Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Лот 1- Ізолятори керамічні, Лот 2 - Ізолятори ПС, Лот 3- Ізолятори ЛКЦ)
Очікувана вартість
3 592 060,00 UAH
UA-2023-01-24-015907-a ● 3c2879f54a454e2fb4c2f5d4daa3bf8b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00130926 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14 |
Контактна особа: |
Черкас Наталія Сергіївна 380612285184 N.CHERKAS@ZOE.COM.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2023 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 3 592 060,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Очікувана вартість предмета закупівлі без ПДВ.
Тендерна документація
01 лютого 2023 17:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2023 17:56 |
ТД (Ізолятори) нова редакція від 01.02.2023 року.docx | |
01 лютого 2023 17:55 |
Зміни від 01.02.2023.docx | |
24 січня 2023 16:20 |
ТД (Ізолятори).docx | |
24 січня 2023 16:20 |
Оголошення (Ізолятори).docx |
01 лютого 2023 17:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 лютого 2023 17:56 |
ТД (Ізолятори) нова редакція від 01.02.2023 року.docx
|
|||
01 лютого 2023 17:55 |
Зміни від 01.02.2023.docx
|
|||
24 січня 2023 16:20 |
ТД (Ізолятори).docx
|
|||
24 січня 2023 16:20 |
Оголошення (Ізолятори).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо досвіду виконання аналогічних Договорів не раніше 2021 року
Дата подання: 30 січня 2023 14:28
Дата відповіді: 01 лютого 2023 09:23
Наша компанія є комплексним постачальником високовольтного обладнання на клас напруги 10-750 кВ. в тому числі ізоляторів, досвід виконання аналогічних договорів з 2017 року включно.
Просимо замовника для збільшення кількості потенційних учасників та розширення конкурентного поля в даній закупівлі викласти пункт 1.1 та 1.2, ДОДАТОК № 1 ТД в наступній редакції:
1.1.Сканований (-і) оригінал (-и) або копія (-ї) аналогічного (-их)* договору (-ів) укладеного не раніше 2018 року з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним.
1.2. Сканований оригінал відгуку, щодо виконання аналогічного (-их) договору (-ів)*, наданого на виконання п.1.1 цього розділу. Відгук повинен бути складений не раніше 2018 року із зазначенням дати і номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Відгук має бути підписаний уповноваженою особою. Якщо на відгук накладено УЕП/КЕП, учасник або особа, яка видала відгук, обов’язково має зазначити порядок перевірки справжності електронного цифрового підпису особи, що підписала даний відгук.
Слава Україні!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «У 2020-2021 роках світ та Україну накрила пандемія короновірусу, яка вплинула на процес виробництва, логістики, поставки. З лютого 2022 році Україна живе та працює в умовах воєнного стану, що призвело до призупинення роботи заводів-виробників або їх перенесення в інші міста і як наслідок — порушення логістики поставок, призвела до обмеження електропостачання, яке впливає на виробництво та поставки. Враховуючи ці фактори, Замовник хоче буди упевнений, що Постачальник має досвід роботи у складних умовах, проявив себе у складних умовах надійним, відповідальним. Саме беручи до уваги ці обставини Замовник встановив такий часовий проміжок до дати укладення аналогічного (-их) договору(-ів) та наполягає на редакції викладеній в тендерній пропозиції , а саме: “1.1.Сканований (-і) оригінал (-и) або копія (-ї) аналогічного (-их)* договору (-ів) укладеного не раніше 2021 року з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним. * Аналогічним буде вважатися договір щодо поставки: ізоляторів. * Інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею або відноситься до персональних даних у відповідності до вимог Закону України "Про захист персональних даних", може бути заретушована учасником. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього. 1.2. Сканований оригінал відгуку, щодо виконання аналогічного (-их) договору (-ів)*, наданого на виконання п.1.1 цього розділу. Відгук повинен бути складений не раніше 2021 року із зазначенням дати і номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Відгук має бути підписаний уповноваженою особою. Якщо на відгук накладено УЕП/КЕП, учасник або особа, яка видала відгук, обов’язково має зазначити порядок перевірки справжності електронного цифрового підпису особи, що підписала даний відгук.
