ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування (комплексний обід))
Сума
290 400 UAH
UA-P-2023-01-09-000037-c 58b6abbfde1842c0ae8f8f38306bf9fd
Оголошено тендер
Опубліковано: 09 січня 2023 08:44
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень "Родинний затишок"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #34088774
3. Місцезнаходження: Україна, Хмельницька область, Хмельницький, 29000, вул. Марії Трембовецької, 23/1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування (комплексний обід))

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2230 — Продукти харчування

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 290 400 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 290400 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2023

11. Примітки: Закупівля здійснюється без застосування електронної системи закупівель на підставі пункту 13 Особливостей, зокрема, передбачено, що для придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: п.п 6 відмінено відкриті торги через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі). Документи, що підтверджують наявність підстав п.13 Особливостей п.п.6 для застосування укласти прямий договір без використання електронної системи закупівель згідно «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості): Звіт про результати проведення процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2022-12-28-001233-a.

Документи замовника

09 січня 2023 08:45
Електронний підпис