Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03366374 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19 |
Контактна особа: |
Вікторія Довбенко +380462942342 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2023 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 25 449 269,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98370000-7: Поховальні та супутні послуги
Тендерна документація
17 січня 2023 12:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2023 12:27 |
Оголошення нова редакція.docx | |
17 січня 2023 12:27 |
Додаток № 2.1 (Технічне завдання) нова редакція.docx | |
17 січня 2023 12:27 |
Перелік змін що вносяться.pdf | |
17 січня 2023 12:27 |
Протокол про внесення змін.pdf | |
17 січня 2023 12:27 |
Тендерна документація нова редакція.doc | |
13 січня 2023 15:30 |
Тендерна документація.doc | |
13 січня 2023 12:55 |
Додаток № 5.docx | |
13 січня 2023 12:55 |
Додаток № 2.2 (Технічне завдання).docx | |
13 січня 2023 12:55 |
Додаток № 2.3 (Технічне завдання).docx | |
13 січня 2023 12:55 |
Додаток № 3.3.doc | |
13 січня 2023 12:55 |
Додаток № 2.1 (Технічне завдання).docx | |
13 січня 2023 12:55 |
Додаток № 3.2.doc | |
13 січня 2023 12:55 |
Оголошення.docx | |
13 січня 2023 12:55 |
Додаток № 3.1.doc | |
13 січня 2023 12:55 |
Додаток № 1.docx | |
13 січня 2023 12:55 |
Додаток № 4.doc |
17 січня 2023 12:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 січня 2023 12:27 |
Оголошення нова редакція.docx
|
|||
17 січня 2023 12:27 |
Додаток № 2.1 (Технічне завдання) нова редакція.docx
|
|||
17 січня 2023 12:27 |
Перелік змін що вносяться.pdf
|
|||
17 січня 2023 12:27 |
Протокол про внесення змін.pdf
|
|||
17 січня 2023 12:27 |
Тендерна документація нова редакція.doc
|
|||
13 січня 2023 15:30 |
Тендерна документація.doc
|
|||
13 січня 2023 12:55 |
Додаток № 5.docx
|
|||
13 січня 2023 12:55 |
Додаток № 2.2 (Технічне завдання).docx
|
|||
13 січня 2023 12:55 |
Додаток № 2.3 (Технічне завдання).docx
|
|||
13 січня 2023 12:55 |
Додаток № 3.3.doc
|
|||
13 січня 2023 12:55 |
Додаток № 2.1 (Технічне завдання).docx
|
|||
13 січня 2023 12:55 |
Додаток № 3.2.doc
|
|||
13 січня 2023 12:55 |
Оголошення.docx
|
|||
13 січня 2023 12:55 |
Додаток № 3.1.doc
|
|||
13 січня 2023 12:55 |
Додаток № 1.docx
|
|||
13 січня 2023 12:55 |
Додаток № 4.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-06-000057 ● d7251a03e8624b448cb4b757ce607853
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2023 17:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.06.2023 № 59-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
06.06.2023 № 59-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-01-13-004677-a, 13.01.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-08 13:10:37
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету 98370000-7 Поховальні та супутні послуги ДК 021:2015:98370000-7: Поховальні та супутні послуги очікуваною вартістю 25 449 269,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-13-004677-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-12 12:27:03
Відповідь на запит
1) Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Рішення міської ради від 30 листопада 2022 року № 24/VIII-38 "Про бюджет Чернігівської міської територіальної громади на 2023рік"(зі змінами та доповненнями) Рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 05 січня 2023 року № 2 «Про затвердження переліків об’єктів житлово-комунального господарства, інших об’єктів інфраструктури та природоохоронних заходів на 2023 рік, що фінансується за рахунок коштів бюджету Чернігівської міської територіальної громади» та Додаток № 1, Додаток № 6 до нього.
2) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Замовник самостійно визначив необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 2.1, Додатку 2.2 та Додатку 2.3 до тендерної документації, а також проектом договорів передбачено, що послуги повинні надаватися Виконавцем з належною якістю та відповідно до норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля, а саме: вимогам Закону України «Про благоустрій населених пунктів» від 6 вересня 2005 року № 2807- IV (зі змінами), «Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» затверджених наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154 (зі змінами), «Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях м. Чернігова в новій редакції», затверджених рішенням Чернігівської міської ради від 24 грудня 2019 року № 49/VII-2 (зі змінами).
3) Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі розміру бюджетного призначення: 25 449 269,00
Лот №1: Утримання місць поховань
- 19 918 192,00
Лот №2: Захоронення невідомих, безрідних людей
- 119 500,00
Лот №3: Послуги з доставки в морг померлих та загиблих безрідних громадян, та з моргу до кладовища померлих та загиблих самотніх громадян, осіб без певного місця проживання, а також невпізнанних трупів, знайдених у межах міста
- 5 411 577,00
* Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався на підставі проведених
закупівель у минулих роках із застосуванням встановлення поточних цін з урахуванням
індексу інфляції та збільшення мінімальної заробітної плати тощо
4) Інформація відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднена Замовником 19.01.2023 на сайті Чернігівської міської ради у підрозділі «Структурні підрозділи Чернігівської міської ради» «Управління житлово-комунального господарства» «Інша інформація». У зв’язку з хакерською атакою 25.01.2023 на автоматизовані системи Чернігівської міської ради та її виконавчого комітету було заблоковано доступ та пошкоджено дані на серверах електронного документообігу, електронної поштової кореспонденції, сайту міської ради, тощо та знищено віртуальні машини. Для вжиття заходів згідно з компетенцією виконавчим комітетом Чернігівської міської ради надіслано звернення до відділу протидії кіберзлочинності в Чернігівській області Департаменту кіберполіції Національної поліції України та до Управління служби безпеки України в Чернігівській області. При цьому також повідомляємо, що лише 08.02.2023 відновлена робота офіційної вебсторінки Чернігівської міської ради. В той же час, при роботі на офіційному вебсайті з інформацією, яку вдалося відновити, управлінням житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради виявлено, що у підрозділі «Інша інформація» наявна інформація, яка була оприлюднена за період до 10.02.2022. Інформація, яка оприлюднювалася після 10.02.2022, відсутня. Враховуючи, що під час оприлюднення інформації управління зберігає таку інформацію у роздруковану вигляді, надаємо скан-копію роздрукованого примірника підтвердження оприлюднення 13.01.2023 інформації про закупівлю на офіційному вебсайті Чернігівської міської ради.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з доставки в морг померлих та загиблих безрідних громадян, та з моргу до кладовища померлих та загиблих самотніх громадян, осіб без певного місця проживання, а також невпізнанних трупів, знайдених у межах міста |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 5 411 577,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 27 057,89 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 27057.89 UAH |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до Додатку 3.3 до тендерної документації | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
5 411 501,09
UAH з ПДВ
|
5 411 501,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #03357636 |
Переможець |
5 411 501,09
UAH з ПДВ
|
27 січня 2023 09:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 січня 2023 16:57
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 27 січня 2023 09:15
Учасник | Пропозиція | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #03357636 |
5 411 501,09
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2024 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2024 12:37
|
ДУ 3 до договору № 6090-1.pdf | зміни до договору |
27 березня 2024 12:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2024 15:03
|
Додаткова угода №2 до договору №6090-1.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2024 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:10
|
Додаткова угода №1 до договору № 6090-1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2023 10:27
|
Договір № 6090-1.pdf | укладений |
03 лютого 2023 10:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди №1 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 6090-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди №2 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 6090-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до додаткової угоди № 3 |
Номер договору про закупівлю: | 6090-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |