Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Новояворівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44008653 |
Місцезнаходження: | 81053, Україна , Львівська обл., місто Новояворівськ, вул.Шевченка Т., будинок 2 |
Контактна особа: |
Гула Оля Іванівна +380680555881 gulaolia76@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2023 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 12 747 510,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Тендерна документація
05 січня 2023 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2023 17:05 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-11-000052 ● 645be7816df54ab88361bf80104fb079
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.04.2023 № 117
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.04.2023 № 117.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-05-005488-a, 05.01.2023. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-11 17:27:46
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-01-05-005488-a, яка проводилась Відділом освіти Новояворівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 2 частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Аналогічна умова міститься у частині 4 «Умови укладання договору про закупівлю» розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру (Лоту №2) вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону та тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-04-13 16:59:57
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення замовника
У відповідь на Ваш Запит про надання пояснень від 11.04.2023р., повідомляємо.
1. Розмір бюджетного призначення визначено рішенням Новояворівської міської ради №2083 від 08 грудня 2022 року «Про бюджет Новояворівської територіальної громади на 2023 рік» за КПКВК 0611021 Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету у відповідності до вимог Бюджетного Кодексу України. Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, виходячи із кількості (обсягу) послуг, що закуповуються та ціни (тарифу) за одиницю послуги, затвердженої відповідним нормативно – правовим актом (рішення Новояворівської міської ради №13 від 04 січня 2023 року «Про встановлення плати за харчування дітей в закладах освіти на 2023рік»).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлено відповідно до потреб Замовника, затверджено примірне чотиритижневе меню яке погоджено з територіальним органом Держпродспоживслужби з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 02 лютого 2011 року № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість» (зі змінами), Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами), Наказу Міністерства охорони здоров'я від 25.09.2020 № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» (зі змінами), та викладено у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
2. Відповідно до п.7 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»: електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Пунктом 24 Особливостей встановлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено інформацію про закупівлю відповідно до пункту 24 Особливостей, при цьому порушень вимог Особливостей допущено не було.
Додаткове оприлюднення Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в засобах масової інформації Особливостями не передбачено.
3. Згідно з частиною 2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»: переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до вимог частини 4 «Умови укладання договору про закупівлю» розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю шляхом завантаження інформації в електронну систему закупівель або направлення інформації на електронну адресу: osvitanovoyavorivsk@ukr.net або направлення інформації на поштову адресу замовника, а саме: Україна, 81053, Львівська область, місто Новояворівськ, вул. Т. Шевченка, будинок 2; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Переможець процедури закупівлі (Лоту 2) ФОП Стадник Петро Євгенович під час укладення договору про закупівлю надав інформацію про право підписання договору про закупівлю (Довідку №47/2023-т від 23 січня 2023року), а також інформацію про ненадання копії ліцензії або документа дозвільного характеру, оскільки відповідно до ст.7 Закону України від 02.03.2015 № 222-VІІІ «Про ліцензування видів господарської діяльності», надання послуг з організації шкільного харчування не підлягає ліцензуванню (Довідку №48/2023-т від 23 січня 2023 року). Тим самим виконавши вимоги встановлені ч.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації Замовника.
Документи, що додаються:
1. Рішення Новояворівської міської ради №2083 від 08 грудня 2022 року «Про бюджет Новояворівської територіальної громади на 2023 рік»;
2. Копія рішення Новояворівської міської ради №13 від 04 січня 2023 року «Про встановлення плати за харчування дітей в закладах освіти на 2023 рік»;
3. Примірне чотиритижневе меню для харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій на 2023 рік.;
4. Довідка про право підписання договору про закупівлю №47/2023-т від 23 січня 2023року;
5. Довідка ненадання копії ліцензії або документа дозвільного характеру №48/2023-т від 23 січня 2023року;
6. Паспорт громадянина України;
7. Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
- Пояснення замовника
- Рішення Новояворівської міської ради №2083
- Копія рішення Новояворівської міської ради №13
- Примірне чотириразове меню для харчування учнів
- Довідка про право підписання договору № 47/2023-т
- Довідка ненадання копії ліцензії № 48/2023-т
- Паспорт
- Витяг з ЄДР
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі. На виконання зобов’язанння щодо усунення виявлених порушень законодавства викладених у висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі UA-2023-01-05-005488-a Відділ освіти Новояворівської міської ради надає заперечення наступного змісту: щодо питання визначення предмета закупівлі перш за все слід зазначити, що пунктом 15 Особливостей №1178 встановлено: предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку №708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749. Замовником визначено предмет закупівлі Послуги з організації шкільного харчування за кодом ДК 021:2015 (CPV) - 55520000-1 – Кейтерингові послуги, оскільки відповідно до вимог розділу «Вимоги до порядку надання послуг з організації шкільного харчування» Додатку №3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) приготування їжі, а також харчування учнів повинно здійснюватися учасником-переможцем процедури закупівлі безпосередньо у навчальному закладі; учасник-переможець процедури закупівлі повинен здійснювати відповідну оплату за комунальні послуги, а саме: водопостачання, електропостачання, газопостачання, теплопостачання; учасник, що буде надавати послуги повинен забезпечити належний санітарний стан шкільних їдалень, забезпечення їдалень кухонним інвентарем, спецодягом, миючими та дезінфікуючими засобами у відповідності до діючих норм; доставка продуктів харчування та продовольчої сировини здійснюється власним (орендованим) спеціалізованим транспортом учасника-переможця чи транспортом постачальників з обов’язковим дотриманням вимог санітарії. Учасник використовує власну матеріально-технічну базу, що підтверджується Довідкою учасника щодо наявності у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, яка вимагалася на відповідність кваліфікаційному критерію: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» у Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 5 Особливостей №1178 забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей). Замовником проведено процедуру закупівлі, та укладено договір про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей №1178, визначення предмету закупівлі жодним чином не вплинуло на виконання умов Договору Сторонами, а також на якість надання послуг з організації шкільного харчування Виконавцями. Згідно зазначеного висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі UA-2023-01-05-005488-a за результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог вимоги пункту 2 частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей №1178. Так, відповідно до пункту 14 Особливостей №1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Відповідно до п.7 ч.1 ст.1 Закону електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено річний план відповідно вимог Закону, однак на авторизованому електронному майданчику Держзакупівлі.