Документи, вказані у п.1.1 та 1.2 надаються від інших суб’єктів господарювання. Не розглядатимуться документи, надані на виконання п.1.1 та 1.2, видані Учаснику Замовником.
У зв’язку з викладеним, в рамках оголошеної закупівлі за Код ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Лот 1- Ізолятори керамічні, Лот 2 - Ізолятори ПС, Лот 3- Ізолятори ЛКЦ), оголошення: UA-2023-01-24-015907-a Замовник не буде змінювати вимоги до аналогічного договору та відгуку щодо виконання аналогічного договору та вносити зміни до тендерної документації.»
Документи, вказані у п.1.1 та 1.2 надаються від інших суб’єктів господарювання. Не розглядатимуться документи, надані на виконання п.1.1 та 1.2, видані Учаснику Замовником.
У зв’язку з викладеним, в рамках оголошеної закупівлі за Код ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Лот 1- Ізолятори керамічні, Лот 2 - Ізолятори ПС, Лот 3- Ізолятори ЛКЦ), оголошення: UA-2023-01-24-015907-a Замовник не буде змінювати вимоги до аналогічного договору та відгуку щодо виконання аналогічного договору та вносити зміни до тендерної документації.»
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 01 лютого 2023 11:25
Дата відповіді: 01 лютого 2023 17:40
Розуміючи ризики Замовника щодо складного становища останніх років в світі та Україні, наша компанія продовжувала ефективно працювати в складних умовах і має досвід постачання різноманітного високовольтного обладнання в тому числі схожого до предмета закупівлі, а саме шинні опори основною складовою частиною яких є ізолятор. Просимо погодити та внести зміни до тендерної документації.
Викласти в наступній редакції ДОДАТОК № 1 пункт 1.1.Сканований (-і) оригінал (-и) або копія (-ї) аналогічного (-их)* договору (-ів) укладеного не раніше 2021 року з усіма додатками що є не від’ємною частиною договору (у разі наявності). Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним.
* Аналогічним буде вважатися договір щодо постачання: ізоляторів або шинних опор.
* Інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею або відноситься до персональних даних у відповідності до вимог Закону України "Про захист персональних даних", може бути заретушована учасником. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи надані Вами пропозиції, повідомляємо про можливість внесення змін згідно Вашого звернення. В найближчий час до тендерної документації будуть внесені зміни
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2. Ізолятори ПС |
Опис предмету закупівлі: |
Код ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 450 200,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 502,00 UAH без ПДВ |
Позиції
120 шт
ІЗОЛЯТОР ПС-120 Б
ДК 021:2015: 44111510-9 — Ізолятори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару
Дата доставки:
30 листопада 2023
80 шт
Ізолятор ПС-160 Д
ДК 021:2015: 44111510-9 — Ізолятори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару
Дата доставки:
30 листопада 2023
400 шт
Ізолятор ПС-70 Е
ДК 021:2015: 44111510-9 — Ізолятори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару
Дата доставки:
30 листопада 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | *Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Розрахунки за договором здійснюються «Покупцем» шляхом попередньої оплати (у разі фінансової спроможності Покупця) у розмірі 50 % вартості кожної замовленої партії товару, що здійснюється на підставі рахунку-фактури протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання такого рахунку «Покупцем». *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Розрахунки за договором здійснюються «Покупцем» шляхом попередньої оплати (у разі фінансової спроможності Покупця) у розмірі 50% вартості кожної замовленої партії товару, що здійснюється на підставі рахунку-фактури протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання такого рахунку «Покупцем». | Аванс | 10 | Банківські | 50 |
Поставка товару | *Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, «Покупець» здійснює остаточний розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцять) банківських днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: «Покупець» здійснює остаточний розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцять) банківських днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 50 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій