Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з ручного прибирання вулиць)
Очікувана вартість
40 204 000,00 UAH
UA-2023-01-25-016046-a edce2fd9b44d4b7982e3b3f7d8e7d4f1
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Потурай Орислава Василівна

380322521984 o.poturay@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056115
Місцезнаходження: 79058, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11
Контактна особа: Потурай Орислава Василівна
380322521984
o.poturay@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2023 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2023 00:00
Очікувана вартість: 40 204 000,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178. Відповідно до п. 36 Особливостей (зі змінами згідно Постанови КМУ від 30.12.2022 №1495) електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій). Відповідно до п. 35 Особливостей (зі змінами згідно Постанови КМУ від 30.12.2022 №1495) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 16:54

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

30 січня 2023 08:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 січня 2023 08:40
10. Перелік змін 2.doc
30 січня 2023 08:40
9.1. ДОДАТОК 3 проект договору нова редакція 2.docx
30 січня 2023 08:39
9. ТД ручне нова редакція 2.docx
26 січня 2023 19:06
7. Перелік змін.doc
30 січня 2023 08:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 січня 2023 19:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 січня 2023 16:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 січня 2023 08:40
10. Перелік змін 2.doc
30 січня 2023 08:40
9.1. ДОДАТОК 3 проект договору нова редакція 2.docx
26 січня 2023 19:05
6.1. ДОДАТОК 3 проект договору нова редакція.docx
25 січня 2023 16:53
3.1. ДОДАТОК 3 проект договору.docx
30 січня 2023 08:39
9. ТД ручне нова редакція 2.docx
26 січня 2023 19:05
6. ТД ручне нова редакція.docx
25 січня 2023 16:52
3. ТД ручне.docx
26 січня 2023 19:06
7. Перелік змін.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-01-25-016046-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФЕЩУК ГАЛИНА ОЛЕКСІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2439508163
Дата подання: 26 лютого 2023 16:48
Скарга АМКУ
Скарга АМКУ
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 лютого 2023 15:43
Рішення від 28.02.2023 № 2326.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2023 15:43
Рішення від 08.03.2023 № 2806.pdf
Дата публікації: 13 березня 2023 14:02

Документи подані скаржником

26 лютого 2023 13:06
7. Перелік змін.doc
26 лютого 2023 13:06
10. Перелік змін 2.doc
26 лютого 2023 13:06
мат база (1).pdf
26 лютого 2023 13:06
Орена Самоскида.pdf
26 лютого 2023 13:06
Скарга АМКУ.pdf
26 лютого 2023 13:06
Тех паспорт самоскид.pdf
26 лютого 2023 13:06
Штатний+накази.pdf

Документи подані замовником

01 березня 2023 17:04
Пояснення ШРА лот 9.docx
01 березня 2023 17:04
Лист ДПС реєстр.pdf
01 березня 2023 17:04
працівники.pdf
01 березня 2023 17:04
Пояснення ШРА.pdf
01 березня 2023 17:04
Штатний+накази.pdf
01 березня 2023 17:04
Лист відповідь ДПС.pdf
01 березня 2023 17:04
працівники (1).pdf

Документи Органу Оскарження

28 лютого 2023 15:43
Рішення від 28.02.2023 № 2326.pdf
13 березня 2023 14:02
Рішення від 08.03.2023 № 2806.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-05-02-000064 ● a26e64a02c7547e89dcd3cb1b99c69f4
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 травня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 травня 2023 15:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


02.05.2023 № 23-з

Хмельницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу
від 02.05.2023 № 23-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
15. UA-2023-01-25-016046-a; 25.01.2023
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Болдецька.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-05-04 13:30:16

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-25-016046-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Яким чином Замовником дотримано вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 №710 в частині забезпечення:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-05-05 13:06:52

ПОЯСНЕННЯ

на запит Західного офісу держаудитслужби (управління західного офісу дежудитслужби в Хмельницькій обл.) від 04.05.2023 в межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з ручного прибирання вулиць)
(оголошення № UA-2023-01-25-016046-a)

Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) рекомендовано, з урахуванням затверджених цією постановою заходів, органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Під час розроблення тендерної документації, та визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, з метою належного прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів на яких здійснює свої повноваження Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради Замовником враховувались, зокрема: Закону України «Про благоустрій населених пунктів», «Правил благоустрою Львівської міської територіальної громади» затверджених ухвалою Львівської міської ради від 21.04.2011 №376 (зі змінами та доповненнями), Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів» затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54, «Методичних рекомендацій з прибирання території об'єктів благоустрою населених пунктів» затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 №213, з урахуванням «Норм часу на роботи з прибирання об'єктів благоустрою населених пунктів» затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 №72; інші діючі нормативні документи.
Очікувана вартість закупівлі розраховувалась Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів на яких свої повноваження здійснює Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради, як Замовник, з урахуванням потреб минулих років. Слід зазначити, що даний метод визначено п. 2 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Бюджетні призначення визначено враховуючи ухвалу Львівської міської ради від 06.12.2022 №2583 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік».
Додатково повідомляємо, у Шевченківської районної адміністрації, як виконавчого органу Львівської міської ради, відсутній власний веб-сайт, відтак з метою виконання підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), районною адміністрацією оприлюднюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на веб-сайті Львівської міської ради.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Львівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення до даної процедури закупівлі - https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/shevchenkivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik/24136, а також скан-копію обґрунтування оприлюдненого на веб-сайті Львівської міської ради.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-05-15 10:46:25

Про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з ручного прибирання вулиць за кодом ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-25-016046-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):

Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації (Частина 1. Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону) Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) наступними інформацією та документами:
3.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (-их)* за предметом закупівлі договору (-ів).
Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- скан-копiєю (-ми)документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг за аналогічним (-и) договором (-ами), зазначеного (-их) в наданій Учасником Довідці (акти виконаних робіт (1-3 штуки), тощо) та документ що підтверджує факт оплати виконаних робіт/наданих послуг (по наданих у складі пропозиції актах виконаних робіт/наданих послугах) (виписка з банку, тощо);
В ході моніторингу встановлено, що за Лотом №7 «Балатон» учасником Львівське комунальне підприємство "Балатон-409" надано документи «липень 2021 сан.приб.pdf», «серпень 2021 сан.приб.pdf», «вересень 2021 сан.приб.pdf», «підтвердження оплати виконаних робіт.pdf» (подані 02.02.2023).
В складі пропозицій учасника надано:
1) Акти про надання послуг:
- №07/409 від 02.08.2021 на суму 184943,74грн,
- №08/409 від 01.09.2021 на суму 184943,74грн,
- №06/409 від 05.07.2021 на суму 208198,06грн.
2) та Платіжні інструкції:
- №837 від 03.08.2021 на суму 184943,74грн (за 07.21, акт 07/409 від 02.08.21),
- №1014 від 02.09.2021 на суму 184943,74грн (за 08.21, акт 08/409 від 01.09.21),
- №1223 від 07.10.2021 на суму 249813,61грн. (за 09.21, акт 9/25 від 06.10.21).
В ході моніторингу встановлено, що Платіжний документ про оплату - №1223 від 07.10.2021 на суму 249813,61грн. (за 09.21, акт 9/25 від 06.10.21) не підтверджує оплату Акту про надання послуг №06/409 від 05.07.2021 на суму 208198,06грн. як це передбачено вимогами тендерної документації (відповідно до вимог тендерної документації документ, що підтверджує факт оплати виконаних робіт/наданих послуг, має підтверджувати оплату по наданих у складі пропозиції актах виконаних робіт/наданих послугах).
З огляду на зазначене, яким чином учасник підтвердив відповідність своєї тендерної пропозиції вимогам тендерної документації в частині підтвердження оплати виконаних робіт/наданих послуг (по наданих у складі пропозиції актах виконаних робіт/наданих послугах) (виписка з банку, тощо)?

Крім того, пунктом 1 частини 3 додатку 1 «Перелік інших документів, які подає учасник у складі тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено подання документів, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника представляти його інтереси під час проведення процедури за предметом закупівлі, підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції) за предметом закупівлі, а також інформацію та документи, що підтверджують правомочність службової (посадової) особи/осіб учасника на укладання та підписання договору про закупівлю, а саме: протокол або виписка/витяг з протоколу та/або довіреність та/або доручення, що підтверджує відповідні повноваження, наказ на призначення, чи інший нормативно-правовий документ що підтверджує повноваження службової (посадової) особи учасника. (Для юридичних осіб).
При цьому, за Лотом №6 «Варшавський» учасником Львівське комунальне підприємство "Варшавське-407" завантажено Контракт з керівником учасника №118 від 28.12.2020 та додаткову угоду №1 від 31.12.2021, відповідно до пункту 1.2 якої контракт діє до 30.12.2022 включно.
З огляду на зазначене, надайте пояснення, яким чином учасник підтвердив відповідність вимогам встановленим у тендерній документації в частині підтвердження правомочності службової (посадової) особи/осіб учасника на укладання та підписання договору про закупівлю?
Пояснення (інформацію та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-05-17 17:10:06

ПОЯСНЕННЯ

на запит Західного офісу держаудитслужби (управління західного офісу дежудитслужби в Хмельницькій обл.) від 15.05.2023 в межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з ручного прибирання вулиць) (оголошення № UA-2023-01-25-016046-a)

1. В частині, що стосується виконання вимогам тендерної документації учасником ЛКП «Балатон-409» поданої на участь у процедурі закупівлі в частині предмету закупівлі Лот №7 «Балатон» - послуги з ручного прибирання вулиць:
Вимогами пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів). Пунктом 3.1. Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено спосіб документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів), а саме, учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати: довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (-их)* за предметом закупівлі договору (-ів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми; скан-копiєю (-ми) аналогічного (-их) договору (-ів) (з усіма додатками та специфікаціями, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (-их) відображена в Довідці; скан-копiєю (-ми) документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг за аналогічним (-и) договором (-ами), зазначеного (-их) в наданій Учасником Довідці (акти виконаних робіт (1-3 штуки), тощо) та документ що підтверджує факт оплати виконаних робіт/наданих послуг (по наданих у складі пропозиції актах виконаних робіт/наданих послугах) (виписка з банку, тощо); скан-копiєю (-ми) листа (-ів) відгука (-ів) контрагента (-ів) (за наданим ( -и) аналогічним (-и) договором (-ами)), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, а також iнформацiю про добросовісне надання послуг (виконання робіт), відсутність претензій до повноти та якості виконання договору.
В складі тендерної пропозиції учасника ЛКП «Балатон-409» наявні:
- довідка від 30.01.2023 №01-17/45.4 про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору;
- скан-копія договору від 01.03.2021 №25/Т/21 з усіма додатками та додатковими угодами;
- акт №07/409 від 02.08.2021 та платіжне інструкція від №837 від 03.08.2021;
- акт №08/409 від 01.09.2021 та платіжна інструкція №1014 від 02.09.2021;
- лист-відгук від 30.01.2023 №36-вих10698.
Відтак, учасником ЛКП «Балатон-409», в повній мірі дотримано та виконано вимоги Тендерної документації щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Додатково повідомляємо, відповідно до абзацу 9 пункту 3 «Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції» замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів.
Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ЛКП «Балатон-409», було виявлено, що окрім вказаних вище документів учасник надав у складі тендерної пропозиції додатково акт № 06/409 від 05.07.2021 та платіжна інструкція №1223 від 07.10.2021.
Оскільки, учасником процедури закупівлі в повній мірі було виконано вимоги тендерної документації, в частині надання документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, в замовника були відсутні законні підстави для встановлення вимог щодо надання додаткової інформації та/або документів щодо оплати наданих послуг згідно акту № 06/409 від 05.07.2021 та/або надання акту наданих послуг (виконаних робіт) відповідно до якого здійснено оплату згідно платіжної інструкції №1223 від 07.10.2021.
2. Oо стосується документального підтвердження повноважень керівника ЛКП «Варшавське-407», в частині предмету закупівлі Лот №6 «Варшавський» - послуги з ручного прибирання вулиць:
Вимогами пункту 1 Частини 3 Додатку №1 до Тендерної документації, встановлено, що учасники (юридичні особи) у складі тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника представляти його інтереси під час проведення процедури за предметом закупівлі, підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції) за предметом закупівлі, а також інформацію та документи, що підтверджують правомочність службової (посадової) особи/осіб учасника на укладання та підписання договору про закупівлю, а саме: протокол або виписка/витяг з протоколу та/або довіреність та/або доручення, що підтверджує відповідні повноваження, наказ на призначення, чи інший нормативно-правовий документ що підтверджує повноваження службової (посадової) особи учасника.
Так на виконання вказаних вище вимог, у складі тендерної пропозиції учасника ЛКП «Варшавське-407» наявні, зокрема, контракт №118 від 28.12.2020 з керівником львівського комунального підприємства «Варшавське-407», відповідно до якого Гадьо О.С. призначається на посаду директора львівського комунального підприємства «Варшавське-407» на термін з 01.01.2021 по 31.12.2021.
Додатковою угодою №1 від 31.12.2021 внесено зміни до контракту з керівником львівського комунального підприємства «Варшавське-407» від 28.12.2020 №118 та встановлено, що Гадьо О.С. призначається на посаду директора львівського комунального підприємства «Варшавське-407» на термін з 01.01.2021 по 31.12.2022 включно.
Додатковою угодою №2 від 29.12.2022 внесено зміни до контракту з керівником львівського комунального підприємства «Варшавське-407» від 28.12.2020 №118 та встановлено що Гадьо О.С. призначається на посаду директора львівського комунального підприємства «Варшавське-407» на термін з 01.01.2021 по 31.12.2023 включно (дана додаткова угода міститься у складі тендерної пропозиції - файл з назвою «Додаткова угода №2 до контракту.PDF»).
Відтак, на момент проведення процедури закупівлі учасник ЛКП «Варшавське-407» в повній мірі виконало вимоги тендерної документації в частині, що стосується підтвердження повноважень директора львівського комунального підприємства «Варшавське-407» Гадьо О.С. на підписання тендерної пропозиції та на укладення та підписання договору за результатами проведеної процедури закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 19 травня 2023
Кінцевий строк оскарження: 25 травня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №4 «Замарстинів» - послуги з ручного прибирання вулиць
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 18 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з ручного прибирання вулиць)
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, територія Львівської міської територіальної громади на яких здійснює свої повноваження Замовник (більш детальніше в Додатку 2 до тендерної документації)
Дата доставки: 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Кошти місцевого бюджету. Всі виплати Виконавцю здійснюються Замовником після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. Розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником згідно бюджетного законодавства на підставі виставленого Виконавцем рахунка. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Дочірнє підприємство "Парк-Високий Замок" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" 3 227 524,36
UAH з ПДВ
3 227 524,36
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 лютого 2023 10:28
Електронний підпис
15 лютого 2023 10:22
ч.2 ст.17.pdf
15 лютого 2023 10:22
ст.17.pdf
15 лютого 2023 10:22
Лист-згода.pdf
15 лютого 2023 10:22
Довідка.pdf
15 лютого 2023 10:22
Гарантійний лист.pdf
10 лютого 2023 15:48
Електронний підпис
10 лютого 2023 15:46
Лист-гарантія.pdf
02 лютого 2023 15:52
Електронний підпис
02 лютого 2023 12:25
Електронний підпис
02 лютого 2023 12:23
Проект договору.pdf
02 лютого 2023 12:23
Штати.pdf
02 лютого 2023 12:23
Відгук ВЗ.pdf
02 лютого 2023 12:23
Лист гарантія щодо РФ.pdf
02 лютого 2023 12:23
Довідка про субпідряд.pdf
02 лютого 2023 12:23
Довідка право підпису.pdf
02 лютого 2023 12:23
Лист згода санкції.pdf
02 лютого 2023 12:23
Контракт.pdf
02 лютого 2023 12:23
Стаття 17.pdf
02 лютого 2023 12:23
Статут оригінал..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "Парк-Високий Замок" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Дочірнє підприємство "Парк-Високий Замок" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів"
#31804324
Переможець 3 227 524,36
UAH з ПДВ
13 лютого 2023 16:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 лютого 2023 14:54

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Дочірнє підприємство "Парк-Високий Замок" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" по предмету закупівлі ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з ручного прибирання вулиць), в частині предмету закупівлі: Лот №4 «Замарстинів» - послуги з ручного прибирання вулиць (оголошення № UA-2023-01-25-016046-a) (у відповідності до норм пункту 40 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - всупереч вимогам абзацу 7 пункту 1 Розділу IV Тендерної документації в складі тендерної пропозиції відсутній лист-гарантія, про те, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, усіх інших витрат передбачених для послуг даного виду. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги абзацу 7 пункту 1 Розділу IV Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати лист-гарантію про те, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, усіх інших витрат передбачених для послуг даного виду;

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2023 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Парк-Високий Замок" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів"
#31804324
3 227 524,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2024 17:51
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2024 10:10
Додаткова 4 до 28-т-23.pdf зміни до договору
26 березня 2024 10:09
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2024 16:30
Додаткова 3 до 28-т-23.pdf зміни до договору
11 січня 2024 16:28
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 08:24
Додаткова 2 до 28-т-23.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 08:23
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 14:34
Додаткова 28-т-23.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 14:32
Електронний підпис укладений
21 лютого 2023 13:12
28-Т-23.pdf укладений
21 лютого 2023 13:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору в частині зменшення ціни договору. Пункт 3.1 викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 28/Т/23
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору відповідно до пп. 8 п. 19 Особливостей та ч. 6 ст. 41 Закону
Номер договору про закупівлю: 28/Т/23
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пп 8 п. 19 Особливостей та ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору на початку наступного року та доповнити розділ 3 Договору пунктом 3.1.1. Ціна Договору для закупівлі додаткового обсягу послуг у 2024 році становить 629400,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 28/Т/23
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору зменшивши ціну договору на закупівлю додаткового обсягу послуг. Ціна договору для закупівлі додаткового обсягу послуг становить 629 391,74 грн.
Номер договору про закупівлю: 28/Т/23
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 3 776 506,51
UAH (в тому числі ПДВ 629 417,75 UAH)