Онлайн ТОВ “Держзакупівлі.Онлайн” внесення інформації про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі за кожним лотом не передбачено. Також згідно зазначеного висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі UA-2023-01-05-005488-a за результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів». Так відповідно до частини 1 статті 117 Конституції України Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов’язковими до виконання. Згідно з частиною 1 статті 49 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти – постанови і розпорядження. Згідно з частиною 4 статті 3 Закону про публічні закупівлі відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом. Тобто компетенція Кабінету Міністрів України у сфері публічних закупівель чітко визначена Законом. Пунктом 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Даними Особливостями №1178 не встановлено додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовників чи публікації інформації у сфері публічних закупівель. Згідно зазначеного висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі UA-2023-01-05-005488-a За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з підпунктом 3 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей. Абзацом 3 пункту 44 Особливостей №1178 встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. В Додатку №4 до тендерної документації Замовника вказано: *Так, Міністерством юстиції України наказом від 13.04.2022 № 1462/5 “Про зупинення оприлюднення інформації у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції України”, з метою захисту інформації в умовах воєнного стану на час дії воєнного стану було зупинено оприлюднення інформації у формі відкритих даних, визначеної розділом ІІ Переліку інформації, що підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 28.03.2016 № 897/5 "Про затвердження Переліку інформації, що підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції України". Це, зокрема, стосується інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. У повідомленні, розміщеному на вебсайті Національного агентства з питань запобігання корупції 24.02.2022 за посиланням, зазначено, що доступ до публічної частини, зокрема, Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення обмежено у зв’язку з технічними роботами, спрямованими на максимальне посилення захисту особистих даних користувачів в умовах воєнного стану. З огляду на зазначене, в умовах воєнного стану відсутній вільний доступ до публічної інформації, що міститься у зазначених вище відкритих єдиних державних реєстрах, доступ є обмеженим або зупиненим. Отже, під час проведення процедури відкритих торгів замовник самостійно у тендерній документації зазначає, у який спосіб, з урахуванням вимог законодавства під час правового режиму воєнного стану, учасник-переможець має підтвердити відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктами 2,3 та 8 частини 1 статті 17 Закону. У разі відновлення роботи сайтів: - з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на веб-сайті: https://corruptinfo.nazk.gov.ua. - з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство на веб-сайті: https://kap.minjust.gov.ua/, Замовник самостійно перевірятиме згадану інформацію. Відповідальність за достовірність наданої замовнику інформації щодо відсутності підстав для відмови в участі у закупівлі несе уповноважена особа учасника (учасника-переможця). У випадку внесення змін до законодавства щодо вказаних у цьому додатку документів, які повинен надати переможець торгів (місце, спосіб видачі/отримання, форма чи вигляд документу, ліквідація чи реорганізанція уповноваженого органу, тощо) переможець торгів подає документ із врахуванням зазначених змін до законодавства, або лист-пояснення, якщо у зв’язку із змінами до законодавства надання документу стало неможливим. Так, на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, а саме 05.01.2023 року, а також в період подання документів переможцем процедури закупівлі з 18.01.2023 року по 21.01.2023 року був відсутній вільний доступ до публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах. Повідомляємо, що згідно, з пунктом 17 Особливостей №1178 Договір про закупівлю № 11/2023 від 23 січня 2023 року, та Договір про закупівлю № 10/2023 від 23 січня 2023 року укладено без порушень. Відділ освіти Новояворівської міської ради має намір оскаржити висновок Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі UA-2023-01-05-005488-a в судовому порядку, про що буде повідомлено у визначені Законом терміни.
2023-05-09 17:20:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог вимоги пункту 2 частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей №1178, а також порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів»)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з організації шкільного харчування (Новояворівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 1 Новояворівської міської ради, Філія Молошковицька початкова школа Новояворівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 1 Новояворівської міської ради, Новояворівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 2 Новояворівської міської ради, Воледобростанський ЗЗСО І-ІІ ступенів Новояворівської міської ради, Добростанський ЗЗСО І-ІІ ступенів Новояворівської міської ради, Кам’янобрідський ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Петра Андрусіва Новояворівської міської ради) (Код ДК 021:2015 (CPV): 55520000-1 – Кейтерингові послуги) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 4 816 935,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 24 085,00 UAH без ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СТАДНИК ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ" |
4 816 935,00
UAH
|
4 816 935,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СТАДНИК ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ" #3300503199 |
Переможець |
4 816 935,00
UAH
|
17 січня 2023 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2023 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2023 16:56
|
Стадник.pdf | зміни до договору |
04 липня 2023 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2023 10:54
|
Протокол | зміни до договору |
30 січня 2023 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 15:24
|
Договір | укладений |
25 січня 2023 15:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокольне рішення |
Номер договору про закупівлю: | 10/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погоджене сторонами зменшення обсягів закупівлі та загальної ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 10/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |