Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування (комплексний обід))
Очікувана вартість
290 400,00 UAH
UA-2023-01-09-000106-a 4a24f91bfe394854843c05a4bd481f92
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скибіцький Віктор Микифорович

+380382748020 rodunzatushok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень "Родинний затишок"
Код ЄДРПОУ: 34088774
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Марії Трембовецької, 23/1
Контактна особа: Скибіцький Віктор Микифорович
+380382748020
rodunzatushok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Закупівля здійснюється без застосування електронної системи закупівель на підставі пункту 13 Особливостей, зокрема, передбачено, що для придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: п.п 6 відмінено відкриті торги через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі). Документи, що підтверджують наявність підстав п.13 Особливостей п.п.6 для застосування укласти прямий договір без використання електронної системи закупівель згідно «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості): Звіт про результати проведення процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2022-12-28-001233-a.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5280 послуга
Ціна за одиницю: 55UAH з ПДВ
Послуги з організації гарячого харчування (комплексний обід)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Марії Трембовецької,23/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55511000-5 — Послуги їдалень та інших кафе закритого типу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника на підставі актів приймання-передачі послуг, на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів з моменту надання послуги Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

09 січня 2023 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2023 08:51
UA-2022-12-28-001233-a-report.pdf
09 січня 2023 08:51
протокол.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комбінат громадського харчування Державного підприємства "Новатор"
#22985947
Переможець 290 400,00
UAH з ПДВ
09 січня 2023 08:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 09:41
Додаток укладений
09 січня 2023 09:03
Договір укладений
09 січня 2023 09:03

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з організації гарячого харчування (комплексний обід) 5280 послуга 55,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 290 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 48 400,00 UAH)