Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Вебсайт: | http://vodokanal.kiev.ua/ua |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , Київська обл., Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А |
Контактна особа: |
Бойко Інна Гаврилівна 380442801536 igboiko@vodokanal.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2023 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 8 713 282,20 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Тендерна документація
12 січня 2023 16:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2023 16:26 |
ТД 1421.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-22-000013 ● af28ad8972224016bf184a79f34be1c6
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 11:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.02.2023 № 50
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2023-01-12-009074-a 12.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-27 10:20:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, 14212320-9 Гранітний щебінь (щебінь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-12-009074-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-02 16:11:03
Відповідь на запит про надання пояснень у межах здійснення моніторингу № UA-M-2023-02-22-000013
ПрАТ «АК «Київводоканал» надає пояснення, інформацію та документи щодо запиту про надання пояснень від 27.02.2023 Державної аудиторської служби України на закупівлю «ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, 14212320-9 Гранітний щебінь (щебінь)», оголошення № UA-2023-01-12-009074-a.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-08 10:36:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі "ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, 14212320-9 Гранітний щебінь (щебінь)" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-12-009074-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем тендеру товариством з обмеженою відповіда¬льністю «Альянс будівельників України» за лотами №№ 2-4 вимог частини 6 розділу VІ тендерної документації Замовника, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді застави, яка сплачується на рахунок Замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-13 16:03:44
Відповідь на запит про надання пояснень у межах здійснення моніторингу № UA-M-2023-02-22-000013
ПрАТ «АК «Київводоканал» надає пояснення, інформацію та документи щодо запиту про надання пояснень від 08.03.2023 Державної аудиторської служби України на закупівлю «ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, 14212320-9 Гранітний щебінь (щебінь)», оголошення № UA-2023-01-12-009074-a.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 4. Департамент експлуатації каналізаційного господарства. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 856 649,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 28 566,49 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до умов тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 85000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до умов тендерної документації. |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за кожну партію Товару здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
2 713 500,00
UAH з ПДВ
|
2 713 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ #37354345 |
Переможець |
2 713 500,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2023 13:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2024 18:40
|
Звіт про виконання договору АБУ 118.docx | укладений |
04 листопада 2024 18:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2023 11:02
|
АБУ 118.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2023 11:02
|
АБУ 118.docx | зміни до договору |
21 листопада 2023 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2023 15:10
|
Договір 118 АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ.pdf | укладений |
09 лютого 2023 15:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору та у зв’язку з цим, змінити наступні умови Договору: 1.1. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє по “30” квітня 2024 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Дія Договору може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.» 2. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 3. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 5. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін |
Номер договору про закупівлю: | 118/24/16-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |