Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку, офісне устаткування різне (2 Лоти) (ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне) (ДК 021:2015: 30197630-1 – Папір для друку, ДК 021:2015: 30193800-6 – Затискачі для папірців-записок, ДК 021:2015: 30199000-0 – Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби, ДК 021:2015: 30193700-5 – Коробки для паперів, ДК 021:2015: 30192100-2 – Гумки, ДК 021:2015: 30197321-2 – Антистеплери, ДК 021:2015: 30197330-8 – Діроколи, ДК 021:2015: 30199600-6 – Розділювачі сторінок, ДК 021:2015: 30191120-1 – Журнальні стенди, ДК 021:2015: 30197120-3 – Кнопки, ДК 021:2015: 30199230-1 – Конверти, ДК 021:2015: 30192930-9 – Ручки-коректори, ДК 021:2015: 30192910-3 – Корегувальна плівка чи стрічка, ДК 021:2015: 30194000-5 – Креслярське приладдя, ДК 021:2015: 30192125-3 – Маркери, ДК 021:2015: 30192000-1 – Офісне приладдя, ДК 021:2015: 30192131-8 – Механічні олівці чи олівці з висувним стрижнем, ДК 021:2015: 30192130-1 – Олівці, ДК 021:2015: 30193000-8 – Органайзери та приладдя до них, ДК 021:2015: 30197000-6 – Дрібне канцелярське приладдя, ДК 021:2015: 30192121-5 – Кулькові ручки, ДК 021:2015: 30197110-0 – Скоби, ДК 021:2015: 30197320-5 – Степлери, ДК 021:2015: 30197220-4 – Канцелярські скріпки, ДК 021:2015: 30192700-8 – Канцелярські товари, ДК 021:2015: 30192350-9 – Касова стрічка, ДК 021:2015: 30192110-5 – Чорнила та пов’язана продукція, ДК 021:2015: 30192133-2 – Точила для олівців)
Очікувана вартість
764 500,00 UAH
UA-2023-01-16-001597-a ● 01eab0f6ab8641dabe4879fb411bc49c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02082522 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 62 |
Контактна особа: |
Катерина Бродацька +380661901468 brodatskakate@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2023 09:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 764 500,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Закупівля здійснюється відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. “ Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” зі змінами. Місцезнаходження Замовника: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. О. Дашковича,62. Категорія Замовника згідно п.4 ч.1 ст.2 Закону: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. Якість товару відповідає державним нормам та стандартам. Джерело фінансування – власні кошти.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
16 січня 2023 09:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2023 09:49 |
Тендерна документація.docx | |
16 січня 2023 09:49 |
Додаток №3 Технічні вимоги.doc | |
16 січня 2023 09:49 |
Додаток №2 Тендерна пропозиція.docx | |
16 січня 2023 09:49 |
Додаток №4 Проект Договору.doc | |
16 січня 2023 09:49 |
Додаток №1 Кваліфікаційні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поставка
Дата подання: 17 січня 2023 12:17
Дата відповіді: 17 січня 2023 17:11
Доброго дня, замовнику!
Скільки партій поставок заплановано вами та впродовж якого терміну? Чи можлива разова поставка усього обсягу товару?
Відповідь: Доброго дня! Разова поставка не передбачене умовами проекту договору Замовника. Кількість поставок буде вираховуватись відповідно до фактичної потреби Замовника протягом терміну поставки, тобто 2023 року (див.п.1.5 проекту договору). Орієнтована кількість поставок може складати від 4 до 6 протягом терміну дії договору.
Папір А5
Дата подання: 17 січня 2023 12:26
Дата відповіді: 17 січня 2023 17:11
Доброго дня!
Згідно тендерної документації ви вимагаєте папір формату А5 фасуванням по 500арк, чи можливо Вам запропонувати фасування паперу по 1000арк у пачці?
Відповідь: Доброго дня! Ознайомившись зі змістом Вашого запитання повідомляємо, що технічне завдання Замовника сформоване виходячи з його фактичної потреби відповідного товару, тобто 500 арк. в пачці.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ №1 – Папір для друку (ДК 021:2015: 30197630-1 – Папір для друку) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 612 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 10 404,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Початок: 24 січня 2023 00:00
Закінчення: 24 січня 2023 00:00
Позиції
5 паков
Папір А4 200г/м2 250 арк.
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, Черкаський район, м.Черкаси, вул. Чайковського,117
Дата доставки:
31 грудня 2023
20 паков
Папір А3 80г/м2 500 арк.
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, Черкаський район, м.Черкаси, вул. Чайковського,117
Дата доставки:
31 грудня 2023
2200 паков
Папір А4 80г/м2 500 арк.
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, Черкаський район, м.Черкаси, вул. Чайковського,117
Дата доставки:
31 грудня 2023
100 паков
Папір А5 80г/м2 500 арк.
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, Черкаський район, м.Черкаси, вул. Чайковського,117
Дата доставки:
31 грудня 2023
5 шт
Папір для факсу 210 ммх25м
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, Черкаський район, м.Черкаси, вул. Чайковського,117
Дата доставки:
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату кожної окремої партії Товару відповідно до видаткової накладної та рахунку-фактури, що надаються Постачальником на кожну партію, протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання Товару шляхом оплати вартості Товару без урахування суми ПДВ (в разі, якщо Постачальник є платником ПДВ) або проводить 100 % розрахунок, якщо Постачальник не є платником ПДВ.. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 83.33 |
Iнша подія | Сума ПДВ, зазначена в рахунку на оплату партії Товару, сплачується Покупцем Постачальнику протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації Постачальником податкової накладної відповідно до ст. 201 Податкового кодексу України. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 16.67 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
420 559,50
UAH з ПДВ
|
420 559,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" |
424 665,90
UAH з ПДВ
|
424 665,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Рішення скасоване |
420 559,50
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2023 13:44
|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Відхилено |
420 559,50
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2023 13:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" #43160066 |
Переможець |
424 665,90
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2023 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2023 12:52
|
Договір №168 від 10.02.2023 ТОВ Офіс комфорт.pdf | укладений |
10 лютого 2023 12:50
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Папір А4 200г/м2 250 арк. | 5 | пачок |
624,54
UAH з ПДВ
|
Папір А3 80г/м2 500 арк. | 20 | пачок |
380,04
UAH з ПДВ
|
Папір А4 80г/м2 500 арк. | 2200 | пачок |
183,00
UAH з ПДВ
|
Папір А5 80г/м2 500 арк. | 100 | пачок |
110,04
UAH з ПДВ
|
Папір для факсу 210 ммх25м | 5 | штуки |
67,68
UAH з ПДВ
|