначених в технічному завданні (подається в складі пропозиції договір на проведення санітарної обробки автотранспорту, та документ(и), який(і) підтверджує(ють) проведення санітарної обробки (дезінфекції) та дослідження змивів на патогенну та умовно патогенну мікрофлору автотранспорту у грудні 2022 або у 2023 р.). Одночасно, учасник підтверджує відповідним чинним документом у складі пропозиції (протоколом) проведення радіаційного контролю такого транспортного засобу не раніше грудня 2022 року. 1.3. Інформація про автомобільну техніку, зазначену у довідці згідно п.1.1. підтверджується документально, а саме: - копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; - у разі коли учасник торгів немає власного транспортного засобу, а використовуватиме автомобіль(і), які йому не належать, необхідно надати копію або оригінал документу (наприклад договору оренди та/або договору про надання транспортних послуг тощо), де зазначено автомобілі(ь), яким(и) буде здійснюватися перевезення товару, що є предметом закупівлі та оригінал або копію(ї) свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (технічного(х) паспорту(ів)) на автотранспортний(і) засіб(оби) якими здійснюватиметься поставка та який (і) зазначені в п. 1.1. довідки; - реєстрація потужностей оператора ринку транспортного засобу виданого на ім’я учасника торгів. При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи, а також договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 1.4. Копія або оригінал експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я учасника торгів та/або копія чи оригінал документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку. У випадку якщо експлуатаційний дозвіл виданий не на ім’я учасника торгів, та/або документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку, виданого на ім’я власника потужностей, учасник до копії/оригіналу експлуатаційного дозволу та/або копії/оригіналу державної реєстрації потужностей оператора ринку зобов’язаний надати документ (н-д. копію договору оренди тощо), який підтверджує право користування потужностями (об’єктами) власника, на ім’я якого виданий експлуатаційний дозвіл та/або на ім’я якого є проведена державна реєстрація потужностей оператора ринку. 1.5.Копія документа (акту) обстеження/перевірки приміщення(ь), виданий на ім’я Учасника, територіальним управлінням Держпродспоживслужби України. Згідно з пунктом 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи: 2.1. На підтвердження подаються оригінал або копія(ї) (завірена(і) печаткою Учасника, у разі її використання і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) особистої(их) медичної(их) книжок працівника(ів), які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі, з відміткою про проходження медичного огляду (копія(ї) медичної(их) книжки(ок) повинна(і) бути дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій). 2.2. З метою виконання положень статі 18 Закону України “Про охорону праці” Учасник у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід, які пройшли навчання та перевірку знань, щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці у складі тендерної пропозиції надати відповідне документальне підтвердження, а саме: скановану з оригіналу копію посвідчень про перевірку знань з охорони праці таких працівників ( не менше одного), та витягу з протоколу комісії з перевірки знань з охорони праці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, яка повинна бути чинна на момент подання. 2.3. Згідно з пунктом 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи: 3.2. Копії аналогічного договору відповідно до п. 3.1. (не менше одного за 2020 та\або 2021 та/або та/або 2023 роки). 3.3. На підтвердження поданого договору надати оригінал листа-відгуку про співпрацю та виконання договору від Покупця, що вказані в п. 3.1. та 3.2. (не менше одного). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу та містити інформацію що догоовір виконано у повному обсязі. Примітка: під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку (продаж) товарів згідно переліку, зазначеного в технічному завданні. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен надати наступні документ(ти): 1) Копія сертифікату/декларації відповідності, що засвідчує якість товару що буде запропоновано відповідно до технічних вимог чи інший документ що засвідчує його якість чи відповідність. 2) Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий на ім’я Учасника, та який повинен бути дійсний протягом 2023 року. 3) Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий на ім’я Учасника, та який повинен бути дійсний протягом 2023 року. 4) Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданий на ім’я Учасника, та який повинен бути дійсний протягом 2023 року. 5) Для підтвердження дотримання функціонування принципів системи управління безпеки харчування НАССР та контролю за постачальниками, Учасник подає копії протоколів проведення досліджень (шумового навантаження та інфразвуку, метеорологічних факторів, важкості та напруженості праці) на робоче місце, професію, технологічний процес, що виконується (виконувався) на водія або експедитора, виданий не раніше 2022 р. 6) Документ, що підтверджує проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту(ів) згідно чинного законодавства України, яким здійснюватиметься поставка товарів зазначених в технічному завданні (подається в складі пропозиції договір на проведення санітарної обробки автотранспорту, та документ(и), який(і) підтверджує(ють) проведення санітарної обробки (дезінфекції) та дослідження змивів на патогенну та умовно патогенну мікрофлору автотранспорту у грудні 2022 або у 2023 р.). Одночасно, учасник підтверджує відповідним чинним документом у складі пропозиції (протоколом) проведення радіаційного контролю такого транспортного засобу не раніше грудня 2022 року. 7) копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; у разі коли учасник торгів немає власного транспортного засобу, а використовуватиме автомобіль(і), які йому не належать, необхідно надати копію або оригінал документу (наприклад договору оренди та/або договору про надання транспортних послуг тощо), де зазначено автомобілі(ь), яким(и) буде здійснюватися перевезення товару, що є предметом закупівлі та оригінал або копію(ї) свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (технічного(х) паспорту(ів)) на автотранспортний(і) засіб(оби) якими здійснюватиметься поставка та який (і) зазначена в довідці про обладнання; 8) реєстрація потужностей оператора ринку транспортного засобу виданого на ім’я учасника торгів. При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи, а також договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 9) Копія або оригінал експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я учасника торгів та/або копія чи оригінал документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку. У випадку якщо експлуатаційний дозвіл виданий не на ім’я учасника торгів, та/або документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку, виданого на ім’я власника потужностей, учасник до копії/оригіналу експлуатаційного дозволу та/або копії/оригіналу державної реєстрації потужностей оператора ринку зобов’язаний надати документ (н-д. копію договору оренди тощо), який підтверджує право користування потужностями (об’єктами) власника, на ім’я якого виданий експлуатаційний дозвіл та/або на ім’я якого є проведена державна реєстрація потужностей оператора ринку. 10) Копія документа (акту) обстеження/перевірки приміщення(ь), виданий на ім’я Учасника, територіальним управлінням Держпродспоживслужби України. 11) оригінал або копія(ї) (завірена(і) печаткою Учасника, у разі її використання і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) особистої(их) медичної(их) книжок працівника(ів), які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі, з відміткою про проходження медичного огляду (копія(ї) медичної(их) книжки(ок) повинна(і) бути дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій). 12) З метою виконання положень статі 18 Закону України “Про охорону праці” Учасник у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід, які пройшли навчання та перевірку знань, щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці у складі тендерної пропозиції надати відповідне документальне підтвердження, а саме: скановану з оригіналу копію посвідчень про перевірку знань з охорони праці таких працівників ( не менше одного), та витягу з протоколу комісії з перевірки знань з охорони праці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, яка повинна бути чинна на момент подання. 13. Копії аналогічного договору відповідно до п. 3.1. (не менше одного за 2020 та\або 2021 та/або та/або 2023 роки). 14. На підтвердження поданого договору надати оригінал листа-відгуку про співпрацю та виконання договору від Покупця, що вказані в п. 3.1. та 3.2. (не менше одного). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу та містити інформацію що догоовір виконано у повному обсязі. Юрисконсульт відділу освіти Уповноважена особа Олена ШУПЕР